|
|
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:05 | |
| Dat is zo sad Linn, vooral als je in die spoiler kijkt ;-; |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:05 | |
| I don't dare to Bo D: Het is echt scary!
He did indeed Linn, en toch is dit extra evil van Icy xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:06 | |
| Ik zal zo eens een post gaan maken na een uurtje leren voor Nevermind :3 Love for that topic <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:07 | |
| Yush~ Grote liefde voor dat topic <3
Em, bedank Babs maar x'D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:08 | |
| Ugh ik ken het, guys, namen verzinnen duurt gewoon een eeuwigheid. Ik heb er een hele dag over gedaan totdat ik Runningshade bij elkaar had - want ik ben over de top picky als het gaat om namen, dus dan moet ik het gewoon even laten bezinken en schrijf ik er een paar op en kies ik de volgende dag. It's just.. hard. :')
Tall: It's heartbreaking indeed, maar wat Icy kan, kan Lion ook en hij wil haar net zo hard kwetsen en laten 'zien' dat hij geen enkele gevoelens meer voor haar heeft >__> Evil kitty. |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:09 | |
| Mja, normaal doe ik er echt minder dan 5 minuten over, maar ik wilde is iets speciaals ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:09 | |
| Ik probeer een beetje te denken, van hoe ik Never het hardste onderuit schoffel met zijn familie te noemen. Don't know for sure maar ik denk dat Otter gaat vertellen dat Aury liefde heeft voor een andere kater en zijn kit's hem haten. Zoiets. Alhoewel ik dat nog niet uitlokkend genoeg vind xD |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:10 | |
| IK MOET NOG DERTIEN VOICES DOEN! EVIL YOU!
Ik heb gewoon een giga collectie prefixes en suffixes :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:12 | |
| - Otterflight schreef:
- Ik probeer een beetje te denken, van hoe ik Never het hardste onderuit schoffel met zijn familie te noemen. Don't know for sure maar ik denk dat Otter gaat vertellen dat Aury liefde heeft voor een andere kater en zijn kit's hem haten. Zoiets.
Alhoewel ik dat nog niet uitlokkend genoeg vind xD Komaan, zo moeilijk kan het toch niet zijn xD Eigenlijk is het best lang geleden dat hij is uitgeschoten, hij kon zelfs tegen de uitmakingen van Everstar x'D |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:12 | |
| Wow, noemde ik Emma nou serieus gewoon Tall Sorry Ems xD Ik ben nog een beetje moe, hahaha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:21 | |
| - Snowdrop schreef:
- Otterflight schreef:
- Ik probeer een beetje te denken, van hoe ik Never het hardste onderuit schoffel met zijn familie te noemen. Don't know for sure maar ik denk dat Otter gaat vertellen dat Aury liefde heeft voor een andere kater en zijn kit's hem haten. Zoiets.
Alhoewel ik dat nog niet uitlokkend genoeg vind xD Komaan, zo moeilijk kan het toch niet zijn xD Eigenlijk is het best lang geleden dat hij is uitgeschoten, hij kon zelfs tegen de uitmakingen van Everstar x'D Het voelt wel moeilijk xD Uitmakingen van Everstart? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:22 | |
| - Otterflight schreef:
- Snowdrop schreef:
- Otterflight schreef:
Alhoewel ik dat nog niet uitlokkend genoeg vind xD Komaan, zo moeilijk kan het toch niet zijn xD Eigenlijk is het best lang geleden dat hij is uitgeschoten, hij kon zelfs tegen de uitmakingen van Everstar x'D Het voelt wel moeilijk xD Uitmakingen van Everstart? Of Tallpaw, begin maar over Tall >D Uitmakingen uhm... Schelden, pesten? Dat is hoe ik het noem x'D |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:23 | |
| Ik wil weer een nieuw account en ik hoop echt dat ik Running mag aanmaken <3 En zo niet, dan maak ik hem gewoon aan en zoek ik een pleeggezin voor hem :'D I just need to play with him, have so much amazing ideas for that guy <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:23 | |
| - Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Snowdrop schreef:
- Otterflight schreef:
Alhoewel ik dat nog niet uitlokkend genoeg vind xD Komaan, zo moeilijk kan het toch niet zijn xD Eigenlijk is het best lang geleden dat hij is uitgeschoten, hij kon zelfs tegen de uitmakingen van Everstar x'D Het voelt wel moeilijk xD Uitmakingen van Everstar? Of Tallpaw, begin maar over Tall >D Uitmakingen uhm... Schelden, pesten? Dat is hoe ik het noem x'D Dat had ik begrepen met uitmakingen xD Maar ik bedoel; hoezo Everstar? En Tall? Is dat zijn buddy of ? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:25 | |
| Ik wil dat Luster gekozen word, want ze is zo speciaal en ik heb er lang aan gewerkt x'D Neh, het is gwn omdat ik der echt zo leuk vind en ik heb nog geen Tc kitten gespeeld. :3 Maar er is één ding zeker over mask x Cherry, ze zullen een awesome nestje hebben x'D
Rebacca, ja Everstar heeft ie ene keer ontmoet en die begon op hem te ragen en hij heel kalm blijven, omdat ze wilde dat hij haar aanviel x'D Jep tall en Never zijn bff's, noem hem ander gay ofzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:37 | |
| Dat is niet echt uitlokken x) Wat maakt hem ontiegelijk kwaad eigenlijk? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:41 | |
| - Otterflight schreef:
- Dat is niet echt uitlokken x)
Wat maakt hem ontiegelijk kwaad eigenlijk? Ik weet niet, meestal als je over zijn familie begint, het licht eraan wie het zegt en hoe je het zegt xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:41 | |
| - This is pretty much true xD:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:48 | |
| - Nevermind schreef:
- Otterflight schreef:
- Dat is niet echt uitlokken x)
Wat maakt hem ontiegelijk kwaad eigenlijk? Ik weet niet, meestal als je over zijn familie begint, het licht eraan wie het zegt en hoe je het zegt xD Familie is groot en sommige familileden haat je dus dat maakt dan niet uit xd |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 nov 2014 - 11:49 | |
| De zon schijnt in mijn ogen. Goedemorgen iedereen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |