We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 19:59
Wolverinebite schreef:
Hailpaw schreef:
Wolverinebite schreef:
Morgen presentatie houden over Waz xd
Whut? xD
moet presentatie houden over mn grootste vriendschap XD en nou ja Wazziebeer ken ik het langste van WC waar ik nooit ruzie mee gehad heb enzo en we hebben heel veel samen gedaan dus vond Wazzie wel leuke keuze xd
niet eens over mij!111!!1
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 19:59
Bedankt.
@Ezz,wil jij nog door gaan met Rat&Dragon,want om eerlijk te zijn ben ik toch maar gestopt met Ratbite
Hayden
Member
564 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 20:00
Mousedung mn leven. Ben smerig *marcheerd naar de douch* stomme koeien (stomme hele lieve koeien) morgen 830 - 1700 les en woensdag 1300-2100 open dag en do en vrij stage zaterdag vrijwilligerswerk en zondag tijd voor toetsen voorbereiden ;-;
@ hail me thought the same in the beginning of times but i thinkzed thats m,oon en tiny were 2
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 20:01
Ik zal het zeggen bij de kittenzoektocht.
Wolverinebite
StarClan
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
CAT'S PROFILE Age: Age is only a number Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 20:02
Raza schreef:
Wolverinebite schreef:
Hailpaw schreef:
Wolverinebite schreef:
Whut? xD
moet presentatie houden over mn grootste vriendschap XD en nou ja Wazziebeer ken ik het langste van WC waar ik nooit ruzie mee gehad heb enzo en we hebben heel veel samen gedaan dus vond Wazzie wel leuke keuze xd
NO I HATE YOU xd
volgende die ik moet doen ;P jij stond wel op mn lijst van maybe's xD had er zo veel waar ik van moest kiezen dat ik gek werd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 20:04
Wolverinebite schreef:
Raza schreef:
Wolverinebite schreef:
Hailpaw schreef:
Wolverinebite schreef:
Whut? xD
NO I HATE YOU xd
volgende die ik moet doen ;P jij stond wel op mn lijst van maybe's xD had er zo veel waar ik van moest kiezen dat ik gek werd
HAHAHAHAHAHAH
"iró is 13 and i basically hate her maarja ze is nogal opdringerig en ok"
Mazerunner
Member
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 20:04
ijs is awesome! c:
Whirlpool
StarClan
hannah 422 Actief Everything is awesome
CAT'S PROFILE Age: Died at 30 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 20:05
Mazepaw. schreef:
ijs is awesome! c:
jou plaatjes waren de kittenplaatjes van deze fella x'D
Hayden
Member
564 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 20:05
Mimi ik vind dat je ons allemaal moet vermelden :O
want door waz en sanne had je ons nooit ontmoet
Venice
Member
67 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 20:06
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 20:08
Hij wou haar niet kwijt. Verzwakt door zijn eigen bloedverlies moest hij gaan liggen,hij legde zijn kop op haar bebloede vacht en hun bloed vermengde met elkaar -Silhouetteheart{I knew you were trouble}
CAT'S PROFILE Age: 17 moons of bad luck Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 20:18
Silhouetteheart schreef:
Hij wou haar niet kwijt. Verzwakt door zijn eigen bloedverlies moest hij gaan liggen,hij legde zijn kop op haar bebloede vacht en hun bloed vermengde met elkaar -Silhouetteheart{I knew you were trouble}
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 20:24
Silhouetteheart schreef: