It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 It'll be okay [&Creamypaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Whisperwind
Member
It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 23:09

Ze keek hem even begrijpend aan en knikte voor een geruststellende glimlach over haar snuit kroop. Ze had allang besloten dat ze niet zou gaan zitten rouwen om het verlies van haar plek in de clan. ''Het is inderdaad jammer, maar zo gaat het nu eenmaal.'' Mompelde ze voor ze toch even zacht grinnikte en knikte. ''Reken daar maar op, ik zal stiekem helpen om een nog betere warrior van je te maken dan dat je al zal worden.'' Antwoordde ze met een klein grijnsje terwijl ze met haar staart zwiepte. het was voor haar een leuke tijdsbesteding, bovendien dede ze ook nog wat productiefs in plaats van rondhangen en kletsen. Toch dreven haar gedachtes even weg met haar familie en hoe vreemd het eigenlijk was dat zij nog gewoon contact met ze had. ''Hmm?'' Mompelde ze even afwezig voor ze opkeek en haar schouders ophaalde. ''Ik wist altijd wel dat ik een van hen de volgende keer wel weer terug zou zien dus het baarde me niet zo heel veel zorgen. Ze hebben het goed bij hun eigen oud clangenoten en ze lopen geen gevaar dus ik maakt mij niet zozeer zorgen. Ik zal ze nu alleen pas weer zien zodra Starclan mij komt halen.'' Mompelde ze maar meende wel elk woord. Toch draaide ze haar kop even naar hem toe en bekeek zijn poot weer kort terwijl hij liep voor ze hem aankeek en kort glimlachte. ''Ik hoop het ook, ik heb lang genoeg getreuzeld maar wat ze ook van me vraagt ik zal niet de warrior worden die ze zo de strijd in kan sturen.'' Antwoordde ze zacht voor ze opkeek en hem als eerst naar binnen liet gaan vanwege zijn poot en hem volgde. Haar oren schoten even naar voren voor ze even nadacht. ''Hmm klinkt best wel goed, zolang je daarna maar Honeypaw even bezoekt lijkt het me goed om eerst even te eten.'' Antwoordde ze met een lachje en bewoog zich al naar de prooistapel zonder op reactie te wachten. Op zich had ze toch best wel een trek gekregen van alle bezigheden van de dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 Icon_minitimedi 18 nov 2014 - 14:43



Hij grijnsde toen ze zei dat ze wel wat wilde eten. “Ik beloof dat ik daarna meteen naar Honeypaw ga.” Hij klonk oprecht, wat betekende dat hij dat ook echt meteen zou doen. Maar eerst hompelde hij naar de prooistapel. Hij koos een kleine vis uit, zijn lievelingseten. Hij was nog niet zo’n grote vis nodig, omdat hij een klein postuur had. Daardoor had hij genoeg aan een kleine vis en kon hij daar een hele tijd op teren. Met de vis in zijn bek liep hij een stukje van de prooistapel vandaan. Hij koos een geschikt plekje uit om te gaan liggen en ging toen voorzichtig op zijn zij liggen. Hij ging expres niet op zijn buik liggen om zijn achterpoot een beetje te kunnen ontzien. Zo steunde hij er niet op en kon hij hem gewoon gestrekt laten liggen. Hij legde de vis tussen zijn voorpoten en wachtte totdat Whisperwind bij hem kwam. Hij was nieuwsgierig wat ze gekozen had als maaltijd. Het was een mooie dag geweest, ondanks zijn ongelukje. Hij had zeker geen spijt van zijn uitstapje met Whisperwind en ze was zelfs zijn vriendin geworden. Hij was blij dat zijn vriendengroep langzaamaan wat groter werd, dat deed hem goed. Hij vond het fijn om te weten dat anderen hem accepteerden en hem aardig vonden. “Wat heb je?” Vroeg hij toen Whisperwind naar hem toe kwam.

Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 Icon_minitimedi 18 nov 2014 - 21:59

Ze bleef hem even aankijken maar knikte toch even. Ze geloofde hem wel zodra hij het beloofde. Hij had niet eens hoeven te beloven een gewone ja was genoeg geweest voor de gitzwarte poes. ''Mooizo.'' Antwoordde ze nog even maar liep soepel achter hem aan. Ze bekeek de stapel even en zag geen andere keus dan een vis, maar ze hield het bescheiden gezien ze niet de enige was die nog moest eten. Haar ogen gleden even in het rond en ze bestudeerde iedereen kort voor ze zich omdraaide en weer terug naar Creamypaw liep om naast hem te komen zitten. Ze had geen zin om te liggen want dan zou ze geheid in slaap vallen. Ze grinnikte even bij zijn vraag en legde haar eigen visje neer. ''Zo'n beetje hetzelfde als dat jij hebt.'' Antwoordde ze met een glimlach maar nam meteen al een hap, beseffend dat ze echt veel trek had. ''En toch is het hier best wel prettig om te zijn,'' Mompelde ze afwezig met een glimlach rond haar snuit. ''Nu alleen hopen dat het voor een groot aantal manen zo rustig blijft.'' Vervolgde ze bedenkelijk maar keek hem toch weer even aan voor ze grinnikte. ''Let maar niet teveel op mij, het is een trekje.'' Zei ze met een grijnsje voor ze haar staart over haar voorpoten legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 Icon_minitimewo 19 nov 2014 - 8:28



Toen ze naar hem toe liep zag hij dat zij ook een vis in haar bek had. Hij grijnsde toen ze begon te praten. “Een visje.” Hij glimlachte naar haar. Hij hoopte dat het haar zou smaken, omdat ze hem verteld had dat ze nog niet echt van vis hield. “Eet smakelijk.” Vervolgde hij voordat hij een hap van zijn vis nam. Hij genoot van de smaak in zijn bek terwijl hij op de hapjes vis kauwde. Hij stopte met eten toen ze zei dat het best prettig was om hier te zijn en dat het hopelijk rustig bleef. Er verscheen even een ernstige blik in zijn ogen. “Ik ben blij dat je het hier prettig vind Whisperwind.” Daar was hij echt blij om. Hij zou het heel erg gevonden hebben als dat niet het geval zou zijn geweest. “Leafbare komt steeds dichterbij.” Was het enige wat hij zei op haar volgende opmerking. Dan werden katten meestal onrustig, dus hij verwachtte niet echt dat het rustig zou blijven al zei hij dat niet hardop. Hij at de rest van de vis op en ging toen naast haar zitten. Hij likte zijn poten en borst schoon voordat hij haar weer aankeek. “Ik zal zo eens naar Honeypaw gaan.” Zei hij toen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 Icon_minitimewo 19 nov 2014 - 22:14

Zodra ze zijn woorden hoorde schoot de poes even zacht in de lach terwijl ze hem kort aankeek en knikte. ''Een schubje ja.'' Zei ze zelf en grinnikte om haar eigen grapje. De scherpe randen van haar serieusheid waren langzaam afgesleten en ze begon open te staan voor geintjes. En dat was iets wat ze absoluut nodig zou hebben nu. ''Jij ook,'' antwoordde ze en nam nog een hap van haar vis. ze vertrok haar gezicht niet maar het smaakte nooit zo goed als een dikke eekhoorn of een vet vogeltje wat ze gewend was. Ze slikte haar hap door en keek weg van zijn ogen voor ze zuchtte. ''Dat ben ik ook,'' Mompelde ze en liet zich toch langzaam door haar voorpoten zakken om ook te gaan liggen voor ze even wat langer stil bleef. ''Wellicht, hopelijk is leafbare wat vrediger dan de vorige.'' Antwoordde ze en nam nog een hap voor ze voor zich uit bleef staren. Ze wierp even een blik opzij om hem in de gaten te houden terwijl haar gedachtes teruggingen naar de leafbares die ze had meegemaakt in haar leven en geen enkele was echt vriendelijk geweest voor een clan. De poes knikte langzaam en glimlachte weer terwijl ze hem aankeek. ''Lijkt me een slim plan, en dan eens een goede nacht slapen voor je mentor mijn snorharen afbijt omdat ik je te hard heb laten werken.'' Antwoordde ze met een zacht lachje en likte even haar lippen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 12:00



''Een schubje ja.'' Hij proestte het uit van het lachen, waardoor hij bijna in een stukje vis stikte. Hij hoestte en had even tijd om op adem te komen terwijl hij nog steeds lag te grinniken. “Ja, zo kun je het ook noemen natuurlijk.” Hij grijnsde naar haar, daarna ging hij verder met eten. “Ik hoop ook dat leafbare vredig zal zijn.” Eigenlijk had hij daar een hard hoofd in, maar hij zei het niet hardop. De verhalen die hij gehoord had waren nou niet bepaald vredig. Nou ja, je wist het maar nooit. Zijn moeder had altijd gezegd tegen hem maak je pas druk als het ook werkelijk gebeurd het is verspilde energie om je druk te maken over iets wat misschien gaat gebeuren en zo was het maar net. Hij keek Whisperwind weer aan toen ze zei dat het een slim plan was om naar Honeypaw te gaan. “Dan zal ik maar eens gaan.” Er lag weer een grijns om zijn lippen om de opmerking die ze over zijn mentor gemaakt had. Hij zag meteen dat beeld voor hem van Silvercloud die Whisperwind haar snorharen afbeet, juist. Snel schudde hij het maffe beeld van hem af en glimlachte hij naar Whisperwind. “Tot snel Whisperwind en slaap lekker straks.” Hij knikte haar even respectvol toe. “Ik vond het echt heel erg leuk vandaag.” Er lag een dankbare fonkeling in zijn ogen, daarna hompelde hij in de richting van de Medicine cat den.

[Topic uit?]

Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 22:34

Ze keek hem even schaapachtig aan zodra hij bijna stikte in zijn eigen eten door haar opmerking. Ze had hem zelf wel heel toepasselijk gevonden maar grinnikte zelf ook weer verder. ''Tja ik zie niks anders dan schubben als ik ernaar kijk.'' Antwoordde ze en sloot haar ogen even, de vredige omgeving van het kamp even tot haar door laten dringen voor ze hem weer aankeek en kort glimlachte. Ze had zelf al meerdere leafbares meegemaakt maar het was nooit het beste moment van het jaar en dat zou het ook zeker nooit worden. Eigenlijk had ze best wel langer willen praten met de jongere kater, maar ook zij wist dat hij rust nodig had. Ze zou zich schuldig voelen als hij niet kon trainen alleen omdat ze niet zo goed had opgelet. ''Oke dan.'' Antwoordde de zwarte poes zacht maar grinnikte weer even zacht. Gelukkig nam hij haar opmerking niet verkeerd op, anders had ze wellicht kunnen verprutsen wat ze vandaag hadden bereikt samen. Ze wiebelde even stilletjes met haar oren maar neeg haar kop even. ''Jij ook, rust maar goed uit.'' Sprak ze warm en glimlachte breed voor haar oren naar voren schoten met een plezierige blik in haar gele ogen. ''Ik vond het heerlijk, ik sleep je binnenkort wel weer mee het kamp uit. Heb er zin in.'' Zei ze maar volgde de jongere kater met haar ogen voor ze bleven hangen op de den waar hij in ging. Ze zou alles geven om zelf degene zijn die daar op hem zou mopperen maar hem toch hielp. Een kleine zucht ontsnapte aan haar en ze wendde haar kop af voor ze het laatste beetje van haar maaltijd naar binnen werkte en zich na een wasbeurt overeind hees. Zonder nog rond te kijken bewoog ze zich naar de warriors den en krulde zich daar op in haar nest. Ze keek hem even schaapachtig aan zodra hij bijna stikte in zijn eigen eten door haar opmerking. Ze had hem zelf wel heel toepasselijk gevonden maar grinnikte zelf ook weer verder. ''Tja ik zie niks anders dan schubben als ik ernaar kijk.'' Antwoordde ze en sloot haar ogen even, de vredige omgeving van het kamp even tot haar door laten dringen voor ze hem weer aankeek en kort glimlachte. Ze had zelf al meerdere leafbares meegemaakt maar het was nooit het beste moment van het jaar en dat zou het ook zeker nooit worden. Eigenlijk had ze best wel langer willen praten met de jongere kater, maar ook zij wist dat hij rust nodig had. Ze zou zich schuldig voelen als hij niet kon trainen alleen omdat ze niet zo goed had opgelet. ''Oke dan.'' Antwoordde de zwarte poes zacht maar grinnikte weer even zacht. Gelukkig nam hij haar opmerking niet verkeerd op, anders had ze wellicht kunnen verprutsen wat ze vandaag hadden bereikt samen. Ze wiebelde even stilletjes met haar oren maar neeg haar kop even. ''Jij ook, rust maar goed uit.'' Sprak ze warm en glimlachte breed voor haar oren naar voren schoten met een plezierige blik in haar gele ogen. ''Ik vond het heerlijk, ik sleep je binnenkort wel weer mee het kamp uit. Heb er zin in.'' Zei ze maar volgde de jongere kater met haar ogen voor ze bleven hangen op de den waar hij in ging. Ze zou alles geven om zelf degene zijn die daar op hem zou mopperen maar hem toch hielp. Een kleine zucht ontsnapte aan haar en ze wendde haar kop af voor ze het laatste beetje van haar maaltijd naar binnen werkte en zich na een wasbeurt overeind hees. Zonder nog rond te kijken bewoog ze zich naar de warriors den en krulde zich daar op in haar nest.

[I suppose yes]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It'll be okay [&Creamypaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: