|
|
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:21 | |
| - Silvergale schreef:
- Ik haat me kat ><
Ze ligt net zo geweldig en op het moment dat ik een foto van der wil nemen draait ze haar -.-
EDIT: Mag ik even fangirlen, maar dit
- Spoiler:
Same man... ik kwijl echt heel erg over die line-up heen.... c: Zou het super nice vinden om Kiss en Alice Cooper live te kunnen zien!! en Just Dance is awesome C: |
|
| |
Silver :3 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:22 | |
| Hallo mensen! Misschien ga ik een nieuw setje voor Silvernight maken, niet zeker, wat denken jullie? |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:23 | |
| Moon's kitten heeft haar verraden... twee keer x'D *kijkt subtiel naar Sushi en Cyber* |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:30 | |
| Kiki, why dont you come then? Zou zo nice zijn (spreek eig toch al af met iemand uit nl daar, dus met nederlands spreken dat weekend zal ik geen probleem hebben xD hehe)
laura, ik wilde met de assen van quinten eentje voor hem laten zetten, maar nu wil ik ook graag een scarificatie of een branding xD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:33 | |
| Pfft het is niet dat belgen een hele andere taal spreken hoor :'D En misschien kom ik.... als ik geld heb. c: |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:34 | |
| pfff ik weet allemaal niet wat dat betekent O:) heb zo niet echt al research gedaan omdat tattoos pas legaal zijn vanaf je 16 dacht ik, tijd genoeg dus. (14 jaar hier)
Ik vind tattoos enkel zo... pijnlijk lijken. En daar ben ik bang voor. Omdat er niks verdooft word (?)
@Yanthe, ha ja. Yingjang is een speciaaltje en Cyby mag haar wel! |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:37 | |
| kiki, hehe nope. Maar ja, ik ben het weer gewoon geworden om buiten de klas vlaams te spreken en te smsen xD *looks at bo en lilith* Heb het een jaartje volgehouden om echt de hele tijd AN te spreken overal, maar m'n broer lachte me ermee uit en dus ja. Maar ja, jullie verstaan me wel ;3 als het niet is dat ik haast geen verstaanbare klank produceer xD
laura, voor zover ik weet verdoven ze niet.. maar ja, hoge pijngrens hebben hé ^^ of een minder pijnlijke plek kiezen. Ik wil de 3 crosses van straight edge op me pols laten zetten en mss nog een kleine tattoo op me hiel, en dan quinten's naam. En ja, branding is met een gloeiend voorwerp (dacht van 750° C) op je huid een prent laten drukken, en scarificeren is littekens maken om zo een soort tattoo te krijgen |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:39 | |
| Normaal word er niks bij verdoofd, maar de mensen die verslaafd zijn aan tattoo's doen het juist voor die pijn. Of dat heb ik toch eens gehoord x3 En er was nog iets anders maar daar kan ik niet opkomen x'D Well ik zat laatst te denken aan een tattoo, een kleintje, maar dat zal er toch nooit van komen x'D |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Eerst verraad ze haar door bij een wildvreemde kater te gaan staan, die Moon bedreigd heeft met het vermoorden van z'n pups. En als tweede zit ze al haar zwakke plekken aan haar andere aartsrivaal te vertellen. En het zijn allebei katten die hun territorium naast die van Moonwhite hebben liggen. Dit gaat niet goed voor haar zelfvertrouwen zijn en haar zelfzekerheid zal ook een stuk omlaag gaan, als ze merkt dat ze alles tegen Sushi heeft zitten vertellen. xD |
|
| |
564 Actief
| |
| ze verdoven inderdaad niet. en scarificeren is in nederland verboden van branding weet ik het niet zeker |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:42 | |
| Zo, kijk eens wie er een nieuw setje heeft? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:42 | |
| bo, nog 2 jaartjes wachten dan c: En met de toestemming van je ouder(s)/voogd mag je vanaf 16 wel 1 laten zetten hoor
En ja, scarificatie wordt nog vaak gedaan bij aboriginals en zo dacht ik. Maar vind het resultaat wel best mooi. Nou ja, ik wacht nog wel ff met een tattoo zetten ^^ ga eerst me gaan inschrijven om donor te worden, en id kerst of zomervakantie weer dreads laten steken en dan eens kijken voor een tattoo denk ik
Oeh nice setje n,n |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:43 | |
| Ik moet mijn setje nog opnieuw instellen maar ben te lui Heb ook maar 1 post te doen, miss moet ik maar meer topics gaan maken |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:43 | |
| Ik zat ooit eens te zeggen dat ik een piercing hing zetten in mijn buik, kreeg een woordenboek in mijn gezicht :') En zo gaan alles gesprekken bij ons thuis Over tattoos hoor ik altijd; ja en als je dan oud en gerimpeld bent is dat lelijk >3 Denk ik: Nope... Just nope x3 Naja wat ik wilde doen is eig gewoon een klein hartje ergens rond de hals/borststreek niks speciaal dus, maar het is gwn omdat een hart echt veel voor me bedekend en ik veel aan link ^^
Ik ga slapen, bye bye ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:45 | |
| Trusten! Ik ga ook naar bed, ik heb mijn kittenaanmelding af en Firework heeft -volgensmij?- nog niet gepost dus ik ben klaar voor vandaag |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:45 | |
| ah damn nu maken jullie mij allemaal bang XC branden zou ik toch liever laten doen dan die litekens hoor, klinkt minder pijnlijk. Maar dat is het nu net, ik WEET damnit ni hoe hoog mn pijngrens kwa branden is.. want tegen snijdende voorwerpen (mes, schaar..) heb ik een lage pijngrens.. maar bij vallen bijvoorbeeld of slagen heb ik dan weer een heel oge --" dan nog, ooit wil ik een (kleine) zwart-witte kat. Hoe dan ook. |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:47 | |
| asiie me donor me no durfo bloeddonor had me wel aangemeld maar toch maar niet gedaan ik ga met een vriend van me als we beide geld hebben samen een tattoo laten zetten lalalalalalalalalala ik wilde iets zeggen oh ja ik krijg 2 kittens ipv 1 rood katertje en een langharig zwart poesje. ivm de 2 katten die we hebben zijn ouder en wat norser en zo kunnen ze samen spelen. seems legit:D Norit & Alf |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:51 | |
| laura, er is ook nog de gewone manier hoor, gewoon met zo'n pen dingetje en inkt? Scarificeren en branden zijn echt extreme vormen van tattoueren, dus als je graag één zou laten zetten later, zou ik de gewone manier aanraden. Ik wil gewoon die dingen omdat nou ja, ik ze niet allemaal meer op een rij heb xD hehe neen, maar ik houdt wel van extreme dingen, en ik ken m'n pijngrens. En ik denk dat het veeleer te vergelijken valt met jezelf snijden dan dat je es op de grond valt hoor. Maar ja ik heb het ook nog nooit gedaan dus tja.
Trusten bo en silver ;3
Ik gaat verder posten want heb bijna geen tijd meer
Tessa, das cool, maar je gaat toch niet elkaars naam laten doen hé? Wat dat betreft, is iedereen id 3e graad bloemsierkunst het over eens: de naam van je lief of vriend(en) laten tatoeren is echt dom
Laatst aangepast door Slenderstep op do 20 nov 2014 - 21:53; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:51 | |
| @tessa; Super leuk! :3 Dan moet ik meteen denken aan Cole & Marmalade en dat maakt me weer verdrietig ergens aangezien Marmalade ziek is
oke random moment van mij xD |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:57 | |
| naah bo marma komt wel goed im sure als alf een bijna dood ervaring krijgt kan marma t ook aan moet alleen even vragen of we de zwarten ook mogen xd
assiie nee tis niet mijn vriend hij is een vriend van me die in t verkeerde lichaam zit zeg maar en we laten t fairy tail logo tattooeren omdat het ons beide zo erg geholpen heeft in een moeilijke tijd dat het gewoon hoop en sterkte en aangeeft van wij kunnen dit. was geestig omdat ik hem dat vertelde en hij was zo van omg zelfde reden xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|