|
|
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:23 | |
| Ik mag Duitsland niet :/ Maar Argentinië vind ik ook maar stm, ik heb een hekel aan Messi >-< x -- Jeff posten c: God ik hou te veel van Jeff >-< |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:23 | |
| Er zot een spin in de koffer van m'n halfzusje :3 Straks kan ik lachen, hehehe |
|
| |
Lilith. 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:28 | |
| - Jeff schreef:
- Ik mag Duitsland niet :/ Maar Argentinië vind ik ook maar stm, ik heb een hekel aan Messi >-< x
-- Jeff posten c: God ik hou te veel van Jeff >-< +1. Alleen als ik dat zou zeggen bij familie word ik volgens mij door mijn neven vermoord x'd x Zal ik dan maar gewoon reageren op topic Jeff x Dark x Straw? |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:29 | |
| - .Strawpaw schreef:
- Jeff schreef:
- Ik mag Duitsland niet :/ Maar Argentinië vind ik ook maar stm, ik heb een hekel aan Messi >-< x
-- Jeff posten c: God ik hou te veel van Jeff >-< +1. Alleen als ik dat zou zeggen bij familie word ik volgens mij door mijn neven vermoord x'd
x Zal ik dan maar gewoon reageren op topic Jeff x Dark x Straw? Ons heel gezin haat hem, danzij mij noemt iedereen hem stomme elf. Hij lijkt op een elfje dat niet weet waar hij heen moet xD En ja c: x |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:30 | |
| - Jeff schreef:
- Argentinië is gewonnen met strafschoppen ;c
Ik gun het Duitsland en Argentinië niet, de titel :$ -- Gisteren was ik dus naar die band gegaan, Doganov, en ik herkende precies op de arm van de zanger een tattoo, een teken dat aan mijn ketting hing. Voor mij was het het Sempiternal-logo van BMTH, maar blijkt dat het The Flower Of Life was. We hebben lijk tien minuten daarover gepraat, zegt me vader iets over gitaar lenen (ik leen een gitaar van de gitarist x'D) Trekt die zanger aan me arm "Zijt gij da meisje wat en gitaar leent?! Filip heeft al veel goed over u verteld!" Yay c: Top avond c: Wowowow, wat super vet! |
|
| |
Lilith. 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:33 | |
| - Jeff schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Jeff schreef:
-- Jeff posten c: God ik hou te veel van Jeff >-< +1. Alleen als ik dat zou zeggen bij familie word ik volgens mij door mijn neven vermoord x'd
x Zal ik dan maar gewoon reageren op topic Jeff x Dark x Straw? Ons heel gezin haat hem, danzij mij noemt iedereen hem stomme elf. Hij lijkt op een elfje dat niet weet waar hij heen moet xD
En ja c: x Haha of stomme tandenfee xD - {film} the thoot fairy:
maar eerder dit dan;
Oké, post komt eraan. |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:35 | |
| |
|
| |
Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:44 | |
| Hehe, allemaal ThunderClanners online ^^ |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:45 | |
| |
|
| |
Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:49 | |
| @Luna & Evy; moet ik een setje voor jullie maken? |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:51 | |
| |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:54 | |
| Urgh ik verveel me xD
Evy! Ik merk net de tekst in je os op c: She-Wolf c: |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:56 | |
| Ik heb ook zin om ava's voor mensen te maken :3 Oke, ik maak ze heel simpel en ik doe écht niks bijzonders, maar ik vind t zoeken van plaatjes vooral leuk xD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:57 | |
| - Lostdream schreef:
- Urgh ik verveel me xD
Evy! Ik merk net de tekst in je os op c: She-Wolf c: Me lufs that song :3 Dat liedje in jouw os, though <3 |
|
| |
Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 10:59 | |
| @Ezz; Ik heb gereageerd op het topic ea. Als je wilt wil ik wel een topicje Losty x Lock? @Evy; oké. @Eef; Oe ik heb een plaatje nodig voor Lockkit ^^ {bruine tabby vacht (lang)} je mag er alles mee doen, heel erg bedankt tho ^^ |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 11:00 | |
| Ooeeeeeh, Eef, ik heb een plaatje nodig van een witte kat :'D Can you help? (: |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 11:00 | |
| Lilith, top c; En oki, maar ik reageer soms laat met Lost A) Evy, yayh c: Green Day <3 |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 11:03 | |
| - Lostdream schreef:
- Lilith, top c; En oki, maar ik reageer soms laat met Lost A)
Evy, yayh c: Green Day <3 Let us start a Green Day fanclub xD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 11:06 | |
| - Iciclespirit schreef:
- Lostdream schreef:
- Lilith, top c; En oki, maar ik reageer soms laat met Lost A)
Evy, yayh c: Green Day <3 Let us start a Green Day fanclub xD Yayhh ! xD Billy is zo mooi c: xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 11:09 | |
| Lilith - SURE, ik ga zoeken @Soof - lange of korte vacht? En wil je dat ik er een ava van maak? ^^ En voor jullie allebei: hoe oud moet de kat ongeveer zijn? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|