Algemene Onzin Topic - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
Lostdream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:01

Ya xD

*flips tabel* gvd >->
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:04

Vandaag hoop ik dat ik zessen haal though. Ik heb geen zin in te slapen, en misschien ben ik 's avonds dan eindelijk moe zodat ik een normaal ritme kan krijgen.

Gisteren werd ik echt te moe rond 4 uur XD
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:08

Ezz, voor zover ik weet hebben alleen silver en cyber de plek verlaten en kwam white zn kit nu halen, en heeft silver hem aangevallen ;p
Da's toch wat ik ervan begrijp hoor xD

Trouwens, op skype, ja je bent echt eng xD ik typte net 'heey' ih kletshoekje en een seconde erna jij op skype: hi ;3 creepy hoor..

Hehe wafelbuddy xd

Meh ben moe en der is geen kat meegegaan naar boven D: voel me eenzaam...
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:10

Slenderstep schreef:
Ezz, voor zover ik weet hebben alleen silver en cyber de plek verlaten en kwam white zn kit nu halen, en heeft silver hem aangevallen ;p

Trouwens, op skype, ja je bent echt eng xD ik typte net 'heey' ih kletshoekje en een seconde erna jij op skype: hi ;3 creepy hoor..

Hehe wafelbuddy xd

Ik heb mijn rat op mijn kamer >:3
*is not lonely*
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:14

Tss ik mag loki ook op me kamer, maar dan kan de rest vd mensen thuis niet meer van hem genieten. En ik kom enkel op me kamer om te slapen en te blokken xD

Anyway insomnia happend. Ik ben maar es. Tot vanmiddag ^^'
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:15

Ik mocht vroerger ook nooit me kat op me kamer, dan zou ze andere wakker likken/constant aan de deur krabben

Ook al kan die nu wel gewoon bij me slapen ^^ stiekem
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:18

Hehe klinkt als lotus. Die gaat altijd onmiddellijk naar mn broer zn kamer want die ligt vlak voor de trap, en dan springt ze gewoon op hem op bed en doet hem schrikken xD
Of ze jankt beneden ad deur de hele buurt bijeen.

God my eyes hurt. Ik moet nu echt stoppen. Want anders heb ik morgen ook geen batterij meer ;c
Truste ;3
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:20

Brightkit. schreef:
Slenderstep schreef:

Hehe wafelbuddy xd

*is not lonely*

FOTO, ik ben altijd benieuwd naar mensen hun ratjes <3
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:21

Hayden. schreef:
Brightkit. schreef:
Slenderstep schreef:

Hehe wafelbuddy xd

*is not lonely*

FOTO, ik ben altijd benieuwd naar mensen hun ratjes <3

https://www.warriorcatsnl.com/t18956-meet-furry-3
Let niet op de kooi, hij heeft er nu een met 4 verdiepingen.
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:23

gehgeh wilde het stiekem al vragen

heb er momenteel 3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Swd1mr
Maddy - May (v/d) operatie - Sarah

May is kruizing rex x gladhaar dus de vacht is niet pluizig ofzo

heb je dr 1 of meerdere?

wil je ook foto van Hayden en Vyndi (beide overleden)

edit;; let niet op de poepbak die moest verschoont woorden maar was op vakantie en mn pa had de leiding
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:26

Hayden. schreef:

heb er momenteel 3

heb je dr 1 of meerdere?

edit;; let niet op de poepbak die moest verschoont woorden maar was op vakantie en mn pa had de leiding

Wat leuk! Ik heb er 1, mijn moeder wilde er geen twee. Tenzij ik mijn rat geen aandacht meer geef/nooit meer loslaat op mijn kamer. Dan vind ze het zielig voor em

Jammer dat er twee overleden zijn :c ratten worden niet zo oud. Geef maar een foto hoor ^^

Waar heb je die hangmat vandaan? Ik wil er een voor me eigen, en ik zie dat die van jou het leuk vinden ^^
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:30

Brightkit. schreef:
Hayden. schreef:

heb er momenteel 3

heb je dr 1 of meerdere?

Wat leuk! Ik heb er 1, mijn moeder wilde er geen twee. Tenzij ik mijn rat geen aandacht meer geef/nooit meer loslaat op mijn kamer. Dan vind ze het zielig voor em

Jammer dat er twee overleden zijn :c ratten worden niet zo oud. Geef maar een foto hoor ^^

Waar heb je die hangmat vandaan? Ik wil er een voor me eigen, en ik zie dat die van jou het leuk vinden ^^

moet je ff tegen je mamsie zeggen dat ratjes graag tegen elkaar aankruipen tijdens het slapen :p

uhm je kan het zelf maken van bv oude bh of gewoon dierenwinkel mijne komt uit het tuincentrum. vorige zelf gemaakt van douchgordijnringen (99ct voor 20 bij de ikea) en een stuk fleecedeken (zeeman 599)

wacht hayden heb ik op pc Vyn niet duie heb ik maar 2 maandjes gehad. Kon niets met haar heb dr bij de fokken van Maylaine en Hayden vandaan omdat Hay was overleden en May weigert te eten en drinken als ze alleen is drm is die operatie zo zwaar voor dr ze moet alleen zitten in een hamsterkooi ;-;

dus Vyn ff op zoeken

je lacht je ook dood als je hoort dat Maddy bv eigenlijk iets van 4 namen heeft (vernoemd naar mn RPG chars)
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:35

Hayden. schreef:
Brightkit. schreef:
Hayden. schreef:

heb er momenteel 3

heb je dr 1 of meerdere?

moet je ff tegen je mamsie zeggen dat ratjes graag tegen elkaar aankruipen tijdens het slapen :p

uhm je kan het zelf maken van bv oude bh of gewoon dierenwinkel mijne komt uit het tuincentrum. vorige zelf gemaakt van douchgordijnringen (99ct voor 20 bij de ikea) en een stuk fleecedeken (zeeman 599)

wacht hayden heb ik op pc Vyn niet duie heb ik maar 2 maandjes gehad. Kon niets met haar heb dr bij de fokken van Maylaine en Hayden vandaan omdat Hay was overleden en May weigert te eten en drinken als ze alleen is drm is die operatie zo zwaar voor dr ze moet alleen zitten in een hamsterkooi ;-;

dus Vyn ff op zoeken

je lacht je ook dood als je hoort dat Maddy bv eigenlijk iets van 4 namen heeft (vernoemd naar mn RPG chars)

Wat zielig dat ze een operatie moet ;-;
En ik kan er dus niet zelf 1 maken van bh's, die heb ik niet en mijn moeder ook niet xD
Heb wel iets anders, muts achtig iets dat ik kan gebruiken. Moet ik alleen nog een keer doen xD *Lazyy*

Mijn rat zat in de dierenwinkel anders niet tegen elkaar aangekropen. Hij zat bovenop zijn drinkflesje xD
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:40

Beste is een fokker in de buurt zoeken Smile

dierenwinkel is niet altijd beste keuze, omdat ze vaak niet kijken of de beestjes elkaar aardig vinden en soms krijgen ze proteine arm voer terwijl ze dat wel nodig hebben.

Kan je bv doen door stukje kip te koken (goed door gekookt wel) of gedroogde meelwormpjes, mijne zijn er gek op. (dus wat van vlees) levende meelwormen kan ook maar raad ik niet aan omdat ze dan Feller worden zelfde met de kip.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 25tcaah
Hayden <3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 2vlqyag
Hayden - May
Daan Faye Pluk

Faye
May
Daantje
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:43

ik geef mijn rat soms wel gehaktbal of zo hoor ;D vind ie heerlijk. en soms geven we hem een stukje kaas of zo. Je zou niet verwachten dat ratten van vlees houden though.

En oh my god wat een cute foto!!! Die van mij is echt geen foto model, die in dat topic is de enige waar hij goed opstaat. XD
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:46

Hahahaha, pas wel op met de lactose, kunnen ze niet zo goed tegen :p
die van mij zijn ook gek op brintapap met kokosmelk xD alleen is kokosmelk redelijk prijzig je zou ook kattenmelk kunnen pakken xD Koe melk raad ik echt af xD

ja mimi heeft fotos van May en Vyndi gemaakt :p Mijne zijn zo snel als ik weet niet wat XD zie je ZOEF rat voorbij rennen
(mimi was trots dat ik mn ratje had vernoemd naar de char xD)
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 2:57

Hayden. schreef:
Hahahaha, pas wel op met de lactose, kunnen ze niet zo goed tegen :p
die van mij zijn ook gek op brintapap met kokosmelk xD alleen is kokosmelk redelijk prijzig je zou ook kattenmelk kunnen pakken xD Koe melk raad ik echt af xD

ja mimi heeft fotos van May en Vyndi gemaakt :p Mijne zijn zo snel als ik weet niet wat XD zie je ZOEF rat voorbij rennen
(mimi was trots dat ik mn ratje had vernoemd naar de char xD)

Haha, ze zeggen dat de vrouwtjes actief zijn en de mannetjes lui.. die van mijn moeder sliep echt 24/7 en zodra je hem neerzette op je schouder of zo viel die in slaap. Terwijl die van mij nieuwsgierig rondsnuffelt en zo ;D
Mijn moeder wilde eerst geen vrouwtjes rat, omdat haar vrouwtjes rat zwanger was en ze kreeg 15 ratten.. en die ratten kregen nog meer en nog meer ratten o.O
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 3:04

ik vind mannen meer stinken :p

Maar zou volgende keer je mams overhalen voor een ratje van de fokker want die worden over het algemeen minder snel ziek en die had je mams overgehaald voor 2 :p
en tis gewoon awesome een rat met een stamboom te hebben xD
Hayden en Maylaine hebben een stamboom
Vyndi was een opvangertje uit een dierenwinkel
en Sarah en Madéleine zijn van een hobbist die een oeps nest had.

had ook DW ratjes over genomen van de buurvrouw
ik mn ma vragen mag ik ratten? Nee
ik mn oa vragen mag ik ratten? Ja, 1
ik mn ma zeggen ik mag van pappa 1 rat! Nee 2, 1 ratje doen we niet

komt de buuf een week later OH heb er vorige week een man bij gezet leuk he!
nou wij rittens ghelukkig maar 7 meteen gescheiden man van de vrouwen zodra we de kans hadden. Hadden we gelukkig de ruimte voor. maar daar zat een ratje met een krulstaartje bij (bleek later dat ie dikker en dikker werd en geen poepgat had)

Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 P1010040 zo zit hij nu nog bij deze mormels xD

May is tuurlijk donderdag geopereerd en staat dus als ik op school, stage of werk beneden houd mn ma dr in de gaten en net wat makkelijker met de medicatie en Faye staat tegen de kast op te kijken flaat zit er naast storm komt even snuffelen en die rat vind het allemaal enig die denkt alleen maar AAAAAAAANDACHTTTT AAAAWWWHHHH YEEAAAHH
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 3:20

Hayden. schreef:
ik vind mannen meer stinken :p

Maar zou volgende keer je mams overhalen voor een ratje van de fokker want die worden over het algemeen minder snel ziek en die had je mams overgehaald voor 2 :p
en tis gewoon awesome een rat met een stamboom te hebben xD
Hayden en Maylaine hebben een stamboom
Vyndi was een opvangertje uit een dierenwinkel
en Sarah en Madéleine zijn van een hobbist die een oeps nest had.

had ook DW ratjes over genomen van de buurvrouw
ik mn ma vragen mag ik ratten? Nee
ik mn oa vragen mag ik ratten? Ja, 1
ik mn ma zeggen ik mag van pappa 1 rat! Nee 2, 1 ratje doen we niet

komt de buuf een week later OH heb er vorige week een man bij gezet leuk he!
nou wij rittens ghelukkig maar 7 meteen gescheiden man van de vrouwen zodra we de kans hadden. Hadden we gelukkig de ruimte voor. maar daar zat een ratje met een krulstaartje bij (bleek later dat ie dikker en dikker werd en geen poepgat had)

Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 P1010040 zo zit hij nu nog bij deze mormels xD

May is tuurlijk donderdag geopereerd en staat dus als ik op school, stage of werk beneden houd mn ma dr in de gaten en net wat makkelijker met de medicatie en Faye staat tegen de kast op te kijken flaat zit er naast storm komt even snuffelen en die rat vind het allemaal enig die denkt alleen maar AAAAAAAANDACHTTTT AAAAWWWHHHH YEEAAAHH

Mwahhah. Mijn katten negeren de rat nogal. Ze zijn toch te oud om te jagen. En mijn hond negeert hem/kijkt alleen.
En hij stinkt niet hoor! Tenminste, ik merk niks. Wist je trouwens dat mijn moeder vroeger geen rat mocht, en dat ze gewoon naar de dierenwinkel ging en terug kwam met een rat? xD en ze mocht em houden (inclusief gratis straf/huissarrest Razz)

Mijn vader houd niet van ratten maar sinds ik Furry heb denkt hij ook niet van 'weg met dat beest'. Hij deelt gewoon eten met hem (kaas en zo) en zorgt wel dat ie gelukkig is. Ben wel blij om dat te zien tho Smile
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 3:25

aaawwwh das wel beter. Ik hoef geen moeite te doen een huisider te krijgen wil ik nu cavias mag ik cavias. Mijn ma en ik zijn gek op dieren en mn pa heeft niets in te brengen. Ik zou echt niet meer zonder mn meiden kunnen
wil je hun volledige namen weten je denkt daarna echt wtf is dit xD

mijn katten zijn terroristen maar lief voor knagers
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: