It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

It'll be okay [&Creamypaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Whisperwind
Member
It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 23:03

Ze was blij dat hij haar idee een goede vond, het leek haar wel logisch. Voor haar voelde het niet als het verraden van haar voormalige clangenoten maar eerder als het versterken van haar Clan nu. ''Ik zou alle hulp kunnen gebruiken als ze er mee instemmen. Maar dan moeten we inderdaad zorgen dat ook jij het goede voorbeeld kan geven.'' Zei ze met een grijns voor ze in de lach schoot. Hij had nog wel een hoop te leren maar van wat zij zag leerde hij snel en hij luisterde. Hij gooide zich niet zomaar het diepe in zonder instructies en dat was een positief punt aan de jonge kater. ''Voorbereiden, weet dat windvlagen altijd kunnen komen. Dat is waarvoor je je klauwen nodig hebt.'' Zei ze maar knikte met een brede grijns. ''Zeker dat ik je wil helpen! Je hoeft het niet alleen te doen, je mag me om alles roepen.'' Antwoordde ze meteen voor ze in de lach schoot. Ze klonk wel als een kitten dat gretig iets wilde doen voor de Clan, maar ze vond het heerlijk om voor eens weer zo te kunnen zijn. ''En zelfs als er wat gebeurd kan ik je ter plekke nog oplappen.'' Grijnsde ze breed, voor ze even met haar staart zwiepte. Ze was natuurlijk nog niet vergeten waar ze voor getraind was, en zou altijd daarbij nog kunnen helpen.  Ze luisterde naar wat hij zei en haar gezicht werd toch even bedenkelijk. Misschien werd het gebied waar ze vroeger leefde binnenkort bewoonbaar voor prooidieren, dan kon ze hem wel meenemen. ''We vinden wel een manier om op die manier te kunnen jagen, en anders kan ik je altijd nog de standaardtechniek leren van jagen op de manier die ik ook ken.'' Zei ze voor ze toekeek bij wat hij deed en grinnikte. Ze zag al meteen wat er fout ging, hij moest zich niet uitstrekken, dat maakte je onstabieler en kwetsbaarder voor de wind. ''Ja er is ook een trucje daarvoor, eigenlijk heel simpel. Je moet je niet uitrekken maar je eigen oppervlak zo klein mogelijk maken. En vervolgens moet je niet eerst met je voorpoten bewegen, laat jezelf eerst langzaam door je achterpoten zakken terwijl je je lichaam zo klein mogelijk houdt.'' Zei ze maar bleef zelf lui liggen, ze vond het wel prima zo. ''En als het goed is moet je neus dan wat vriendelijker behandeld zijn in plaats van dat die als eerst neergaat.'' Grapte ze zacht en grijnsde breed voor ze haar poot voelde bewegen met de wind mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimema 3 nov 2014 - 8:55

Hij grijnsde toen ze zei dat hij haar dan mocht helpen. “Ik zal heel erg mijn best doen Whisperwind!” Riep hij meteen enthousiast. “Ik leer het wel, dat komt helemaal goed.” Er lag een vastberaden blik in zijn lichtblauwe ogen. Hij zou er alles aan doen om het zo snel mogelijk goed te doen, zodat hij haar kon helpen. Hij knikte begrijpelijk, dat hij altijd voorbereid moest zijn. “Eigenlijk net als zwemmen of patrouilleren, altijd er van uit gaan dat er wat kan gebeuren.” Kwam hij voor zichzelf tot de conclusie. “Dus in een boom opletten op de wind.” Hij grijnsde opnieuw. “Ik zal er op letten.” Daarna glimlachte hij naar haar en die glimlach werd breder toen Whisperwind zei dat ze hem altijd wilde helpen. “Dankjewel, echt waar, dankjewel.” Er verscheen dankbaarheid in zijn lichaamshouding. Hij was echt blij dat ze hem wilde ondersteunen en dat hij misschien dan straks iets voor haar terug kon doen.''We vinden wel een manier om op die manier te kunnen jagen, en anders kan ik je altijd nog de standaardtechniek leren van jagen op de manier die ik ook ken.'' “Ja, is goed.” Vervolgde hij meteen voordat hij weer met zijn neus op de tak belande. Hij krabbelde weer overeind op de tak terwijl hij luisterde naar haar uitleg, er lag een bedenkelijke frons in zijn voorhoofd. Toen klaarde zijn gezicht op. “Aha, ik snap het.” Zei hij toen. Hij probeerde het weer, waarbij hij dit keer haar instructies volgde. Hij liet zich eerst wat door zijn achterpoten zakken en hield zijn poten dicht bij elkaar. Hij liet zich langzaam naar beneden zakken. Hij wiebelde wel wat maar kwam die keer zonder dat zijn neus op de tak terecht kwam in een liggende positie. “Kijk ik kan het!” Riep hij meteen blij. “Ik kan het.” Hij keek Whisperwind gelukkig aan. Hij vond het heerlijk als iets hem lukte.
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 nov 2014 - 22:55

De grijns die ze op zijn snuit zag komen deed haar even zacht lachen voor ze knikte. Ze had er het vertrouwen in dat hij zijn best zou doen, dat deed hij de hele tijd al. Ze had niet vaak een apprentice gezien die zo leergierig was geweest. ''Daar heb ik geen twijfel aan.'' Antwoordde ze bemoedigend en wiebelde met haar oren, nog altijd ontspannen blijven liggen. Als ze nu weer omhoog zou komen kon ze hem uit balans brengen en dat wilde ze niet, het risico dat hij viel was nog te groot daarvoor. Ze dacht even na over zijn uitspraak voor ze opnieuw knikte. Zo had ze zelf nog niet eens nagedacht erover. ''Ja, daar heb je gelijk in. Verwacht het onverwachte.'' Antwoordde ze met een brede grijns, onthoudend wat hij net had gezegd. Als ze anderen ging leren dan ging ze die woorden ook gebruiken voor duidelijkheid. Ze zag aan hem dat hij meende wat hij zei en het gaf haar een lichte trots dat ze iets kon betekenen voor een ander.  Maar ze schoot als nel weer in de lach toen hij voor de zoveelste keer op de tak belandde met zijn neus maar ze sprak er geen woord over. Waar hij met zijn neus telkens op de tak belandde was zij er altijd uit gevallen. Elke apprentice had een probleempje in het begin maar ze was vol vertrouwen dat hij het ook zou redden. Ze hoopte dat haar uitleg niet te vaag was, maar hij leek het te begrijpen. Zonder een woord te zeggen hield ze zijn bewegingen scherp in de gaten en knikte tevreden. Ze was opgelucht dat hij niet weer met zijn neus eerst neer ging, hij had al genoeg pijn gehad voor nu. Ze ontmoette zijn blik met een warme en lichtelijk trotse blik in haar ogen. ''Dat was gewoon al bijna perfect.'' Complimenteerde ze vrolijk en wendde haar blik niet af. Ze was niet zo zeer trots op zich zelf nu, maar eerder trots op de jonge kater dat hij het zo soepel en snel doorhad. ''Je leert echt snel weet je dat, dat zie je niet zo heel vaak meer.'' Sprak ze en liet haar staart maar even langs haar lichaam vallen voor ze naar beneden keek. Het was heerlijk zo alles in de gaten te kunnen houden. ''Zeg wat vind je van het uitzicht zo?'' Vroeg ze met een hint nog van een glimlach.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 9:00

Een gelukkige glimlach brak op zijn gezicht door toen ze zei dat het bijna perfect was en dat hij snel leerde. Hij werd er helemaal verlegen van en keek even naar zijn voorpoten, omdat hij voelde dat hij rood werd onder zijn vacht. Toen hij zichzelf weer in de hand had, keek hij weer op in Whisperwind haar ogen. “Dankjewel Whisperwind. Ik doe daar ook altijd heel erg mijn best voor. Ik wil graag leren en ik wil de tijd inhalen die ik gemist heb toen ik buiten bewustzijn was. Ik hoop dat ze dan zien dat ik het wel kan.” Hij lachte naar haar, met een warme blik in zijn lichtblauwe ogen. Hij mocht haar graag en dat kon je duidelijk aan hem zien.''Zeg wat vind je van het uitzicht zo?'' Meteen keek hij weer om hem heen. Het was prachtig. Hij kon veel meer zien, dan wanneer hij op de grond stond. Hij besefte dat hij iemand zo kon zien aankomen op deze manier en dan precies kon zien waar iemand was. “Het is prachtig. Wanneer ik het goed kan wil ik ook wel eens hoger. Kun je dan ook alles zien, het hele territorium?” Hij keek Whisperwind weer aan met een nieuwsgierige blik in zijn ogen. “Whisperwind?” Vroeg hij toen opeens. “Wil je vrienden zijn?” Hij hoopte echt dat ze ja zou zeggen. Hij wist eigenlijk niet zo goed waarom hij dat vroeg, maar opeens vond hij het belangrijk om het te weten. Waarom wist hij eigenlijk ook niet zo goed. Hij keek weer naar zijn voorpoten terwijl hij zijn nagels wat dieper in de tak zette.

Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 17:08

Ze zei even geen woord meer zodra ze zijn gelukkige uitdrukking zag maar snorde alleen even. Na vele manen begon ze te genieten weer van het leven in een Clan, als was het een ander. Ze neeg haar kop iets en glimlachte warm bij zijn woorden.''Dat is een goede mentaliteit. Daar zouden anderen nog eens iets van kunnen leren. Ik heb het al mogen zien dat jij een heel hoop kan worden en ook zij zullen het zien geloof me. Zolang je het wil en bereid bent je best te doen kom je er sowieso.'' Antwoordde ze vriendelijk  voor ze haar blik weer naar beneden richtte om de omgeving te bewonderen in stilte. Dit was haar gebied nu en ze zou het net zo goed leren kennen zoals elk ander. Ze lachtte zacht voor ze half knikte. ''Als je een sterke boom vind en heel hoog kunt komen zou je zelfs nog alle territoria kunnen zien. Maar het zou inderdaad kunnen.'' Antwoordde ze op zijn vraag en keek even omhoog. Ze zou het best willen proberen, maar het moment dat zij zich af zou zetten zou de jongere kater geheid uit balans raken en dat wilde ze gewoon niet. ''Hmm?'' was haar reactie zodra ze haar naam hoorde en ze richtte haar gele ogen weer op de jongere kater. Ze wiebelde even geamuseerd met haar oren en glimlachte warm. ''Natuurlijk wil ik dat zijn Creamypaw,'' Murmelde ze warm en zwiepte met haar staart even zijn kant op. ''Ik zou niet weten waarom niet, zolang je binnen de clan geen ruzie zoekt met mijn oud clangenoten zal ik altijd achter je staan.'' Vervolgde ze zacht voor ze haar kin op de tak legde en hem bleef aanstaren.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 21:44

Zijn ogen begonnen te fonkelen toen ze hem nogmaals prees. “Dankjewel Whisperwind, dat betekend heel veel voor me. Mijn moeder en Stormwise zijn de enige katten die dat ook tegen mij gezegd hebben.” Meteen waren zijn voorpoten weer interessant en staarde hij er verdrietig naar. Hij miste ze, meer dan dat hij soms aan zichzelf toegaf. Toen ging hij maar snel over op een ander onderwerp en hij glimlachte weer toen ze zei dat ze inderdaad alle territoria konden zien. “Wil je me dat op een dag laten zien? Wanneer ik het goed genoeg kan. Alsjeblieft?” Dat leek hem zo mooi en hij zou dat echt heel graag willen zien.''Natuurlijk wil ik dat zijn Creamypaw,'' Meteen keek hij haar weer aan en knikte bij haar volgde woorden. “Ik maak nooit ruzie, dus dat komt goed uit.” Het had hem goedgedaan dat ze had gezegd dat ze vrienden konden zijn. Hij ging weer op de tak zitten en keek om hem heen. Opnieuw ontstond er een windvlaag, maar dat was een behoorlijke rukwind. Die keer lukte het hem niet om de wind uit te zitten, dus begon hij te wiebelen. Niet veel later tuimelde hij van de tak af. Hij gaf een kort gilletje toen hij naar beneden viel. De schok door zijn poten was best heftig en hij bleef even beduusd staan. Hij realiseerde zich nog niet zo goed dat hij daarnet uit de boom gevallen was en dat zijn rechterachterpoot lichtjes klopte.

Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 23:52

Ze lachtte even zacht en sloot haar eigen ogen zodra hij weer begon te spreken. Om te tonen dat ze wel luisterde knikte ze langzaam met haar kop voor ze even verrast weer naar hem keek. ''Het is nooit makkelijk om hen die eens zo dicht bij je stonden te moeten missen nietwaar?'' Murmelde ze langzaam en begreep zijn pijn wel als wist ze niet precies hoe hij zich eronder voelde. ''Zo voel ik me ook nog altijd als ik terug denk aan mijn ouders, broertje en zusje. Al weet ik niet hoe jij je precies voelt kan ik wel indenken hoe je je kan voelen gebaseerd op hoe ik het voel.'' Ging ze langzaam verder voor er toch weer een glimlach rond haar snuit kroop en ze weer iets vrolijker knikte. ''Daar kun je zonder twijfel op rekenen, dan mag jij je ogen uitkijken naar wat je allemaal kunt zien.'' Antwoordde ze vrolijk en keek weer even omhoog, al uitkijkend naar dat moment waarop ze ook zelf over alles kan neerkijken. Toch lachtte ze weer zacht en knikte half opgelukt. ''Gelukkig maar dan, ik zou liever geen kant willen kiezen tussen al mijn vrienden.'' Antwoordde ze grappend maar zette haar klauwen even vast in de tak zodra ze de windvlaag voelde. Haar ogen werden wijd van schrik zodra ze zag dat hij niet bleef zitten zoals zij deed en ze sprong meteen op zodra ze hem zag vallen. ''Creamypaw!'' Riep ze geschrokken en sprong zonder te twijfelen meteen achter hem aan en keek hem bezorgd aan. ''Creamypaw! Gaat het wel?'' Vroeg ze bezorgde en bekeek hem snel even goed maar zag zo snel fysiek niks aan hem. Maar dat kon ze niet zien zolang hij nog geschrokken was. ''Heb je je bezeerd?'' Vervolgde ze toch even zacht en bleef hem maar weer aankijken.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 19:07

Een waterig glimlachje sierde zijn lippen toen ze zei dat het moeilijk was om katten te missen. Hij knikte een beetje droevig en sloeg zijn blik neer, dat was zeker niet makkelijk. Dat was voor niemand makkelijk en toch ging het leven door alsof er niets gebeurd was. Daar moest je je dan maar aan aanpassen en zelf ook verder gaan en dat deed hij ook, maar soms kwam het besef dat ze in Starclan waren hard aan. Vooral als hij het gevoel had dat hij ze nodig was. Waarschijnlijk was dat bij Whisperwind ook zo, waarschijnlijk bij elke kat die een ander moest missen. Hij sloeg zijn blik weer op toen ze zei dat ze uiteindelijk wel een keer boven in een boom zouden klimmen, dat leek hem echt geweldig. Hij hoopte dat hij snel goed genoeg was, dat ze hoger konden klimmen. ''Gelukkig maar dan, ik zou liever geen kant willen kiezen tussen al mijn vrienden.'' Even trok er een frons in zijn voorhoofd, daaraan kon je zien dat hij nadacht. Daarna werd zijn blik weer helder en keek hij haar recht aan. “Volgens mij als iemand je voor die keus zou stellen, dan is het al geen echte vriend meer. Je moet elkaar respecteren.” Hij dacht aan de woorden die zijn moeder ooit tegen hem gezegd had toen een andere kitten niet meer met hem had willen spelen, omdat hij hem stom vond. Wanneer jij zelf respect had voor een ander, dan kreeg je dat terug bij een echte vriendschap. Toen ging alles opeens heel snel en voor hij het wist stond hij beneden. Hij hoorde dat Whisperwind zijn naam riep, maar hij moest even met zijn kop schudden om weer bij zinnen te komen.''Heb je je bezeerd?'' Pas toen drong het tot hem door dat ze ook uit de boom gesprongen was. Hij voelde een lichte pijn in zijn achterpoot, waarschijnlijk doordat hij er verkeerd op terecht was gekomen. Hij slikte en schudde toen zijn kop. “Nee hoor, het gaat goed.” Hij zette zijn kaken op elkaar om de pijn te verbijten en zette toen een glimlach op. “Maak je geen zorgen hoor Whisperwind.” Hij wilde sterk zijn.

Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 22:19

Ze bestudeerde even kort zijn blik maar zweeg, wellicht had ze er niet veel verder op in moeten gaan. Maar hij zei verder ook niks meer dus ze liet het gehele onderwerp in vrede. Het verlies van dierbare was nooit makkelijk om over te praten, en je moest er al zeker niet naar gedwongen worden. Niemand had haar ooit echt gevraagd naar haar familie en dat had ze gewaardeerd. Hoewel het een enorme schuld was die ze op haar schouders droeg, wilde ze er alleen mee omgaan en niet alles maar aan de grote klok hangen. Ze richtte haar gele ogen weer op hem, alleen om op te merken dat hij zat na te denken over haar woorden voor ze knikte. ''Dat weet ik, maar er zijn ook anderen die elkaar niet mogen en dan kom je er nog wel eens tussenin te staan. En dat is gewoon lastig omdat ik weiger een kant te kiezen, ik hield even veel van iedereen.'' Zei ze zacht waarbij ze een lichte glimlach vertoonde. Nee ze zou ook nooit het type worden voor een partner al was ze een warrior, ze had altijd een liefde gehad voor de Clan en daar bleef het bij.

Beneden bleef ze hem aankijken, elke reactie van hem onderzoekend naar iets wat kon wijzen op pijn. Het antwoord dat hij gaf deed de zwarte poes fronsen en ze schudde haar kop. ''Waarom zijn jullie warriors en apprentices zo koppig als ezels?'' Mopperde ze en zette een stap dichterbij. ''Ik maak me wel zorgen, want je bent niet eerlijk.'' Ging ze stug verder en snuffelde zacht aan zijn voorpoten maar besefte toen pas dat hij niet met zijn voorpoten echt eerst was geland. ''Wees nu eerlijk, waar doet het pijn? Dan kan ik kijken of het erg is of dat ik je straks alleen doorstuur naar Nightstream om wat poppy seeds te gaan halen.'' Ging ze verder en gaf zijn schouder een por met haar voorpoot. ''Komop, hup ga liggen jij.'' Mompelde ze maar hield zijn achterpoten strak in de gaten.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 9:34

Hij zag dat ze hem onderzoekend aankeek, natuurlijk deed ze dat. Hij had ook niet anders verwacht van een oud medicine cat. Toch kwam hem dat op het moment niet zo goed uit. Hij wilde niet dat ze zag dat zijn rechterachterpoot pijn deed. Hij was bang dat het erg was en dat hij daardoor weer niet kon trainen, dat was zijn grootste nachtmerrie. In zijn ogen kon hij dan beter niks zeggen, dan beet hij gewoon wel door de pijn heen. Hij deed even zijn bek open toen ze vroeg waarom ze zo koppig waren, maar klapte zijn bek toen weer dicht. Hij sloeg even zijn blik neer, niet zo goed wetend wat hij moest zeggen. “Sorry Whisperwind.” Zei hij zachtjes. Het laatste wat hij wilde was dat hij niet eerlijk was, maar wat als het ernstig was? Was het dan geen leugentje om eigen bestwil, maar diep in zijn hart wist hij ook wel dat het niet goed was wat hij deed. Toen ze hem een por tegen zijn schouder gaf, schoot er een pijnscheut door zijn achterpoot. Hij sidderde even en liet zich toen snel op zijn zij vallen. Hij bleef even liggen om weer op adem te komen en tilde toen zijn kop op om Whisperwind aan te kunnen kijken. “Het is mijn rechterachterpoot.” Vervolgde hij toen nog steeds met een zachte stem. “Het is niet ernstig toch?” Er lag bijna een smekende blik in zijn lichtblauwe ogen. Ooh als het maar niet ernstig was. Hij wilde niet opnieuw zijn trainingen staken. Hij had al veel te veel gemist. Hij pakte het dan wel weer snel op, maar toch moest hij ook nog veel nieuwe dingen leren. Hij trok even met zijn rechterachterpoot en zette zijn kaken op elkaar. Hij legde zijn kop weer op de grond en staarde voor zich uit, in afwachting van wat Whisperwind ging doen.

Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 21:24

Ze kende de meeste warriors wel, maar er was nooit niks aan de hand als ze zo spraken. Maar ze werd er nu niet echt zo heel boos om, het was gewoon te typisch. Ze hield hem met een oog in de gaten en begon zacht te grinniken. ''Neem het niet te zwaar op, elke warrior die ik eens behandeld heb heeft dezelfde woorden gewoord.'' Zei ze zacht maar fronste zodra ze hem zag sidderen na de por die ze hem had gegeven. ''Hmm.'' Mompelde ze meer in zichzelf maar keek tevreden op zodra hij wel vertelde wat er precies pijn deed. ''Oke dan gaan we even kijken.'' Antwoordde ze en drukte haar neus over de hele lengte van zijn poot op plekjes. ''Ik weet dat pas als ik het goed heb bekeken.'' Antwoordde ze rustig maar nam het onderste deel van zijn poot voorzichtig in haar bek. ''Dit kan wat pijnlijk zijn.'' Wist ze eruit te krijgen en zette haar vrije poot even op het gewricht voor ze naar kop naar achteren trok, daarmee zijn poot strekkend. Vervolgens bewoog ze weer terug om zijn poot goed te buigen voor ze hem losliet en haar neus wat lager tegen zijn poot aan duwde. ''Je hebt niks gebroken en er is ook niks verder van zijn plaats. Je heup heb ik al gezien dat daar het probleem niet zat.'' Legde ze zacht uit zonder haar ogen van zijn poot te halen. ''Als we straks terug zijn ga je een poppy seed vragen, absoluut niet meer, en desnoods vraag je of Honeypaw er voor de zekerheid nog een keer naar kan kijken. Maar rust er mee uit en als je mentor klaagt stuur je haar maar op mij af.'' Haar toon was een heel stuk milder en ze keek nu Creamypaw weer aan. ''Maak je maar geen zorgen, met een beetje rust en niet te harde training is het zo weer over.'' Murmelde ze voor ze warm glimlachte.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 10:10

Hij zette zijn kaken strak op elkaar toen ze zei dat het pijnlijk kon zijn. Hij kneep zijn ogen dicht en onderging haar onderzoek. Het deed inderdaad pijn, behoorlijk pijn. Hij liet de ademtuig die hij ingehouden had weer ontsnappen toen ze klaar leek te zijn en zei dat het meeviel, tenminste dat kon hij eruit concluderen. Hij deed zijn ogen weer open en tilde zijn kop op. “Dankjewel Whisperwind.” Hij glimlachte naar haar. “Ik zal er straks om vragen en Honeypaw wil er vast nog wel een keer naar kijken.” Hij dacht even aan de sneeuwwitte poes waar hij het goed mee kon vinden. “En anders vraag ik het over een paar dagen aan jou.” Vervolgde hij. “Ik zal proberen rustig aan te doen.” Er lag alweer een klein grijnsje om zijn lippen terwijl hij overeind krabbelde. “Misschien kunnen we dan beter terug gaan?” Hij keek haar vragend aan. Hij kon wel op zijn poot staan, maar hij merkte wel dat hij het niet te veel zou moeten belasten. Hij was allang blij dat hij wel mocht blijven trainen, gewoon wat rustiger. Dat kon wel, dat was niet zo erg. Hij wilde het liefst hard doortrainen, maar hij zou zijn best doen om zich in te houden. De dag begon ook alweer ten einde te lopen, dus waarschijnlijk konden ze sowieso beter terug naar het kamp gaan. “Wanneer mijn poot geen pijn meer doet wil je me dan weer helpen in de boom?” Hij keek naar boven, naar de plek waar ze eerst gezeten hadden. Er lag een vastberaden blik in zijn ogen. Ze snel hij genezen was dan wilde hij weer.

Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 22:11

Ze grinnikte en neeg haar kop even kort voor ze haar schouders ophaalde. ''Je hoeft me echt niet te bedanken hoor,'' zei ze voor ze een klein lachje tevoorschijn toverde. Ze keek hem even aan en knikte opnieuw voor ze naar de lucht keek. ''Het is voor haar ook een extra les, maar dan moet je niet vertellen dat ik er eerst naar heb gekeken. Want dan weet ze denk ik ook wel dat het niet erg is anders had ik je niet laten lopen.'' Merkte ze zacht op en keek hem verrast aan. ''Dat mag van mij hoor, maar ik ben geen medicine cat meer. Ik vind het niet erg als je het aan mij vraagt hoor, ik help maar wat graag. Maar voor Riverclan is het nog altijd de taak van Nightstream en Honeypaw.'' Antwoordde ze vriendelijk, zonder ook maar iets van jaloezie of bitterheid te tonen. Nee ze was niet boos, ze mistte het dan wel maar Riverclan had een prima medicine cat. Toch schudde ze langzaam met haar kop en lachtte. ''Proberen? Je doet het maar of ik trek je aan je staart terug naar het kamp.'' Plaagde ze en krulde haar staart op langs haar lichaam. Haar blik gleed even naar de lucht en ze zuchtte langzaam. ''Laten we dat maar doen, het begint al laat te worden.'' Zei ze zacht voor ze zelf toch ook opstond en zich uitrekte voor ze het jongere katertje weer aankeek. De gitzwarte poes schudde haar vacht even op en lachtte zacht. ''Wanneer jij weer helemaal in orde bent zoek ik weer een boom op met lagere takken en jaag je er wel in.'' Antwoordde ze met een ondeugende glans in haar ogen voor ze met haar staart langs zijn oor ging en met langzame passen al lopen, zo dat hij haar toch bij kon blijven houden.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 nov 2014 - 8:50

Hij knikte even ernstig toen ze zei dat hij dan niet moest zeggen dat zij al gekeken had. “Ik begrijp het. Ik zal het niet zeggen.” Zijn blik werd nog ernstiger toen ze zei dat ze geen medicine cat was. “Dat weet ik ook wel.” Hij schoof even wat zenuwachtig met zijn voorpoten wat bladeren opzij. “Maar ik vind jullie alle drie goed en jij weet wat er gebeurd is.” Hij keek haar weer aan. Nightstream en Honeypaw hadden hem verzorgd toen hij in coma had gelegen en dat hadden ze perfect gedaan. Ze hadden er voor gezorgd dat hij weer wakker was geworden, maar hij vertrouwde Whisperwind ook. Zij had het zien gebeuren en hij mocht haar heel graag. Ook al was ze dan niet de medicine cat van de Riverclan, ze wist wel wat ze deed. Hij wilde zijn vertrouwen naar haar toe laten zien en hij hoopte dat ze het zag.''Proberen? Je doet het maar of ik trek je aan je staart terug naar het kamp.'' Hij trok even een pruillipje, maar je kon zien dat hij haar aan het plagen was. “Oké oké Whisperwind.” Hij wilde het haar wel beloven, maar of hij zich echt in kon houden dat kon hij niet helemaal beloven. Het pruillipje ging over in een grijs toen ze zei dat ze hem de boom in zou jagen. “Goed idee.” Hij grinnikte. Hij was meteen weer vrolijk. Hij volgde haar in de richting van het kamp. Het ging niet zo heel snel, omdat hij bij elke stap zijn poot voelde. Toch ging het naar zijn mening best goed. Hij kon er op lopen, want het deed niet zo’n pijn dat het niet zou kunnen. Dat was een goed teken toch? “Kijk het lukt wel.” Sprak hij toen tegen Whisperwind terwijl hij achter haar aan hompelde.

Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 22:51

Ze grinnikte toch even zacht, het serieuze van haar gezicht vegend met een poot voor ze hem aankeek. ''Goedzo, het is goed voor haar om het zo te leren.'' Zei ze voor ze toch even slikte en naar haar zwarte poten staarde. ''Dat is dan wel waar, maar officieel heb ik het pad van een warrior betreden en mag ik me er niet mee bemoeien.'' Sprak ze langzaam voor ze toch even grinnikte. ''Maar ach, oude gewoontes kom je niet vanaf.'' Haar toon werd wat luchtiger, voornamelijk om haar eigen pijn iets weg te kunnen werken. Zodra ze zijn pruillipje zag schoot ze in de lach en zwiepte met haar staart naar zijn oor. ''Beter maar, anders had ik het nog echt moeten doen ook.'' Zei ze maar krulde haar staart toch even iets op. Ze zou hem dan ook echt wel een boom in jagen, daar zou ze zich aan houden. Het was niet iets wat ze echt erg zou vinden gezien ze het niet met uigeslagen klauwen hoefde te doen en ze hem niet hoefde te verwonden. ''Ik ben blij dat je het een goed idee vind.'' Antwoordde ze grinnikend maar terwijl ze liep bleven haar ogen naar zijn achterpoot schieten om hem in de gaten te houden. Als er ook mar iets niet goed ging zou ze het meteen kunnen zien en actie ondernemen. Zijn woorden lieten haar grinniken en ze vertraagde haar passen tot ze naast hem liep voor ze hem aankeek met een warme blik. ''Natuurlijk lukt het, anders had ik je echt niet laten teruglopen maffie.'' Antwoordde ze maar glimlachte breed, zich beter voelend dan dat ze in manen had gevoeld. Wellicht was het pad van een warrior niet zo erg als dat het leek.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 9:10

Je zag aan hem dat hij na aan het denken was over de woorden die ze uitgesproken had terwijl hij terug hompelde naar het kamp. “Het is toch eigenlijk gek…” zei hij toen opeens, maar stopte toch met praten niet goed wetend of hij wel mocht zeggen wat hij wilde zeggen. “Het is toch eigenlijk gek dat je je er niet mee mag bemoeien?” Hij wist niet zeker of hij nou allemaal rare dingen zei, die hij niet hoorde te zeggen. Hij hoopte dat het niet het geval was, want hij wilde het toch eigenlijk even kwijt. “Al die kennis die je hebt. Ik ben juist blij dat je mij geholpen hebt.” Ging hij voorzichtig verder. “Dan is het toch juist goed dat je mij geholpen hebt.” Er lag een serieuze blik in zijn ogen en zijn blik gleed van het pad voor hen naar Whisperwind en weer terug. Hij snapte niet zo goed waarom ze zich er dan niet mee zou mogen bemoeien. Het was toch alleen maar goed wanneer zij op de plek was waar iets gebeurde, dat ze hielp? Hij kon niet zo goed bevatten waarom dat niet zou mogen. Hij wilde niemand in twijfel trekken, dat was zijn insteek niet. Hij wist dat iedereen heel erg zijn best deed om alles vlekkeloos te laten verlopen, maar toch vond hij dat vreemd. Waarschijnlijk had hij het ook niet hardop mogen zeggen, maar hij vertrouwde Whisperwind. Hij wist zeker dat ze het tegen niemand anders zou vertellen. “Whisperwind?” Vroeg hij toen zachtjes om haar aandacht te trekken. “Wat nou als je ooit medicijn kat zou worden van de Riverclan? Zou je je dan prettiger voelen?” Weer zo’n vraag waar hij eigenlijk niet over na hoorde te denken en toch gebeurde het. Hij keek haar niet aan, maar naar het pad. Hij was bang dat hij nou echt te ver was gegaan. Waarom vroeg hij het ook? Waarom was hij soms zo nieuwsgierig naar de gevoelens van andere katten en kon hij dan zijn bek niet houden?

Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 23:59

''Hmm?'' Mompelde zodra ze zijn stem hoorde en keek hem even vragend aan gezien hij zijn zin niet af maakte. Zuchtend haalde ze haar brede schouders op en keek weer voor zich uit. ''Het is de wil van StarClan, het is nu eenmaal zo.'' Mompelde ze stilletjes voor ze hem weer aankeek en haar kop kort neeg bij zijn woorden. ''Kennis heb ik nog altijd, maar zelfs al zou ik mogen helen loop ik alleen maar in de weg. Maar het is net zoals en medicine cat die door het breken van de regels zijn of haar taak als medicine cat moet opgeven, je hebt het recht niet meer en het pad verder te volgen.'' Sprak ze zacht en draaide haar kop half naar de jongere kater naast zich. Ze was het er zelf ook niet mee eens, maar ze kon er niks aan veranderen hoe graag ze het ook wilde. Zodra ze haar naam hoorde schoot ze uit haar gedachtes. ''Ja?'' Antwoordde ze en keek hem vragend aan voor ze even slikte zodra ze zijn vraag hoorde. Zij wist het antwoord als geen ander maar nam de tijd om de juiste woorden te vinden om het zo duidelijk maar ook zo vriendelijk mogelijk te beantwoorden. Haar gele ogen gleden even neer naar haar gitzwarte poten voor ze zuchtte. ''Zonder twijfel.'' Sprak ze na stil te zijn geweest voor ze opkeek en zijn blik opzocht. ''Ik ben niet geboren om met mijn klauwen te vechten. Ik kan het gewoon niet om een gevecht aan te moeten gaan. Deze klauwen zouden niet besmeurd moeten worden met bloed dat door mijn toedoen is gaan stromen. Ik het nooit de wil in me gehad om door vechten mijn clan te verdedigen, al kan ik het prima en heb ik de bouw van een warrior. Maar mijn hart verlangd naar de geur van kruiden, de zoektocht ernaar, de voldoening die door je heen stroomt zodra er weer een clanlid gezond je den uit loopt en zelfs de pijn die een hart zou fijnknijpen zodra ik alles heb geprobeerd maar ze alsnog in de poten van Starclan terecht komen.'' Legde ze langzaam uit voor haar blik toch echt een werd van verdriet en gemis. ''Ik mis de band die ik eens had met Starclan. Een band die mij heeft geholpen om van de diepe schuld af te komen die in mijn hart lag. Daar was het vaak mijn zusje die me aansprak met tips, nieuws en zelfs waarschuwingen. Ik voelde me altijd nog verbonden met mijn verloren familie, het gaf me troost.'' Fluisterde ze zacht en liet haar kop iets hangen. Sinds het verlies van haar Clan had ze haar familie niet meer gezien en ze wist nog altijd niet wie haar zus was, maar vreesde dat ze daar pas achter zou komen zodra Starclan haar had gehaald.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 15:51

Hij zei niets toen ze zei dat het de wil van de Starclan was. Hij beet alleen maar op zijn lip terwijl hij zijn blik op de grond gericht hield. Ja, de wil van de Starclan. Net als dat zijn ouders waren gestorven en andere katten waar hij van hield. Hij vond het altijd moeilijk dat dat de wil van de Starclan was. Hij vond het moeilijk dat de Starclan soms zo hard kon zijn, al kon het vaak niet anders en was er een hele goede reden voor. Makkelijk was anders. “Ik vind het gewoon gemeen.” Zei hij zacht na haar volgende woorden over dat ze het pad niet meer mocht volgen. Hij sloeg even zachtjes met zijn staart tegen haar zij, als teken dat hij met haar meeleefde. “Misschien… Misschien dat Starclan ooit besluit dat je weer Medicine cat mag zijn. Dat je weer kan zijn wie je wilt zijn.” Ging hij zacht verder. “Kon je je zusje echt helemaal zien? Kon je haar ook aanraken?” Hij keek weer naar Whisperwind. In zijn ooghoek zag hij dat ze in de buurt van het kamp kwamen. Hij zag het liggen en waarschijnlijk was dat ook maar goed ook. Het begon al wat donker te worden, dus ze hadden ook echt niet later weg moeten gaan. Zeker niet in het tempo waarin hij op het moment vooruit kwam.
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 17:27

Ze had altijd haar banden kunnen behouden, kunnen horen dat haar broer en zus haar hadden vergeven. Milkpaw had haar vergeven dat ze haar niet had kunnen redden en Whiskerkit vergaf haar dat ze met het idee was gekomen om het kamp uit te gaan. Zelfs haar ouders hadden haar ervoor vergeven en ze was zielsgelukkig geweest om hen ook weer te kunnen zien, vooral omdat ze het beeld van hun afschuwelijke dood eindelijk van zich af had kunnen zetten. Zijn woorden deden haar toch weer even opkijken voor ze haar schouders ophaalde. ''Zo is het nu eenmaal.'' Fluisterde ze zacht maar was het op zich ook wel met hem eens. Hoe kon Starclan haar het pad van een warrior op sturen terwijl het tegen alles inging waar zij voor stond. Ze luisterde naar zijn suggestie en schudde haar kop. ''Zelfs al was die mogelijkheid er, tegen de tijd dat Nightstream stopt heeft Honeypaw al alles geleerd wat ze moet weten en ben ik nog steeds overbodig. En ik zal ze nooit een dood toe wensen. Zelfs al zou het mij weer alles geven wat ik wil.'' Mompelde ze zacht voor ze slikte bij zijn vragen.''Ja, dat kon ik. Ik kon haar geur in me op nemen en mezelf half wegdrukken in haar vacht, net zoals bij mijn ouders. Ik heb het nooit los kunnen laten omdat ik altijd het gevoel had dat het mijn schuld was dat zij daar nu waren. En wat mij  nu nog altijd dwars zit is dat ik er nooit achter heb kunnen komen wat ze voor het laatst aan mij meldde. Ik heb nooit die andere levende bloedverwant kunnen vinden.'' Sprak ze zacht voor ze hem aankeek en haar blik liet verdergaan om voor zich uit te staren. ''Maar er is niks dat ik er nu nog aan kan veranderen Creamypaw, hoe graag ik het ook wil. Na al deze manen heb ik nu geaccepteerd dat mijn poten een ander pad afgaan.'' Haar stem was sterk maar zo voelde ze zich absoluut niet. Ze voelde zich dan wel gelukkig dat er iemand was die haar zo had geaccepteerd maar haar verdriet zou altijd in haar hart een plek houden.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 8:57

Er lag even een verdrietige gloed in zijn ogen toen Whisperwind uitlegde waarom dat niet zou gebeuren. “Ik begrijp het, maar ik vind het wel erg voor jou.” Hij keek haar weer aan. “Dan moet je mij maar vaak helpen met jagen en met bomen klimmen.” Hij glimlachte naar haar. Hij zou het leuk vinden als ze vaker mee zou gaan. Ze leek zich op haar gemak te voelen bij hem en dat was wederzijds, dus waarom niet? Silvercloud was hem niet altijd nodig, dus kon hij best soms met Whisperwind op pad. Toen ze over haar familie begon trok hij even met zijn oren. Het leek hem bijzonder om op die manier herenigd te worden met je familie en contact te kunnen houden. Soms wenste hij dat hij dat ook kon, maar soms ook weer niet. Je moest ze dan elke keer weer los laten. Hij wist niet of hij dat zou kunnen. “Het lijkt me moeilijk om ze dan elke keer los te moeten laten. Vond jij dat niet lastig?” Hij keek even naar het pad voor hem, omdat hij bijna op een takje stond. Om zijn poot niet meer te belasten liep hij er voorzichtig omheen.''Maar er is niks dat ik er nu nog aan kan veranderen Creamypaw, hoe graag ik het ook wil. Na al deze manen heb ik nu geaccepteerd dat mijn poten een ander pad afgaan.'' Door die woorden gleed zijn blik opnieuw naar haar ogen. “Ik hoop dat je het uiteindelijk net zo leuk gaat vinden Whisperwind.” Hij keek haar meelevend aan en stopte even voor de ingang van het kamp, daarna liep hij het kamp binnen. “Wil je nog iets eten?” vroeg hij toen weer op een vrolijke toon aan haar.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: It'll be okay [&Creamypaw]   It'll be okay [&Creamypaw] - Pagina 3 Icon_minitime

It'll be okay [&Creamypaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: