|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 11:53 | |
| Het is weekend |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 11:54 | |
| YAY weekend CC:
Hé, wie wordt nou die SC die Skinny Love ooit gaat aanvallen? Want het lijkt me ook leuk om die te joinen C: (Omen blijft wel bij Skinny, maar misschien Zira ofzo) |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 11:56 | |
| Niemand lijkt dat te willen... Ik heb speciaal voor de kater nog een apart aanmeldtopic geopend, maar nog steeds geen aanmeldingen. Dus ik weet niet of ik er eentje ga vinden XD . Dan zou ik dus iets anders moeten gaan verzinnen, gheghe. |
|
| |
Silver :3 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 11:56 | |
| The Incredible doctor Pol is op tv I luv that showw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 11:58 | |
| Als Zira een Shadowclanner en een kater was, had ik me aangemeld, maar dat kan niet. Misschien als je iets anders verzint dat het dan wel lukt? C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 11:58 | |
| Haha ja, ik moet er nog eventjes over nadenken hoe ik het dan ga doen. Uiteindelijk komt het wel goed =P . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 11:59 | |
| Haha, ik kijk ernaar uit ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 12:00 | |
| Ik ook, Skinny moet weer even wat drama in haar leven krijgen =P . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 12:01 | |
| xD
Edit: Ligt Riverclan territorium nou ook op een eiland? Want dan kan niemand daar komen x3 |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 12:12 | |
| @Lolo,niet helemaal,aan de achterkant ligt een weg van een boerderij. Maar gezien van de andere clans,eigenlijk wel.
Ugh,nu wil ik een Nuka...
|
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 12:15 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|