Levels SPT - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Levels SPT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 16:27

De kater glimlachte lichtjes toen de poes daar ietwat verrast over leek te zijn. Misschien stond zijn clan dan wel bekend als trots, hautain en kwaadaardig, ze -en vooral hij- hadden een voorliefde voor tradities en goede verhalen. Dit zou een mooi verhaal zijn, hij zou zijn apprentices het vertellen met het respect dat het verdiende en hij zou de kittens vertellen over de genade van de andere clans. Katten zomaar binnenhalen was altijd lastig, al helemaal als je niet wist wie wel en wie niet te vertrouwen was. "Zeg.." Mauwde hij zacht, wederom met een vragende toon. Dit interesseerde hem enorm! "Mag ik vragen wie de leider was van uw clan?" Dat de clan was afgebrand had hij geweten, maar waar de leider was gebleven was voor hem altijd al een raadsel geweest. Katten losten niet zomaar op!
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 3 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 21:34

Ze was blij dat ze nooit vooroordelen had gehad voor anderen. Ookal zaten ze bij een andere clan, iedereen was uniek en had een eigen geest van zichzelf. Allemaal hadden ze hun eigen gedachtes en meningen en dat maakte iedereen weer apart. Maar het verhaal van Skyclan was er niet een dat je zomaar kon vertellen, er lag zoveel nog omheen dat het wellicht ooit wel een legende kon worden. Ze keek op zodra de jonge kater naast haar weer begon te spreken. ''Ja?'' Antwoordde ze zacht voor ze even slikte zodra hij zijn vraag had uitgesproken. Haar leider? Ze zou hem nooit kunnen vergeten, al was ze het niet altijd met hem eens geweest. ''Duststar, een roodwitte kater met een juist hart.'' Antwoordde ze zacht en sloot haar ogen om de Skyclan leader weer voor haar ogen te zien. Ze herinnerde hem alsof ze hem gisteren nog had gezien en gesproken. ''Wellicht niet de grootste van alle katten, maar dapper en sterk. Hij was echt een leader om trots op te zijn, al was niet iedereen het altijd met hem eens. Maar dat is normaal voor een leader.'' Ging ze verder en glimlachte zwakjes. Nog altijd wenste dat hij het had overleefd, maar hij was helaas overleden zoals vele anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 14:21

Hij kreeg het verhaal van de leider over zich heen, en om eerlijk te zijn klonk de kat inderdaad als een goed leider, niet te speciaal, niet te irritant. Zoals over hem gesproken werd was wel duidelijk dat de zwarte kat voor hem de ander gerespecteerd had, en hoor hem nou! Hij dacht zelfs al in de verleden tijd, en de poes had in de verleden tijd gesproken. Was hij dan serieus overleden in het vuur? Had de kater zijn leven gegeven voor zijn clan in nood? Op zich wel een van de mooiste manieren om te sterven. "Mis je hem?" Vroeg hij dus uiteindelijk, want misschien was Whisper ervan overtuigd dat het tijd was geweest voor haar leader om te sterven, maar dan alsnog zou dat niet betekenen dat ze hem niet miste en dat ze wilde dat hij er was voor iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 3 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 1:53

Het gevoel dat hij ook echt interesse had fleurde haar iets op, maar toch droeg elk woord dat ze hem vertelde pijn mee. Het was nog altijd niet makkelijk om over te praten, maar ze kon ook moeilijk helemaal dichtslaan,, zo zou iedereen Skyclan vergeten. Zijn vraag verraste haar echter even voor ze nadacht. Ja, ze was wel gewend aan een nieuwe leader maar het zou nooit helemaal hetzelfde zijn. Langzaam knikte ze en zuchtte. ''Heel erg, ik mis onze gesprekken en de tips die ik zo nu en dan kon geven en krijgen. Hij was een goede leader met een nobel hart.'' Antwoordde ze zacht en keek Tallshadow weer even aan voor ze zuchtte. ''Het is treurig dat Starclan hem zo vroeg heeft opgeroepen, maar dat was zijn lot vanaf het moment dat hij geboren werd.'' Ging ze verder met toch wel een lichte hint van een glimlach rond haar snuit. ''Ik weet zeker dat hij een goede plek heeft gevonden om hen die gevallen zijn in de brand te troosten en een plek waar hij vrijuit op ons allen kan neerkijken.'' Ze hoopte het met het diepste van haart hart. Ze hoopte dat de leader van wie zij, net zoals ze van de rest van haar clan, had gehouden met heel haart hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:27

De kater liet wederom de poes uitpraten, het was iets waar hij naar zijn idee redelijk goed in aan het worden was. Een soort lange neus naar al die mentoren die hem altijd gezegd hadden dat hij niet zijn mond kon houden, als het belangrijk was? Jazeker wel. ''Het is treurig dat Starclan hem zo vroeg heeft opgeroepen, maar dat was zijn lot vanaf het moment dat hij geboren werd.'' Tall moest zijn best doen niet een geschokte/geamuseerd uitdrukking op zijn gezicht te krijgen, dramatisch hoor. "Hij had toch zeker wel iets kunnen doen? We hebben toch wel een klein beetje invloed op ons einde?" Shit.. Nu had hij de ander alsnog in de rede gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 3 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimema 30 maa 2015 - 21:43

De gitzwarte poes viel even stil zodra Tallshadow haar onderbrak en slikte even. Hadden ze een invloed op hun einde? Wellicht wel maar iedereen werd geboren met een reden en een taak. Ze haalde langzaam haar schouders op en zuchtte. ''Wie weet, misschien wel en misschien ook niet.'' Antwoordde ze eerlijk en keek hem weer aan voor ze haar ogen sloot en zelf even stilletjes nadacht. ''Ik kan je het antwoord daarop niet geven, maar er zijn dingen waar je nooit invloed op hebt. Natuurlijk had Duststar niet terug kunnen keren en dan waren er nog meer van ons verdwenen, maar was dat dan de juiste keus geweest. Was dat wat Starclan van hem had gewild?'' Ze keek hem even vragend aan en wachtte op zijn antwoord. Ze vond het niet vreselijk dat ze onderbroken was, hij had ook wel een goed punt. Maar ook had hij een vraag waar zij het antwoord niet van wist en het daarom niet kon geven. Het was een vraag waarop niemand eigenlijk het antwoord zou weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 maa 2015 - 18:29

Ze leek het niet volledig met hem eens te zijn, maar wilde hem duidelijk ook niet ongelijk geven. Het was lastig, dit onderwerp, een duidelijk antwoord zouden ze niet krijgen, wat ze ook probeerden. Daar was de poes ook zeker van. ''Ik kan je het antwoord daarop niet geven, maar er zijn dingen waar je nooit invloed op hebt. Natuurlijk had Duststar niet terug kunnen keren en dan waren er nog meer van ons verdwenen, maar was dat dan de juiste keus geweest. Was dat wat Starclan van hem had gewild?'' De kater wist het niet, wat wilde Starclan überhaupt met hen? "Voelt u zich nooit een speeltje? Een onnodig iets wat hier rondloopt ter vermaakt van Starclan?" Het was een vraag in reactie op hun einde, als ze er niets aan konden doen, was het dan niet allemaal een groot spel in de handen van Starclan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 3 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 22:53

Ze begreep zijn punt maar het was iets wat zij, met al haar ervaring, ook niet helemaal kon begrijpen. Maar er waren zoveel dingen waar ze haar poten niet omheen kon slaan of haar hoofd om kon wikkelen dat ze accepteerde dat er dingen waren die zo moesten blijven. Ze dacht even goed na over zijn vraag maar haalde haar schouders op. ''Of ik mij een speeltje voel?'' Herhaalde ze zijn vraag zacht en zuchtte even. ''Ik weet soms niet meer wat ik moet voelen, er is teveel gebeurd voor mij om daar duidelijk over te zijn. Maar ik denk niet dat een van ons allemaal een speeltje zou zijn. Natuurlijk worden we geboren met een lot, maar dat hoeft niet te betekenen dat je een speeltje bent.'' Antwoordde ze zacht en richtte haar bleke ogen naar de lucht. ''Bovendien voel ik me al onnodig gezien ik een taak moet uitvoeren waar ik niet voor geboren ben. Ik ben niet geboren om te vechten en toch heb ik nu niet veel keus.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 15:34

''Of ik mij een speeltje voel?'' Hij knikte, dat ja. Exact zijn vraag, niet perse vreemd aangezien ze hem gewoon herhaalde en toch klonk het nieuw in zijn hoofd nu zij het hardop uitsprak. ''Ik weet soms niet meer wat ik moet voelen, er is teveel gebeurd voor mij om daar duidelijk over te zijn. Maar ik denk niet dat een van ons allemaal een speeltje zou zijn. Natuurlijk worden we geboren met een lot, maar dat hoeft niet te betekenen dat je een speeltje bent.'' De kater hield zich stil, hier moest hij altijd even over nadenken. ''Bovendien voel ik me al onnodig gezien ik een taak moet uitvoeren waar ik niet voor geboren ben. Ik ben niet geboren om te vechten en toch heb ik nu niet veel keus.'' De kater's mond viel open en hij neeg even zijn hoofd naar de poes. "Kan u niet… Helpen?" Hij wist er niet zoveel van, niet van Medicine cat taken, maar hij zag wel dat Little nog steeds Ace hielp. Zij vocht ook niet teveel. "Moet je vechten van Butterstar, mag je niet ook gewoon.. pro worden in jagen ofzo?" Hoezo random? Hij moest echt stoppen met droge, attempt at helpful, antwoorden geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 3 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 22:38

Waarschijnlijk leken haar woorden echt een wirwar van onlogica maar dat deed er niet toe. Als hij begreep wat ze bedoelde was het goed en als hij het niet begreep had ze hem iets gegeven om over na te denken. Het was een van haar eigenschappen die ze nog had van de tijd dat zij medicine cat was geweest. Het was een kunst geweest om een raadsel van een zin te maken maar hem toch duidelijk te laten worden naarmate een ander groeide. Ze keek even op van zijn vraag en schudde zuchtend haar hoofd. ''Nightstream heeft Honeypaw en Riverclan heeft geen nu aan een derde Medicine Cat.'' Antwoordde ze zacht en zuchtte lang voor ze opnieuw met haar kop schudde. Hoe graag ze wilde dat ze waarheid kon maken van zijn idee wist ze dat het geen optie was voor haar. ''Helaas kan dat niet. Een warrior moet alle taken uitvoeren en niet een deel ervan. Het feit dat ik moet leven als een warrior betekent ook dat ik me aan hun regels moet houden. Ik kan niet altijd de regels naar mijn hand buigen, op een gegeven moment houdt het op.'' antwoordde ze zuchtend en slikte voor ze rechtop ging zitten. ''Ik heb er wel over nagedacht, maar het gaat gewoon niet.'' Fluisterde ze bijna onhoorbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 13:30

De kater luisterde in stilte, opnieuw, naar de poes, en kwam erachter dat dit een goed gesprek was, het leek op de gesprekken die hij voerde met Crowpaw, maar dan volwassener. Hoe zou het inmiddels met Crowpaw zijn? Het was lang geleden sinds hij de poes gesproken had. ''Helaas kan dat niet. Een warrior moet alle taken uitvoeren en niet een deel ervan. Het feit dat ik moet leven als een warrior betekent ook dat ik me aan hun regels moet houden. Ik kan niet altijd de regels naar mijn hand buigen, op een gegeven moment houdt het op.'' Hij knikte langzaam, daar zat wel wat in, anders zou iedereen gaan doen waar hij zin in had niet meer niet minder. ''Ik heb er wel over nagedacht, maar het gaat gewoon niet.'' Om deze woorden te kunnen verstaan moest Tall zijn oren spitsen, en nogmaals knikte de kater langzaam. "Gelukkig leven jullie op het moment in vrede toch?" Vroeg hij, zoekende naar lichtpuntjes in de tijd die voor de poes tegenover hem lastig moest zijn. "Ik bedoel, dan hoef je nog niet te vechten, en als je een apprentice krijgt, of hebt?" Hij keek even vragend naar de poes, "Dan kan je ervoor zorgen dat die ook leert dat vechten niet altijd de oplossing is, en dat je ook veel met kruiden kan, en op die manier kan je de hele clan helpen.. Toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 3 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 apr 2015 - 22:58

Ze was niet gewend om zo open en makkelijk te spreken over zaken die ze meestal besprak met senior warriors of voorheen met haar jonge apprentice Tinderpaw. Even vroeg ze zich af hoe het met haar zou gaan maar ze wist dat ze het wel eens te horen of te zien zou krijgen. Ze keek even op zodra hij begon over vrede. ''Het enige wat we kunnen hopen is dat het geen stilte voor de storm is. Maar gelukkig is het op dit moment tamelijk rustig.'' Antwoordde ze en knikte langzaam. Ze was er blij om dat het wel rustig was en ze dus niet constant noodgedwongen was om op haar uiterste hoede te zijn. Ze luisterde even naar zijn suggesties en grinnikte zacht voor ze haar kop schudde. ''Ik heb het verzoek gedaan om geen apprentice toegewezen te krijgen. Wellicht dat ik soms wel raad geven maar ze moeten getraind worden voor de strijd en daar zal ik teveel moeite voor hebben. Ik neem er vrede mee dat ik door mijn eigen gevoelens dat zal moeten missen, en het is geen slim idee om te proberen een apprentice teveel te leren. Zeker als het op kruiden aankomt omdat het risico op een foute keus best groot kan zijn zonder toezicht.'' Antwoordde ze maar keek toch even neer op haar staartpunt. ''Ik zal mijn uiterste best doen om de clan te helpen, al moet ik er vele malen harder voor gaan werken dan een apprentice.'' Sprak ze vastberaden en tilde haar kop op om Tallshadow weer aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 1:53

Hij moest even glimlachen om het feit dat oudere warriors altijd wel iets negatiefs konden vinden in een positieve zin, geen judgement, hij betrapte zichzelf er ook steeds vaker op. Wat wilde je ook, er gebeurde de laatste tijd helemaal niets en met een clan die zo instabiel was als Thunderclan betekende dat inderdaad niet altijd iets goeds. ''Ik heb het verzoek gedaan om geen apprentice toegewezen te krijgen." Dat verbaasde hem lichtjes, maar de kater liet de poes uitpraten voor hij zoiets liet blijken. "Wellicht dat ik soms wel raad geven maar ze moeten getraind worden voor de strijd en daar zal ik teveel moeite voor hebben. Ik neem er vrede mee dat ik door mijn eigen gevoelens dat zal moeten missen, en het is geen slim idee om te proberen een apprentice teveel te leren. Zeker als het op kruiden aankomt omdat het risico op een foute keus best groot kan zijn zonder toezicht.'' Dat viel inderdaad wel te begrijpen, en dat was waarschijnlijk dan ook de reden dat een medicine cat maar één apprentice nam, je kon ook niet een complete clan med cat laten worden. Haar laatste woorden deden hem zijn hoofd in respect voor haar buigen, want nog eens raakte het hem hoeveel lastiger dit voor de poes moest zijn. "Eerst heelde je levens en nu moet je ze breken," Mompelde hij verwonderd, dat klonk echt messed up.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 3 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimema 11 mei 2015 - 13:21

De grote poes vond het niet erg om dingen uit te leggen omdat ze er nu echt wel de nut van in zag. Het was belangrijk dat anderen risico's leerden inzien van keuzes en acties, maar het was wel noodzakelijk dat ze het wisten. Niet dat het slechte ideeën waren maar er zaten risico's aan die je beter niet kon nemen. Maar haar keuzes had ze gebaseerd op feiten en daar bleef ze bij. Ze keek even verrast op van zijn begrip en knikte langzaam. ''Ik ben blij dat je die strijd begrijpt.'' Sprak ze zacht maar glimlachte toch even. ''Het is voor elke medicine cat vaak niet makkelijk om zo over te kunnen stappen maar ik ben natuurlijk weer ingewikkeld genoeg door mijn eigen ervaringen in het verleden.'' Mompelde ze bijna bitter en meer tegen zichzelf. Toch hief ze haar kop weer en keek de jongere kater vriendelijk aan. Nee, boos werd ze niet zo heel snel maar als ze boos werd had je haar toch wel geraakt, of ze had geen keus als ze bij haar standpunt moest blijven. ''Ik kom er wel overheen, al zal het me nog een tijdje duren.'' Zei ze en rekte zich even uit gezien ze zich een beetje stijf voelde gezien ze al best een tijdje hier zo zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 19:43

Hij glimlachte even een beetje verlegen toen de poes dankbaar leek dat hij zich normaal gedroeg. In zijn ogen zou niemand anders mogen reageren dan dat hij net deed, hoogstens begripvoller nog aangezien de kat al zoveel voor haar clan betekend had en nu iets anders moest doen. ''Het is voor elke medicine cat vaak niet makkelijk om zo over te kunnen stappen maar ik ben natuurlijk weer ingewikkeld genoeg door mijn eigen ervaringen in het verleden.'' Tall keek even lichtelijk bezorgd, maar wilde er niet naar vragen aangezien hij bedacht dat de poes, als ze het wilde zeggen ze het wel zou doen. ''Ik kom er wel overheen, al zal het me nog een tijdje duren.'' Tall glimlachte even meewoedig, "Ik heb een vriendin die een beetje hetzelfde meemaakt," Sprak hij plots, denkende aan Little. De gathering was echter nog niet geweest dus hopelijk zou Whisper het niet rondbazuinen. "Ik wil haar graag laten zien dat ze nog zoveel voor de clan betekenen," Hij keek naar de grond, "Ik hoop dat het werkt,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 3 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 1:31

Ze vond het prettig, al wist ze dat het helemaal niet correct was om een warrior van een andere clan als vriend te gaan beschouwen. Maar de jonge kater bracht zichzelf meer in die richting met elk woord dat hij sprak. Ze waardeerde het echt en al wist ze niet of hij hetzelfde dacht als dat zij deed, ergens begon ze de kater als vriend te zien. Ze luisterde even naar zijn woorden en knikte langzaam. Ze kon half raden om wie het ging maar sprak verder geen naam uit. Even dacht de grote poes na bij wat hij zei en glimlachte toch weer bemoedigend. ''Ik weet wel zeker dat het jou zal lukken.'' Antwoordde ze zacht en keek naar hem. ''Maar besef wel dat het ook voor haar een grote stap zal zijn en het simpelweg tijd zal kosten om in te zien dat ook wij wat kunnen betekenen buiten wat we voorheen deden.'' Sprak ze zachtjes en wendde haar kop af om voor zich uit te staren. Het was dan wel een zwaar onderwerp, maar ze was blij dat ze het toch ook van zich af kon praten. ''Heb je nog andere vragen eigenlijk?'' Vroeg ze tenslotte zonder hem aan te kijken. Ze wist ook wel dat ze zich moest losmaken van haar verleden en de oude banden maar ze wilde er best over vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 10:53

Ze leek er even over na te denken, wat alleen maar maakte dat Tall haar antwoord meer op prijs zou gaan stellen. Katten die te snel een antwoord gaven konden er niet goed over nagedacht hebben, niet over dit soort persoonlijke dingen. Als iemand nadacht over je vraag betekende dat dat ze tijd voor je namen, iets wat in zijn ogen een speciaal ding bleef. Zijn hoofd ging vaak zo snel dat hij zelden tijd nam om écht over iets na te denken, behalve dan bij de grotere vraagstukken. De kater bemerkte dan ook dat dit soort gesprekken hem in deden zien dat dat niet altijd goed was, misschien moest hij maar vaker zo'n soort gesprek hebben. ''Maar besef wel dat het ook voor haar een grote stap zal zijn en het simpelweg tijd zal kosten om in te zien dat ook wij wat kunnen betekenen buiten wat we voorheen deden.'' Tall slikte eens, had Little niet bijna hetzelfde tegen hem gezegd toen ze zich nutteloos voelde? De warrior knikte eens, hij moest er maar gewoon voor haar zijn en goed voor haar zorgen, dan wist ze dat ze in ieder geval voor hem erg belangrijk was.
Zodra hem gevraagd werd of hij toevallig nog wat wilde weten viel de kater even stil, alweer. Dat was nieuw, zo vaak stilvallen in een gesprek zonder dat het ongemakkelijk werd. Sterker nog, hij had het idee dat ze twee gesprekken aan het voeren waren, een in stilte en een hardop. Of de poes dat idee ook had wist hij echter niet, dus besloot hij maar zijn vraag hardop te stellen. "Nou," Begon hij, toegevende dat zijn nieuwsgierigheid inderdaad nog verder reek dan dit. "Ik ben eens in jullie territorium gekomen, om het te zien, en de impact te voelen, en toen kwam ik langs dit grote, adembenemende meer.." Zijn ogen begonnen te glinsteren alleen al bij de gedachte eraan. "Wat is dat?" Het had wel een geschenk van Starclan geleken, zo in de nacht met de sterren erin weerkaatst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 3 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimema 6 jul 2015 - 23:10

Ergens voelde het voor haar niet alsof ze fout zat. Ze had gewoon ook eens een gesprek nodig waarin niks verdraaid werd en waarin ze gewoon doodeerlijk kon zijn in alles. Zelfs al was Tallshadow een Shadowclan warrior hij respecteerde haar op een manier die ze sinds de val van haar clan toch wel een beetje had gemist. Niet dat ze arrogant was maar ze was wellicht teveel gewend geraakt aan de manier waarop ze behandeld was. Ze kreeg geen woordelijke reactie op wat ze hem vertelde maar doordat hij knikte wist ze dat het wel tot hem door was gekomen. Ergens amuseerde ze zich wel over het feit dat ze hem stil kon laten vallen, maar zij zelf had al een heel hoop meer nagedacht in dit hele gesprek dan in vele anderen. Misschien niet in de gesprekken met Creamyfrost waar ze hem precies de juiste antwoorden wilde geven. Ze keek hem afwachtend aan zodra hij begon met spreken. Ze knikte even terwijl ze zijn vraag aanhoorde en de gele ogen van de poes begonnen iets te glanzen. ''Je hebt het over Starlake, het enige wat nog als intact gezien kan worden tussen alle ravage. Het was een van de mooiste plekken om te zijn, vooral als je 's nachts ging.'' antwoordde ze zacht voor ze glimlachte. ''Het was vreemd om te ontdekken dat Starclan het meer had gespaard. Maar nog altijd kunnen we onze voorouders vinden in het oppervlak van dat meer.'' Ging ze verder voor ze opkeek naar de lucht en diep ademhaalde. ''Het was mijn persoonlijke favoriete plek om te zijn als ik stil advies zocht.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 0:19

Ze herkende het, en dat maakte dat hij even een blije zucht liet. Hij was dus niet gek geweest, had het niet gedroomd en was ook nog niet dood. Dat waren vele goede mededelingen in een enkele zin. Ze had het over hoe mooi het was, en de kater kon niets anders dan knikken, want ze had flink gelijk. ''Het was vreemd om te ontdekken dat Starclan het meer had gespaard. Maar nog altijd kunnen we onze voorouders vinden in het oppervlak van dat meer.'' Zo had hij er nog niet eens over nagedacht, als je het zo zei klonk het haast egoïstisch, alhoewel het natuurlijk wel knap was als een compleet meer ten onder ging aan een bosbrand. Niet dat hij er expert in was, het leek hem gewoon onlogisch. ''Het was mijn persoonlijke favoriete plek om te zijn als ik stil advies zocht.'' Dat klonk dan wel weer heel logisch, je kon de perfecte spiegelbeelden zien van ieder in het meer, en pas als je blij was met wat je zag was je geslaagd in zijn ogen. Hij was nog niet geslaagd, zou hij ook niet snel zijn, maar hij had nog tijd, tijd genoeg. "Wat zag jij in het meer?" Als ze zijn gedachtengang zou kunnen volgen bestond de kans dat ze dit te persoonlijk vond, maar wie niet waagde die won niet, en dus vroeg de kater het alsnog. Bovendien was hij daadwerkelijk geïnteresseerd in wat ze zou antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 3 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 jul 2015 - 0:10

Ze wierp een blik opzij en zag Tallshadow naast haar knikken voor ze glimlachte. Het was goed dat hij wellicht haar gedachte deelde over de schoonheid van het simpele meer dat het had overleefd. Misschien had ze heel erg vreemd geklonken met wat ze zojuist allemaal had gezegd maar zo dacht ze er nu eenmaal over. Al moest ze toegeven het klonk heel erg zoals ze voorheen sprak. Waarschijnlijk zou ze het nooit volledig afleren, maar ze zag daar het nut niet van in. Maar zijn vraag deed haar even verrast opkijken. Wat zag zij in het water? Technisch gezien had ze het eigenlijk net al uitgelegd maar iets in haar vertelde haar dat hij niet over het grote geheel sprak. ''Wat ik zag?'' Herhaalde ze de vraag en staarde voor zich uit. ''Het deel van mijn familie dat veel te vroeg dit leven heeft moeten verlaten. Mijn broertje, zusje en mijn ouders.'' Antwoordde ze zacht en staarde even naar haar voetjes. Toch duurde het even voor ze met haar kop schudde en deze langzaam weer optilde. ''Dat klonk waarschijnlijk een heel stuk dramatischer dan de bedoeling was.'' Mompelde ze voor ze hem weer aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Levels SPT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: