|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:40 | |
| Ik moet gaan,morgen laatste examen!!! yes,en daarna 3 weken vakantie!! whoop!! |
| | | Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:41 | |
| M'n pa doet zo raar, halp D: - Kerstboom op z'n kop, derp:
:3
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:42 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Muziek omhoog en Star Wars erin, parents are gone till 1 am >3
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD Haha xD Mijn moeder zou nog niet eens weten hoe dat werkt als Mark Zuckerberg het haar hoogstpersoonlijk uit zou leggen (A) Indd wel lastig though ^^ Morgen weer lastige examens? Ja, twee delen van Frans. Heb nu een vijf pagina lange (voor en achterkant) samenvatting, waarvan het merendeel woordenschat en vervoegingen zijn. :C Oh ja! Dat zei je nog, dat je je boek kwijt was en dat het in de garage lag :') Arme jij though! Dat is zekers veel om te leren, wel ook een beetje leuk om te doen? Nouja, leuk. (; Ik lach me zoals gewoonlijk kapot om sommige woorden, maar het is echt gewoon ziekveel. (nog meer dan Engels dat ik moest leren) Zeker omdat ik de leerstof niet allemaal gezien heb wegens m'n afwezigheden. Iig goed dat je de lol van de woorden nog kan inzien, dat laat wel zien dat je nog niet verloren bent xD Wel altijd een afknapper dat het zoveel is.. Little vind Tall knap, das toch wel lief (A) Maar serieus, dactylographie = typen?? Ik weet dat dactylo blind typen is, maar dan nog.. :') En ja, stiekem wel (A) Although zij knapper is ;D Hahaha xD Dat is omstreden, net zoiets als peperci in het latijn wat 'spaarden' betekend.. Als je het uitspreekt klinkt het echter net als Peperkey (A)" Dacht al dat je dat zou zeggen >3 Dus there ya go, hij vind haar ook wel mooi hoor ;') xD Lol, dat woord doet me denken aan Pepsi. xD Het zijn in totaal 205 woorden, en dat zonder de vervoeginsregels + alle tijden. ;__; Let die please. En haha, they're both smexxy. :3 Oh wow *denkt terug aan pepsi discussie paar dagen geleden* xD 205 is indd veel o.o Vervoegingsregels D: Tijden DD: Hellep! Don't die though, we kinda need you here >3 Maar je bent wel zielig, helpt het als je allerlei gekke poppetjes rond de regels tekent? Dat helpt bij mij altijd om het echt levend te maken (A) |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:47 | |
| - Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD Haha xD Mijn moeder zou nog niet eens weten hoe dat werkt als Mark Zuckerberg het haar hoogstpersoonlijk uit zou leggen (A) Indd wel lastig though ^^ Morgen weer lastige examens? Ja, twee delen van Frans. Heb nu een vijf pagina lange (voor en achterkant) samenvatting, waarvan het merendeel woordenschat en vervoegingen zijn. :C Oh ja! Dat zei je nog, dat je je boek kwijt was en dat het in de garage lag :') Arme jij though! Dat is zekers veel om te leren, wel ook een beetje leuk om te doen? Nouja, leuk. (; Ik lach me zoals gewoonlijk kapot om sommige woorden, maar het is echt gewoon ziekveel. (nog meer dan Engels dat ik moest leren) Zeker omdat ik de leerstof niet allemaal gezien heb wegens m'n afwezigheden. Iig goed dat je de lol van de woorden nog kan inzien, dat laat wel zien dat je nog niet verloren bent xD Wel altijd een afknapper dat het zoveel is.. Little vind Tall knap, das toch wel lief (A) Maar serieus, dactylographie = typen?? Ik weet dat dactylo blind typen is, maar dan nog.. :') En ja, stiekem wel (A) Although zij knapper is ;D Hahaha xD Dat is omstreden, net zoiets als peperci in het latijn wat 'spaarden' betekend.. Als je het uitspreekt klinkt het echter net als Peperkey (A)" Dacht al dat je dat zou zeggen >3 Dus there ya go, hij vind haar ook wel mooi hoor ;') xD Lol, dat woord doet me denken aan Pepsi. xD Het zijn in totaal 205 woorden, en dat zonder de vervoeginsregels + alle tijden. ;__; Let die please. En haha, they're both smexxy. :3 Oh wow *denkt terug aan pepsi discussie paar dagen geleden* xD 205 is indd veel o.o Vervoegingsregels D: Tijden DD: Hellep! Don't die though, we kinda need you here >3 Maar je bent wel zielig, helpt het als je allerlei gekke poppetjes rond de regels tekent? Dat helpt bij mij altijd om het echt levend te maken (A)
Ohjaa, die discussie. :') Degene waar ik me heel verstandig buiten heb gehouden. xD Ik denk gewoon dat ik morgen direct er een kladblad bijneem en als eerste al die regels opnieuw opschrijf. Was een tip die een van m'n leerkrachten vroeger tegen me had gezegd. Als je dan twijfelt kan je altijd kijken op dat blad. :3 Hehe, ik weet wel dat je van alles op je examenblad mag tekenen als je dat wilt. xD En die jongens van die gifs zijn hott ;__; -kwijlt- |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:52 | |
- Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD Haha xD Mijn moeder zou nog niet eens weten hoe dat werkt als Mark Zuckerberg het haar hoogstpersoonlijk uit zou leggen (A) Indd wel lastig though ^^ Morgen weer lastige examens? Ja, twee delen van Frans. Heb nu een vijf pagina lange (voor en achterkant) samenvatting, waarvan het merendeel woordenschat en vervoegingen zijn. :C Oh ja! Dat zei je nog, dat je je boek kwijt was en dat het in de garage lag :') Arme jij though! Dat is zekers veel om te leren, wel ook een beetje leuk om te doen? Nouja, leuk. (; Ik lach me zoals gewoonlijk kapot om sommige woorden, maar het is echt gewoon ziekveel. (nog meer dan Engels dat ik moest leren) Zeker omdat ik de leerstof niet allemaal gezien heb wegens m'n afwezigheden. Iig goed dat je de lol van de woorden nog kan inzien, dat laat wel zien dat je nog niet verloren bent xD Wel altijd een afknapper dat het zoveel is.. Little vind Tall knap, das toch wel lief (A) Maar serieus, dactylographie = typen?? Ik weet dat dactylo blind typen is, maar dan nog.. :') En ja, stiekem wel (A) Although zij knapper is ;D Hahaha xD Dat is omstreden, net zoiets als peperci in het latijn wat 'spaarden' betekend.. Als je het uitspreekt klinkt het echter net als Peperkey (A)" Dacht al dat je dat zou zeggen >3 Dus there ya go, hij vind haar ook wel mooi hoor ;') xD Lol, dat woord doet me denken aan Pepsi. xD Het zijn in totaal 205 woorden, en dat zonder de vervoeginsregels + alle tijden. ;__; Let die please. En haha, they're both smexxy. :3 Oh wow *denkt terug aan pepsi discussie paar dagen geleden* xD 205 is indd veel o.o Vervoegingsregels D: Tijden DD: Hellep! Don't die though, we kinda need you here >3 Maar je bent wel zielig, helpt het als je allerlei gekke poppetjes rond de regels tekent? Dat helpt bij mij altijd om het echt levend te maken (A)
Ohjaa, die discussie. :') Degene waar ik me heel verstandig buiten heb gehouden. xD Ik denk gewoon dat ik morgen direct er een kladblad bijneem en als eerste al die regels opnieuw opschrijf. Was een tip die een van m'n leerkrachten vroeger tegen me had gezegd. Als je dan twijfelt kan je altijd kijken op dat blad. :3 Hehe, ik weet wel dat je van alles op je examenblad mag tekenen als je dat wilt. xD En die jongens van die gifs zijn hott ;__; -kwijlt- Ja die ja xD Dat is inderdaad slim! Dat wordt ons verboden op school omdat het afkijken bevordert voor andere mensen en nog meer redenen die we niet hoefden te weten blijkbaar >3 Iig doen ja, het helpt enorm! Hahaha, ervaring mee? Ik wel, het is echt grappig om mijn toetsbladen te zien als ik ze inlever (A) Teen Wolf 4evaaa! Stiles (aka Dylan O'Brien) in de eerste, en Scott McCall (aka Tyler Posey) en Isaac Lahey (aka Daniel Sharman) in de tweede DOB is perf <3 |
| | | As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:56 | |
| Slender heeft der oude av terug c: En der os, tja, zal ik wel tot maandag laten staan ;p |
| | | Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:57 | |
| |
| | | As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:57 | |
| Heey egen c:
Hmm hopelijk heb ik nagellak ih roze, paars en blauw voor morgen ;3 Paars en roze sws xD |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:58 | |
| Yo Egen ^^
Ik kende niet zoveel van Bon Jovi maar ik ben verkocht, hun Greatest Hits album is echt een geweldig cadeau geweest <33 |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 22:00 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Ohjaa, die discussie. :') Degene waar ik me heel verstandig buiten heb gehouden. xD Ik denk gewoon dat ik morgen direct er een kladblad bijneem en als eerste al die regels opnieuw opschrijf. Was een tip die een van m'n leerkrachten vroeger tegen me had gezegd. Als je dan twijfelt kan je altijd kijken op dat blad. :3 Hehe, ik weet wel dat je van alles op je examenblad mag tekenen als je dat wilt. xD En die jongens van die gifs zijn hott ;__; -kwijlt- Ja die ja xD Dat is inderdaad slim! Dat wordt ons verboden op school omdat het afkijken bevordert voor andere mensen en nog meer redenen die we niet hoefden te weten blijkbaar >3 Iig doen ja, het helpt enorm! Hahaha, ervaring mee? Ik wel, het is echt grappig om mijn toetsbladen te zien als ik ze inlever (A) Teen Wolf 4evaaa! Stiles (aka Dylan O'Brien) in de eerste, en Scott McCall (aka Tyler Posey) en Isaac Lahey (aka Daniel Sharman) in de tweede DOB is perf <3 Ik weet eigg niet of dat op deze school wel mag.. Ik zat vorig jaar namelijk ergens anders (A) Achja, als ik morgen een nul krijg wegens spieken weet ik dat ook ineens. xD Teenwolf! Ik heb er ooit eens van gehoord. Is 't een goeie serie? :3 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 22:02 | |
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Ohjaa, die discussie. :') Degene waar ik me heel verstandig buiten heb gehouden. xD Ik denk gewoon dat ik morgen direct er een kladblad bijneem en als eerste al die regels opnieuw opschrijf. Was een tip die een van m'n leerkrachten vroeger tegen me had gezegd. Als je dan twijfelt kan je altijd kijken op dat blad. :3 Hehe, ik weet wel dat je van alles op je examenblad mag tekenen als je dat wilt. xD En die jongens van die gifs zijn hott ;__; -kwijlt- Ja die ja xD Dat is inderdaad slim! Dat wordt ons verboden op school omdat het afkijken bevordert voor andere mensen en nog meer redenen die we niet hoefden te weten blijkbaar >3 Iig doen ja, het helpt enorm! Hahaha, ervaring mee? Ik wel, het is echt grappig om mijn toetsbladen te zien als ik ze inlever (A) Teen Wolf 4evaaa! Stiles (aka Dylan O'Brien) in de eerste, en Scott McCall (aka Tyler Posey) en Isaac Lahey (aka Daniel Sharman) in de tweede DOB is perf <3 Ik weet eigg niet of dat op deze school wel mag.. Ik zat vorig jaar namelijk ergens anders (A) Achja, als ik morgen een nul krijg wegens spieken weet ik dat ook ineens. xD Teenwolf! Ik heb er ooit eens van gehoord. Is 't een goeie serie? :3 Hahaha xD Dat ook weer duidelijk ja, en anders bellen ze mij maar en dan meld ik ze dat je heel hard hebt geleerd >3 Zekers! Het eerste seizoen is ietwat zoetsappig maar de creepy factor schiet omhoog in seizoen 2 en 3a, 3b is naar mijn mening echt het creepiest, maar ik ben dan ook een pussy xD |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 22:07 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Ohjaa, die discussie. :') Degene waar ik me heel verstandig buiten heb gehouden. xD Ik denk gewoon dat ik morgen direct er een kladblad bijneem en als eerste al die regels opnieuw opschrijf. Was een tip die een van m'n leerkrachten vroeger tegen me had gezegd. Als je dan twijfelt kan je altijd kijken op dat blad. :3 Hehe, ik weet wel dat je van alles op je examenblad mag tekenen als je dat wilt. xD En die jongens van die gifs zijn hott ;__; -kwijlt- Ja die ja xD Dat is inderdaad slim! Dat wordt ons verboden op school omdat het afkijken bevordert voor andere mensen en nog meer redenen die we niet hoefden te weten blijkbaar >3 Iig doen ja, het helpt enorm! Hahaha, ervaring mee? Ik wel, het is echt grappig om mijn toetsbladen te zien als ik ze inlever (A) Teen Wolf 4evaaa! Stiles (aka Dylan O'Brien) in de eerste, en Scott McCall (aka Tyler Posey) en Isaac Lahey (aka Daniel Sharman) in de tweede DOB is perf <3 Ik weet eigg niet of dat op deze school wel mag.. Ik zat vorig jaar namelijk ergens anders (A) Achja, als ik morgen een nul krijg wegens spieken weet ik dat ook ineens. xD Teenwolf! Ik heb er ooit eens van gehoord. Is 't een goeie serie? :3 Hahaha xD Dat ook weer duidelijk ja, en anders bellen ze mij maar en dan meld ik ze dat je heel hard hebt geleerd >3 Zekers! Het eerste seizoen is ietwat zoetsappig maar de creepy factor schiet omhoog in seizoen 2 en 3a, 3b is naar mijn mening echt het creepiest, maar ik ben dan ook een pussy xD +1 Op de halloween tocht lieten ze mij vooraan lopen omdat ze dan al van een kilometer afstand wisten of er iets eng aankwam of nie xD Ik ben gewend aan zoetsappige series -denkt aan koreaanse drama series- Ik kan er wel tegen. :') |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 22:11 | |
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Ohjaa, die discussie. :') Degene waar ik me heel verstandig buiten heb gehouden. xD Ik denk gewoon dat ik morgen direct er een kladblad bijneem en als eerste al die regels opnieuw opschrijf. Was een tip die een van m'n leerkrachten vroeger tegen me had gezegd. Als je dan twijfelt kan je altijd kijken op dat blad. :3 Hehe, ik weet wel dat je van alles op je examenblad mag tekenen als je dat wilt. xD En die jongens van die gifs zijn hott ;__; -kwijlt- Ja die ja xD Dat is inderdaad slim! Dat wordt ons verboden op school omdat het afkijken bevordert voor andere mensen en nog meer redenen die we niet hoefden te weten blijkbaar >3 Iig doen ja, het helpt enorm! Hahaha, ervaring mee? Ik wel, het is echt grappig om mijn toetsbladen te zien als ik ze inlever (A) Teen Wolf 4evaaa! Stiles (aka Dylan O'Brien) in de eerste, en Scott McCall (aka Tyler Posey) en Isaac Lahey (aka Daniel Sharman) in de tweede DOB is perf <3 Ik weet eigg niet of dat op deze school wel mag.. Ik zat vorig jaar namelijk ergens anders (A) Achja, als ik morgen een nul krijg wegens spieken weet ik dat ook ineens. xD Teenwolf! Ik heb er ooit eens van gehoord. Is 't een goeie serie? :3 Hahaha xD Dat ook weer duidelijk ja, en anders bellen ze mij maar en dan meld ik ze dat je heel hard hebt geleerd >3 Zekers! Het eerste seizoen is ietwat zoetsappig maar de creepy factor schiet omhoog in seizoen 2 en 3a, 3b is naar mijn mening echt het creepiest, maar ik ben dan ook een pussy xD +1 Op de halloween tocht lieten ze mij vooraan lopen omdat ze dan al van een kilometer afstand wisten of er iets eng aankwam of nie xD Ik ben gewend aan zoetsappige series -denkt aan koreaanse drama series- Ik kan er wel tegen. :') Haha xD Ik ga nooit mee naar die dingen en ik kijk ook geen horror, veel te eng.. Alle enge stukjes uit LotR (welke enge stukjes?) en allemaal andere fantasy films vind ik echter juist geweldig xD Dan vind je TW wel leuk, het is namelijk ook erg tienerdrama serie xD Heb je Netflix in Belgïe? |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 22:11 | |
| 6 a 7u geleerd.... nu maar gopen dat dit genoeg zijn voor min een 70... |
| | | Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 22:15 | |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 22:18 | |
| Natuurlijk wel Bo ;')
Ik heb het gezien Q! Je houd gelukkig Thistle, Night, Storm enzo, en natuurlijk Timesong <3
Littlestream is echt evil xD De hele tijd arme Tall zo voor de gek houden ;x; |
| |
| @Emma; Hahah, Starclan accounts staan er niet eens bij, no-one cares about them anyway xD |
| |
| @Emma(de quote knop laad niet meer bij mij:c), het was ook de eerste keer dat ik naar zo iets ging. xD Na die drie uur was m'n stem ook weg, letterlijk. :') Ja we hebben Netflix in België, maar ik dacht dat je daarvoor moest betalen? @Q, Wat doe je me aan. ;u;
Ik ga slapen guys~ See y'all tomorrow |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 22:19 | |
| Teruste Chi~ and I like to get hated for this xD
Goed, ik ga gamen, ciao~ |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 22:20 | |
| Awe, I do Q, ik zou als ze ertussen stonden ze allemaal opgevraagd hebben om ze voor je te bewaren voor als je terugkwam, gelukkig doe je me dat niet aan xD
Moet ook Chi, ik vroeg 't me gewn af aangezien TW daarop staat ^^ Verder is het ook simpel illegaal te kijken al heb ik daar niet echt ervaring mee Sleepwel en alvast good luck voor morgen ;') |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |