We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 21:59
Hayden. schreef:
naah bo marma komt wel goed im sure als alf een bijna dood ervaring krijgt kan marma t ook aan moet alleen even vragen of we de zwarten ook mogen xd
assiie nee tis niet mijn vriend hij is een vriend van me die in t verkeerde lichaam zit zeg maar en we laten t fairy tail logo tattooeren omdat het ons beide zo erg geholpen heeft in een moeilijke tijd dat het gewoon hoop en sterkte en aangeeft van wij kunnen dit. was geestig omdat ik hem dat vertelde en hij was zo van omg zelfde reden xD
Marmalade is ook een vechter <3 {Ik ken m niet in rl maar yk wel gehecht}
Ik moest janken toen ik dit zag ;~; {Ik volg ze al heel lang en ik hou echt van ze idc that they're on yt ;n;}
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 22:22
l'Cie teken op mn bovenarm. Naast t feit dat t gewoon gaaf is, heeft FF me ook door een klote tijd heen gesleept.
Wintervole
Member
30 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 22:26
Nice Waz! Mijn moeder klaagde dat ik een sandwich aan het maken was (had honger voor t eerst in enkele dagen) maar nadien ging ze zelf ook dingen eten. :')
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 22:26
Oeh klinkt mooi Ik hou wel van dingen die betekenis hebben Daarom wil 'k ook een tattoo met een betekenis uit het boeddhisme, maar moeilijk te vinden ;3 Daarom wil ik beginnen met die 3 crosses
Spoiler:
Staat eig ook voor alles wat ik ben
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 22:30
Ah ja das ook gaaf. :3 Ik kan zo een heel verhaal ophangen over wat het, mede door de game en mijn periode, zou kunnen betekenen voor mij lol. En tja van de mensen die t dan niks vinden gewoon niks aantrekken xD Dat ben k op zich wel gewend met mn haren.
Wintervole
Member
30 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 22:34
Ik wil later sws een tattoo met de tekst 'My mother is the heart that keeps me alive' Of een andere soort tekst. Maar sws iets met familie, omdat ze er uiteindelijk altijd voor me zijn geweest. :3
Ravenheart
StarClan
Kiki 1621 Actief
CAT'S PROFILE Age: I have no age. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 22:35
Ik kom dit even delen met jullie c:
Firedance
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 22:40
Awh kiki :') Chi, die's echt lovely. Ging ik al geen tattoo met quinten's naam plaatsen, en ook nog es een tattoo met avatar's naam, ging ik wss ook wel iets gedaan hebben voor m'n fam. Maar dan maak ik ook liever een tekening die kan bewaard worden dan om een tattoo over hen laten plaatsen. Maar ja, dat begrijpen ze natuurlijk volkomen.
Waz, dat ken ik helaas ook :/ met m'n dreads kreeg ik nooit een compliment erover, het enige wat er over gezegd werd was na de vakantie toen ze er uit waren dus tja ;3
Kiki, eum... varkenslintworm xD hehe no jk, maar bedankt trouwens, je liet me aan iets herinneren opeens xD *gaat afsluiten en nieuwe pyjama zoeken ;3*
Firedance
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 22:58
@Assie: Nou ik krijg wel veel complimenten eigenlijk, maar als ik ergens ben buiten de stad of zo dan kunnen mensen echt staren. Maar daar ben k immuun voor geworden xD
Wintervole
Member
30 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 22:59
@Waz, dat ken ik ergens van. :') Ik was op een familie feest (nouja, maar vier van de dertig mensen waren echt familie xD) en iedereen was me aan 't complimenteren voor mn haarkleur etc. Maar als je dan weet dat ik roodharig ben, en sommigen daar juist gepest door worden.. It just doensn't make any sense. :')
Jeff
Member
Ez 916 Afwezig
CAT'S PROFILE Age: 17 moons of bad luck Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 23:00
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 23:02
@Chi: Ja idd. Nja mijn familie en vrienden zijn gewoon chill, komen meestal uit de stad of zijn in ieder geval niet zo opgevoed dat ze alles wat anders is haten. Zelf vind ik rood haar heel mooi, snap echt nie wrm je er iemand om zou pesten, k heb t zelf ooit rood (koper)geverfd.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 23:02