|
|
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:26 | |
| - Hiddendance schreef:
- Flashkit~ schreef:
- ...Crap
Ik kwam er net pas achter dat Owlflight een poes is (B *Stare* +1 Thank god ik ben niet de enige :'3 Heb je plaatjes btw, Mimi? Of mag ik zelf kiezen? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:28 | |
| - Owlflight schreef:
- Hiddendance schreef:
- Flashkit~ schreef:
- ...Crap
Ik kwam er net pas achter dat Owlflight een poes is (B *Stare* +1 niet de eerste van mijn acc's waarbij mensen dat voorhebben c': *kijkt weg* Ik had dat niet bij Bitterkit hoor (A)" misschien ook wel |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:32 | |
| - Tallshadow schreef:
- Owlflight schreef:
- Hiddendance schreef:
- Flashkit~ schreef:
- ...Crap
Ik kwam er net pas achter dat Owlflight een poes is (B *Stare* +1 niet de eerste van mijn acc's waarbij mensen dat voorhebben c': *kijkt weg* Ik had dat niet bij Bitterkit hoor (A)" misschien ook wel *checkt snel wat Bitterkit is* Oh god :'D |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:33 | |
| Urg, eindelijk klaar met m'n lessen |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:34 | |
| - Tallshadow schreef:
- Owlflight schreef:
- Hiddendance schreef:
- Flashkit~ schreef:
- ...Crap
Ik kwam er net pas achter dat Owlflight een poes is (B *Stare* +1 niet de eerste van mijn acc's waarbij mensen dat voorhebben c': *kijkt weg* Ik had dat niet bij Bitterkit hoor (A)" misschien ook wel gehe c': ik heb me echt geamuseerd met dat topic ^o^ |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:36 | |
| Wolf een aansteller? Noem 'm maar eerder een dramaking. xD (queen gaat niet :'3) @Emma Ik ben zo moe, heb daarnet drie uur geslapen. :') |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:37 | |
| |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:39 | |
| |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:40 | |
| Hmmmm,*denkt en denkt*,over wat kunnen Owlflight en Innerpaw praten |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:41 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:42 | |
| - Wolfkit' schreef:
- .Blackkit schreef:
- HEY CHIW! Heb je zin om dit topic te joinen? ^^ https://www.warriorcatsnl.com/t21487-blackkit-spt
No way dat Wolf dat gaat missen! Ik reageer zo meteen.^-^ Dan ga ik die post wel even verwijderen welke ik ah typen ben :') Nou ja 'post' er staat nog geen letter getypt xD *Gaat op zoek naar een foto van een kerstkrans en boeket* uh m'n laatste examen dus -.- |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:47 | |
| Posted~! Ik ga nu eerst even douchen en een pilletje voor de buikpijn innemen.. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:51 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Posted~!
Ik ga nu eerst even douchen en een pilletje voor de buikpijn innemen.. :') beterschap ^_^ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:52 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Posted~!
Ik ga nu eerst even douchen en een pilletje voor de buikpijn innemen.. :') Great! Ik ga nu eerst even boodschappen doen, koken en eten. Vanavond ben ik de hele avond vrij WANT Ik ben een meghool die geen agenda bij kan houden :') Blijkbaar. Maar daardoor hoef ik dus niet dit weekend maar volgend weekend pas m'n essay in te leveren. Dus joho, ik ga eens lekker een potje in bed liggen vanavond |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:57 | |
| urghh... ik heb nu al stress voor mijn examen Frans vrijdag D: |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 17:59 | |
| gaat vlinderspaghetti met bolognese saus eten, hmm |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:14 | |
| En zowat klaar met alles voor morgen, Engels niet geleerd, maar goed ik heb maar 2 uurtjes en het moeilijkste gaat over... Cow... Shit xD Wat een leuke onderwerpen hebben we toch :') |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:15 | |
| - Nevermind schreef:
- En zowat klaar met alles voor morgen, Engels niet geleerd, maar goed ik heb maar 2 uurtjes en het moeilijkste gaat over... Cow... Shit xD Wat een leuke onderwerpen hebben we toch :')
Doe daar nog es mijn leerstof over de oogbal bij en je krijgt frikandellen xD |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:16 | |
| - Slenderstep schreef:
- Nevermind schreef:
- En zowat klaar met alles voor morgen, Engels niet geleerd, maar goed ik heb maar 2 uurtjes en het moeilijkste gaat over... Cow... Shit xD Wat een leuke onderwerpen hebben we toch :')
Doe daar nog es mijn leerstof over de oogbal bij en je krijgt frikandellen xD Mjam Give me de frikandellen now > |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:20 | |
| En nu eens zien wat we kunnen doen *running around* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |