|
|
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:11 | |
| |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:11 | |
| - Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Dat is niet echt uitlokken x)
Wat maakt hem ontiegelijk kwaad eigenlijk? Ik weet niet, meestal als je over zijn familie begint, het licht eraan wie het zegt en hoe je het zegt xD Familie is groot en sommige familileden haat je dus dat maakt dan niet uit xd
... Ik weet niet, als je over Aury of Inner begint, kan hij best wel boos worden en zeker als je over zijn kits begint. Of over Lone, dan zou echt wel flippen >3
Aury had ik sowieso al in gedachtes maar hoezo Inner ? Bedoel je dan Innerghost? Wat is het trouwens met Lone? x) Dat betreffende loop ik achter :'D Inner helpt hem met zijn problemen, dus heeft hij veel respect voor haar en ja Innerghost ^^ Lone was zijn beste vriendin, maar ze kregen kittens en dus besloot Never om haar achter te laten en nu is ze verdwenen, niemand weet van de kits -heather, wander en Littlepaw-, maar het was best wel raar dat ze opeens geen vrienden meer waren + Never was eigenlijk al partners met Aury toen ze een apprentice was, mss kan je daar nog iets mee ^^
Innerghost is ook een vriendin van Otter dus dat is niet cht een optie, maar met Lone one kan ik wel wat en ik heb wel een leuk idee voor het laatste wat je noemde. Otter gaat hem voor de hele Clan afschilderen als een vieze enge pedofiel :3
( God waar gaat het heen xD ) Yeha is goed x'D Maak hem maar een pedo gay gast >3 Een kittenverslinder en een slechte vader.. Ik heb ideeën opgedaan :3 Nog ff een ding samenvatten en dan ga ik zo posten |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:12 | |
| Ik wil echt met Scorchkit gaan posten maar wss wordt ik niet gekozen >.< |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:14 | |
| @Loïs, altijd de moet erin houden, right :'3 Ik had vroeger ook nooit gedacht dat ik met Fawnkit zou worden gekozen, maar kijk wat d'r nu van haar is geworden (A) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:15 | |
| Nu heeft ze kittens met een kater die niet in een ruimte met d'r wilt zijn :'D |
|
| |
216 Actief
| |
| - Fawnstep schreef:
- @Loïs, altijd de moet erin houden, right :'3 Ik had vroeger ook nooit gedacht dat ik met Fawnkit zou worden gekozen, maar kijk wat d'r nu van haar is geworden (A)
Hopelijk gaat 't lukken haha. 'k Heb nog nooit zo'n lange aanmelding gemaakt :') |
|
| |
Angie 21 Actief
| |
| - Omen schreef:
- Ik wil echt met Scorchkit gaan posten maar wss wordt ik niet gekozen >.<
+1 (Maar dan met Bluebell) |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:16 | |
| - Yarrowfrost schreef:
- Omen schreef:
- Ik wil echt met Scorchkit gaan posten maar wss wordt ik niet gekozen >.<
+1 (Maar dan met Bluebell) :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:16 | |
| Daan; In je partnertekstje staat thousent moet dat niet thousand zijn ?
( I know I know, Grammer nazi xD ) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:17 | |
| Ach well, ooit gaat Fawn gelukkig worden, ooit :'D hoop ik dan En mensen, al wordt je niet gekozen, ooit wordt je echt wel gekozen :'3 Just, keep trying bij verschillende nestjes. @Rebecca, oepsie (A) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:18 | |
| soof's random fact of the day #1 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:19 | |
| Geeft niet Daan xD
Wat de kitten aanmeldingen betreft, ik denk niet dat ik hierna nog een aanmelding ergens ga maken. Denk dat ik alleen als ik echt een gaaf koppel zie dat ik daar misschien een aanmelding nog wil proberen maar ik heb geen geluk gehad so far x) |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:19 | |
| - Ashdrizzle schreef:
soof's random fact of the day #1 Wacht dit is echt heel diep |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:21 | |
| @Rebecca, ik snap 't gevoel :p Ik heb mezelf ook voorgenomen om alleen nog maar aanmeldingen te maken bij awesome nestjes, want anders heb ik binnen een no-time een overload aan aanmeldingen staan en dat wil ik voorkomen, zodat als ik ergens wordt gekozen, ik die kitten echt veel aandacht kan geven.
@Soof, whuuuut o.O |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:21 | |
| ik heb dr nog vier in m'n spoiler gezet :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:22 | |
| Nope, that would be me in a previous life :3 |
|
| |
58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:27 | |
| Whahaha, die zijn geweldig Soof. :'> |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:29 | |
| Sowieso dat Runningkit mijn laatste kat ooit is, behalve als ik een kitten van mijn eigen kat kan spelen. Of als ik weer een koppel zie opdoemen die ik al die tijd geshipt en gefollowt heb zoals bij Silver x Dog. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:30 | |
| - Lionroar schreef:
- Sowieso dat Runningkit mijn laatste kat ooit is, behalve als ik een kitten van mijn eigen kat kan spelen.
Of als ik weer een koppel zie opdoemen die ik al die tijd geshipt en gefollowt heb zoals bij Silver x Dog. Hahahaha, dat denk ik iedere keer xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:30 | |
| Haha maar er zijn gewoon zoveel leuke koppels hier op WC en dat worden er wss alleen nog maar meer als alle kittens etc van deze periode opgroeien x'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|