Levels SPT - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Levels SPT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:56

Hij luisterde, knikte soms, en schudde zijn hoofd in afschuw als hij dacht aan hoe hij zich zou voelen als zoiets zijn moeder zou overkomen. "Vreselijk," Mauwde hij, nog steeds ietwat ontzet en geraakt door het nieuws. Blijkbaar had Riverclan dus gewonnen, al zouden sommigen zich niet zo voelen waarschijnlijk. Waaronder deze poes, die er wel uitzag alsof ze het gevecht niet helemaal goedkeurde. "Hoe doen de Skyclanners dat eigenlijk? Vechten tegen clangenoten?" Het leek hem zo vreemd, echt raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 23:13

Zijn eerste opmerking deed haar knikken, ze was het er absoluut mee eens. Ze vond het zelf al erg als ze anderen gewond moest zien maar dit had ze nooit willen zien. Gelukkig had ze ervoor gekozen om niet mee te gaan anders had ze een beeld gehad waar ze nooit vanaf zou kunnen komen. ''Zeg dat wel.'' Mompelde ze zacht en keek hem aan, wel merkend dat het nieuws toch wel iets groots voor hem was. Zijn volgende vraag verbaasde haar zelf licht en ze haalde haar schouders op. ''Ik weet het echt niet, ik weet dat ik het gewoon niet zou kunnen. maar ze hebben loyaliteit gezworen aan de clans waarbij ze zich hebben gevoegd. Of ze het nu willen of niet ze moeten wel.'' Antwoordde ze zacht en wendde haar kop af. ''Maar geen van hen vind het leuk om te doen. Vaak staan ze tegenover katten waarmee ze zijn opgegroeid.'' Fluisterde ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 16:08

De kater was stilgevallen, en wachtte nu rustig tot de poes antwoord zou geven. Dit moest voor haar ook wel lastig zijn, hij zou niet weten hoe hij het zou doen. Shadowclan was zijn alles, maar zou dat betekenen dat hij tegen Little zou vechten als de clan zou vallen? ''Ik weet het echt niet, ik weet dat ik het gewoon niet zou kunnen. maar ze hebben loyaliteit gezworen aan de clans waarbij ze zich hebben gevoegd. Of ze het nu willen of niet ze moeten wel.'' Hij knikte langzaam, en snapte dat wel. De clans konden het natuurlijk niet hebben dat ze katten binnenhaalden die niet te vertrouwen waren. ''Maar geen van hen vind het leuk om te doen. Vaak staan ze tegenover katten waarmee ze zijn opgegroeid.'' Nogmaals knikte de apprentice, en hij had niets om hierop te zeggen. Dit moest wel erg lastig zijn voor die clanners. "Zijn er ook katten naar Shadowclan gegaan?" Vroeg hij toen, een beetje toonloos. Niet veel waarschijnlijk, zijn clan was niet perse heel populair bij de anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 23:02

Ze hoorde geen reactie maar vond het ook niet al te erg. Ze wilde er niet al teveel aandacht aan besteden omdat ze wist dat ze zelf bang was dat ze plots tegenover een ander zou staan en diegene zou moeten pijn doen. Clanleden pijn doen die ze voorheen alleen maar had verzorgd en over had gewaakt. Zijn volgende vraag verraste haar even maar ze knikte langzaam. ''Ja er zijn zeker een aantal ook naar Shadowclan gegaan. Al gingen de meeste achter Silverstar aan omdat het vertrouwd was.'' Antwoordde ze voor ze zuchtte. Wat meer kon ze eigenlijk er nog over kwijt, het meeste was nu al gezegd maar het had haar verbaasd dat ze jonge kater er interesse voor had. ''Mag ik je wat vragen?'' Vroeg ze zacht en draaide haar kop zodat ze hem aan kon kijken. ''Waarvan die interesse? Vat me niet verkeerd op ik waardeer het dat er toch ook anderen zien die willen luisteren naar zo een verhaal.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 10:49

Hij probeerde de poes zoveel mogelijk ruimte te geven om er zelf ook over na te denken, en dus bleef hij stil zitten en zorgde ervoor dat hij voor iemand die in gedachten verzonken was één was met de omgeving. Dat bleef hij doen tot de poes antwoord gaf, want dan was ze er dus blijkbaar klaar voor. Mensen, hij had nooit gedacht dat hij ooit nog eens zo begripvol en sociaal wenselijk kon zijn. ''Ja er zijn zeker een aantal ook naar Shadowclan gegaan. Al gingen de meeste achter Silverstar aan omdat het vertrouwd was.'' Hij knikte, dan maar eens zijn moeder vragen wat ze hadden gedaan met die Skyclan katten, ze konden lastig in één keer full-time meedoen toch? ''Mag ik je wat vragen?'' Ietwat verbaasd knikte de grote kater. ''Waarvan die interesse? Vat me niet verkeerd op ik waardeer het dat er toch ook anderen zien die willen luisteren naar zo een verhaal.'' Hij hield even zijn kop schuin en probeerde de reden te vinden. Het was sowieso belangrijke informatie, je moest de clan en de andere clans kennen, hun geschiedenis en heden, alleen zo kon je plannen maken voor de toekomst. "Ik denk omdat het belangrijk is," Begon hij dus, "Belangrijk om deze verhalen niet te vergeten, en belangrijk ook om te weten wat er aan jou leven vooraf is gegaan, nu kan ik mijn clan pas echt gaan leren kennen, nu ik weet dat sommigen eigenlijk niet bij ons hoorden in het begin, maar actief voor ons gekozen hebben." Hij glimlachte, "En ook wel omdat alle informatie interessant is op zijn eigen manier, leren is heel belangrijk en een kat mag er naar mijn idee nooit mee stoppen." Geez wat een wijze woorden uit zijn mond! Sjonge, dat was nog weer eens wat anders, blijkbaar kon hij dus wel degelijk nadenken als een volwassene. Laat Ace dat maar niet horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 22:45

De jongere kater bleef stil terwijl ze sprak en het deed haar eigen nieuwsgierigheid ook aanwakkeren. Niet vaak had ze de kans gehad om een normaal gesprek te kunnen voeren buiten haar eigen clan nu. Het was voorheen een van haar voordelen en nu een harde klap geweest. Maar zodra hij knikte na haar vraag glimlachte ze iets. Ze was blij met het feit dat er iemand interesse had voor de verdwenen clan en diens leden in plaats van dat het weggeschoven werd in een hoekje. Stilletjes luisterde ze terwijl hij uitlegde dat hij dacht dat het belangrijk was. Ze was het daar wel met hem eens, maar ze kon moeilijk haar verhaal zomaar op anderen dumpen. Ze knikte even langzaam en glimlachte iets gelukkiger. ''Ik ben blij dat je er zo over denkt, zoiets hoor je niet vaak en zeker niet uit de mond van een jonge warrior. Maar kijk degene die zelf hebben gekozen naar Shadowclan te gaan niet vreemd aan. Je kunt op hun loyaliteit rekenen zoals ze eens voor hun eigen Clan ook hadden.'' Zei ze zacht maar haar ogen verrieden het lichte respect wat de jonge kater van haar had verdiend. ''En je hebt gelijk, er is voor iedereen nog zoveel te leren. Ik durf te wedden dat zelfs als je alle informatie mogelijk kunt verzamelen dat je nog maar een klein beetje weet. Maar jij bent al goed onderweg ehh...'' Ze viel even stil, wat was eigenlijk zijn naam? Ze had echt geen idee maar ook niet naar gevraagd dus beschaamd liet ze haar oren even opzij zakken. Dit was haar werkelijk niet vaak overkomen maar nu moest ze er toch alsnog naar gaan vragen. ''Hoe heet je eigenlijk?'' Vroeg ze uiteindelijk voor ze hem weer aankeek, hopend dat hij niet in de verdediging schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 15:14

''Ik ben blij dat je er zo over denkt, zoiets hoor je niet vaak en zeker niet uit de mond van een jonge warrior. Maar kijk degene die zelf hebben gekozen naar Shadowclan te gaan niet vreemd aan. Je kunt op hun loyaliteit rekenen zoals ze eens voor hun eigen Clan ook hadden.'' Tall glimlachte, het was wel grappig hoe ze aan precies hetzelfde had gedacht als zij, en de ander had ook wel gelijk, de katten hadden actief voor hun clan gekozen, niet gedwongen. ''En je hebt gelijk, er is voor iedereen nog zoveel te leren. Ik durf te wedden dat zelfs als je alle informatie mogelijk kunt verzamelen dat je nog maar een klein beetje weet. Maar jij bent al goed onderweg ehh...'' De kater keek de ander nieuwsgierig aan, het was fijn om zo nu en dan weer gesprekken te voeren met echt slimmere katten dan hij, zo kon hij inderdaad leren. ''Hoe heet je eigenlijk?'' De kater keek even verbaasd, hoezo anticlimax? Zat hij hier te wachten op een slimme vraag, en dan kwam dat, maar het maakte niet uit. Blijkbaar had hij dat nog niet gezegd, of wel maar dan was ze het vergeten. "Tallshadow is de naam," Sprak hij, met de Shadowclan trots wel wat in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 21:57

Ze hield haar gele ogen op de jongere warrior zonder dat er ook maar iets van vijandigheid uit haar houding straalde. Het voelde goed om te kunnen praten met iemand die voor zijn leeftijd wijzer leek dan hij behoorde te zijn. En gelukkig maar ook, als alle jonge warriors mousebrains waren dan sprong zij nog eens van de waterval af. Ze zag de verbazing op zijn gezicht zodra ze zijn naam vroeg maar ze had daarmee haar zin willen eindigen. Ze glimlachte licht zodra hij zich voorstelde. ''Aangenaam Tallshadow, Ik ben Whisperwind.'' Antwoordde ze voor ze wat rechter op ging zitten en voor zich uit keek. ''Maar goed waar was ik?'' Mompelde ze zacht voor haar kop even lichtjes omhoog schoot. ''Ohja,'' Murmelde ze tegen zichzelf voor ze Tallshadow weer aankeek en haar staart iets opkrulde. ''Vertel eens eerlijk, wat vind je er zelf van. Je hebt nooit vijf clans meegemaakt. Jij bent opgegroeid wetend dat er vier zijn. Hoe zou je het eigenlijk vinden als er wel nog een vijfde was?'' Vroeg ze uit haar eigen nieuwsgierigheid zonder haar blik af te wenden. Ze zou hem werkelijk wel alles kunnen vertellen over Skyclan maar dan zou ze nog wel heel lang bezig zijn en daar hadden ze geen tijd voor. Al zou ze wel zo veel mogelijk van zijn vragen willen beantwoorden zodat hij, zoals hij zei, nog meer kon leren van de tijd voor hij op de wereld kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 15:17

Gelukkig, eindelijk eens niet die blikken van 'oh zoon van de leider' of 'ken ik die?' Dat ergerde hem inmiddels wel, toen hij apprentice was niet zoveel, maar nu hij warrior was kon hij zelf naam gaan maken. Misschien had hij dat ook al wel gedaan, maar nog niet heel benoemenswaardig naar zijn idee. ''Vertel eens eerlijk, wat vind je er zelf van. Je hebt nooit vijf clans meegemaakt. Jij bent opgegroeid wetend dat er vier zijn. Hoe zou je het eigenlijk vinden als er wel nog een vijfde was?'' De vraag verbaasde hem wel iets, vooral omdat het haar clan was waar ze nu in de verleden tijd over praatte. "Ik denk dat ik nog meer op mijn hoede zou zijn," Mauwde hij, een beetje schuldbewust. "En misschien het ook wel zien als potentieel Shadowclan gebied, maar verder ook als clan om spul van te leren, want ze zeggen toch 'know thy enemy'?" Hij glimlachte een beetje verlegen bij zijn antwoord. Zou ze het erg vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimema 26 jan 2015 - 22:28

Ze bleef de jongere kater geïnteresseerd aankijken, puur nieuwsgierig. Wellicht als alles anders was gelopen was er nog een vijfde clan en zouden ze elkaar toch anders aanzien dan nu.  Ze vond het prettig om ook de visie van anderen te horen, voorheen gebruikte ze dat vaak in haar oordeel. Als Starclan tegen haar sprak nam ze altijd de tijd om er goed over na te denken voor ze sprak en soms sprak ze niet eens. Ze bewoog enkel even met haar oor zodra hij begon te spreken en luisterde zonder hem te onderbreken. Hij had goede punten, al was ze het niet helemaal eens met het laatste, maar dat was voor iedereen weer anders. Zeker wist zij dat haar clan nooit iets zou hebben afgestaan aan ''Iedereen is nog altijd op zijn hoede.'' Sprak ze zacht, maar was niet boos om zijn woorden. Natuurlijk in haar hart was ze het grotendeels met hem oneens maar ze moest overstappen naar de gedachtes van een warrior nu. ''Maar je hebt wel gelijk, ken je vijand. Weet waar ze toe in staat kunnen zijn, ken hun sterke en zwakke punten. Maar bovenal, leer je aanpassen om juist tegenover een tegenstander van een andere clan te staan.'' Vervolgde ze zacht en wendde langzaam haar kop af. Als ze nog lang door ging zou ze echt volledig omgetoverd zijn tot een warrior die niet wilde vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 16:50

''Iedereen is nog altijd op zijn hoede.'' Tall schuifelde heen en weer met zijn poten, dat klopte zeker. Shadowclan ook. Iedereen had honger en stal van de anderen, niemand vertrouwde de anderen echt. ''Maar je hebt wel gelijk, ken je vijand. Weet waar ze toe in staat kunnen zijn, ken hun sterke en zwakke punten. Maar bovenal, leer je aanpassen om juist tegenover een tegenstander van een andere clan te staan.'' Tall sloeg het op in zijn hoofd, en knikte. Al zag het er niet naar uit dat de poes echt blij was met haar woorden. Vandaar dat hij besloot dat het misschien beter was om haar nu alleen te laten, ofwel, dat hij weg moest voor ze zou denken dat hij alleen kwam voor informatie. Nu was hij alleen niet echt het persoon om zomaar weg te lopen, dus keek hij even naar de grond en toen vragend naar de poes. "Wilt u even alleen zijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 23:13

Vanuit haar ooghoeken had ze hem zien knikken en glimlachte toch lichtjes. Ze tilde haar kop even op bij zijn vraag en haalde haar schouders op. ''Het maakt mij niet uit,'' antwoordde ze zacht en keek hem aan. ''Ik zal er toch aan moeten wennen om anders te denken. Daar kan geen andere wending aan gegeven worden dus ik kan maar beter nu beginnen dan dat ik er later mee in de problemen kom.'' Vervolgde ze zacht en glimlachte toch even iets voor ze even om zich heen keek. Ze vond zijn gezelschap eigenlijk wel best, hij was niet zo onnozel als dat je van een kersverse warrior zou verwachten. De meeste warriors dachten dat ze meteen de wereld aan konden en alles wisten. Maar Tallshadow bleek heel anders te zijn en ze wist bijna wel zeker dat hij een geweldige warrior zou zijn voor zijn clan met elke les die hij toch leerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 21:42

Hij glimlachte even meelevend toen hij het antwoord van de poes hoorde en overdacht. Ze had heel erg gelijk, nieuw leren denken kon je niet vroeg genoeg mee beginnen, al helemaal niet als het zo anders was als dat het bij haar moest. Hopelijk zou ze er goed mee leren leven, aanpassen was een van de belangrijkste eigenschappen van een kat. ''Ik zal er toch aan moeten wennen om anders te denken. Daar kan geen andere wending aan gegeven worden dus ik kan maar beter nu beginnen dan dat ik er later mee in de problemen kom.' Het klopte akelig veel, hadden zijn moeder en Innerghost hem dit ook niet doen willen leren? Anderen waren niet altijd vrienden, dus inmiddels waren ze dan maar een bron van kennis. Beviel hem prima. "Maar.. Ik vraag me af, hoe kan u nou echt van deze clan houden als Skyclan uw echte clan is?" Moest hij uiteindelijk toch nog vragen, want het was nog steeds onduidelijk, omdat hij zich gewoon niet kon indenken hoe het zou zijn als Shadowclan weg zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 23:25

Ze vond het heerlijk om begrepen te worden, zelfs al waren haar woorden niet helemaal duidelijk. Vaak had ze zichzelf wel vaker moeten verduidelijken voor anderen het begrepen maar deze jonge warrior leek een goed stel hersenen te hebben die ook verder dachten dan het gewoonlijke. Langzaam kwam er weer een glimlach rond haar snuit voor ze een bedenkelijke blik kreeg zodra ze zijn vraag hoorde. ''Eerlijk gezegd weet ik het niet helemaal.'' Antwoordde ze zacht en zuchtte. ''Ik weet dat Skyclan nooit meer zal zijn, en dat heb ik geaccepteerd. Het heeft nog wel tijd nodig, maar naarmate de tijd verstrijkt des te meer ik gehecht zal groeien aan de clan en uiteindelijk zal ik ook van hen kunnen houden.'' Zei ze langzaam, zelf nog half nadenkend. Ze gaf nu al een heel hoop om hen, maar ook omdat er nog sommige waren die haar lot hadden gedeeld. ''Bovendien hebben ze mij wel ingenomen en verzorgd. Het is lastig uit te leggen maar ik kan niet zeggen dat Skyclan ooit zal wegzakken van de bovenste plaats. Ik zal altijd mijn oude clan het meest liefhebben, maar dat betekent niet dat ik niet om Riverclan kan geven.'' Haar stem werd wat verzekerder en ze knikte zelf bij haar laatste woorden. Dat waren de woorden die ze meteen had willen spreken, maar waar ze niet op had kunnen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 17:39

Hij liet de poes denken, en wachtte geduldig op haar antwoord. Je mocht anderen ook niet haasten in wat ze wilden zeggen want dan was de kans klein dat ze het ook eigenlijk wilden zeggen. ''Ik weet dat Skyclan nooit meer zal zijn, en dat heb ik geaccepteerd. Het heeft nog wel tijd nodig, maar naarmate de tijd verstrijkt des te meer ik gehecht zal groeien aan de clan en uiteindelijk zal ik ook van hen kunnen houden.'' Tall hield zijn hoofd schuin, en het was aan hem te zien dat hij twijfelde of hij medeleven moest tonen of niet. ''Bovendien hebben ze mij wel ingenomen en verzorgd. Het is lastig uit te leggen maar ik kan niet zeggen dat Skyclan ooit zal wegzakken van de bovenste plaats. Ik zal altijd mijn oude clan het meest liefhebben, maar dat betekent niet dat ik niet om Riverclan kan geven.'' Nu kon de kater wel knikken, en het ook echt begrijpen want dat klonk logisch. Riverclan had haar geholpen, verzorgd en doen leven, maar de echte clan zou het nooit worden. "Fair enough," Antwoordde hij dus met een knik, en viel toen weg in stilte. Wat een gedoe moest dat geweest zijn, families die uit elkaar gingen, partners, niet allen konden overal gelukkig worden toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 23:09

Ze had er eigenlijk best wel over moeten nadenken maar was zeker van haar antwoord. Haar voormalige Clan zou altijd bovenaan staan maar werd daarna gevolgd door Riverclan. Er waren ook genoeg warriors die haar hadden geaccepteerd voor wie ze was en dat kon ze gewoon niet ontkennen. Toch zal ze wel dat hij niet wist wat hij moest reageren maar ze ging er niet op in. Dat was zijn keus, voor haar maakte het niet al teveel uit. Toch was het ook wel weer frappant geweest dat twee van haar zorgekindjes meegekomen waren naar Riverclan. Maskpaw en Dovesong hadden allebei hun ervaringen die bij de gitzwarte poes wantrouwen verder had aangewakkerd. Maar tot voor kort had ze op beide een oogje kunnen houden. Toch was Dovesong weggegaan en het was onduidelijk waar ze nou precies was, van wat ze had gehoord was het niks waar ze zich teveel zorgen om moest maken. Het was een sterke poes geweest en wellicht was het beter voor haar geweest om niet in een clan te zijn. Ze keek even op zodra Tallshadow antwoordde en glimlachte toch weer even. ''Dat vond ik dus ook.'' Antwoordde ze zacht maar tilde haar kop langzaam weer op. ''Maar naarmate de tijd verstrijkt zullen we allemaal gewend zijn en de nakomelingen van de warriors zullen niks anders kennen dan dat ze bij de clan behoren waar ze waren geboren. Al zal het een aantal generaties duren, alles gaat vanzelf als normaal lijken.'' Mompelde ze even en staarde voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 feb 2015 - 23:08

De ander glimlachte even, waardoor de kater even blij werd want zijn mening leek in ieder geval gehoord te worden. Gewaardeerd wist hij nooit zeker, maakte hem ook altijd minder uit, gehoord worden was het begin en daarvandaan zou hij zich verder vechten. Zich in iets vastbijten en dan doorgaan, dat wilde hij, dat kon hij. ''Dat vond ik dus ook.'' Tall knikte nog eens, dat was mooi, dan werd dus hier zijn mening dus ook gewaardeerd, want iemand die zijn eigen mening niet waardeerde was wel wat vreemd. ''Maar naarmate de tijd verstrijkt zullen we allemaal gewend zijn en de nakomelingen van de warriors zullen niks anders kennen dan dat ze bij de clan behoren waar ze waren geboren. Al zal het een aantal generaties duren, alles gaat vanzelf als normaal lijken.'' "En Skyclan wordt vergeten.." Mauwde hij zacht, met ogen die lichte pijn uitstraalden. Niemand zou hem ooit kunnen verwijten dat hij zich niet in kon leven, hij voelde de pijn alsof het zijn eigen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 2:11

Ze had verder niet veel te zeggen nog over het onderwerp, maar was lichtelijk opgelucht dat de jonge kater het wel met haar eens was. Ookal zou het vanaf de andere kant vreemd hebben geklonken ze was gewoon niet zo heel simpel als het ging om de liefde voor een clan. Maar meningen zouden altijd wel verschillen van elkaar en het zou altijd blijven dat niet iedereen de voormalige Skyclan leden zou vertrouwen. Tijd zou enkel bewijzen wat ze zojuist had uitgesproken. Ze keek even op bij zijn simpele maar harde woorden. Langzaam zakte haar oren iets af en ze zuchtte. ''Inderdaad, Skyclan zal vergeten worden.'' Mompelde ze zacht en slikte terwijl die woorden dieper tot haar doordrongen. Ze had de pijn ook in zijn ogen gezien maar het leek alsof de grote poes van binnen verscheurd werd door het idee. ''Al de meer een reden om te blijven vertellen.'' Fluisterde ze zacht en krulde haar staart om haar eigen lichaam om zichzelf iets te troosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:40

Zijn woorden leken de poes te raken maar niet te verassen. Zij had het zich ook al wel bedacht en de kater zei dan ook niet zoveel nieuws tot haar. Toch was het als een bliksemflits bij heldere hemel, aangezien velen er niet over na wilden denken. Vandaar dat hij automatisch respect had voor de poes, toen ze er zo goed mee om wist te gaan. Vooral het doorvertellen was hij het helemaal mee eens. "Ik zal ervoor zorgen dat het bij ons gebeurt," Antwoordde hij haar, zijn hoofd naar haar buigende uit respect voor de verhalen. Ze droeg zoveel geschiedenis met haar mee door alleen al daar geboren te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 22:44

De grote poes leek dan wel licht geraakt maar diep van binnen verscheurde het haar soms nog helemaal. Ze hoopte dat niet iedereen zich zo voelde en dat de anderen zich beter hadden aangepast maar ze kon het nou niet echt weten. Dogdance had niet echt heel veel los gelaten tijdens hun gesprekje. Ze keek echter toch even verrast op zodra hij vertelde dat hij ervoor ging zorgen dat er in Shadowclan verhalen verteld bleven worden over haar geboorteclan. Ze neeg haar kop iets met een warme glimlach. ''Daar zou ieder van ons je dankbaar voor zijn.'' Zei ze zacht maar keek hem toch weer aan. Ze was blij dat er iemand was die het begreep en het niet allemaal afschoof op het feit dat zij iedereen mistte. Natuurlijk was dat waar, maar je zou niet zomaar een clan mogen vergeten. Zelfs als zij niet meer in leven zou zijn en ooit een leven mocht schenken aan een nieuwe leader zou ze zich toch voorstellen als een voormalig Skyclanlid en Riverclanlid. Ze was nu simpelweg deel van beide clans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Levels SPT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: