Mari 5162 Afwezig Finally Home.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:23 Sunset schreef: Draco schreef: Toen was ik ziek -_- +1 beterschap beiden ^^
34 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:27 Sunset schreef: Royal schreef: IK GA NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUUNUNUUUUUUU Riverkit aanmaken doei xD Neeeee je moet in Royal x Sun reageren xd Jep moet ook nog hahahahaha, ben vandaag vooral bezig geweest met kittens/kittenaanmelding. Ook die van Demon!
Angie 884 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:31 Riverkit. schreef: Sunset schreef: Royal schreef: IK GA NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUUNUNUUUUUUU Riverkit aanmaken doei xD Neeeee je moet in Royal x Sun reageren xd Jep moet ook nog hahahahaha, ben vandaag vooral bezig geweest met kittens/kittenaanmelding. Ook die van Demon! O die had ik gezien ja :3
Sun en Fluffffff(royal) Zijn te cute samen
Dit word hun themesong >3
VIDEO
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:37
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:39
34 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:40 Sunset schreef: Riverkit. schreef: Sunset schreef: Royal schreef: IK GA NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUUNUNUUUUUUU Riverkit aanmaken doei xD Neeeee je moet in Royal x Sun reageren xd Jep moet ook nog hahahahaha, ben vandaag vooral bezig geweest met kittens/kittenaanmelding. Ook die van Demon! O die had ik gezien ja :3 Sun en Fluffffff(royal) Zijn te cute samen Dit word hun themesong >3VIDEO Jep dit wordt helemaal de hit van Rosun of Sunyal
Angie 884 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:41 Riverkit. schreef: Sunset schreef: Riverkit. schreef: Sunset schreef: Royal schreef: IK GA NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUUNUNUUUUUUU Riverkit aanmaken doei xD Neeeee je moet in Royal x Sun reageren xd Jep moet ook nog hahahahaha, ben vandaag vooral bezig geweest met kittens/kittenaanmelding. Ook die van Demon! O die had ik gezien ja :3 Sun en Fluffffff(royal) Zijn te cute samen Dit word hun themesong >3VIDEO Jep dit wordt helemaal de hit van Rosun of Sunyal Jup, ITS SO CUTE
komt van Flufflepuff, soort van MLP maar dan heel raar.
https://www.youtube.com/watch?v=gN-PIDQgsPY
34 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:43 Sunset schreef: Riverkit. schreef: Sunset schreef: Riverkit. schreef: Sunset schreef: Royal schreef: IK GA NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUUNUNUUUUUUU Riverkit aanmaken doei xD Neeeee je moet in Royal x Sun reageren xd Jep moet ook nog hahahahaha, ben vandaag vooral bezig geweest met kittens/kittenaanmelding. Ook die van Demon! O die had ik gezien ja :3 Sun en Fluffffff(royal) Zijn te cute samen Dit word hun themesong >3VIDEO Jep dit wordt helemaal de hit van Rosun of Sunyal Jup, ITS SO CUTEkomt van Flufflepuff, soort van MLP maar dan heel raar. https://www.youtube.com/watch?v=gN-PIDQgsPY Mwihihihi, sorry dat ik dit verpest maar dit is het origineel:
VIDEO WACHT
misschien is het niet het origineel fuk
Angie 884 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:46 Riverkit. schreef: Sunset schreef: Riverkit. schreef: Sunset schreef: Riverkit. schreef: Sunset schreef: Royal schreef: IK GA NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUUNUNUUUUUUU Riverkit aanmaken doei xD Neeeee je moet in Royal x Sun reageren xd Jep moet ook nog hahahahaha, ben vandaag vooral bezig geweest met kittens/kittenaanmelding. Ook die van Demon! O die had ik gezien ja :3 Sun en Fluffffff(royal) Zijn te cute samen Dit word hun themesong >3VIDEO Jep dit wordt helemaal de hit van Rosun of Sunyal Jup, ITS SO CUTEkomt van Flufflepuff, soort van MLP maar dan heel raar. https://www.youtube.com/watch?v=gN-PIDQgsPY Mwihihihi, sorry dat ik dit verpest maar dit is het origineel: VIDEO Wauw xD
Ik ken t hele liedje uit mn hoofd, net zoals space uniorn xD
Maar Royal is gewoon Sunnies Fluffy Unicorn! <3
VIDEO
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:47 Het blijft waanzinnig awkward en vreemd xD
34 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:49 @Angie: omg hahahahahahahaha @Ems: wat?
182 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:51 KARAKTER SWITCH DOET HET WEER YASSSSSSSS Sorry voor DP
Angie 884 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:52 @ Lolo Deed ie het eerst niet dan? xD
Kiki 1621 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:52 Actual Slenderstep... :'D
Angie 884 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:53 Iemand topic met Venice? SHE NEEDS MORE TOPICSSSS :3
182 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:55 @Ang: Nope hij deed 't niet eerst :C
Angie 884 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:56 Royal schreef: @Ang: Nope hij deed 't niet eerst :C Bij mij wel! *Evil laugh* >3
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 15:59 Zoo mijn hele dag buiten gespendeerd Vanavond anders maar kijken of ze mijn bloed nog willen hebben xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 16:03 Het filmpje ^^-laat- Band Aid 2014 is echt echt echt niet beter dan die uit 1984 ;x; best jammer, en toch ook weer niet, no-one can beat George Michael + U2 + Spandau Ballet + The Police + Genesis + The Beatles & More (A)
Angie 884 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 16:38 Voor kitten Mary x Demon (She-cat) [0] Chicago [0] Vienna [0] New York [0] Sydney [0] Valletta [0] Melbourne [0] San Francisco [0] Amsterdam [0] Other...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic