Stuck for life. - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Stuck for life.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Tigerpaw*
StarClan
Stuck for life. - Pagina 6 DPKsfdL
28

CAT'S PROFILE
Tigerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 6 Icon_minitimedi 27 jul 2010 - 15:05

Tigerkit was aan het rennen of hoe het voor een warrior is snel wandelen. Tigerkit wou weg van regels en strenge ouders. Je gaat een keer zwemmen en dan wordt ze boos inplaats van bezorgd. Tigerkit was helemaal boos en liep weg. Hij keek om zich heen het was al donker. Hij dacht aan een zin die hij ooit had gehoord. ´De hoogste vlieger kijkt nooit boven zich.´ Om veilig te zijn voor roofdieren die op kittens aasde. Ging hij onhandig een grote boom in en ging op de bovenste tak zitten en snikte zachtjes en zei in zichzelf "Ik wil geen clankat meer zijn, ze worden nooit bezorgd of blij altijd boos." Hij ging liggen op de tak en wou gaan slapen. Hij had het koud bij de nursery was het warm alleen hier in de boom kreeg hij een wildgevoel. Het voelde goed en welkom. Hij rolde zich op en ging slapen. Niet wetend wat er om zich heen gebeurdde in het inmiddels donkere woud. Soms klonk er een uil of een nachtegaal. Alleen Tigerkit sliep al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
122

CAT'S PROFILE
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 6 Icon_minitimedi 27 jul 2010 - 20:00

"Dapplekit kom mee, jij bent me zusje en ik wil jou ook niet missen, Leopardfur zal ik niet missen." Tigerkit rende weg. Snel rende Dapplekit achter hem aan. Samen renden ze het kamp uit. Opeens klom hij een boom in. Dapplekit voelde zich onveilig, maar toch ook weer veilig met haar broertje erbij. 'Ik wil geen clankat zijn, ze worden nooit bezorgd of blij, altijd boos.' 'Ja, je was bijna verdronken, en we moeten alleen terug naar de nursery. Er is niets aan. En we lijken niet eens op Beetlewhisker.' Dapplekit zat vlak naast hem. Tigerkit zag er ongelukkig uit. Uiteindelijk rolden ze zich op, en ze sliepen nog voor de zon helemaal verdwenen was.
Leopardfur
StarClan
121

CAT'S PROFILE
Leopardfur
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 jul 2010 - 17:53

Leopardfur kon de kittens niet vinden en gooide het hele kamp overhoop om haar kittens te vinden. Niks maar dan ook niks zou haar stoppen, "Dapplekit! Tigerkit!" riep ze bezorgd, waar waren ze nou? Snel rende ze kamp uit en begon het bos uit te kammen vanaf de rivier, "Dapplekit!Tigerkit! Waar zijn jullie?" riep ze de hele tijd en klonk ongerust. Uiteindelijk zag ze de kittens bij een boom. Zachtjes liep ze ernaar toe, ze sliepen nog dus likte ze haar kittens schoon en wachtte geduldig maar ongerust tot ze wakker werden. ZE had haar staart om haar voorpoten gevouwen en keek ze bezorgd aan. Het was koud dus ging ze tegen ze aanliggen zodat ze warm bleven.
Tigerpaw*
StarClan
28

CAT'S PROFILE
Tigerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 jul 2010 - 18:19

Tigerkit werd wakker en draaide op zijn andere zij en toen voelde hij iets hij stondop en zag Leopardfur en zei "Je vindt mij onbelangrijk! Ik wil geen clankat meer zijn" Hij probeerde weg te lopen maar gleed uit en belande op zijn buik. "Ik wil weg van hier!" Hij stond op en trippelde zachtjes weg en gleed uit door de modder. Ineens nieste hij en rilde even. Hij probeerde op te staan en zei "Sorry dat ik wegliep!" Hij was bij zinnen gekomen. Het was hard en zwaar buiten de clan en de Nursery. "Het is zo koud s´nachts. In de Nursery was het altijd warm" Hij had er spijt van dat hij was weggelopen maar hij was nog wel boos op ijn moeder. Ze had genegeerd dat hij bijna verdronk maar omdat hij was weggelopen werd ze wel boos.
Dapplepaw.
Member
122

CAT'S PROFILE
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 6 Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 16:52

Dappelkit werd langzaam wakker. 'Je vind mij onbelangrijk! Ik wil geen clankat meer zijn!' Tigerkit rende weg van Leopardfur, en gleed uit. Dapplekit rende naar Tigerkit toe. 'Tiger! Voorzichtig..' Hij nieste en rilde. Toen verontschuldigde hij zich weer, en Dapplekit bleef dicht bij hem in de buurt. Het was buiten koud en hard, daar hij haar broertje gelijk in. Dapplekit begreep haar broertje wel, hij was bijna verdronken, en daarvoor had Leopardfur geen aandacht gehad. Nu waren ze samen weggelopen, en ze leek wel boos. Dapplekit voelde zich toch bang buiten de nursery, maar ze liet haar broertje niet alleen. 'Wat gaan we nu doen Tiger? Terug naar de Nursery?' vroeg Dapplekit, eerlijk niet wetend wat ze zouden gaan doen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 6 Icon_minitime

Stuck for life.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: