Levels SPT



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Levels SPT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Tallshadow
Member
Levels SPT 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:25

Zijn mood was normaal, niet te vrolijk niet te druk gewoon normaal hij voelde zich namelijk prima. Niet te vrolijk niet te druk. Zijn tempo was ook normaal en prima, niet te vrolijk en inderdaad, ook niet te druk. Oke, kleine correctie, misschien was de kater inderdaad een klein beetje druk. Maakte niet uit though, hij zou gewoon een flink eind lopen en dan zou hij bij foutrees aankomen, omkeren en weer weggaan. Goed plan.

- Whisperwind & open
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 17:03

Ze was moe, gewoon heel moe gezien ze de laatste tijd veel te veel had gewerkt. Niet dat het voor haar veel uitmaakte, ze begon het pad dat ze beliep steeds minder te mogen. Voor het eerst in haar leven had ze moeten vechten om een reden die niet om haar leven was. Ze voelde zich er ellendig onder maar ze zou het aan anderen niet uit kunnen leggen. Haar poten hadden haar naar fourtrees gedragen maar ze liep door naar de rots waar alle leiders op zouden zitten tijdens een gathering. Stilletjes beeldde ze het zich weer in maar in haar herinneringen zat Duststar daar ook bij als leider van Skyclan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 11:25

Het plan werkte tot nu toe redelijk goed. Hij was nog steeds druk, maar wist het een beetje in toom te houden, en kon zelfs een noodstop maken toen hij iemand zag staan. "Hallo?" Vroeg hij voorzichtig, want het leek alsof de ander in gedachten verzonken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 23:06

De gitzwarte poes schrok op van een stem en draaide zich met een ruk om zodat ze kon zien wie er tegen haar sprak. Het kostte haar even tijd om tot rust te komen maar ze zette langzaam een pas terug voor ze kort knikte. ''Hallo,'' Was haar schorre antwoord voor ze toch weer ging zitten. Ze kon zien dat hij alleen was dus ze hoefde hopelijk niks te vrezen. ''Hoeveel Gatherings heb je al meegemaakt?'' Vroeg ze bijna uit het niets. Ze kon wel zien dat hij niet zo heel oud was, waarschijnlijk een jonge warrior.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 10:54

De kater glimlachte even toen de ander op leek te schrikken, ja hij was ook wel heel intimiderend. ''Hoeveel Gatherings heb je al meegemaakt?'' Oke blijkbaar niet dus. "Geen," Antwoordde hij met meer trots dan dat hij voelde. Het was niet echt een prestatie waar hij trots op was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 22:49

Ze herstelde zich snel en ging rechtop zitten voor ze haar staart om zich heen krulde. Maar het antwoord dat ze kreeg deed haar fronsen. ''Geen?'' herhaalde ze verward en staarde hem aan. ''Maar elke apprentice is op zijn minst naar een gathering geweest voor hij warrior word.'' Mompelde ze maar schudde haar grote kop even voor ze weer naar Highrock keek en slikte. ''Het hoort niet.'' Murmelde ze verder, wetend dat Duststar zoiets nooit zou doen en altijd had gezorgd dat apprentices meer dan eens naar een Gathering waren geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 3:55

De kater glimlachte even geamuseerd toen de ander begon te zeggen dat het anders moest, niet zo hoorde en dat het niet goed was. Persoonlijk was hij nog best blij met hoe hij was geworden, dus tsja, blijkbaar kon het ook zonder. "Het werkt voor mij," Antwoordde hij dus rustig, en bleef de poes aankijken. "Wordt er altijd veel interessants gezegd dan?" Natuurlijk wist hij dat al wel, maar het te weten komen van een andere clankat was altijd handig. Hoe zagen anderen dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 0:15

Ze wierp de jonge kater een twijfelachtige blik voor ze slikte. ''Maar volgens Starclan en de warrior code moet een apprentice minstens eens naar een Gathering zijn geweest.'' Antwoordde ze zacht maar draaide haar kop snel weer weg. Sinds ze naar Riverclan was gekomen begon ze meer en meer te twijfelen aan dingen. Zijn vraag deed haar zuchten en ze sloot haar ogen. ''Vaak wel, het is de manier om de andere clans te leren kennen. En sommige apprentices zeggen nog wel eens teveel.'' Antwoordde ze zacht voor ze haar ogen opende en de jonge kater weer aankeek. ''Dus ja soms kom je een hoop tegen, al was het voor mij altijd anders geweest.'' Zuchtte ze zacht voor ze naar de grond staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 13:18

De kater luisterde aandachtig, maar haalde zijn schouders op toen hij hoorde dat het niet zo hoorde. "Ik verdiende het niet," Mauwde hij, en wist dat het waar was. Hij was niet bepaald een goede apprentice geweest. "Hoe was het altijd voor u dan?" Vissen, gewoon vragen. Sowieso vroeg hij het zich nu af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 23:05

Het viel haar op dat ze wel zijn aandacht had maar er kwam niet veel reactie van de jongere kater. Maar de woorden die hij wel sprak liet haar een sympathieke blik werpen op de kater. Dat was nooit leuk om te weten, hij was toch vast niet zo heel erg geweest. Zijn vraag deed haar even slikken en ze staarde weer naar de rots. ''Als ik aan een gathering moet denken, denk ik terug aan de tijd dat ik nog met mijn oude Clan was. Nog voor jij geboren werd, was ik de Medicine Cat van Skyclan, dus de vijandigheid tussen de clans ging vaak aan mij voorbij en ik kon altijd met de anderen praten.'' Antwoordde ze met een lichte glimlach rond haar snuit. ''Maar dat is allemaal lang geleden, dingen zijn nu niet meer zo. ik moet nu denken als een warrior en mijn mond gesloten houden.'' Mompelde ze er achteraan, maar niet met plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 14:17

De kater keek haar aandachtig aan, vooral toen zijn vraag een reactie teweegbracht die hij niet verwacht had. ''Als ik aan een gathering moet denken, denk ik terug aan de tijd dat ik nog met mijn oude Clan was. Nog voor jij geboren werd, was ik de Medicine Cat van Skyclan, dus de vijandigheid tussen de clans ging vaak aan mij voorbij en ik kon altijd met de anderen praten.'' Zijn ogen waren groter geworden bij het horen dat ze een medicine cat was geweest. "Dat spijt me voor u," Mauwde hij verslagen nadat hij hoorde en merkte hoe ze het vond om niet meer met ieder te mogen praten. "Mist u het erg?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 16:35

De kater leek toch wel een hoop aandacht te hebben voor haar verhaal maar zelf moest ze er nu zo min mogelijk bij nadenken. Hoewel zijn reactie haar toch weer veraste, ze dag het niet vaak dat er nog iets van sympathie over was voor haar.  ''Dankje,'' Mompelde ze zacht voor ze eerst alleen maar knikte en hem aankeek. Of ze het mistte, er ging geen dag voorbij dat ze terug wilde en had willen smeken aan Starclan om alles te veranderen. ''Ik mis het meer da dat ik me ooit voor mogelijk hield.'' Antwoordde ze en liet haar kop iets zakken. ''Het is niet zomaar iets om plots stil te moeten zijn, zelfs tegen degene die eens je vrienden waren.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimema 5 jan 2015 - 11:57

De kater luisterde, en knikte toen. Onder de indruk van wat de poes ongetwijfeld mee had moeten maken. "Waarom bent u dan niet meegegaan met Silverfang? Met hem had u er zeker over kunnen praten toch?" Het leek hem het meest logisch, de poes had een hogere rang gehad, en nu mocht ze die niet meer uitoefenen. Silverfang had een hogere rang gehad en, mocht hem nog steeds uitoefenen! Het was altijd vreemd geweest voor hem, die Skyclanner die ineens deputy werd in zijn nieuwe clan. Zoiets zou zijn clan nooit overkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 23:57

De vraag die haar kant op kwam deed haar verstijven. Ja ze had altijd wel met Silverfang, nu Silverstar mee kunnen gaan maar er was een oud clanlid waar ze ver bij vandaan wilde. Had die een andere clan gekozen dan had ze waarschijnlijk wel binnen Thunderclan geëindigd in plaats van Riverclan, al had ze nu geen spijt van haar keuze.''Dat zou mijn eerste keus zijn geweest, maar om persoonlijke redenen kon ik het gewoon niet doen.'' Zei ze voor ze de jonge kater aankeek. ''Redenen die tot op de dag van vandaag alleen bij mij en een ander bekend zijn.'' Fluisterde ze en schudde haar kop om het van zich af te zetten. ''Silverstar is altijd iemand geweest waarmee je goed kon praten, maar ik ben blij dat hij zijn pad verder heeft kunnen volgen. Al had het nooit zo hoeven lopen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 15:29

''Dat zou mijn eerste keus zijn geweest, maar om persoonlijke redenen kon ik het gewoon niet doen.'' Hij knikte, waarom was ze dan niet gegaan? ''Redenen die tot op de dag van vandaag alleen bij mij en een ander bekend zijn.'' De kater wist nog maar net zijn verbazing te verbergen. ''Silverstar is altijd iemand geweest waarmee je goed kon praten, maar ik ben blij dat hij zijn pad verder heeft kunnen volgen. Al had het nooit zo hoeven lopen.'' Tall verborg zijn verbazing Silverstar?! Wat was er met Firestar gebeurt? Hoe wist Riverclan het wel? De kater was niet dom, het was door hun toedoen. "Het moet lastig zijn niet je kennis te mogen gebruiken na een gevecht, waren er veel gewonden?" Zijn toon was meelevend, en oprecht, hij kon zich goed bedenken hoe lastig het moest zijn om iets wat je zo graag deed niet meer te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 23:12

Ze deed niet eens meer een poging om zijn reacties te peilen, het maakte nu toch niet uit. Zolang ze beide geen kwaad in zinnen hadden hoefde ze niet extreem alert te zijn. Ze was zich wel bewust dat de andere clans nog niet goed wisten dat Firestar niet meer bij leven was en ze dat zojuist open en bloot had gelegd. Maar het zou vroeg of laat toch wel bekend worden. Zijn vraag deed haar even verrast opkijken, niet zozeer om de vraag zelf maar de toon waarmee hij het uitsprak. ''Ik was al blij genoeg dat ik niet mee ben gegaan.'' Antwoordde ze zacht voor ze zwakjes glimlachte. ''Een aantal, maar iedereen is zo onderhand weer hersteld.'' Ze wist dat ze haar clan niet zwak mocht laten klinken maar het was ook weer geen leugen. ''Op een na, maar dat gaat nog wel even duren.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 0:22

Hij knikte een beetje van slag. Waarom hadden ze zo gevochten? Ongetwijfeld om dat stuk land wat de clans altijd wilden, niet om de prooi maar om de zon. Hij had het nooit helemaal begrepen. "Dat moet fijn zijn," Reageerde hij in antwoord op de mededeling dat Riverclan er wel weer bovenop zou komen. "Hebben jullie het dan gewonnen aangezien.." Hij slikte, het was vreemd het hardop te zeggen. "Of was hij de enige? Vochten ze door, arme Thunderclan.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 23:16

Fijn? Wat was er fijn aan om te weten dat je iets niet voor goed kon ontwijken en je vroeg of laat hetgeen zou moeten doen wat je nooit heb willen doen. Wat was er fijn aan om anderen het werk te zien doen waar je eigen hart om schreeuwde te doen. Ze schudde haar kop even en slikte. ''Voor de meeste wel ja.'' Antwoordde ze toch maar even voor ze haar schouders ophaalde. Hadden ze werkelijk gewonnen? Ze wist het zelf niet, niemand had teruggetrokken. Alles was in een klap stilgevallen zodra Firestar was gevallen. ''Dat was geen gevecht met winnaars, vind ik.'' Antwoordde ze langzaam voor ze met haar kop schudde. ''Van wat ik heb gehoord kwam alles tot stil door de schok, en meer dan dat weet ik niet.'' Fluisterde ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimema 12 jan 2015 - 21:11

Hij viel stil door haar verandering zodra hij de woorden sprak, en luisterde aandachtig en ook wel een beetje vol horror. "Maar.." Mauwde hij een beetje afkeurend en geschokt, "Hoe kan het zo ver gekomen zijn?" Geen horror op zijn gezicht, enkel gedachten en vragen. "Het is tegen de code in," Murmelde hij, een beetje verward. De dood van Firestar was iets wat alle clans aanging, en hij zou het dan ook snel aan Innerghost en Shrewstar vertellen, maar niet alsof het goed nieuws was. De leader was er een om respect voor te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 21:58

Ze draaide haar kop even zijn kant op en hield hem iets schuin voor ze zuchtte en voor zich uit keek. ''Ik neem aan dat je wel bekend bent met het feit dat er altijd strijd is om Sunningrocks?'' Vroeg ze zacht voor ze langzaam haar schouders ophaalde. ''Het vechten om grenzen is niet tegen de code, en er is ook niet zozeer iemand vermoord. Het was een ongeluk.'' Zuchtte ze, wetend dat ze niet teveel los kon laten gezien het op een gathering allemaal veel bekender zou worden. ''Soms is er geen verklaring voor de keuzes van clanleiders op momenten. Ze doen wat zij denken wat het beste is voor hun clans. En ik weet zeker dat Dawnstar nooit de bedoeling had dat er iemand zou sterven om zoiets triviaals.'' Fluisterde ze zacht, niet weten of hij zou begrijpen wat ze bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Levels SPT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: