|
|
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:01 | |
| - Tallpaw schreef:
- Wie Gabs? You lost me… xD
Pec Zwolle?! Wooooow Bo, that's like a clear 'no go!' D: Pec is cool man :'D Kijk dan waar ze komen met hun team & weinig transfergeld, ik vind t knap, ik mag ze wel :'D |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:03 | |
| Ems, why do you betray me D: chelsea? bleh geef toch Bayern-München, de beste die er zijn <33 *subjective fact xD* |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:03 | |
| Mijn vader is verslaafd aan scienefiction xD door hem ben ik wel Doctor Who gaan kijken though xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:04 | |
| - Venice schreef:
- Snowcrystal schreef:
- YEAAAH CRIMSON <3
WORD EEN AWESOME SC TERRORISTJEEE <3 En z'n broertje dan? xD OI JIJ MAG NIET ZEUREN TODAT ER EEN POST VERSCHIJNT @Emma GHEHEHE AANKOMEND KITTEN MAAR IK WIL OOK ETERNAL EN HEEL STIEKEM STORMPJE AANMAKEN |
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:05 | |
| Wow Bo.. You betrayed my trust ;x; Pec Zwolle O:
True Assie, zij voetballen langer en Lahm is samen met Xavi nog steeds #1 <33 Maar Chelsea heeft zulke leuke shirtjes >3
Haha Gabs xD Noem 'm anders Crimsonstorm >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:07 | |
| - Pepper schreef:
- Wow Bo.. You betrayed my trust ;x; Pec Zwolle O:
True Assie, zij voetballen langer en Lahm is samen met Xavi nog steeds #1 <33 Maar Chelsea heeft zulke leuke shirtjes >3
Haha Gabs xD Noem 'm anders Crimsonstorm >3 Noo noo noo Crimson heeft al een achtervoegsel en Storm heb ik ook een epic naam voor maarik heb al zoveel chars xD |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:08 | |
| But Ems, my heart is at Feyenoord <3 But why? Pec is toch best cool? o_o |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:10 | |
| |
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:10 | |
| Oke oke Gabs, how about wachten op le volgende nestje dan?
Dunno, de geschiedenis stagiair was Pec fan en hij was scary o.o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:12 | |
| - Pepper schreef:
- Oke oke Gabs, how about wachten op le volgende nestje dan?
Dunno, de geschiedenis stagiair was Pec fan en hij was scary o.o Ik hou niet van wachten xD Maar ik wil dan een prefect koppel voor Storm als ouders hebben |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:12 | |
| Ems, true, maar toch blijven Sweinie en Özil van mij <33 - En dit <3 :
Ok jah, gewoon een random av diek strx gemaakt had Trouwens, jij was toch gek van polo'tjes hé ems? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:14 | |
| - Pepper schreef:
- Oke oke Gabs, how about wachten op le volgende nestje dan?
Dunno, de geschiedenis stagiair was Pec fan en hij was scary o.o Maar ik ben niet scary right? :3 En volgende sheetje is af, geen idee waar ik nu een sheetje van kan maken xD *beetje verslaafd aan t worden*
|
|
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:14 | |
| Ga dan een koppel stalken en meld hem daarvoor aan when they get kits Gabs :')
You can have them Assie xD en het shirt is very pretty indeed! En hell yeah! Hell yeah hell yeah! Polo's forever
Weeeellll Booooo….. We'll see about that xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:15 | |
| @Ems; Je hebt me al ontmoet in RL x'D |
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:16 | |
| En daar moet ik nog steeds van bijkomen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:17 | |
| @Em; ik hou ook van jou <3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:17 | |
| - Pepper schreef:
- Ga dan een koppel stalken en meld hem daarvoor aan when they get kits Gabs :')
You can have them Assie xD en het shirt is very pretty indeed! En hell yeah! Hell yeah hell yeah! Polo's forever
Weeeellll Booooo….. We'll see about that xD Maar maar ik weet niet wie xD Hij moet wel een leuke familie hebben xD |
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:19 | |
| @ Bo <3
No kidding Gabs xD Dunno, gewn katten van wie je de posts graag leest I guess? Dat doe ik altijd aangezien je toch wel vaker de posts zal moeten gaan lezen dus als je het aan het begin al niet leuk vind moet je er niet aan beginnen? Dat werd veel langer dan gedacht xD |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:19 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 nov 2014 - 23:20 | |
| Gabs, hehe slushi kits *kijkt naar tess* nou ja, zal wss eerder slender raven worden denk ik xD ems, well then, wil ik wel mn veel te grote/brede NL polo meedoen naar de meet c: en ofcourse m'n fabulous duitsland tenuetje xD OMG OMG OMG graspop tickets, te koop vanaf december 0.0 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghhhhhhh |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|