|
|
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 19:59 | |
| - Tallpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ik leg de lat te hoog, niet epic.. Verschuif gij vervloekte lat! >.>
Anyhoo, hoi everybody (': Hii Emma! Yoooooo Nele! How's life? ^-^ As always, yours? :3 - De mentaliteit van lang posten moet er echt uit bij mij ;w; |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 20:03 | |
| - Rudekit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ik leg de lat te hoog, niet epic.. Verschuif gij vervloekte lat! >.>
Anyhoo, hoi everybody (': Hii Emma! Yoooooo Nele! How's life? ^-^ As always, yours? :3 - De mentaliteit van lang posten moet er echt uit bij mij ;w; Fine, stressvol, but fine (x Dat ken ik ^^ |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 20:08 | |
| Onze toets van wiskunde : je krijgt blanco paginas en een blad met oefeningen, oplossen maar xD We zien dan ook wel veel op korte tijd, maar toch xD biotechniek is dan weer gwn een slechte lesgevet die alles in een vlaag heeft x3 soms zien we 30p in een les x"D zit ik meestal te staren naar hem, half slapend, half schrijvend xD |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 20:26 | |
| - .Tigerkit schreef:
- Onze toets van wiskunde : je krijgt blanco paginas en een blad met oefeningen, oplossen maar xD
We zien dan ook wel veel op korte tijd, maar toch xD biotechniek is dan weer gwn een slechte lesgevet die alles in een vlaag heeft x3 soms zien we 30p in een les x"D zit ik meestal te staren naar hem, half slapend, half schrijvend xD Ik heb zelf ook biotechniek gedaan voor 2 jaar, I know how it feels ;x; Examen biotechniek vond ik dan ook vreselijk O.o *trauma* |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 20:27 | |
| - Rudekit schreef:
- .Tigerkit schreef:
- Onze toets van wiskunde : je krijgt blanco paginas en een blad met oefeningen, oplossen maar xD
We zien dan ook wel veel op korte tijd, maar toch xD biotechniek is dan weer gwn een slechte lesgevet die alles in een vlaag heeft x3 soms zien we 30p in een les x"D zit ik meestal te staren naar hem, half slapend, half schrijvend xD Ik heb zelf ook biotechniek gedaan voor 2 jaar, I know how it feels ;x; Examen biotechniek vond ik dan ook vreselijk O.o *trauma* JAA IK ZIE HET NU IN JE OS IK WIST DAT JIJ ASTRALKIT WAS ;D |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 20:30 | |
| Wow evy weer lekker random xD
Nele, de leerstof is eig best simpel vind ik, gwn slecht uitgekegs xD |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 20:31 | |
| - .Tigerkit schreef:
- Wow evy weer lekker random xD
Nele, de leerstof is eig best simpel vind ik, gwn slecht uitgekegs xD Mijn specialiteit; "Evelynn, voor al uw randomheden," xD |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 20:35 | |
| - Snowcrystal schreef:
- TIME FOR FOOOOOODDD
En dan kijken of ik naar de bloedbank kan OMG JE AVA DE ZON VAN DE TELETUBBIES ♥♥.♥♥ |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 20:38 | |
| - Forestrain schreef:
- Rudekit schreef:
- .Tigerkit schreef:
We zien dan ook wel veel op korte tijd, maar toch xD biotechniek is dan weer gwn een slechte lesgevet die alles in een vlaag heeft x3 soms zien we 30p in een les x"D zit ik meestal te staren naar hem, half slapend, half schrijvend xD Ik heb zelf ook biotechniek gedaan voor 2 jaar, I know how it feels ;x; Examen biotechniek vond ik dan ook vreselijk O.o *trauma* JAA IK ZIE HET NU IN JE OS IK WIST DAT JIJ ASTRALKIT WAS ;D Hahaha random x'D Goed opgemerkt :,3 Nochtans zou ik niet weten vanwaar je Astral herkent, ik heb slechts een paar berichten met dr. c: - .Tigerkit schreef:
- Wow evy weer lekker random xD
Nele, de leerstof is eig best simpel vind ik, gwn slecht uitgekegs xD Nee, echt niet simpel! x'D Mijn eerste jaar was easy want het ging een heel trimester over bodem en humus. Niets moeilijk aan maar dan kwam het tweede jaar O.o Echt gewoon vreselijk! (x Maar ik ben blij voor je dat je het simpel vind! ^^ |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 20:42 | |
| Ik heb nu net cyclussen geleerd, dat moet ik tegen morgen kenne, Zwavelcyclus, Hydrocyclus en ga zo maar verder x'D en ook graslanden, populaties, soorten en wat chemie komt er in voor, redelijk simpel dus~ |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 20:57 | |
| zooo weer braaf een halve liter aan o positief laten aftappen |
|
| |
59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 21:00 | |
| @Snowy: Nooo way o: zou 'k niet durven! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 21:01 | |
| @Lois mwaahh valt best wel mee hoor, het aanprikken is wat onprettig maar het is zo gebeurd xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 21:13 | |
| Holy, ik heb alleen nog maar nl af xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 21:15 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 21:17 | |
| Thank you Gabs! Veel sterkte nog na het bloederige enzhso ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 21:20 | |
| Ghehehe Merci en das geen probleem, kan straks het verbandje er weer afhalen en verder gaan met mijn leventje xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 21:22 | |
| Mooi zo, want de foto's zagen er echt horrorachtig uit o.o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 21:23 | |
| Hahaha I know vond het best wel grappig. Maar ik heb mijn hand op die zak gelegd, en weet je hoe lekker warm dat is :p
|
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 nov 2014 - 21:24 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Hahaha I know vond het best wel grappig.
Maar ik heb mijn hand op die zak gelegd, en weet je hoe lekker warm dat is :p
W-wut xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|