| Stars shining bright [Draco] [FINISHED] | |
|
|
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] ma 17 nov 2014 - 21:45 | |
| Opeens voelde ze hoe de kater haar poot af lebberde, en ze gaf een pets tegen zijn hoofd aan. "Lukt t niet, kitten?" Grijnsde ze, en staarde hem recht aan met haar zilveren ogen. "Nahw, ik laat je wel los," Ze loste haar greep, maar voordat hij kon bewegen hield ze hem weer stevig vast, maar na even gelachen te hebben liet ze hem weer los en rolde op haar rug om de sterren in de hemel te bekijken. |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] ma 17 nov 2014 - 21:51 | |
| 'So you give up?' vroeg hij lachend. Boven hen schenen de sterren helder en verbaasd bestudeerde hij de hemel. In feite was hij een stuk mooier dan Draco had gedacht. Het was bijna fascinerend. Hij merkte dat al Sunset's aandacht ook gericht was op de hemel. Zo stil mogelijk sloop hij weg en kroop in een boom boven haar. Vanuit daar richtte hij en riep 'vallende ster' voor hij zich dramatisch naar beneden liet storten. |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] ma 17 nov 2014 - 21:58 | |
| "Wat prachtig!" Giechelde ze, voordat de witte kater vol op haar landde, en schaterend rolde ze onder zijn lichaam vandaan, en keek hem vervolgens recht in zijn ogen aan met haar zilveren. Even dwaalde ze weg in haar gedachten, naar Royal. Ze hield van hem. Hij kennelijk ook van haar want hij had haar gered en zijn eigen leven daar bijna voor gegeven. De poes kwam weer terug in de echte wereld, en merkte dat ze al die tijd naar Draco had gestaard. Giechelend rolde ze verder over de grond tot ze tegen een boom aan knalde. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] ma 17 nov 2014 - 22:04 | |
| Lachend volgde hij de poes tot ze stilhield bij een boom. 'Bomen, altijd in de weg' zei hij lachend. Weer een beetje gekalmeerd ging hij naast haar zitten. 'Dus Sunnie, happy with Royal?' vroeg hij en probeerde zo min mogelijk gedachtes aan Dot te hebben. Sunset had gelijk, hij moest er ooit overheen komen. Zelfs op Sunset had hij geen crush meer, haar ogen bleven mooi maar ze was gelukkig met Royal. Draco wou het niet voor haar verpesten. 'Hij klinkt als een aardige kater, al heb ik hem nooit gesproken.' |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 8:59 | |
| "Ja, Royal is een en al fluffff," Giechelde ze, en wierp een snelle blik op Draco en keek town weer naar de lucht. "MIJN fluffy unicorn, van MIJ!” Ze gaf een plagerige tik tegen de witte kater en glimlachte. "Je hebt m vast wel eens een keer gezien toch? Wit, fluffy, groot. Tenminste, groot voor mij want ik ben even groot als een kitten," Lachend sprong ze op Draco af, en grinnikte. "En jij, heb jij al een oogje op iemand?" |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 14:42 | |
| 'Right, een fluffy unicorn?' vroeg hij lachend. Snel duwde hij haar op de grond en ging boven haar staan. Van boven af keek hij grijnzend in haar zilveren ogen. 'Dat is omdat je een kitten bent.' Snel ontweek hij haar sprongetje en schudde zijn hoofd. 'Ach, de liefde, wie weet vind ik hem nog wel eens' antwoordde hij dramatisch zuchtend. 'Maar tot die tijd heb ik andere plannen.' Hij liet zichzelf op de grond vallen en keek lachend omhoog naar de sterren. 'Zoals kijken naar jouw ogen keer duizend en mooier, al denk ik dat Royal dat niet met me eens is.' |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 14:52 | |
| "Mijn ogen?" Vroeg de poes, niet begrijpend waar de kater nou op doelde. Ze krabbelde een beetje gapend overeind waarna ze naast Draco kwam te zitten. "Sorry dat ik me een beetje B*tchy gedroeg," Ze begon tegen hem aan te leunen en duwde hem met al haar gewicht om. Grinnikend keek ze naar de hemel, waar al die prachtige sterren schenen. Silverpelt. Nee, dat was het niet meer. Starclan had haar verraden, had heel Skyclan verraden. Het was hún schuld dat zij nu bij de Bloodclan zat, plus de dood van Dot. Stomme Starclan. Achter haar hoorde ze iets bewegen. Het was veel groter dan een muis, maar ook niet veel groter dan een kat. Ruiken kon de poes niet, door de rook die ze had ingeademd was haar reuk op hol geslagen en kon het wel eventjes duren voordat die weer oké was. "Kom uit de bosjes!" |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 15:01 | |
| 'Jep, je ogen.' Bevestigend knikte hij en kwam weer overeind. 'Ze zijn zilver, just like the stars.' Blij dat de poes haar verontschuldigingen aanbod antwoordde hij glimlachend. 'Ach, het was niet jouw schuld. Ik was degene die begon.' Hij viel om en deed niet veel moeite om overeind te komen. Pas toen een nieuwe geur zijn neus bereikte kwam hij overeind. Ook Sunset had het opgemerkt. Snel ging hij naast haar staan en keek naar het gene dat daar zat. Veel ervaring met geuren ruiken had hij niet en deze geur was nieuw voor hem. Het was waarschijnlijk geen hond maar ook geen vos, of wel? Onzeker keek hij naar de schaduw. |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 15:27 | |
| "Kom uit de bosjes!" Riep de zwarte poes nog een keer, en sloeg haar klauwen in de grond. Hopelijk was het geen gevaarlijk wezen. Opeens ritselden de struiken heel hevig en sprong de zwarte poes achteruit, waarbij ze vol tegen Draco aan knalde. Het ritselen was gestopt, en er verscheen een aardig grote schaduw. Het was geen hond of vos, ook geen paard. Het was vreemd. Geen kat of zo'n vreemde vogel die de twolegs in die hokken hielden. "Wat in scourgenaam ben jij voor beest?" |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 15:37 | |
| Verbaasd staarde hij naar het wezen dat tevoorschijn was gekomen. 'Wel het is geen hond en ook geen vos of ander Twoleg beest.' Diep in gedachte keek hij naar het beest wat hij besloot 'ding' te noemen, sinds die naam er goed bij paste. Voor de zekerheid sloeg hij zijn klauwen uit en zette zijn vacht op. Als het bleek vijandig te zijn zou hij aanvallen. Het leek erop dat het ding niet van plan was om aan te vallen dus begon hij te praten. 'Wat je ook bent, we zijn hier bezig, wegwezen!' siste hij en zette dreigend een stap naar voren. |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 16:07 | |
| "Ga weg!" Ze wilde het beest nu zo graag aanvliegen, wat ze deed. Toen ze haar nagels in de vacht zette, zakten die erin weg. "Royal?" Giechelde ze, terwijl ze in de enorme dikke vacht van het beest porde. Het maakte een hard "be-e-e-e-e-e" geluid, en lachend viel ze naast het op de grond. "Als prooi beschouwen en meenemen naar de clan?" Lachte ze, terwijl ze weer op het beest klom, dat met zijn poten vast zat in een bramenstruik. "Lijkt me zacht voor je om op te slapen, ik heb Royal al." Plaagde ze, en begon te liggen in de zachte, wollige vacht van het beest. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 16:11 | |
| Nieuwsgierig kwam hij dichterbij om het beest te bestuderen. 'Het is zo schattig' purde hij en snuffelde aan het dier. Het was lekker zacht en warm. 'Ik wil hem hebben!' Hij probeerde Sunset zo schattig mogelijk aan te kijken terwijl hij tegen het beest aan leunde. 'Denk je dat het lítill het goed vind?' Vertederend keek hij naar het beest dat hem met grote bruine ogen aan staarde. Hij was zo zacht!
New shipping Draco x Zacht wollig Royal achtig beest xD |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 16:25 | |
| Ze begon te lachen, en aaide het beest over zijn kop. "Nou ja, aehm" Giechelde ze, en keek naar Draco die enorm schattig naar haar keek, en klopte met haar poot op zijn kop. "Nahw!" Ze plukte wat van de vacht eruit, die ze over de kater heen strooide. "Raining fur!" Lachte ze, waarna ze zich op Draco stortte en die op het schaap tilde. "Succes met je nieuwe liefde!" |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 16:28 | |
| Voor dat hij Sunset kon tegenhouden zat hij al op het beest, en keek zenuwachtig naar beneden. Straks deed hij het beest nog pijn! Zo voorzichtig mogelijk kwam hij overeind. 'Denk je echt dat ik hem mag hebben?' Hij likte het dier en keek tevreden naar beneden. Het beest was van hem! Zijn eigen fluffy unicorn zonder hoorn. |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 16:33 | |
| "Ja tuurlijk!" Ze grijnsde, waarna ze even een paar stappen van de kater af zette. "Be right back," Ze racete naar het eerste beste twoleg huis die ze kon vinden die een kitten had, en wachtte tot het naar buiten zou komen na al het miauwen van haar. Na een paar minuten kwam ze eraan met een roze halsband en leidsel, en de zwarte poes griste het uit haar handen, waarna ze ermee naar Draco stormde. Lachend maakte ze de roze glitter halsband om de nek van het beest heen, en maakte het leidsel aan een boom vast, waarna ze het mekkerende beest begon te bevrijden uit de bramenstruik. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 19:31 | |
| Geduldig wachtte hij tot Sunset terugkwam terwijl hij zorgvuldig de blaadjes uit de vacht van het beest begon te halen. Draco was al bijna klaar toen de poes terugkwam. Nieuwsgierig keek hij naar het gene wat ze mee had. Algauw begreep hij het plan en begon mee te helpen. 'Yes!' riep hij toen ze losschoot. 'Nu is het mijn fluffy dier' zei hij vrolijk. 'Laten we teruggaan naar het kamp zodat iedereen mijn fantastisch verplaatsbare slaapplek kan zien.' |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 19:53 | |
| Het Royal-achtige dier schoot los, en begon hevig te mekkeren. Met een vertrokken gezicht keek de zwarte poes naar het beest. "Hoe gaan we die ooit meenemen.." Ze klom op de rug van het beest, en trok aan de halsband. Hij luisterde! Hij liep precies waar ze hem heen wilde brengen. De poes maakte hem los, en gaf het leidsel aan Draco, waarna ze zelf erop klom om hem te besturen. "Voor het geval dat hij niet meer luistert." Giechelde ze, en stak haar klauw op het hoofd van het beest, waardoor het opeens aardig hard ging lopen. "Je kunt m bijna gebruiken als een vervoersmiddel," Lachte ze, en stuurde om de boom heen, waarna ze hem remde en naar Draco keek. "Spring achterop!" Ze wachtte even, waarna ze het beest een klap verkocht zodat hij begon te lopen, en nog hard ook. "Kijken wat zijn hoogste versnelling is?" Ze wachtte niet op antwoord, en plantte meteen haar kaken in de nek van het beest. Er kwam geen bloed uit, maar hierdoor ging ie wel enorm hard rennen. Harder dan welke kat dan ook. Het was ideaal. Zacht, fluffy - Nog nét niet zo fluffy als Royal - en mega snel, hier moesten ze eigenlijk meer van hebben! Ze voelde de wind in haar vacht terwijl ze met een pretface op het galopperende beest zat te racen, en lachend keek ze naar Draco. "O Scourge, dit is het beste beest ooit!" Grijnsde ze, en remde het beest tot stilstand, om te kijken waar ze waren.
- Zo zou het eruit zien xD:
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] di 18 nov 2014 - 20:04 | |
| Het is niet realistisch wat er in dit topic gebeurt. Katten kunnen best schapen tegen komen en er misschien op gaan zitten (wat ik al betwijfel), maar besturen en remmen etc. nee. De rest klopt ook niet. Een ander een schaap op tillen, halsband eventjes halen en op een schaap zetten. Gelieve dus ook verder te gaan op een realistische manier, anders ben ik genoodzaakt dit topic compleet te sluiten. Ik wil dit ook niet in andere topics terug zien, anders moet ik maatregelen treffen.
Mvg, Firekit |
|
| |
| Onderwerp: Re: Stars shining bright [Draco] [FINISHED] | |
| |
|
| |
|