Algemene Onzin Topic - Pagina 40

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 17:52

Pepper schreef:
Wel alles goed verder I hope? Anders kom ik ze persoonlijk vertellen dat je epic bent >3

Mooi <3 Slender x Sushi?

Op zich wel, als je m'n kapotte lichaam niet meerekent xD nou ja, niet hun schuld hoor *blame it on the hernia*

Hehe isn't that obvious then xD

stamps aangepast c: nu heb ik weer meer plaats in me os ;p

Laatst aangepast door Slenderstep op vr 21 nov 2014 - 17:53; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pepper
Member
134
Actief

CAT'S PROFILE
Pepper
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 17:55

Oke dan is het goed, de hernia is niet permanent right? Sommige mensen hebben het erger dan anderen..

It is, maar soms mindfucks my mind me xD

U2 is echt een geweldige band <3
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 17:57

Hernia kan blijvend zijn. Gelukkig is het maar een kleintje, en hoef ik geen operatie, da's pas als er een lichaamsdeel van je volledig slaapt, zoals m'n ma had met der vingers(gelukkig niet helemaal), maar zij had er één in haar nek ipv der onderrug.

Ja ken ik xD

Hehe ik ben echt excited voor GMM ;p echt wat een bands die er komen!

pony pony Very Happy
Coldkit'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 16kwfb7
Emma
227
Actief
"Why break your own toys when you can break someone else's?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Coldkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 17:59

Mooi dat het niet zo'n enorme is, en wat vervelend voor je moeder D: Is het erfelijk? Ik moet bekennen dat ik namelijk alleen echt weet dat het pijn doet en meestal in je rug ergens zit..

Welke bands komen er allemaal??? en wat is GMM
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:02

Kweenie, denk van wel, maar je kunt het ook gewoon krijgen denk ik.
En kan overal zitten, maar meestal heb je bij de grote meer plekken die 'paralysed' zijn dan plekken waar de hernia zit. Ik dacht dat het iets met de wervels te maken had.

Hmm ff de poster zoeken ^^
Graspop trouwens Graspop Metal Meeting

hier:
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:06

Oh zo! Maakt wel wat duidelijk ja.. Lijkt me allesbehalve fijn :'( Sterkte

Gaaf! Ga je daarheen?! Cool… Komt U2 ook? Zo ja dan moet je me fotoreportage geven >3
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:07

^^'
Jup, neh I don't think so, het is graspop hé xD *kuch metal kuch*
*gaat der vader meenemen ernaartoe*
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:09

*kuch maarU2isawesome kuch* xD Mokay dan ;x; Wie komen er dan weeeel?
Leuk! Dads understand that kind of thing >3 Sommige moms ook, die zijn epish (a)

EDIT- Kga eten, See you all later ^^
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:30

Zo ver ik weet heeft een hernia wel erfelijke factoren zo zal ik er ook wss een krijgen op latere leeftijd als ik zo doorga met mijn rug.

Mama heeft een zware
oom (mas kant) heeft een lichte
oom (mas kant) heeft spit (voorloper van hernia vaak)
Nichtje ( mas kant) heeft spit
Opa (mas kant) heeft een hernia
mijn ma dr opa (vader van mijn opa) heeft hernia

i'd say erfelijk xD
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:38

Hehe leuk om te weten, maar ja, wellicht komt het door m'n eigen schuld want ik keer m'n bekken de verkeerde kant uit, en vroeger (tis de waarheid dak vertel, ook al lijtk het lachwekkend) liep ik als een velociraptor ;3 dus laag bij de grond en met m'n armen recht achter me ;3 dus tja, wellicht komt het daardoor, en door jarenlang zware boekentassen te dragen met m'n bekken probleem ;3

Zop vlug een postje maken want we gaan strx weg ons haar toppen, en m'n broer naar pa's brengen
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:39

Ravenheart schreef:
Meeuhh. Ik wil een guild beginnen met Warrior cats mensen maar er is dus bijna niemand die het speelt :'D
Tja als je nou FFXIV speelde xD
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:47

zo ver ik heb begrepen heeft iedereen een hernia zeker oudere mensen want tis slijtage van je tussenwervels. alleen zit er bij jou en mijn fam een zenuw er tussen klem.

vaak verergerd een verkeerde til methode het etc.

ik loop vaak als een t-rex op stage dus nee k vind je niet raar xD ben ik als een t-rex aan het eten xD (kan daar gewoon, mensen in asielen zijn raar maar leuk Smile)
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:50

Jup, idd iets met die zenuw, maar heb geen zin meer om te denken xD
maar klopt idd wel.

En ja ik heb me hele leven op een tuinbouwschool (middelbaar) gezeten dus dat helpt ook niet echt.

Hehe da's cool ;p ik wil ook weer dier hebben ;c maar volgend jaar komt dier gelukkig in onze richting Very Happy lekker geen bloemschikken meer ;p moet alleen wel dit jaar zien te overleven.
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 19:24

Firekit schreef:
Ravenheart schreef:
Meeuhh. Ik wil een guild beginnen met Warrior cats mensen maar er is dus bijna niemand die het speelt :'D
.... ik snap echt niks van FF :') Iemand moet me een spoedcursus geven.
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 19:25

Nou ik ben broer naar pa's brengen en me haar toppen. Tot vanaav ^^
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 19:25

Ravenheart schreef:
Firekit schreef:
Ravenheart schreef:
.... ik snap echt niks van FF :') Iemand moet me een spoedcursus geven.
Nummer 14 is n mmo xD
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 19:47

Groeipijn... IK ben 16, 1m80 groot en heb last van GROEIpijn... *sigh* Ik haat je lichaam ;^;

Haai iedereen ^^
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 19:48

ergste groeipijn blijft boobs Mad

filmpje van alf gemaakt vandaag Very Happy
Rudepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 19:51

Haii ^^
Frozenvoice
Member
Frozen
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frozenvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 19:54

Hiyaaa c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 40 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: