|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 22:33 | |
| - Sacredpaw schreef:
- Waar ben ik mee bezig geweest ;-; Het spijt me Sacred xD
- Spoiler:
so cute <3 |
|
| |
Ine 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 22:34 | |
| - Fisheye schreef:
- Breezetail schreef:
- @Marieke; die hond is zoooooo cute <3 en ik zou zeggen, grijp je kans en ga erheen c;
trouwens, wil je hier nog even reageren? of liever niet? want dan zeg je het maar c; https://www.warriorcatsnl.com/t17831-cold-morning-open Wat zou ik moeten doen/zeggen? Hij weet al dat ik op 'm ben, maar wil liever gewoon vrienden blijven :c
Ik denk het niet, sorry ^^" Heb niet zo hel veel inspi voor dat topic ^^" probeer vooral goede vrienden met hem te blijven/worden en soms gaat de rest dan vanzelf c; Hij zegt nu dat hij niets voor je voelt maar geloof me, jongens zijn raar en kunnen echt wel (snel!) van gedachten veranderen. En maak je er nu niet te druk om, als het niets wordt, er zijn hééél veel gasten op de wereld die zo'n meisje als jij willen hebben, daar ben ik 100% zeker van c: en het geeft niet van dat topic, gewoon een vraagje ^^ |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 22:41 | |
| Vanwaar hebben jullie die coole dingetjes in jullie onderschrift, dat lange balkje met je kat erop? :'3 |
|
| |
Silver :3 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 23:18 | |
| Dat heeft Babs een keer gemaakt |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 23:19 | |
| Hehe jep, ik ben de schuldige ^^"
Iemand super spt topic met Slate? |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 23:22 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 23:26 | |
| dat boring wedstrijd D:
Meh ik ben afsluiten en nog wat app'en er is gewoon niets aan die wedstrijd.. |
|
| |
Chi 97 Actief
| CAT'S PROFILEAge: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 1:02 | |
| Iemand topic met Icy?c: Heb zin om me der te posten. xD |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 1:09 | |
| Chi, je kunt zo meteen weer ^^ ik ben nu met ghost posten Want ik heb het nodig ;3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 2:10 | |
| Oke ik ga nu toch maar naar bed. Morgen moet ik vroeg op om naar de huisarts te gaan >< |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 2:12 | |
| Succes meiss <33
Ik ga ook onder de wol en dan verder posten ;3 uh work's never done here |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 8:20 | |
| Wauw, 6 uur later: ik sta op om naar de huisarts te gaan, komt m'n vader ermee dat ze de regelingen veranderd hebben: er is helemaal geen inloopspreekuur meer op alle dagen van de week Dus ik bellen, kan ik morgen pas om 9.40. Dus: ik heb zo'n 5 uur geslapen, sta op met pijn in heel m'n lichaam (ik ben niet meer gewend aan deze tijden), voor niks Goed begin van de dag yay Edit: wow ik ben echt vet chagrijnig |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 8:36 | |
| Mn ogen zijn nog een beetje rood van gisteren :c Ah well, we zijn wel deel van de vier beste teams van de wereld c: *hugs everyone* |
|
| |
Butter 17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 8:42 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Mn ogen zijn nog een beetje rood van gisteren :c
Ah well, we zijn wel deel van de vier beste teams van de wereld c: *hugs everyone* +1 *hugs back* Well, ik moet alleen maar naar school om toetsen te bespreken en dan ben ik er vanmiddag weer *jaay* Alleen dit weekend ben ik er niet want dan ga ik naar de boot xp |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 9:53 | |
| Goedemorgen ~
Messi blijft een stomme elf .-. |
|
| |
Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:00 | |
| Goedemorgen. <333
Ik heb de wedstrijd niet kunnen kijken, maar volgens mij heeft Argentinië alweer niet willen spelen {?} x |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:09 | |
| Argentinië is gewonnen met strafschoppen ;c Ik gun het Duitsland en Argentinië niet, de titel :$ -- Gisteren was ik dus naar die band gegaan, Doganov, en ik herkende precies op de arm van de zanger een tattoo, een teken dat aan mijn ketting hing. Voor mij was het het Sempiternal-logo van BMTH, maar blijkt dat het The Flower Of Life was. We hebben lijk tien minuten daarover gepraat, zegt me vader iets over gitaar lenen (ik leen een gitaar van de gitarist x'D) Trekt die zanger aan me arm "Zijt gij da meisje wat en gitaar leent?! Filip heeft al veel goed over u verteld!" Yay c: Top avond c: |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:10 | |
| Ik zat echt te janken gister Ma: Het is niet zo erg Ik: MAMA HOE KUN JE DAT ZEGGEN |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:20 | |
| Ik mocht geen verlengingen kijken xD |
|
| |
Lilith. 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:22 | |
| @Ezz; Ik ook niet x-x Maar als ze dan voor de beker moeten spelen kies ik voor Duitsland. O.o Dat is gaaf. x {Van dat Doganov band ea} |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|