We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hernia kan blijvend zijn. Gelukkig is het maar een kleintje, en hoef ik geen operatie, da's pas als er een lichaamsdeel van je volledig slaapt, zoals m'n ma had met der vingers(gelukkig niet helemaal), maar zij had er één in haar nek ipv der onderrug.
Ja ken ik xD
Hehe ik ben echt excited voor GMM ;p echt wat een bands die er komen!
pony pony
Coldkit'
Member
Emma 227 Actief "Why break your own toys when you can break someone else's?"
Mooi dat het niet zo'n enorme is, en wat vervelend voor je moeder D: Is het erfelijk? Ik moet bekennen dat ik namelijk alleen echt weet dat het pijn doet en meestal in je rug ergens zit..
Welke bands komen er allemaal??? en wat is GMM
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Kweenie, denk van wel, maar je kunt het ook gewoon krijgen denk ik. En kan overal zitten, maar meestal heb je bij de grote meer plekken die 'paralysed' zijn dan plekken waar de hernia zit. Ik dacht dat het iets met de wervels te maken had.
Hmm ff de poster zoeken ^^ Graspop trouwens Graspop Metal Meeting
hier:
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Zo ver ik weet heeft een hernia wel erfelijke factoren zo zal ik er ook wss een krijgen op latere leeftijd als ik zo doorga met mijn rug.
Mama heeft een zware oom (mas kant) heeft een lichte oom (mas kant) heeft spit (voorloper van hernia vaak) Nichtje ( mas kant) heeft spit Opa (mas kant) heeft een hernia mijn ma dr opa (vader van mijn opa) heeft hernia
i'd say erfelijk xD
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Hehe leuk om te weten, maar ja, wellicht komt het door m'n eigen schuld want ik keer m'n bekken de verkeerde kant uit, en vroeger (tis de waarheid dak vertel, ook al lijtk het lachwekkend) liep ik als een velociraptor ;3 dus laag bij de grond en met m'n armen recht achter me ;3 dus tja, wellicht komt het daardoor, en door jarenlang zware boekentassen te dragen met m'n bekken probleem ;3
Zop vlug een postje maken want we gaan strx weg ons haar toppen, en m'n broer naar pa's brengen
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
zo ver ik heb begrepen heeft iedereen een hernia zeker oudere mensen want tis slijtage van je tussenwervels. alleen zit er bij jou en mijn fam een zenuw er tussen klem.
vaak verergerd een verkeerde til methode het etc.
ik loop vaak als een t-rex op stage dus nee k vind je niet raar xD ben ik als een t-rex aan het eten xD (kan daar gewoon, mensen in asielen zijn raar maar leuk )
Slenderstep
Member
Jup, idd iets met die zenuw, maar heb geen zin meer om te denken xD maar klopt idd wel.
En ja ik heb me hele leven op een tuinbouwschool (middelbaar) gezeten dus dat helpt ook niet echt.
Hehe da's cool ;p ik wil ook weer dier hebben ;c maar volgend jaar komt dier gelukkig in onze richting lekker geen bloemschikken meer ;p moet alleen wel dit jaar zien te overleven.
Ravenheart
StarClan
Kiki 1621 Actief
CAT'S PROFILE Age: I have no age. Gender: Tomcat ♂ Rank: