Stuck for life. - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Stuck for life.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Dapplepaw.
Member
Stuck for life. - Pagina 4 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 18:53

Dapplekit kroop dicht tegen Leopardfur aan, zodra die terug was. Ze hadden het over dingen waar zij nog lang niet mee te maken had; apprentices, medicine cats. Ze was een beetje ingedommeld. Gezellig met de andere kittens in de warme nursery. Ze wilde nog wat slapen, maar ze had geen zin. Zou Leopardfur nog lang blijven voor de kittens? Vast wel, ze hield van hen met heel haar hart. Dapplekit sliep in, en droomde over de mooie groene wereld van de clans; het bos in haar nieuwblad. Toen ze wakker werd was alles stil. 'Zeg, jongens, waar gaat het gesprek over?' informeerde Dapplekit geeuwend. Ze miste wel eens wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardfur
StarClan
121

CAT'S PROFILE
Leopardfur
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 19:03

Leopardfur was net op tijd terug om Dapplekit wakker te zien worden. "Goed, voor we weer allemaal gaan spelen gaan we drinken. Kom op!" zei ze, "Jij ook Tigerkit!" grinnikte ze toen hij weg probeerde te lopen door het riet met de bal mos. Rustig ging ze op haar zij liggen en alle kittens kwamen naar haar toe rennen. Toen ze haar tepels hadden gevonden en gulzig dronken viel ze zelf in slaap. Ze had het erg druk gehad en had al die kit om bezig te houden. Nightpaw kwam blijkbaar terug met een vis of een van de andere Warriors want er lag een verse vis dichtbij haar toen ze wakker werd. Met wat kleine hapjes eruit. "Wie oh wie heeft de vis gegeten zonder dat hij het zou kunnen afbijten?" riep ze speels en viel de kit aan die naar haar toe rende en likte ze toen een voor een schoon ookal wouden sommige niet. Daarna waren alle kits aan het vechten over de mos bal. "Wie gaat er mee en wandeling over het kamp?" Alle kits gilde dat ze meegingen, "Helaas, niemand. Jullie zijn niet oud genoeg maar jullie mogen wel mee naar de rivier lopen om te drinken. Hij is vlak buiten de Nursery dus goed oppassen, je kan er zo invallen!" Een voor een sprongen de kits door het riet en rende al spelend naar het water. Zelf ging Leopardfur ergens veel mos zoeken. Ze lette goed op de kits terwijl ze de ballen van mos maakte en ze liep terug. "Kijk eens wat ik heb!" zei ze terwijl ze drie grote mos ballen liet zien een voor een doopte ze in het water gooide ze naar de kits die al lachend nat werden. Het was warm dus wouden ze lekker afkoelen en zo was het nog leuk ook.
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 19:10

Willowkit was ingesukkeld naast Tigerkit en Dapplekit. Ze droomde over een open veld met veel bloemen en kleine plasjes water. Ze sprong in zo'n plasje en erin. er verscheen een grote maan die scheen op een groote rivier. Ze liep erheen, in haar droom was ze al groot zo'n 7 manen. Er sprong een groote, dikke vis uit het water. Ze greep de vis bij zijn staart. het viel hard op de grond, zo hard dat de vis opslag dood was. Ze wou een hap nemen maar toen verdween de vis. Ze keek op en ze zag een groote donkere kater voor zich, die de vis in zijn mond had. De kater at de vis op en keek diep in haar ogen. De kat sprong naar Willowkit. hij liet zijn scherpe tanden zien, en die groote nagels. Hij lande op haar en beet in haar nek. Ze schrok wakker en keek om zich heen. Ze zach dat dapplekit wakker was. Ze liep naar haar toe en gaf een kopje. ''Hoe is het met jou?''
Dapplepaw.
Member
122

CAT'S PROFILE
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 19:15

'Hoe is het met jou?' Willowkit gaf haar een kopje. 'Goed hoor, alleen een vreemde droom. Alles was zo onecht.' Dapplekit beantwoordde Willowkits kopje. 'Heb jij ook gedroomd? Mama zei ooit dat kittens wel vaker tegelijk dromen.'
Later gingen ze naar buiten; Leopardfur nam hen mee naar de rivier. Dapplekit sprong vrolijk heen en weer in de rivier met de anderen. Leopardfur had opeens mosballen. Er kwam een bal tegen haar aan. Dapplekit sprong erop, samen met Willowkit maakte ze lol. De bal was hun vijand, net zo weerloos als het riet. Toch was het schijnbaar nutteloze spelletje van belang; het was oefening. Maar nu was het vooral gezellig.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 19:22

Ze speelde gezellig met een bal. ''Ik had ook een rare droom, en heel eng. Eerst niet maar er kwam een groote enge kater die me wou vermoorden'' Ze sprong op haar en ze ronde heen en weer over het gras. Ze liet los en zij ''Kom stoeien'' ze rende op haar af en gaf haar een zachte duw tegen Dapplekit. Ze sprong heen en weer met haar kleine staartje heen en weer in de lucht. ''Als we warriors willen worden moeten we goed beginnen. ze wachte wat Dapplekit zou gaan doen.
Dapplepaw.
Member
122

CAT'S PROFILE
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 19:26

Ze kreeg een duw van Willowkit. 'O, dat is een enge droom!' Dapplekit huiverde. Toen sprong ze bovenop Willowkit, en rolde van haar af. Snel rende ze heen en weer, maar Willowkit kreeg haar te pakken. Lachend en stoeiend rolden beide kits over het gras. Ze gaven elkaar duwtjes en likjes. Dapplekit begon Willowkit te kietelen met haar staart. 'Geef je over!' Ze wist wel dat Willowkit sterker was; Dapplekit had nog weinig kracht. Maar Willowkit zou haar nooit pijn doen, en het was gezellig.
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 19:34

Willowkit zat zich dood te laggen door het gekietel van Dapplekit. ''Hahhaha hou op, ik stik bijna hahahaha'' Ze rolde over de grond, ze was ontsnapt aan de staart van haar zusje. Ze sprong op haar, waardoor Dapplekit bezweek en door haar poten zakte. Willowkit hielt haar vast met haar krachtige poten. Dapplekit kon niet meer weg. ''Geef jij het op? Ik niet, NOOIT!'' Ze moest laggen van zicgzelf. Ze deed haar staart op de kussentjes van aar zusje en kietelde.
Dapplepaw.
Member
122

CAT'S PROFILE
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 19:35

'Hahaha!' Dapplekit kon niet stoppen met lachen; Willowkit kietelde haar terug. 'Ik geef ook nooit op, warriors geven niet zomaar op!' lachte ze vrolijk. Dapplekit zat klemvast onder Willowkit. Ze wriemelde heen en weer. Toen zag ze een optie. Willowkit hield van met de bal spelen. Ze stak voorzichtig een pootje uit naar de bal en gaf die een duwtje. De bal rolde steeds verder naar het water toe. 'Willowkit, de bal rolt weg!' lachtte Dappelkit. Willowkit had waarschijnlijk geen zin meer om haar te kietelen, ze sprong op en rende naar de bal. Die tikte ze terug naar Dapplekit. Dapplekit sloeg hem weer naar Willowkit. Zo bleven ze de bal over en weer slaan. Het kietelige gevoel ging nog niet weg, net zoals de slappe lach.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 20:16

Willowkit rende achter de bal aan, ze is er dol op. Ze tikte de bal weer terug naar Dapplekit. En zij tikte de bal weer terug naar Willowkit, zo ging het een tijdje door. Dapplekit had nog steeds een slappe lag door het gekietel van Willowkit. Ze pakte de bal met haar bek op en rende ermee weg. ''Pak me dan als je kan.'' Zij ze met een volle mond. Ze rende de dichtbijzijnste boom. Ze klom een klein beetje omhoog, als jonge kitten kon je niet zo hoog klimmen. Ze zag een gat gemaakt door een specht, en ze stopte de bal erin. Willowkit klom uit de boom en zij ''Probeer hem maar te pakken als je durft.'' ze wachte wat Dapplekit zou doen. Erin klimmen of het niet durfen.
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 20:17

Willowkit rende achter de bal aan, ze is er dol op. Ze tikte de bal weer terug naar Dapplekit. En zij tikte de bal weer terug naar Willowkit, zo ging het een tijdje door. Dapplekit had nog steeds een slappe lag door het gekietel van Willowkit. Ze pakte de bal met haar bek op en rende ermee weg. ''Pak me dan als je kan.'' Zij ze met een volle mond. Ze rende de dichtbijzijnste boom. Ze klom een klein beetje omhoog, als jonge kitten kon je niet zo hoog klimmen. Ze zag een gat gemaakt door een specht, en ze stopte de bal erin. Willowkit klom uit de boom en zij ''Probeer hem maar te pakken als je durft.'' ze wachte wat Dapplekit zou doen. Erin klimmen of het niet durfen.

Dapplepaw.
Member
122

CAT'S PROFILE
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 20:23

'Probeer hem maar te pakken als je durft!' Willowkit keek verwachtingsvol naar beneden, klom zelf uit de boom en daagde Dapplekit uit. 'Ooh! Nou ja, ok!' Dapplekit keek omhoog en slikte. Hoe kreeg ze die bal er weer uit. Ze klom snel en behendig een stukje omhoog, sloeg haar pootje tegen de bal en viel er bijna uit. 'Aah!!' Gelukkig viel ze niet. Een tweede poging dan maar, ze ging zich niet overgeven omdat ze bijna was gevallen. Nog een klap. Nog een. De bal wiebelde. Nog een. Nog e- Wacht! De bal kwam los. 'Ha! Ik heb hem.' lachte Dapplekit plagerig met volle mond. De bal rolde een eindje weg, Dapplekit sprintte erachter aan. 'Nu mag jij me pakken!' Ze rende weg met de bal in haar bek.
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 9:48

'Ooh! Nou ja, ok!' Dapplekit keek omhoog en slikte. Dapplekit sloeg tegen de bal aan maar hij kwam niet los. Ze viel er bijna uit 'Aah!!' Gelukkig viel ze niet. Na een paar keer geprobeert om de bal weg te krijgen. Toen het lukte rolde de bal weg 'Ha! Ik heb hem.' lachte Dapplekit plagerig met volle mond. Ze sprinte erachter 'Nu mag jij me pakken!' Ze rende weg met de bal in haar bek. willowkit rende lachent achter haar aan. ''ik krijg je wel te pakken. ze rende nog harder op Dapplekit af. Ze sprong zo hoog mogelijk, ook al leek het niet hoog het was wel hoog voor een kittensprong. Ze lande boven op Dapplekit en ze rolde over het groene gras. Willowkit pakte de bal met haar bek en trok, terwijl haar zusje het ook nog vast had. ze trok hard, maar Willowkit trok harder en pakte de bal af. Ze rende er mee weg en zij '' Brobeer jij hem maar van mij af te pakken'' Ze rende naar een struik en verstopte zich. Je hoorde haar niet, ze hield zich zo stil mogelijk.
Yellowclaw
Member
62

CAT'S PROFILE
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 12:05

Yellowclaw kwam langzaam aangewandelt. 'Dus dit is de plek waar veel van jullie zijn.' zei hij half lachend. 'Kan iemand mij vertellen waar Crookedstar is? Ik denk dat ik hem wel een keer wil opzoeken namelijk.' ging hij verder. Hij zag Willowkit en Dapplekit met elkaar spelen. 'En hoe gaat het met de jeugd?' zei hij op een manier waarop het net leek alsof hij een erg oude kat was, maar in feite was hij nog maar een jaar. Yellowclaw ging in de buurt van Leopardfur liggen, ook op het mos. 'Alles onder controle?' zei hij voor de gein tegen de moeder-kat. Vervolgens legde hij zijn kop op het zachte mos neer en ging even lekker relaxen, wachtend op de antwoorden van de anderen en denkend aan de vis die hij vanmorgen nog had gevangen.
Dapplepaw.
Member
122

CAT'S PROFILE
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 18:21

Opeens was Willowkit weg, verdwenen in de struiken. 'En hoe gaat het met de jeugd?' hoorde Dapplekit Yellowclaw achter zich zeggen. 'Goed hoor, Yellowclaw! Ik probeer Willowkit te vinden. Ze heeft de bal.' lachte Dapplekit. De warrior ging naast mama liggen. Dapplekit liep heen en weer, op zoek naar Willowkit. Ze zag een paar oogjes vanuit de bosjes, en sprong er bovenop. 'Hoi Willow!!' gilde ze blij. 'Gevonden!' De twee kittens rolden weer met de bal over en weer. Dapplekit sloeg steeds iets schever, totdat ze bal voor Yellowclaw terecht kwam. Dapplekit vroeg zich even bang af of hij de bal af zou pakken. Snel liep ze naar hem toe. Zouden ze de bal terug krijgen?
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 18:32

Willowkit werdt op de rug gesprongen door Dapplekit. De bal rolde weg en de twee kittens rende erachteraan. Dapplekit sloeg er steeds tegen aan, steeds schever totdat de bal tegen Yellowclaw aankwam. Willowkit rende op hem af en stopte voor de groote best wel oude kater. ''Hey yellowclaw, mogen we onze bal terug achjeblieft? Ze keek in zijn ogen, wachtent op zijn andwoord. Ze keek weer naar de bal en toen naar haar poot. Haar poot was een beetje vies ''Ik moet mijn poot wassen'' Dacht ze. Willowkit hiefde haar poot op en likte zorgvuldig haar lichaamsdeel schoon.
Yellowclaw
Member
62

CAT'S PROFILE
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimevr 16 jul 2010 - 19:49

Yellowclaw lag lekker op z'n gemakje in het gras, toen opeens een bal tegen hem aan rolde. Yellowclaw leek geschrokken op toen hij opeens een bal tegen hem aan hoorde komen. "Hey Yellowclaw, mogen we onze bal terug alsjeblieft?' vroeg Willowkit. De kater tikte de bal terug naar de jonge poes. Hij knikte tevreden en legde zijn kop weer vredig in het mos. Yellowclaw begon vervolgens zijn poot rustig schoon te likken.
Tigerpaw*
StarClan
28

CAT'S PROFILE
Tigerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 12:24

Tigerkit had heel erg lang geslapen en toen hij wakker werdt verveelde hij zich, nog net kon hij een glimp opvallen van Wilowkit en Dapplekit. Stilletjes sloopt Tigerkit naar zijn zusjes toe en sprong naar hun toe en riep "WAAA! Ik ben een uil ik ga jullie opeten." Tigerkit keek naar de grote kat die een stukje verderop zich aan het schoonlikken was. Tigerkit was nog klein en toen hij probeerde omhoog te kijken viel hij achterover. "Wow jij bent ookal zo groot. Ik vind het stom om klein te zijn ik ben de enige jongen en al mijn zusjes zijn al een stuk groter." Tigerkit zette een boos maar grappig gezichtje op. Het was een gezicht waar je om kon lachen. Hij zag de bal liggen en wachtte tot zijn zusje hem gingen pakken en dan zou hij snel langs ze rennen en de bal wegtikken. Dat zal ze leren om groter te zijn.
Yellowclaw
Member
62

CAT'S PROFILE
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 13:52

"Wow jij bent ook al zo groot. Ik vind het stom om klein te zijn ik ben de enige jongen en al mijn zusjes zijn al een stuk groter." zei een klein katertje tegen Yellowclaw. 'Hahaha, jou tijd komt nog wel hoor, wees daar maar zeker van. Hoe heet je eigenlijk jongeman?' vroeg Yellowclaw aan het katertje. 'Hmmm, trouwens ligt het nou aan mij of wordt het hier me de minuut drukker?' zei Yellowclaw in het algemeen. Daarna ging hij weer door met waar hij mee bezig was: zijn poot likken.
Tigerpaw*
StarClan
28

CAT'S PROFILE
Tigerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 15:22

"Naam mijn Tigerkit is. Mijn naam is Tigerkit." verbeterde hij zich zelf. Hij kreeg een rode gloed op zijn wangen. "Ja het wordt hier drukker, en misschien komen Willowkit en Rosekit later ook nog, we zijn een vijfling" Hij liep naar Yellowclaw en vroeg "hoe heet jij dan." Zijn ogen leken net alsof ze naar de lucht werden gericht maar hij was gewoon klein van stuk. "Wanneer wordt ik dan groter. Zometeen,morgen, overmorgen of over 120 manen?" Tigerkit zag Yellowclaw´s staart en nam een aanloop en sprong er net langs en gleed een paar seconden door. Weer nam hij een aanloop en de staart verplaatste zich weer. Hij probeerde het nog een keer en nog een keer. Uiteindelijk stopte hij na zijn veertiende poging
Yellowclaw
Member
62

CAT'S PROFILE
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 15:26

'Oh hallo Tigerkit!' zei Yellowclaw opgewekt. 'Ik heet Yellowclaw.' zei de gelige kater. 'Je wordt met elke dag een stukje groter, zo'n kleine stukje dat het nog kleiner dan je klauwtje is. Maar na een tijd ben je al heel wat groter. En als je goed eet en naar je moeder en andere volwassen katten luistert komt het helemaal goed.' legde Yellowclaw uit, dat laatste zei hij om hun moeder enigzins wat verlichting te geven. niet dat dat echt zou helpen, maar het is toch een kleine meevaller.

Je meeste berichten zijn tot nu toe allemaal spam ik wil dat je minimaal 5 regels schrijft.

Mvg, bluestar.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 4 Icon_minitime

Stuck for life.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: