♣Name Slenderstep
♣Past Names Slenderpaw, Slenderkit
♣Future Names Slender(star?)
♣Meaning pre-fix Bij haar geboorte was ze de magerste van het nest
♣Meaning suffix Ze heeft een hele zachte jagerstred waardoor ze zich haast geruisloos over de grond kan verplaatsen
♣Age 13 manen ~ 1 newleaf en aan maan
♣Birth Place Shadowclan Nursery
♣Season Born Bare-leaf (eind januari)
♣Bloodline Unknown
♣Gender Vrouwelijk
♣Sexuality Biseksueel
♣Current Status Gezond
♣Theme Song Slenderman♣Theme Game Slenderman
♣Based Upon Slenderman
Familie♣Mother Unknown
♣Thoughts Where are you?
♣Father Unknown
♣Thoughts Why did you leave?
♣Uncle Crookedtalon
♣Thoughts I never met you
♣Littermates Forestrain, Beatingpaw/Mary, Jeff(bro no littermate)
♣Thoughts ♣ Forestrain, you're the sweetest bro of the litter. I love you
♣ Beatingpaw/Mary, we didn't have a good start. But you are a nice sis. Maybe one day you will see it trough
♣ Jeff, I never met you. But you're also my brother
Lifestyle♣Lifestyle Clankat
♣Clan Shadowclan
♣Former Clans None
♣Future Clans Riverclan ?| Windclan ?| Thunderclan ?| Bloodclan ?| Rogue ?| Kittypet ?
♣Rank Warrior
♣Past Ranks Kitten, Apprentice
♣Future Ranks Medicine cat ?| Deputy ?| Leader ?| Elder ?
Shadowclan- Hoge rangen♣Leader Shrewstar
♣Thoughts Je bent de beste leidster die Shadowclan ooit gekend heeft
♣Deputy Innerghost
♣Thoughts Je bent een goede deputy en mentor. Ik kijk erg naar je op.
♣Medicine Cat Littlestream
♣Thoughts Ik heb je nooit ontmoet maar ik vertrouw je wel
♣Medicine Cat Apprentice Frostpaw
♣Thoughts Ik heb je maar één keer ontmoet. Je bent een goede leerling voor Littlestream
Riverclan Hoge rangen♣Leader Dawnstar
♣Thoughts Ik ken je niet
♣Deputy Wolfgaze
♣Thoughts Ik ken je niet
Thunderclan hoge rangen♣Leader Firestar
♣Thoughts Je blijkt een goede leider te zijn. Maar ik luister niet naar verhaaltjes
♣Deputy Silverfang
♣Thoughts Je blijkt een goede kater te zijn. Houdt dat zo.
Windclan hoge rangen♣Leader Everstar
♣Thoughts Waarom heeft je clan ruzie met Shadowclan? Ik ken je niet
♣Deputy Lionroar
♣Thoughts Jou ken ik niet
Bloodclan High ranks♣Leader Litíll
♣Thoughts Waarom wil je de clans over pakken? Ik mag jou niet
♣Deputy Miles
♣Thoughts Ik heb je nooit ontmoet, maar je bent Bloodclan. Dus ik mag je niet
Uiterlijk♣Build Ietwat mager, vol in haar vacht
♣Fur Halflangharig, vol en een beetje wollig
♣Fur Color Zwart met een witte borst/buik
♣Eyes Zwart
♣Pawpad- and nose colour Zwart
♣Markings None, just egal
♣Scars Not much, not visible
♣Extra Ze heeft een witte 'mustache' vlak boven haar lippen
Persoonlijkheid†Likes† De clan, vrienden, anderen laten schrikken, jagen
†Dislikes† Ruzie, oorlog, pesterijen, bloodclan
♣ScarySlender werd geboren en onmiddellijk was ze bij de minste aanraking of geluid schrikachtig. Ze had toen al een bibber op haar toen al magere lijfje.
♣Big black eyesZodra haar oogjes open waren zag je alleen maar grote ronde zwarte poelen in haar pikzwarte vacht. Haar ogen hadden toen al een koele uitdrukking en bezorgde je de bibber als ze je geruisloos aan bleef staren
♣GeruisloosZe kon zich plots geruisloos achter je opdoemen. Als je je toen omdraaide en haar in haar koele starende ogen aankeek kreeg je vaak de bibber
♣ZenuwachtigTot heden is dit nog niet opgemerkt maar ze is altijd al zenuwachtig geweest
♣OnzekerZe is soms heel onzeker en kan soms om onnozele dingen of zelfs zonder reden beginnen lachen. Tot nog toe heeft ze dit altijd onder controle weten te houden
♣DankbaarZe is iedereen die haar iets bij leert of een plezier doet erg dankbaar. Ook Starclan is ze dankbaar voor dit leven
♣OnbezorgdZe heeft haar ouders nooit echt gekend, maar maakt zich er ook relatief weinig zorgen rond. Dit heeft zich uitgetekend dat ze om andere dingen ook nogal onbezorgd is. Ze vertrouwt vaak op de beslissingen van wijzere katten.
♣NameHaar pre-fix was gebaseerd op het feit dat ze bij de geboorte de magerste kitten van het nest was.
Haar suffix komt van het woord jagerstred. Want aangezien ze een goede sluiper is en andere geruisloos kan benaderen is een zachte tred ook echt van belang.
History♣Linkhttps://www.warriorcatsnl.com/t16046-show-me-what-you-ve-got-slenderpaw♣Uitleg Eerste training met Innerghost
♣Link https://www.warriorcatsnl.com/t18207-show-me-your-skills♣Uitleg Eerste training met Innerghost en Petalpaw
♣Link https://www.warriorcatsnl.com/t17972-tallpaw-openhear-me-roar♣Uitleg Aanval van de rogues
♣Link https://www.warriorcatsnl.com/t17790-assassment♣Uitleg Assassement met Innerghost
♣Link https://www.warriorcatsnl.com/t18776-ceremonie-7-14♣Uitleg Warrior ceremonie
♣Link https://www.warriorcatsnl.com/t18788-all-that-glory-icypaw-training♣Uitleg Eerste training met Icypaw{mentor}
♣KittentijdSlender werd geboren in een nest met haar siblings. Haar moeder en vader hebben ze nooit echt gekend omdat ze al verdwenen waren voordat hun oogjes open waren. Volgens verhalen zouden een ander gezin hun opgevangen hebben en hen als hun kits verzorgt hebben. Tot na hun eerste ceremonie kan Slenderpaw zich nooit meer iets van haar ouders herinneren. Ze moesten vast niet zo'n grote indruk nagelaten hebben.
♣ApprenticetijdBij haar eerste ceremonie werd ze een mentor toegewezen die toen ze 7 manen was gedood werd, volgens de clan, door een monster. Ook haar mentor heeft niet zo'n grote indruk nagelaten.
Bij haar tweede ceremonie in haar apprenticetijd werd ze Innerghost als mentor aangewezen. Ze trainden niet zo heel vaak met elkaar maar ze wist dat Innerghost er voor haar zou zijn, en dat bewees ze nog maar eens door op het toneel te komen toen zij, Tallpaw en Petalpaw; de andere apprentice van Innerghost toen, in het nauw gedreven werden door rogues.
Toen dit voorbij was kwam haar volgende ceremonie gauw in zicht. Innerghost trainde toen nog veel met Petalpaw en zij, en toen kreeg ze haar assassement test die ging bewijzen of ze het warriorschap wel waard was.
♣WarriortijdEindelijk brak haar warriorceremonie aan. Gelijk in diezelfde ceremonie kreeg ze haar eerste apprentice aangewezen. Nu traint ze haar leerling Icypaw, en vervult ze dagelijks haar warrior taken.
Posts als kit: 0
Posts als leerling: 30 1/2(ceremonie)
Posts als krijger: 14 1/2( '' )
Other relationships- »Shadowclan:
Cat: Unknown | Mam
Thoughts: Waarom ken ik je niet? Waarom kan ik je niet herinneren?
Cat: Unknown | Pap
Thoughts: Hetzelfde als mam
Cat: Crookedtalon | Oom
Thoughts: Ik heb je nooit ontmoet
Cat: Forestrain | Broer
Thoughts: Kunnen we elkaar nog eens ontmoeten? Ik heb je veel te zeggen
Cat: Jeff | Broer
Thoughts: Ik heb je nooit ontmoet.
Cat: Windkit | Eenmalig ontmoet
Thoughts: Je bent wel lief, ook al houd je niet van aanrakingen
Cat: Tallpaw | Vriend
Thoughts: Je bent een hele leuke vriend om mee op te trekken. Jij kent geen opgeven, dat is leuk!
Cat: Innerghost | Mentor
Thoughts: Je was de beste mentor die ik ken. Ik kijk erg naar je op. Je bent ook vriendelijk en eerlijk.
Cat: Petalpaw | apprentice maatje
Thoughts: Je bent de tweede apprentice van Innerghost en best bang. Maar ik respecteer je. Je zult vast een lieve warrior worden.
Cat: Nevermind | Twijfel
Thoughts: Ik weet niet wat ik van je moet denken. Had je een zenuwinzinking na die aanval?
Cat: Ravenheart | Eenmalig ontmoet
Thoughts: Je bent best aardig. Ik snap dat je de zoon van Innerghost bent.
Cat: Wolfpaw | Trainingsmaatje
Thoughts: Waarom wil je zoveel weten van Petalpaw? Ik wil je wel aardig vinden, maar er is iets tussen jou en Petal. Ik weet niet wat.
Cat: Strawpaw | Clangenootje
Thoughts: Je houdt je aan de Warriorcode. Dat respecteer ik. Dat spraakgebrek van je is raar, maar je bent een leuke clangenoot.
Cat: Dawnkit | Jonge vriend
Thoughts: Je was zo schattig je eerste weekje. Nu ben je dat nog altijd en wordt je vast een even mooie en goede warrior als je vader.
Cat: Icypaw | Leerling
Thoughts: Je bent mijn leerling. Ik zal je alles leren wat ik weet. Zul jij me daarvoor in ruil vertrouwen? Ik wil als een vriend voor je zijn
Cat: Fierceshot | Eenmalig ontmoet
Thoughts: Hihi jij was geschrokken van mij
Cat: Summertime | Eenmalig ontmoet
Thoughts: Jij bent speels. Dat had ik niet verwacht van een warrior
- »Riverclan:
- »Thunderclan:
Cat: Nimblepaw | Twijfel
Thoughts: Ik wil je wel aardig vinden, maar ik vertrouw je niet zo. Lieg je soms?
- »Windclan:
font=Times New Roman]
Cat: Barkpaw | Onbekend
Thoughts: Ik heb je gezien ;p
Cat: Whitelion | Afgunst
Thoughts: Waarom drong je het territorium binnen. Wilde je weer iemand versieren[/font]
- »Rogues:
font=Times New Roman]
Cat: Terror Claws | Schrik
Thoughts: Waarom hebben jullie onze apprentice vermoord. Moordenaars
Cat: Mary | Zus
Thoughts: Ik weet zeker dat je wel aardig kunt zijn[/font]
Warrior | 13 Moons