|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:10 | |
| - Snowdrop schreef:
- Wolfkit' schreef:
- English is killin' me. Though het simpel is, het is gewoon onmenselijk veel. ;u;
Maar ja, ik ben om tien na tien al uit morgen. *probeert het langs de positieve kant te bekijken* :') Ik vraag me nu dit al een tijdje af uit nieuwsgierigheid, maar, welke richting doe je? ^^ Ik doe Handel (Bedrijfseconomie - Talen) Ik volg dus eigenlijk de richting waarin je de meeste talenlesuren zult hebben. xD @Emma, Veel ;__; alle tijden & over de honderd woorden (heb ze niet geteld maar ben er zeker van. xD) |
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| I saw a Wander :') I'm still in love with that spotted fluffball >'3 |
| | | Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| - Innerpaw schreef:
- Dice schreef:
- Wauw mnsen hebben altijd disscussies over kleine dingen, geloven, tradities, racisme etc.
Waarom zijn we niet meer zoals katten of zo, dan maakt het ni uit waar je in geloofs, hoe je er uit ziet, etc. Sorry Marijn,zo zijn we nu eenmaal xD Het zijn niet echt kleine dingen c: Ik ben het met je eens dat heel veel mensen van een mug een olifant maken, maar geloven en racisme is nou eenmaal iets waar nog steeds veel onenigheid in blijft c: |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| - Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
Als God de wereld heeft geschapen zou de mens op een level gebracht zijn waar zij besef hebben van bestaan en de drang van de oergegevens overtroffen hebben opdat zij meer visie kreeg op de wereld en zo uit de tuin van eden -of hoe die shizz ook heet- werd gegooid. Het besef van naaktheid en dergelijke is daar een argument van. Het feit dat de mens zo geschapen zou zijn zo alle weten van de natuur en de biologie tegengaan, met andere woorden dus erg onrealtistisch en daarom vind ik godsdienst rotzooi xD *zucht* Je scheert alles over één kam xD Ik zeg juist, God zou wel degelijk evolutie gebruikt kunnen hebben en de zeven dagen schepping kan figuurlijk bedoelt zijn, relax scientist en beledig mijn geloof niet zo >3 DIT IS NIET WETENSCHAPPELIJK MOGELIJK *ERROR* Wow xD Juist wel dude, de wetenschappers die atheïstisch waren en bewijzen vonden voor de oerknal en evolutie enzo wilden die juist ontkrachtigen omdat het veel te dicht bij het scheppingsverhaal in de buurt kwam :') Toch xD Ik vind niet dat het iets dat we moeten geloven want als we naar de feiten kijken is er zoveel die het tegenspreekt. Het enige waarvoor godsdienst werd ontwikkeld is om mensen een visie te geven op dingen die zij niet weten. Het ligt namelijk in ons, althans zo heb ik gehoord, dat de mens graag zekerheid op alles wil. Het feit dat men dit kan, kan men niet aanvaarden. Dat was de reden van het ontstaan van de godsdiensten en verhalen, het scheppingsverhaal is overgens uit verscheidene culturen ontstaan en heeft er verschillende vormen die dan weer kunnen uitleggen dat de mens steeds opnieuw anders naar zichzelf kijkt en zichzelf steeds anders tegenover de schepping stelt, iets waar zij zich niet wil aan onderscheppen, maar niet anders kan.
Lol x3 Dat mag je vinden, net als dat ik anders mag vinden, maar geen van de feiten van evolutie sluit het bestaan van een God ofwel hogere macht uit, en alle verhalen van de schepping hebben overeenkomsten. Ik heb niets tegen evolutie, en geloof ook heus dat het waar kan zijn samen met de andere feiten van de natuur- en scheikunde, maar ik geloof ook in het Christendom *shrug*
Deze discussie is zoveel groter geworden dan verwacht xD Energie gaat nooit verloren. Er was een oerknal die een giga uitsrtraal deed van energie die nu nog steeds in de omloop zit. Op een dag zal al deze enrgie terug dezelfde zijn en dan zal alles opnieuw beginnen. Wie weet zijn we al het vierde universum die bestaat. Het bestaan van God van ik... Niet echt realistisch. Hogere krachten misschien wel ja, maar alleen maar het feit dat God wordt voorgesteld als een evenbeeld van mens, of omgekeerd wat je maar wilt, toont aan dat het zo... Naïef is... Vind ik toch. Plus het christendom komt van het Jodendom, die opnieuw weer andere visies heeft en een ander scheppingsverhaal... So... Lol xD + ik ben meer voor het; Moeder aarde is onze god, want zij was degene die door verscheidene voorafgaande dingen en processen uiteindelijk levensvormen kreeg en uit die levensvormen kwam selectie, tot we bij ons komen :')
... Sorry ik heb gwn een natuurlijke haat voor alles wat niet echt... Wetenschappelijk te bewijzen is xD Ik geloof wel in de parallele universems en ik heb ook een eigen visie op leven na de dood :'3 Maar ik ben srs de enige die er zo over denkt xD Zolang we maar gewoon vrienden kunnen blijven zonder dat je mij met je natuurlijke haat gaat haten omdat ik het wel geloof vind ik het helemaal prima xD We leren bij mij op school erg veel over alle soorten godsdienst en hoe ze staan tegenover het christendom, en dus ga ik even je statement dat het scheppingsverhaal van het Jodendom en Christendom anders is ontkrachtigen want het oude testament van de christenen is namelijk de Tenach van de Joden (A) Verder nog geloven de christenen dat de Messias al gekomen is en de Joden geloven dat hij nog moet komen. Voor de rest zijn het vooral de regels die de Joden nog wel handhaven en de christenen niet die de twee godsdiensten van elkaar doen verschillen. |
| | | Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:11 | |
| *Pa roept me* *Ik ga* "Ga weg, ik kan niet tegen je gehik." Srsly |
| | | Marijn 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:11 | |
| - Icyrose schreef:
- Komt vandaag een collega naar me toe; "Quinty, Oosterse kip hè, komt dat uit Oostenrijk?"
Ik vraag me af en toe echt af welk IQ je tegenwoordig moet hebben om bij de Albert Heijn te mogen werken --" "Nee, dat komt uit kippenland ^^" |
| | | 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:12 | |
| Hahaha Q Ik zou gezegd hebben "Nee uit Amerika C:" (A) |
| | | Marijn 226 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:13 | |
| *staart naar disscussie* HUMANS, Y U SO COMPLICATED?! Oh well xD |
| | | Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| - Dice schreef:
- Icyrose schreef:
- Komt vandaag een collega naar me toe; "Quinty, Oosterse kip hè, komt dat uit Oostenrijk?"
Ik vraag me af en toe echt af welk IQ je tegenwoordig moet hebben om bij de Albert Heijn te mogen werken --" "Nee, dat komt uit kippenland ^^" Ik zou zeggen: uit het oosten van de wereld uit bv. ergens in Azië.. |
| | | 564 Actief
| |
| hoe koel is het een hondentrimster ma te hebben die samen met jou naar je stage gaat om vrijwillig een hond te gaan trimmen gratis voor het asiel |
| | | Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| - Wolfkit' schreef:
- Hahaha Q
Ik zou gezegd hebben "Nee uit Amerika C:" (A) Uit het midden van de aarde ofc :3 @Jamjam;; Shez mine now >D Wel alle credits to you, ze is awesome c; |
| | | The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:14 | |
| - :3:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
Als God de wereld heeft geschapen zou de mens op een level gebracht zijn waar zij besef hebben van bestaan en de drang van de oergegevens overtroffen hebben opdat zij meer visie kreeg op de wereld en zo uit de tuin van eden -of hoe die shizz ook heet- werd gegooid. Het besef van naaktheid en dergelijke is daar een argument van. Het feit dat de mens zo geschapen zou zijn zo alle weten van de natuur en de biologie tegengaan, met andere woorden dus erg onrealtistisch en daarom vind ik godsdienst rotzooi xD *zucht* Je scheert alles over één kam xD Ik zeg juist, God zou wel degelijk evolutie gebruikt kunnen hebben en de zeven dagen schepping kan figuurlijk bedoelt zijn, relax scientist en beledig mijn geloof niet zo >3 DIT IS NIET WETENSCHAPPELIJK MOGELIJK *ERROR* Wow xD Juist wel dude, de wetenschappers die atheïstisch waren en bewijzen vonden voor de oerknal en evolutie enzo wilden die juist ontkrachtigen omdat het veel te dicht bij het scheppingsverhaal in de buurt kwam :') Toch xD Ik vind niet dat het iets dat we moeten geloven want als we naar de feiten kijken is er zoveel die het tegenspreekt. Het enige waarvoor godsdienst werd ontwikkeld is om mensen een visie te geven op dingen die zij niet weten. Het ligt namelijk in ons, althans zo heb ik gehoord, dat de mens graag zekerheid op alles wil. Het feit dat men dit kan, kan men niet aanvaarden. Dat was de reden van het ontstaan van de godsdiensten en verhalen, het scheppingsverhaal is overgens uit verscheidene culturen ontstaan en heeft er verschillende vormen die dan weer kunnen uitleggen dat de mens steeds opnieuw anders naar zichzelf kijkt en zichzelf steeds anders tegenover de schepping stelt, iets waar zij zich niet wil aan onderscheppen, maar niet anders kan.
Lol x3 Dat mag je vinden, net als dat ik anders mag vinden, maar geen van de feiten van evolutie sluit het bestaan van een God ofwel hogere macht uit, en alle verhalen van de schepping hebben overeenkomsten. Ik heb niets tegen evolutie, en geloof ook heus dat het waar kan zijn samen met de andere feiten van de natuur- en scheikunde, maar ik geloof ook in het Christendom *shrug*
Deze discussie is zoveel groter geworden dan verwacht xD Energie gaat nooit verloren. Er was een oerknal die een giga uitsrtraal deed van energie die nu nog steeds in de omloop zit. Op een dag zal al deze enrgie terug dezelfde zijn en dan zal alles opnieuw beginnen. Wie weet zijn we al het vierde universum die bestaat. Het bestaan van God van ik... Niet echt realistisch. Hogere krachten misschien wel ja, maar alleen maar het feit dat God wordt voorgesteld als een evenbeeld van mens, of omgekeerd wat je maar wilt, toont aan dat het zo... Naïef is... Vind ik toch. Plus het christendom komt van het Jodendom, die opnieuw weer andere visies heeft en een ander scheppingsverhaal... So... Lol xD + ik ben meer voor het; Moeder aarde is onze god, want zij was degene die door verscheidene voorafgaande dingen en processen uiteindelijk levensvormen kreeg en uit die levensvormen kwam selectie, tot we bij ons komen :')
... Sorry ik heb gwn een natuurlijke haat voor alles wat niet echt... Wetenschappelijk te bewijzen is xD Ik geloof wel in de parallele universems en ik heb ook een eigen visie op leven na de dood :'3 Maar ik ben srs de enige die er zo over denkt xD Zolang we maar gewoon vrienden kunnen blijven zonder dat je mij met je natuurlijke haat gaat haten omdat ik het wel geloof vind ik het helemaal prima xD We leren bij mij op school erg veel over alle soorten godsdienst en hoe ze staan tegenover het christendom, en dus ga ik even je statement dat het scheppingsverhaal van het Jodendom en Christendom anders is ontkrachtigen want het oude testament van de christenen is namelijk de Tenach van de Joden (A) Verder nog geloven de christenen dat de Messias al gekomen is en de Joden geloven dat hij nog moet komen. Voor de rest zijn het vooral de regels die de Joden nog wel handhaven en de christenen niet die de twee godsdiensten van elkaar doen verschillen.
Schat, ik ben gedoopt, heb mijn eerste communie gedaan en mijn plechtige. Ik hing vroeger de zondag naar de kerk met mn grootouders :') Mss is het daarom dat er erge haat voor heb. Ik heb 2uur godsdienst op school en vind het een saai vak xD Ik ken veel mensen die godsdinstig zijn dus, geloof me, het veranderd niet veel xD Bidden voor bed deed ik ook, naja het moest en ik krijg nog elke avond een kruisteken van mn stiefpa, dus tja, het zit hier wel goed ingebakken xD Maar toch, godsdienst is puur pshycholgisch, en dat is het laatste wat ik erover wil zeggen ^^ Vond het wel leuk, we moeten dit vaker doen :3MARIJN BHDCJKDH HCDVCHN DC VGHDCNGYDHCB DCJDCVCH *FREAKT OUT* HBBHDCNDCHDCBCHDCBJCBJDCNBCCBCBCHBHGVGVG |
| | | Marijn 226 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:14 | |
| - Innerpaw schreef:
- Dice schreef:
- Icyrose schreef:
Ik vraag me af en toe echt af welk IQ je tegenwoordig moet hebben om bij de Albert Heijn te mogen werken --" "Nee, dat komt uit kippenland ^^" Ik zou zeggen: uit het oosten van de wereld uit bv. ergens in Azië.. "Uit de oosterse luchttempel van Avatar, duh" |
| | | Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:15 | |
| |
| | | 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:15 | |
| - .Blackkit schreef:
- Zie ik hier nou ineens een theologische discussie? :O I'm so proud <3
I scrolled past it tho. Ik snap al die woorden niet guys xD |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:16 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Snowdrop schreef:
- Wolfkit' schreef:
- English is killin' me. Though het simpel is, het is gewoon onmenselijk veel. ;u;
Maar ja, ik ben om tien na tien al uit morgen. *probeert het langs de positieve kant te bekijken* :') Ik vraag me nu dit al een tijdje af uit nieuwsgierigheid, maar, welke richting doe je? ^^ Ik doe Handel (Bedrijfseconomie - Talen) Ik volg dus eigenlijk de richting waarin je de meeste talenlesuren zult hebben. xD @Emma, Veel ;__; alle tijden & over de honderd woorden (heb ze niet geteld maar ben er zeker van. xD) Ik deed Handel-talen in het derde, dus ik ken je pijn ;^; Vooral Boekhouden... Omg... ;o; |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| - Snowdrop schreef:
- :
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
... Sorry ik heb gwn een natuurlijke haat voor alles wat niet echt... Wetenschappelijk te bewijzen is xD Ik geloof wel in de parallele universems en ik heb ook een eigen visie op leven na de dood :'3 Maar ik ben srs de enige die er zo over denkt xD Zolang we maar gewoon vrienden kunnen blijven zonder dat je mij met je natuurlijke haat gaat haten omdat ik het wel geloof vind ik het helemaal prima xD We leren bij mij op school erg veel over alle soorten godsdienst en hoe ze staan tegenover het christendom, en dus ga ik even je statement dat het scheppingsverhaal van het Jodendom en Christendom anders is ontkrachtigen want het oude testament van de christenen is namelijk de Tenach van de Joden (A) Verder nog geloven de christenen dat de Messias al gekomen is en de Joden geloven dat hij nog moet komen. Voor de rest zijn het vooral de regels die de Joden nog wel handhaven en de christenen niet die de twee godsdiensten van elkaar doen verschillen.
Schat, ik ben gedoopt, heb mijn eerste communie gedaan en mijn plechtige. Ik hing vroeger de zondag naar de kerk met mn grootouders :') Mss is het daarom dat er erge haat voor heb. Ik heb 2uur godsdienst op school en vind het een saai vak xD Ik ken veel mensen die godsdinstig zijn dus, geloof me, het veranderd niet veel xD Bidden voor bed deed ik ook, naja het moest en ik krijg nog elke avond een kruisteken van mn stiefpa, dus tja, het zit hier wel goed ingebakken xD Maar toch, godsdienst is puur pshycholgisch, en dat is het laatste wat ik erover wil zeggen ^^ Vond het wel leuk, we moeten dit vaker doen :3
MARIJN BHDCJKDH HCDVCHN DC VGHDCNGYDHCB DCJDCVCH *FREAKT OUT* HBBHDCNDCHDCBCHDCBJCBJDCNBCCBCBCHBHGVGVG Mooi, zolang je maar stopt met me 'schat' noemen xD Prima ^^ En indd, goed om dit soort discussies te hebben >3 |
| | | 204 Actief
| |
| - Mossykit schreef:
- .Blackkit schreef:
- Zie ik hier nou ineens een theologische discussie? :O I'm so proud <3
I scrolled past it tho. Ik snap al die woorden niet guys xD +1 Ik las het eerste bericht en was van "Wa?" xD |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:17 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- :
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
Schat, ik ben gedoopt, heb mijn eerste communie gedaan en mijn plechtige. Ik hing vroeger de zondag naar de kerk met mn grootouders :') Mss is het daarom dat er erge haat voor heb. Ik heb 2uur godsdienst op school en vind het een saai vak xD Ik ken veel mensen die godsdinstig zijn dus, geloof me, het veranderd niet veel xD Bidden voor bed deed ik ook, naja het moest en ik krijg nog elke avond een kruisteken van mn stiefpa, dus tja, het zit hier wel goed ingebakken xD Maar toch, godsdienst is puur pshycholgisch, en dat is het laatste wat ik erover wil zeggen ^^ Vond het wel leuk, we moeten dit vaker doen :3
MARIJN BHDCJKDH HCDVCHN DC VGHDCNGYDHCB DCJDCVCH *FREAKT OUT* HBBHDCNDCHDCBCHDCBJCBJDCNBCCBCBCHBHGVGVG Mooi, zolang je maar stopt met me 'schat' noemen xD Prima ^^ En indd, goed om dit soort discussies te hebben >3 Wahahaha, schat >3 |
| | | 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:17 | |
| - Spacecore schreef:
- klik hier om mij te horen zingen
Dit is best goed :3 Paar foutjes maar het is wel goed !!! Jammer dat de kwaliteit niet zo goed is :S Of ligt het aan mij? Btw waarom zit er geen muziek bij? : ) |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |