Algemene Onzin Topic - Pagina 35

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
Sunset
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 19:25

;-; *Gooit muis door de kamer heen* IT DOESN'T WOOORRRKKKK *Facedesk* *Facedesk* WHHYYYYY *Jumps on computer* WHYYY-YYY *Cries* *Slams everything in within a radius of 10 meters around her in pieces* Whyyyy T-T
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 19:29

Sunset schreef:
;-; *Gooit muis door de kamer heen* IT DOESN'T WOOORRRKKKK *Facedesk* *Facedesk* WHHYYYYY *Jumps on computer* WHYYY-YYY *Cries* *Slams everything in within a radius of 10 meters around her in pieces* Whyyyy T-T
What's wrong?
Sunset
Member
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 19:36

Brightkit. schreef:
Sunset schreef:
What's wrong?

Ik had like 5 of 6 uur ergens aan gewerkt, en mijn computer houdt ervan om mij te pesten. It disseapeard ;-;
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 19:47

Dat is echt stom indd Angie ˆˆ

U2 <3

Vanavond Terminator & Friends kijken
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Tumblr_mp16aslVa11sntpfco5_250 Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Tumblr_n749a3r3o31qjxgmho1_500

Gaat leuk worden xD
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 19:54

Wauw blijkbaar kan ik telekinese fsow xD
I mean, deze ochtend, dacht ik dat ik een sms ging krijgen van de winkel dat ik me iPod mocht gaan halen. Tijdens het laatste lesuur, krijg ik een berichtje: je apparaat is klaar om afgehaald te worden <333
En dan nu, krijg ik een sms, denk zo van, ja, da's lilith die het topic heeft gezien xD en ja hoor, weer juist ;p
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 20:02

Silvergale schreef:
Brightkit. schreef:
*Zit hier forever alone want idk hoe het is om een crush te hebben :')*

Count me in Very Happy
*kuch kuch almost 18 and single xD*

Bo @vorige pagina, yup ;3
En eeyup ;3 voor de 6e keer ondertussen zeker?
Daarom kwam ik savonds ook op me nintendo on, niet opgevallen xD

al mijn liefdes mislukken omdat f*cking niemand is als mij x'd pahaha. altijd single zijn is minder erg dan dämn elke keer het gevoel te hebben dat je hart verpletterd word omdat het Toch blijkt dat de ander gene f¨cking om mij geeft :'C *cries* *cries* *cries*

--

Wow pahah mn pc doet gek.. krijg mn moviesites ni meer open *cries!!*
Dauntrose
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 20:05

Silvergale schreef:
Wauw blijkbaar kan ik telekinese fsow xD
I mean, deze ochtend, dacht ik dat ik een sms ging krijgen van de winkel dat ik me iPod mocht gaan halen. Tijdens het laatste lesuur, krijg ik een berichtje: je apparaat is klaar om afgehaald te worden <333
En dan nu, krijg ik een sms, denk zo van, ja, da's lilith die het topic heeft gezien xD en ja hoor, weer juist ;p
Jij bent helderziend xD

Moeders die zingen wanneer het raam open staat -.-
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 20:06

Nawh da's ook wel k't ;3
Nou ja, wat mij betreft, blijf ik nog wel ff moeder maria xD
No I'm serious, ben echt wel godsdienstig van mezelf, dus tja *have never kissed someone before xD*

Lilith, thnx *bows*
ow ;3 ik doe het nog altijd liever met m'n raam toe hoor xD maar ja, haar keuze
Dauntrose
StarClan
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 20:08

Silvergale schreef:
Nawh da's ook wel k't ;3
Nou ja, wat mij betreft, blijf ik nog wel ff moeder maria xD
No I'm serious, ben echt wel godsdienstig van mezelf, dus tja *have never kissed someone before xD*

Lilith, thnx *bows*
ow ;3 ik doe het nog altijd liever met m'n raam toe hoor xD maar ja, haar keuze
Ze is er nog niet achtergekomen dat het raam openstaat x'D
+1
{Nog nooit verliefd geweest haha}
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 20:09

lilith, haha ik heb er al zoveel versleten hoor *kuch kuch*
Ja hoor keep on dreaming of the charming prince on white horse xD
Dauntrose
StarClan
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 20:11

Silvergale schreef:
lilith, haha ik heb er al zoveel versleten hoor *kuch kuch*
Ja hoor keep on dreaming of the charming prince on white horse xD
Haha x3
Rudepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 20:15

Once Upon A Time...
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 20:18

Ik haat me kat ><
Ze ligt net zo geweldig en op het moment dat ik een foto van der wil nemen draait ze haar -.-

EDIT: Mag ik even fangirlen, maar dit
Spoiler:
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 20:39

Oe, Scorpions heb ik altijd goed gevonden <3 haha x'd maar ik mag zowizo niet gaan
(mn ma is ni zo'n metal fan en zeker na al mn troubles en nu ik eindelijk hulp krijg laat mn ma me ni zo snel naar een of ander festival gaan me "gemene en foute" mense. but dat ben jij toch ook niet Ass? :'c)

SNITZELS, is er hier iemand die een (awesome)kerstsetje voor Cyb kan maken? Ik kan wel een paar plaatjes doorsture..
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 20:42

Laura, awh jammer ;c
Wrm doe je niet eens vid chat met me op skype, tesamen met je ouders? niet dat ik veel overtuigingskracht heb of zo, maar het valt toch te proberen? en desnoods maak je maar een tweede skype aan, en doe je die vid dan daar mee?

En WT <33 echt machtig, net zoals kiss en scorpions en papa roach <33
En al die andere grote namen. Ik moet gewoon gaan dit jaar, het 20 jaar bestaan wil 'k echt niet missen
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 21:04

pwa ik ga zowizo nog tot mn 16 moete wachten >C "14 is nog te jong laura, dat overleef je niet" pha moet jij weten ea. Gaat niet lukken, misschien volgend jaar wel (al zal dan veel minder coole dingens zijn :/ )
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 21:05

LAURA... -plethug-
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 21:06

Laura, echt jammer ;c
Maar ja, zo zijn ouders nu eenmaal hé
En daar heb je wel gelijk in, maar still, ieder jaar zijn er toffe bands hoor

Ik heb er even over nagedacht, op me verjaardag laat ik toch geen tattoo plaatsen, maar zal ik met m'n ma bloeddonor worden, en me gaan inschrijven ih gemeentehuis voor orgaandonor en om me lichaam te gebruiken voor de wetenschap ipv op een kerkhof..
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 21:11

Respect Assie!!

maar ik zou later toch nog heel graag ergens een tattoo(tje) willen hebben. Groot of klein maakt niet uit. Ook wil ik Cyber voor mn leven lang op mn lijf (int klein) willen hebben. (als ik dan nog zo zot van hem ben, maar ik denkt wel. Mn band met dat RPG katertje is onbeschrijvelijk <3) Ik hou gewoon teveel van Tattoos xd maar geen te grote ofz want dat vinden mn vriende en ouders echt ni kunnen.

zou iemand iets met deze fotos kunne? Een christmassss setje?(al moeten de ogen eigenlijk wel meer kilgroen)
Klik hier:

Yanthe *plethug back*
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 21:13

Die eerste foto heb ik ook op m'n pc staan, echt een schatje xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: