Stuck for life. - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Stuck for life.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Beetlewhisker
Member
Stuck for life. - Pagina 3 DPKsfdL
That epic vocabiatch~
87

CAT'S PROFILE
Beetlewhisker
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 11:11

Beetlewhisker keek naar Leopardfur. Hij begreep wel waarom ze zo bezorgd was, maar ze kon haar kittens eigenlijk niet achterlaten. Voordat Beetlewhisker iets kon zeggen was Leopardfur al weg, dus het enige wat hij nog kon doen was naast de kittens gaan liggen en ze warm houden. Hij ging op de plek liggen waar normaal Leopardfur lag en legde zijn staart om de kittens heen. Hij hoopte dat de kittens het niet koud zouden hebben of honger zouden krijgen. Beetlewhisker keek stuk voor stuk naar de kittens. Ze lagen alle vijf te slapen, dus voorlopig zouden ze nog niet veel problemen kunnen geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardfur
StarClan
121

CAT'S PROFILE
Leopardfur
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 jul 2010 - 9:09

Na het gesprek kwam ze terug en keek even naar haar kits en toen zocht ze Stormkit. Waar was hij nou? Ze lette altijd op de kitten, hij was zeker weg geglipt toen de kitten voor een paar minuutjes alleen waren. De kitten werden net wakker dus ging ze liggen en ze dronken gulzig. Zachtjes glimlachte ze en likte hun kopjes. Dapplekit was erg levend. Ze hobbelde rond blind maar toch blij. Over een paar dagen zouden hun ogen open moeten gaan. Snel stopte ze de kit voor ze perongeluk het kamp in liep. Als hun ogen open waren nam ze ze wel een keer mee naar buiten en liet ze het kamp zien. Nog een week of twee en dan zouden ze oor voorgekauwde vis kunnen eten en niet lang daarna het zelf kauwen. Ze groeide zo snel. Ze had een perfect leven, ze had prachtige kits ookal was Beetlewhisker niet de vader. Beetlewhisker. Haar levensliefde, ze kreeg het helemaal warm toen ze aan hem dacht. Hopelijk kwam Crookedstar ook nog een keer naar de kits kijken.
Nightstream
StarClan
Stuck for life. - Pagina 3 INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 18:12

Nightpaw wandelde rustig langs de kant van de rivier. Na een tijdje hield ze stil om zich te bukken naast de oever. Heel voorzichtig, zodat er geen schaduw op het water viel, kwam ze iets verder naar voren. Er zwom een grote vis langs die ze met een snelle beweging uit het water sloeg. Ze draaide zich om, om het vette beest dood te bijten. Deze zou ze mee kunnen nemen naar Leopardfur en haar nieuwe kittens. Haar moeder had nu een partner en 5 gezonde kittens. Het was zo veel om aan te wennen, maar toch liet ze het maar over zich heen komen. Misschien kon ze haar nieuwe broertjes en zusjes wel wat leren of helpen om goede apprentices te worden. Zelf had ze door dat het toch niet haar weg was. Ze was pas net een apprentice geworden, maar eigenlijk voelde ze zich zo aangetrokken tot een andere bestemming, Medicine cat. Ze wist hoe veel ze hiervoor op zou moeten geven, maar aan de rest moest ze het nog vertellen. Hoe zou Hawkpaw het vinden? Dacht ze even, om daarna naar het kamp te rennen. De vis bungelde in haar bek toen ze de Nursery in liep. 'Hey mam, Beetlewhisker' zei ze vriendelijk en ging naast hen zitten. Ze liet de vis voor haar moeder vallen. 'Die heb ik voor je meegebracht. Maar ik wilde ook wat zeggen..' zei ze tegen haar moeder. 'Ik euhm.. ik wil graag Medicine cat apprentice worden' zei ze eerlijk tegen haar moeder. Hopelijk zou ze haar keuze goedkeuren, natuurlijk lag dat ook nog aan StarClan. Ze slikte even, misschien was het wel helemaal niet wat haar moeder had verwacht. Zou ze haar teleurstellen? Of juist bij maken?
Tigerpaw*
StarClan
28

CAT'S PROFILE
Tigerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 18:30

Tigerkit werd langzaam wakker en opende zijn kleine oogjes en vroeg"Wie is dat Mama?" Hij had Nightpaw nog nooit gezien ookal was ze zijn halfzus en hij keek vragend naar Nightpaw terwijl hij tegen Leopardfur aankroop en schuw keek naar Nightpaw. Hij was erg verlegen naar vreemde katten. Na een paar seconden kroop hij weg en kroop naar Nightpaw en zei"Ik ben Tigerkit en wie ben jij? Wat ben jij groot zeg" Hij keek omhoog naar Nightpaw ze was gigantisch in vergelijking met de kleine kitten en Tigerkit hield zijn hoofdje scheef en keek zo ver omhoog dat hij achterover kantelde en toen ging hij lachen. Hij rolde even op de grond en wachtte op antwoord van Nightpaw of van Leopardfur.
Nightstream
StarClan
WazBeer
175
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 18:50

Ze keek opzei toen ze een jonge stem hoorde die naast haar moeder sprak. Het was maar goed dat de Nursery goed beschermt werd door sterk riet en doornstruiken. Een van de nieuwe kittens van haar moeder vroeg wie ze was. Nightpaw glimlachte, zo vaak had ze niet langs kunnen komen in de eerste weken. En de kittens hadden veel geslapen als ze even wat was komen brengen. De kleine kitten leek een beetje schuw tegenover haar, maar ze glimlachte warm naar hem. Toen hij naar haar toe kroop voelde ze een vlaag van warmte door haar lichaam stromen. 'Hey Tigerkit. Ik ben Nightpaw, ik ben jouw halfzus. Leopardfur is ook mijn moeder, alleen we hebben een andere vader' zei ze vriendelijk tegen hem. Ze lachte met hem mee toen hij om viel. Ze had haar keus gemaakt, hoewel het zien van deze kittens het moeilijker maakte. Wat als ze nou iemand zou tegenkomen? Ze zou nooit zelf kittens kunnen hebben, nooit een partner. Dat was de prijs die je betaalde als Medicine cat. Ze voelde zich even leeg worden, maar daarna vervulde het doel haar weer. Het maakte niets uit, ze zou iedereen kunnen helpen, zichzelf nuttig kunnen maken. Het lag op haar pad om haar Clan op die manier te dienen.
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 19:14

willowkit werdt wakker van de warme stem die uit een grote poes vandaan kwam. ze deed haar ogen open en zag een witte kat voor haar. ze liep naar haar toe en stopte bij haar linkerpoot. ze kek recht omhoog, ze zag het hoofd van de witte kat en haar ogen. ''wie ben jij? ze keek ontschuldig naar de grote kat die veel koppen groter was dan zichzelf. ze liep naar de zijkant wan de poes en zag een groote wollige staart heen en weer gaan. ze liep erheen en speelde ermee. ''tigerkit dit is leuk, dit moet je ook doen.'' ze sloeg er zachjes tegen aan, alsof het een muis was met een dikke bos haar.
Tigerpaw*
StarClan
28

CAT'S PROFILE
Tigerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 19:19

"Niet doen dat is onze halfzus! maar wie is onze papa dan? Hij keek naar Leopardfur en draaide zich naar Nightpaw en ging naar willowkit toe en gaf haar een vriendelijk duwtje en zei" Nou eigenlijk toch leuk." Hij probeerde boven op haar staart te springen maar toen hij hem aanraakte schoot de staart weg zo ging het ook bij poging 2,3,4,5 en 6 toen hield hij op en keek vragend naar Nightpaw en vroeg"wat is medicijner kat" Hij had het verkeerd verstaan en was nieuwsgierig hij ging weer op de grond rollen want hij vond dat zo´n lekker gevoel bij zijn vachtje.
Nightstream
StarClan
WazBeer
175
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 19:26

(Willowkit zou je met hoofdletters willen schrijven)

Ze glimlachte naar de andere kitten. 'Ik ben Nightpaw, zoals Tigerkit al zei, jullie halfzus' zei ze vriendelijk en merkte dat Willowkit met haar staart aan het spelen was. Ze glimlachte. 'Ach, het maakt niet zo veel uit, zolang je maar niet te hard bijt. Hebben jullie al zin om apprentice te worden net als ik?' zei ze op een hoge, vriendelijke stem tegen hun. Ze kon het goed vinden met kittens, je moest gewoon geduld hebben en af en toe wat streng zijn. Toen Tigerkit haar vroeg wat een Medicine kat was keek ze hem aan met haar ijsblauwe ogen. 'Medicine cat is de kat hier die voor alle zieken en gewonde katten zorgt. Hij of zij leert over verschillende planten om de anderen te genezen. Daarbij heeft een medicine cat veel contact met StarClan, ze krijgen dromen waarin ze voorspellingen zien, of waarschuwingen' legde ze uit. Het was goed dat ze zo snel mogelijk wisten wat alles in de Clan inhield, maar natuurlijk hadden ze nu al een boel geleerd van hun moeder.
Tigerpaw*
StarClan
28

CAT'S PROFILE
Tigerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 19:33

"Ja ik wil dol graag apentic worden!!!" Hij keek blij naar Nightpaw en vroeg "Maar jij bent dus medicine kat hoe komt het dan dat ik net op papa en mama lijk?" Tigerkit keek verward naar Leopardfur en Beetlewhisker maar voordat hij kon luisteren naar een antwoord riep hij"Welke clans zijn er precies." Hij ging door met over de grond rollen en kroop alsof hij een prooi besprong hij was echt schattig hoe hij sloop. Hij ging ineens rondjes rennen om een takje uit zijn staart te halen maar hij kon zijn staart niet inhalen.
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 19:40

Ze stopte met spelen met de staart van Nightpaw toen ze hoorde wat een medicine cat was. Ze liep naar haar toe en sprong op haar rug, ze keek voor zich uit. ze keek naar haar moeder, ze was groter dan haar. Ze klom op haar halfzus haar hooft en probeerde in evenwicht te blijven. Het lukte haar makkelijk, en ze vondt het geweldig. ''Vindt je het wel goed dat ik op je hoofd zit? Als je het niet leuk vind ga ik er wel af. Ze wachte tot dat ze antwoord gaf op haar vraag.
Nightstream
StarClan
WazBeer
175
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 19:41

Ze keek hem aan en gaf hem een zachte tik met haar staart. 'Ik ben nog geen Medicine cat, nog niet eens Medicine cat apprentice, maar ik wil het wel graag worden. StarClan heeft me alleen nog niet gezegd of het goed is.' zei ze. Voor ze over het andere onderwerp verder kon stelde hij al een nieuwe vraag. 'Je hebt RiverClan, daar zitten wij in. Dan heb je ThunderClan, aan de andere kant van de rivier. En WindClan aan de andere kant van het ravijn. ShadowClan is de vierde Clan en die zit aan de andere kant van het donderpad' vertelde ze vrolijk verder. Ze had al best veel geleerd in de korte tijd dat ze apprentice was geweest. Toch was een normale apprentice niet wat ze zocht, de weg van Medicine cat lag haar meer, ze wist het gewoon. Vooral toen ze een gewonde kat had gezien in het kamp. Het zou fijn zijn geweest toen al te kunnen helpen. Toen voelde ze hoe Willowkit op haar sprong en over haar heen kroop. 'Nee het is niet erg hoor' zei ze vriendelijk.
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 19:55

'' En wat zijn de regels in onze clan?'' Ze zij het vragent en ze sprong via Nightpaw's rug op de grond. Ze ging naast Tigerkit zitten, en ze sprong in een keer op de staart van haar halfzus. Ze werdt heen en weer geslingert maar ze lielt vast. ze beet in haar staart, maar niet hart. Ze deed haar kleine staart op die van Nightpaw heen.
Leopardfur
StarClan
121

CAT'S PROFILE
Leopardfur
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 20:42

Leopardfur keek op toen ze haar oudste kitten binnen zag komen. "Hee Nightpaw!" riep ze enthousiast en keek naar de overige twee kittens die nog sliepen ze zuchtte opgelucht. Ze luisterde aandachtig naar haar voorstel en knikte toen, "Als dit is wat je wil dan moet je het al helemaal doen." Willowkit en Tigerkit bombardeerde hun zus met vragen. Ze legde haar staart voor hun mond. "Rustig aan, je zus komt vaak genoeg lang dus je hoeft niet nu alles te vragen," ze grinnikte en likte hun kleine kopjes en toen die van Nightpaw ook. Rustig keek ze naar de vis, "Beda-" ze kwam niet klaar, de kittens rende er al heen en begonnen met de vis te spelen, "Niet doen!" zei ze streng. Ze pakte de vis en legde hem van hun weg, "Dat is eten geen speelgoed, ik zoek straks wel een bal mos en maak hem nat, dan kunnen jullie lekker afkoelen terwijl jullie spelen." ze glimlachte zachtjes. Ze schudde haarzelf even uit, ze zat onder het mos waar ze in sliep. Het was best donker sinds niet veel licht door het riet van de Nursery kwam of geluid, niemand kon hun hier zien of horen, hier had Crookedstar goed aan gedacht, "Nightpaw? Heb jij en Hawkpaw wel een mentor? Anders moet ik maar een woordje met Crookedstar hebben, dit kan zo niet langer, we hebben geen deputy of mentors!" ze zuchtte kort en glimlachte toen weer. Snel liep ze naar het riet en boog het zodat wat licht naar binnen kon en het niet zo saai en donker was.
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 21:09

Ze speelde met de vis die daar dood op de grond lag. Ze vond het echt geweldig, de geur die er rond zwierf was van de vis. Ze vondt de geur zalig. Alsof er een regenboog erop is gevallen. Ze wou bijna een hab nemen, de vis werdt weggedaan door Leopardfur. "Niet doen!" Zij ze streng tegen Willowkit en Tigerkit. "Dat is eten geen speelgoed, ik zoek straks wel een bal mos en maak hem nat, dan kunnen jullie lekker afkoelen terwijl jullie spelen." Zij ze lief. ''Wie ben jij? ik ben je nooit eerder gezien. Ze keek met een schuine kop vragent naar de groote poes.
Tigerpaw*
StarClan
28

CAT'S PROFILE
Tigerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 21:19

Tigerkit riep geschokken!"Herken je mama niet meer, wat is er gebeurd mama ze herkent je niet" Hij liep naar zijn moeder toe en ging daar liggen en zei"Ik ben moe is het erg als ik ga slapen? Doei Nightpaw" Hij gaapte en nestelde zich in bij Leopardfur en ging slapen. hij droomde over clans rivieren, heuvels en wouden over apprentices, medicine katten en warriors. Hij maakte zachte en lieve geluidjes in zijn slaap.
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 jul 2010 - 13:02

Mousefur kwam aangelopen naar de Nursey. Ze wilde even zien hoe het met Leopardfur en de kits ging. Ze zag haar zus liefdevol naar haar kits kijken. 'Wat zijn ze toch lief...' Fluisterde Mousefur. Ze ging er even naast liggen en gaf Leopardfur een verzorgende lik over haar kop. 'Het zijn zulke schatjes! Ik wou dat ik je kon helpen met de geboorte, maar ik was helaas te laat...'
Mousefur doezelde langzaam weg, met gedachtes over wie de nieuwe Medicijn kat zou worden, en de Deputy...
Nightstream
StarClan
WazBeer
175
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 jul 2010 - 13:25

Ze werd onder gegooid met vragen van haar kleine halfzusje. Toen hoorde ze Leopardfur weer spreken. Nightpaw was blij dat haar moeder haar keuze waardeerde, ze had toch wel ergens geweten dat Leopardfur hier niet zo moeilijk mee zou zijn. Het was immers een mooi doel in het leven, Medicine cat worden. Gelukkig hielden Willowkit en Tigerkit nu even op met vragen en kon Nightpaw even rustig gaan zitten en kijken hoe haar moeder met de nieuwe kittens omging. Ze leerde snel, het werden vast hele goede warriors. Bij een vraag van haar moeder keek ze op en dacht even na. 'Nee we hebben geen mentors. Hawkpaw moet er gewoon één krijgen, maar ik zit er mee wie de nieuwe Medicine cat moet worden. We hebben onze rangen inderdaad allemaal verloren en Crookedstar zou snel nieuwe moeten aanstellen' zei ze. Ze was het eens met haar moeder. Crookedstar moest dingen gaan ondernemen wilde hij de Clan weer opbouwen na al die verliezen. Nightpaw keek even verbaast op bij de woorden van Willowkit en zei daarna nog even gedag tegen Tigerkit omdat het kleine katertje alweer in slaap viel naast zijn moeder. Haar tante, Mousefur kwam binnen en Nightpaw knikte even vriendelijk naar haar.
Leopardfur
StarClan
121

CAT'S PROFILE
Leopardfur
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 7:57

Leopardfur keek om naar Mousefur en glimlachte. "Ja he?" zachtjes likte ze de kittens weer die druk bezig waren met het aanvallen van Nightpaw staart -alweer- rustig keek ze weer naar Mousefur, "Kan ik je zo buiten even spreken zodra ik binnen klaar ben?" fluisterde ze in haar oor. Zelf ging Leopardfur even een bal mos maken en nat maken. Snel liep ze naar buiten graaide in het rond tot het mos goed los kwam en maakt er een bal van met het mos aan de buitenkant. Ze doop het in het water tot het kletsnat was en liep toen terug en legde het op de grond. "Tigerkit! Willowkit! Kom, hier kunnen jullie meespelen!" ze rolde de bal naar hun toe en ging er expres op staan en al het water schoot eruit en de kittens werden nat. Ze lachte hard en begonnen met de bal te spelen. Rustig liep ze naar Mousefur die buiten wachtte zoals ze had gevraagt. "Hee, waar is Crookedstar? Ik moet het nodig spreken, er gebuurt nu helemaal niks, geen van de Apprentices hebben mentors en er is geen Medicine Cat of Deputy! Maarre, zou jij en de andere Warriors voor nu de Apprentices stiekem willen trainen? Als je het bericht rond brengt dan krijgen die ook training en dan kan de Clan een gevecht misschien nog net overleven. Zelf heb ik het te druk, er zijn zeven kittens in de Nursery twee zonder moeder dus daar moet ik ook een oog op houden," zachtjes flikte ze haar staart en likte Mousefur toen en knikte dankbaar voor de hard gegil hoorde. Snel rende ze terug en zag dar Willowkit de bal niet meer had omdat Tigerkit hem net had afgepakt toen ze kwam. "Tigerkit! Delen met je zusje Alsjeblieft en ook met de andere als ze wakker worden, ookal zou dat niet snel gebeuren."
Nightstream
StarClan
WazBeer
175
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 18:13

Nightpaw glimlachte even en zag haar moeder en haar tante naar buiten lopen. Af en toe ving ze een woord op, waardoor ze zelf kon uitmaken waar de twee het over hadden. Het was een belangrijke zaak dat de Clan weer op volle sterkte werd gebracht. Hoewel alle Clans hadden geleden onder Bladkaal en de storm die er toen had gewoed, moest RiverClan niet achter blijven. Alles zou snel weer zoals normaal zijn en dan hadden ze al hun rangen en al hun warriors nodig om de Clan te verdedigen. Straks wilde ThunderClan, ShadowClan of WindClan een deel van hun territorium. Als het zo bleef zouden ze dat toe moeten staan aangezien ze een gevecht tegen een overmacht niet aan konden, al helemaal niet zonder medicine cat. Maar StarClan was stil de laatste tijd, geen prophecy's die opgelost moesten worden. En nu in Nieuwblad waren er maar weinig zieke katten over. De Clan mocht niet verslappen, maar Hawkpaw en zij hadden nog niet eens mentors. Dit kon niet lang verder gaan zo. Crookedstar moest een deputy aanwijzen en de Clan weer terug brengen naar hoe deze eens was geweest.
Leopardfur
StarClan
121

CAT'S PROFILE
Leopardfur
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitimema 5 jul 2010 - 18:31

Toen ze klaar was zag ze Nightpaw bij de ingang luisteren. "Hoorde je veel?" toen haar dochter haar hoofd schudde knikte ze, "Dan zal ik het snel uitleggen, kom dan gaan we even vissen, Mousefur is toch nog wel even bezig met de kits," ze grinnikte zachtjes. Rustig liepen de poezen naar de rivier. Rustig ging Leopardfur zitten op een grote warme rots die over de helft van de rivier ging. Er waren niet veel wolken en de rivier was vol vis. Dit was eigenlijk een probleem, hierdoor aten we veel en sinds niemand trainde of iets deed werden we dik en langzaam. Over een halve maan was 'The Gathering' ze konden zo niet binnenkomen, dik, langzaam, deputyloos en een leider die je bijna nooit zag en niks deed. "Goed, we moeten de Clan in vorm krijgen. In een halve maan, want dan is de Gathering," ze zuchtte even en de wind blies harder en het begon donker te worden. "Crookedstar is druk met iets denk ik dus wat ik ga doen is tegen de regels maar we hebben geen keuze, elke warrior moet de Apprentices trainen waar ze het beste in zijn bijvoorbeeld jagen. Ik ben goed ik vissen, dat zal ik iedereen leren. De Medicine Cat zal iedereen de basics leren en jou verder aanleren," ze knipoogde, "En zo door tot iedereen weer slank en sterk is. Zelf zal ik ook de Apprentices dingetjes leren en de kits ook helaas sinds ik anders niet weg kan." Snel keek ze even naar de zon die onderging, "Ik moet zo gaan. De kittens kunnen elk moment wakker worden." Snel likte ze haar oudste dochter en draaide om en liep snel naar de Nursery.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Stuck for life.   Stuck for life. - Pagina 3 Icon_minitime

Stuck for life.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: