|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:49 | |
| - Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Dat is niet echt uitlokken x)
Wat maakt hem ontiegelijk kwaad eigenlijk? Ik weet niet, meestal als je over zijn familie begint, het licht eraan wie het zegt en hoe je het zegt xD Familie is groot en sommige familileden haat je dus dat maakt dan niet uit xd
... Ik weet niet, als je over Aury of Inner begint, kan hij best wel boos worden en zeker als je over zijn kits begint. Of over Lone, dan zou echt wel flippen >3 |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:50 | |
| - Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
Wat maakt hem ontiegelijk kwaad eigenlijk? Ik weet niet, meestal als je over zijn familie begint, het licht eraan wie het zegt en hoe je het zegt xD Familie is groot en sommige familileden haat je dus dat maakt dan niet uit xd
... Ik weet niet, als je over Aury of Inner begint, kan hij best wel boos worden en zeker als je over zijn kits begint. Of over Lone, dan zou echt wel flippen >3 EN DAN MOET HEATHER BINNENVALLEN JAJAJA |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:51 | |
| |
|
| |
Tamar 70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:51 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:52 | |
| Buh, ik moet nog één voice, maar ik kan niets vinden :c |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:54 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:54 | |
| - Flashkit~ schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
... Ik weet niet, als je over Aury of Inner begint, kan hij best wel boos worden en zeker als je over zijn kits begint. Of over Lone, dan zou echt wel flippen >3 EN DAN MOET HEATHER BINNENVALLEN JAJAJA Hurhur, dat zou erg zijn x'D |
|
| |
118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:56 | |
| Morning~ Ik heb eindelijk eens tijd om Hope's trainingstopic te maken. xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:01 | |
| - Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
... Ik weet niet, als je over Aury of Inner begint, kan hij best wel boos worden en zeker als je over zijn kits begint. Of over Lone, dan zou echt wel flippen >3 Aury had ik sowieso al in gedachtes maar hoezo Inner ? Bedoel je dan Innerghost? Wat is het trouwens met Lone? x) Dat betreffende loop ik achter :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:03 | |
| - Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
... Ik weet niet, als je over Aury of Inner begint, kan hij best wel boos worden en zeker als je over zijn kits begint. Of over Lone, dan zou echt wel flippen >3
Aury had ik sowieso al in gedachtes maar hoezo Inner ? Bedoel je dan Innerghost? Wat is het trouwens met Lone? x) Dat betreffende loop ik achter :'D Inner helpt hem met zijn problemen, dus heeft hij veel respect voor haar en ja Innerghost ^^ Lone was zijn beste vriendin, maar ze kregen kittens en dus besloot Never om haar achter te laten en nu is ze verdwenen, niemand weet van de kits -heather, wander en Littlepaw-, maar het was best wel raar dat ze opeens geen vrienden meer waren + Never was eigenlijk al partners met Aury toen ze een apprentice was, mss kan je daar nog iets mee ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:03 | |
| - Royal schreef:
- @Evy, waarvoor dan?
M'n shopje. Maar niets aanvragen, ik ben nog bezig xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:05 | |
| |
|
| |
216 Actief
| |
| |
|
| |
| |
| - Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
... Ik weet niet, als je over Aury of Inner begint, kan hij best wel boos worden en zeker als je over zijn kits begint. Of over Lone, dan zou echt wel flippen >3
Aury had ik sowieso al in gedachtes maar hoezo Inner ? Bedoel je dan Innerghost? Wat is het trouwens met Lone? x) Dat betreffende loop ik achter :'D Inner helpt hem met zijn problemen, dus heeft hij veel respect voor haar en ja Innerghost ^^ Lone was zijn beste vriendin, maar ze kregen kittens en dus besloot Never om haar achter te laten en nu is ze verdwenen, niemand weet van de kits -heather, wander en Littlepaw-, maar het was best wel raar dat ze opeens geen vrienden meer waren + Never was eigenlijk al partners met Aury toen ze een apprentice was, mss kan je daar nog iets mee ^^ Innerghost is ook een vriendin van Otter dus dat is niet cht een optie, maar met Lone one kan ik wel wat en ik heb wel een leuk idee voor het laatste wat je noemde. Otter gaat hem voor de hele Clan afschilderen als een vieze enge pedofiel :3 ( God waar gaat het heen xD ) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:06 | |
| Yo Daan ^-^
Waarom gaat opeens iedereen van sc met elkaar vechten? :c does shrew need to give everyone catnip? >c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:07 | |
| ShadowClan event; Catnip for all! |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:08 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:09 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Yo Daan ^-^
Waarom gaat opeens iedereen van sc met elkaar vechten? :c does shrew need to give everyone catnip? >c Hehe slender is nochtans vrienden hoor met forest *kuch kuch* Urgh mn ouders doen weer zo irritant en ik ben nog maar wakker |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:10 | |
| - Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
Aury had ik sowieso al in gedachtes maar hoezo Inner ? Bedoel je dan Innerghost? Wat is het trouwens met Lone? x) Dat betreffende loop ik achter :'D Inner helpt hem met zijn problemen, dus heeft hij veel respect voor haar en ja Innerghost ^^ Lone was zijn beste vriendin, maar ze kregen kittens en dus besloot Never om haar achter te laten en nu is ze verdwenen, niemand weet van de kits -heather, wander en Littlepaw-, maar het was best wel raar dat ze opeens geen vrienden meer waren + Never was eigenlijk al partners met Aury toen ze een apprentice was, mss kan je daar nog iets mee ^^
Innerghost is ook een vriendin van Otter dus dat is niet cht een optie, maar met Lone one kan ik wel wat en ik heb wel een leuk idee voor het laatste wat je noemde. Otter gaat hem voor de hele Clan afschilderen als een vieze enge pedofiel :3
( God waar gaat het heen xD ) Yeha is goed x'D Maak hem maar een pedo gay gast >3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:10 | |
| Hii Soof & Loïs :'3 Happy dat ik weer in mag loggen van mezelf hier, had eventjes een drukke week but now Daan is back in tha house ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|