|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:31 | |
| - Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Sowieso dat Runningkit mijn laatste kat ooit is, behalve als ik een kitten van mijn eigen kat kan spelen.
Of als ik weer een koppel zie opdoemen die ik al die tijd geshipt en gefollowt heb zoals bij Silver x Dog. Hahahaha, dat denk ik iedere keer xD Je wilt niet weten hoeveel nestjes ik al heb moeten laten varen de laatste paar maanden. Ik was echt zovan; OMGG, but I have toooo... But I can't .... D: |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:32 | |
| Ik ben gewoon heel erg slecht in meerdere accounts actief houden. Ik heb eigenlijk altijd maar een account gehad x) |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:32 | |
| - mijn eerste mislukte manip:
oefening baart kunst... Ik ga en ik kom vandaag niet meer terug. Doei luitjes |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:33 | |
| - Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Sowieso dat Runningkit mijn laatste kat ooit is, behalve als ik een kitten van mijn eigen kat kan spelen.
Of als ik weer een koppel zie opdoemen die ik al die tijd geshipt en gefollowt heb zoals bij Silver x Dog. Hahahaha, dat denk ik iedere keer xD Je wilt niet weten hoeveel nestjes ik al heb moeten laten varen de laatste paar maanden. Ik was echt zovan; OMGG, but I have toooo... But I can't .... D: Ik heb eigenlijk best wel veel geluk altijd... Omdat ze meestal verspreid zijn x3 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:33 | |
| Wachten tot ik naar Herhugowaard ga en vanavond feest c: |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:34 | |
| Haha ik wordt gewoon niet zo vaak gekozen, maar ach x'3 I keep trying (A) |
|
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:34 | |
| Fawn heeft trouwens echt een heel mooi setje C; |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:37 | |
| Thanks Loïs <3 © by Babs! |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:44 | |
| Woow, ik zie een Daan en een Soof!
SOOOF DAT IS ZO WAAR HAHAHAH XD
Well, ik moest mezelf echt zwaar inhouden om bij Icy x White niet gewoon te schrijven; Hier komt een aanmelding! Maar als Lychee niet gekozen wordt - wat pittig waarschijnlijk is lol - dan plaats ik er toch één. Ik heb veel te veel plezier in 't schrijven van karakters xD |
|
| |
boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:46 | |
| Ik heb zin om Cherish weer actief te maken, en haar echt zo'n rijke Fishface Kittypet te laten zijn. :'D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:47 | |
| DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN *tacklehug* |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:49 | |
| "Hij had de dood van zijn eerste vriendin overleefd en die van Spottedleaf - waar hij toch stiekem ook een kleine crush op had - en voor hem was Icyrose nu ook dood."
For everyone who has shipped Spottedleaf x Lionroar. He was indeed a bit in love with her back then. |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:50 | |
| - kittypaw schreef:
- Hayden. schreef:
- aaawwwh das wel beter. Ik hoef geen moeite te doen een huisider te krijgen wil ik nu cavias mag ik cavias. Mijn ma en ik zijn gek op dieren en mn pa heeft niets in te brengen. Ik zou echt niet meer zonder mn meiden kunnen
wil je hun volledige namen weten je denkt daarna echt wtf is dit xD
mijn katten zijn terroristen maar lief voor knagers Geef me hun hele namen >:3 die van mijn dieren zijn Dani(kat) Kitty(kat) Wolfie (hond) Furry(rat) Mijn moeder houd een beetje van dieren. Ze wilde er eigenlijks geen meer, maar toen kwam ik op de wereld en nam ze er weer heel wat xD Though mag ik er nu niet meer. Ik moet ze eerst 'op' maken D: (tegen die tijd heb ik al een eigen huis) Mijn vader houd meer van honden, maar hij wil ook niet dat katten/ratten/konijnen/whatever ongelukkig zijn of zo :3 Maylaine 'May' Delaney Fel'dan Madéleine 'Maddy' Alayah Freya Dacosta Dreyar Sarah Sofie de Payens + Hayden Jordan de Payens + Vyndi Montgomery slecht he xD May schrikt zich de pleuris als ik dr bij haar volledige naam roep en gaat dan zielig in een hoekje zitten |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:51 | |
| YUSH! BIJNA ALLE VOICES AFGEWERKT ;D |
|
| |
boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:53 | |
| Weet iemand of dit plaatje bezet is? Hij komt we wel bekend voor, maar volgensmij heeft diegene hem inmiddels al veranderd. :'D KLIK |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:54 | |
| Was die nie van Lastvoice?o: |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:55 | |
| Nee die was van Lastbreathe, maar die is redelijk inactief :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:56 | |
| Ah, zou ik die dan mogen gebruiken denk je? Gezien ze inactief is? EDIT: Ze is niet meer online geweest sinds Februari 2013. :'} |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:58 | |
| Wat is dat steeds met ; Fishface? x) |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 12:59 | |
| - Cherish schreef:
- Weet iemand of dit plaatje bezet is? Hij komt we wel bekend voor, maar volgensmij heeft diegene hem inmiddels al veranderd. :'D KLIK
Ja, een van mijn accjes had dat plaatje ook, maar die is inactief dus je mag m gewoon gebruiken als je wilt denk ik... xD (Acc was Tigerstorm) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|