|
| |
You know who. 31 Actief 'As for me, I'll be the knight.'
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 7 jul 2016 - 14:37 | |
| Eindelijk, eindelijk vakantie. Ik ben zoo blij, eindelijk rust en geen school! c: |
| | | The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 8 jul 2016 - 0:08 | |
| Ik kom gwn even langs om te zeggen dat iedereen geweldig is <3 Wie je ook bent, jullie zijn allemaal zo leuk op je eigen manier! Iedereen is speciaal, zo ook jij en ik wilde gwn zeggen. Jij bent geweldig! Ik vind dat! Want iedereen hier vind ik geweldig. Dus voel je je eens wat minder, heb je even wat minder dingen, denk dan aan de mooie dingen die je hebt in het leven, denk aan al de happy dingen. Denk aan de kleine, leuke dingen. Jij bent mooi en prachtig. Jij bent geweldig! Kop op geweldig persoon! Jij bent het echt waard <3 Geloof me, ik weet het, want ik kan me hier geen enkel persoon voor de geest halen die dat niet is <3
____
Ik moest het even zetten omdat ik me zelf zoveel down en minder heb gevoeld. Ik ben nu dolgelukkig door de kleine dingen in het leven, zoals een papa en 'mama' waar ik gewoon een knuffel van kan hebben, een thuis waar ik veilig naartoe kan gaan en ga zo maar door. Het zit hem in de kleine dingen, die soms een grote veranderingen vragen. Hoe het geluk van iemand daarop kan vallen, het is toch wel speciaal. <3 Apprecieer wat je hebt en weet dat je geweldig bent. Srs, ik ben zo blij met zoveel leuke mensen hier, op de wereld, overal. Ik moest het even delen~
Hopelijk heb je nog een heel fijne dag of nacht <3 Sleep Tight Snowdrop ♥ |
| | | Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 19 jul 2016 - 17:41 | |
| Werchter was geweldig! (het is al meer dan 2 weken geleden, maar toch) Ik had het bericht van Eef nog niet gelezen, ik zag haar laat in de avond op Werchter. ik dacht: 'Is dat Eef wel of vergis ik me nu?' maar blijkbaar was ze het wel. alleen heb ik Dagmar niet gezien. Maar Bring Me The Horizon was echt leuk en we zagen ook The Offspring en Rammstein. Ik ben niet echt in de kleine concertzaaltjes geweest, er waren niet zoveel interessante optredens enzo. (: |
| | | Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 21 jul 2016 - 17:43 | |
| Ik ben nu echt zo blij door een bericht van een jongen. Het was een simpel bericht, maar toch ben ik aan het glimlachen van oor tot oor. - Spoiler:
|
| | | lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 24 jul 2016 - 13:50 | |
| ik ben met mn verjaardag voor 3 dagen naar Londen gegaan en heb daar echt veel gezien! london eye (niet ingeweest), tower of londen, big ben, shakespeare huizen, tower bridge en millenium bridge (voetgangerbrug over de thames) maar het belangrijkste (!!) ben ik op mijn verjaardag zelf, 22 juli vrijdag, naar Build-A-Bear Workshop geweest in de hamleys :'D DAT is een super grote speelgoed winkel met het gekste speelgoed dat je je kunt bedenken! En die Build-A-Bear Workshop is een knuffelwinkel waar je een beer moet uitkiezen (ik heb een care bear genomen maar je kunt er ook bv nemo of toothless ofzo nemen) en die moet je dan 'stuffen', vulsel in doen dus, een hart dat klopt heb ik erin gestoken en een care bears theme song. En dan een wens (gratis) steek je erin met een stoffen hartje en dan kun je dingen kopen als kleertjes (oneindig veel soorten) of paspoorten of knuffels voor je knuffels of pizzas of rolschaatsen of skateboards ofz, ik heb how to train your dragon tshirt, london tshirt en pokéball hoodie gekocht :p en een rugzak waarin ik mn beer overal mee naartoe kan nemen (zijn naam is Lol, LotsOfLove) - fotos van Build a bear:
|
| | | 2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 25 jul 2016 - 1:03 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Werchter was geweldig! (het is al meer dan 2 weken geleden, maar toch) Ik had het bericht van Eef nog niet gelezen, ik zag haar laat in de avond op Werchter. ik dacht: 'Is dat Eef wel of vergis ik me nu?' maar blijkbaar was ze het wel. alleen heb ik Dagmar niet gezien. Maar Bring Me The Horizon was echt leuk en we zagen ook The Offspring en Rammstein. Ik ben niet echt in de kleine concertzaaltjes geweest, er waren niet zoveel interessante optredens enzo. (:
Haha wow dit lees ik nu pas! Maar vet jammer dat je het niet zeker wist :c Ik liep er wel smexy bij met m'n hema regenjas. Maar ja! Werchter was echt mega leuk! - Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
| | | Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 10 sep 2016 - 9:14 | |
| sommige kleine dingen maken je dag echt gewelding <3
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 21 okt 2016 - 19:16 | |
| Sinds ik op mn nieuwe school ben begonnen merk ik echt dat ik heel erg vooruit ben gegaan! Ik heb nieuwe vrienden en klasgenoten die me accepteren hoe ik ben en dat merkte ik meteen al van iedereen. Dit is voor t eerst dat ik met iedereen om kan gaan en echt gewoon totaal mezelf kan zijn. Ik merk het gewoon in mn zelfvertrouwen, dat is zo erg gegroeid. Echt niet normaal (: Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 22 okt 2016 - 16:30 | |
| @Bo; ik ben ook net van school verandert, en het viel beter mee dan ik verwachtte! In mijn klas zat al één meisje dat ik kende van de tekenschool 2 jaar terug, maar ik ben zelfs beter bevriend geworden met mensen die ik nog niet kende. Er zit zelfs een naamgenoot in mijn klas, met dezelfde interesses en nog een ander meisje waar ik ook andere gemeenschappelijke interesses heb. ik vind het er eigenlijk wel tof! |
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 22 okt 2016 - 16:34 | |
| @Zoé; Oh dat is ook zo fijn! Ik voel je compleet, ik vind het geweldig op mijn nieuwe school (: Veel beter dan m'n oude school! Fijn dat het bij jou ook zo leuk is in je nieuwe klas! c: Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 20 nov 2016 - 20:36 | |
| Hey, ik stel mezelf even voor voor de mensen die het niet weten. Ik ben Bo of Bo3, ik ben 13 jaartjes oud, ik ben in tegenstelling tot waarschijnlijk negentig procent van deze site een jongen. Ik had vanaf ongeveer twee maanden geleden een struggle en ik vertelde niemand erover, hierdoor werd ik thuis veel minder gelukkig en op school was het een beetje geforceerd. Tot nu toe is het nog niet zo positief ik weet het. Maar vandaag heb ik het dus wel aan iemand verteld, diegene is Elvira die sommige van jullie misschien beter zullen kennen onder de naam van haar actiefste account Lola. nogmaals: ze was de eerste tegen wie ik dit vertelde, nog geen ouders, vrienden, mn broer, niemand. Maar doordat ze heel positief reageerde ben ik nu bereid dat wel te gaan doen, en natuurlijk wilde ik het ook aan jullie melden. Nu word het waarschijnlijk vervelend dat ik er omheen draai. wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik ontdekt heb dat ik Homoseksueel ben. Doe met deze informatie wat je wilt, ik ben blij dat ik het gemeld heb C: Bo3 uit. - :☩:
Bedankt Robin! Thanks Rebecca!Thanks Marlie!
|
| | | { Loïs 124 Actief "Oh! Can I show you what I'm proudest of?"
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 20 nov 2016 - 22:09 | |
| - Amberhunt schreef:
- Hey,
ik stel mezelf even voor voor de mensen die het niet weten. Ik ben Bo of Bo3, ik ben 13 jaartjes oud, ik ben in tegenstelling tot waarschijnlijk negentig procent van deze site een jongen. Ik had vanaf ongeveer twee maanden geleden een struggle en ik vertelde niemand erover, hierdoor werd ik thuis veel minder gelukkig en op school was het een beetje geforceerd. Tot nu toe is het nog niet zo positief ik weet het. Maar vandaag heb ik het dus wel aan iemand verteld, diegene is Elvira die sommige van jullie misschien beter zullen kennen onder de naam van haar actiefste account Lola. nogmaals: ze was de eerste tegen wie ik dit vertelde, nog geen ouders, vrienden, mn broer, niemand. Maar doordat ze heel positief reageerde ben ik nu bereid dat wel te gaan doen, en natuurlijk wilde ik het ook aan jullie melden. Nu word het waarschijnlijk vervelend dat ik er omheen draai. wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik ontdekt heb dat ik Homoseksueel ben. Doe met deze informatie wat je wilt, ik ben blij dat ik het gemeld heb C: Bo3 uit. Join the club!! Gezellig hehe. *highfived* Ik ben pan, voor de mensen die het nog niet wisten c: |
| | | Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 20 nov 2016 - 23:07 | |
| - Softkit, schreef:
- Amberhunt schreef:
- Hey,
ik stel mezelf even voor voor de mensen die het niet weten. Ik ben Bo of Bo3, ik ben 13 jaartjes oud, ik ben in tegenstelling tot waarschijnlijk negentig procent van deze site een jongen. Ik had vanaf ongeveer twee maanden geleden een struggle en ik vertelde niemand erover, hierdoor werd ik thuis veel minder gelukkig en op school was het een beetje geforceerd. Tot nu toe is het nog niet zo positief ik weet het. Maar vandaag heb ik het dus wel aan iemand verteld, diegene is Elvira die sommige van jullie misschien beter zullen kennen onder de naam van haar actiefste account Lola. nogmaals: ze was de eerste tegen wie ik dit vertelde, nog geen ouders, vrienden, mn broer, niemand. Maar doordat ze heel positief reageerde ben ik nu bereid dat wel te gaan doen, en natuurlijk wilde ik het ook aan jullie melden. Nu word het waarschijnlijk vervelend dat ik er omheen draai. wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik ontdekt heb dat ik Homoseksueel ben. Doe met deze informatie wat je wilt, ik ben blij dat ik het gemeld heb C: Bo3 uit. Join the club!! Gezellig hehe. *highfived* Ik ben pan, voor de mensen die het nog niet wisten c: Haha, *highfives back* - :☩:
Bedankt Robin! Thanks Rebecca!Thanks Marlie!
|
| | | M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 24 nov 2016 - 14:02 | |
| Vuursters missie is net binnen! En umg hijs echt dik en ik ben so happy words cant describe |
| | | lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 29 nov 2016 - 19:18 | |
| OMG ZOVEEL GOEDE DINGEN
1. mijn mentale toestand gaat steeds beter en beter! ik voel me echt gewoonweg GOED! Omg, wat een lange opname wel niet met je kan doen xD 2. ik heb heel serie 1 (7 boeken?) van warriorcats voor mijn kerstmis gekocht! (ookal heb ik die al gelezen, ik moest ze hebben.. voor later) 3. ik ben een 'hardcore' carebear/troetelbeertjes fan.. echt... ik verzamel etc.. knuffels, boeken, glazen, kaartjes, .. en heb onlangs nog een zeldzame beer voor €100 verkocht die ik dubbel had... EN NU LOOP IK KEI NORMAAL EEN WINKEL BINNEN EN HEBBEN DIE DAAR CARE BEAR KLEREN IEEEEEEEEE
-too happy Lau |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 29 nov 2016 - 19:59 | |
| ik ben zo geobsedeerd door Kpop en dat maakt me erg blij <3 |
| | | H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 1 dec 2016 - 21:13 | |
| Niets positiefs wat ik ECHT moet vertellen maar... - Spoiler:
Iedereen hier hoort te weten dat we elkaar als familie zien, of je het wilt of niet. Je kan een erge dag hebben, week, maand, jaar, leven. Maar het wordt beter <3 Ikzelf heb ook al mijn problemen, we hebben allemaal onze eigen problemen al lijkt het niet zo. Soms heb je je momenten dat het even niet kan, alles is nutteloos, right? Vergeet niet dat, ookal zijn we mensen achter een scherm, ookal zijn we bespelers van katten. We accepteren elkaar, we houden van elkaar. En waag het niet om erover te twijfelen. Zorg goed voor jezelf, denk positief. Het wordt beter. Altijd c: Ja, je hebt ook je twijfels, dat hebben we allemaal. 'Gaat het ooit beter worden?', 'Kan het nóg erger?', 'ik houd dit niet lang meer vol'. Huilen mag, dat helpt soms. Opgeven niet. Huilen betekent niet dat je opgeeft. Soms doet vasthouden meer pijn dan loslaten. Onthoud dat er meer mensen zijn die vast hetzelfde hebben meegemaakt, of nogsteeds meemaken. Je bent niet alleen. Je mag het ontkennen. Maar er is altijd iemand die van je houdt. Waaronder ik. Dus knoop dit goed in je oren aardappel. Want ik geef om jullie allemaal <3
moest dit even kwijt
xxx Hannah
I'm a fly that's trapped in a web
But I'm thinking that my spider's dead |
| | | Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Positiviteits-topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |