|
|
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:17 | |
| Wie wilt een topic met Sacred? ^-^ |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:18 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:20 | |
| Zal er zo posten D: maar mama honey was zo eng ;-;
@Jamie;; Birchthorn&Sacredpaw? :'D |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:22 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Zal er zo posten D: maar mama honey was zo eng ;-;
@Jamie;; Birchthorn&Sacredpaw? :'D Jah ^-^ Moet ik maken? |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:28 | |
| Jup xD Ik dacht dat je me wel kende :c |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:28 | |
| Sooof ;D FB chat?C: Heb een denied face van Joachim Löw voor je xD |
|
| |
120 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:29 | |
| |
|
| |
Chi 97 Actief
| CAT'S PROFILEAge: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:36 | |
| Is het een slecht teken dat als ik mn rechterarm beweeg, ie soms niet verder gaat dan schouderhoogte? Ik ben erop gevallen toen ik van Destiny viel, en om eerlijk te zijn heb ik ervaring met vallen. Maar dit heb ik nog niet meegemaakt:/ |
|
| |
120 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:42 | |
| - Icykit schreef:
- Is het een slecht teken dat als ik mn rechterarm beweeg, ie soms niet verder gaat dan schouderhoogte? Ik ben erop gevallen toen ik van Destiny viel, en om eerlijk te zijn heb ik ervaring met vallen. Maar dit heb ik nog niet meegemaakt:/
Ik heb het bij mijn been, dan zit er iets verkeerd en doet het pijn. Na veel bewegingen schiet ie weer terug. Ik weet niet of het met jou ook zo is? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:44 | |
| Als t blijft zou ik er toch even iemand naar laten kijken? T kan gewoon dat je net effe verkeerd bent gevallen en er iets niet goed zit ofzo. Hoeft niks ergs te zijn, maar kan geen kwaad om er even op te letten. |
|
| |
Chi 97 Actief
| CAT'S PROFILEAge: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:47 | |
| @Jamie, het is dat als ik 'm teveel beweeg dat doet ie veel te veel pijn. Dus dat heb ik al opgegeven. xD @Waz, ja idd, m'n moeder was ook van plan dat als 't over enkele dagen niet beterde we naar de dokter zouden gaan. :3 |
|
| |
120 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:50 | |
| |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:56 | |
| Beterschap Chi <3
---
Overmorgen op vakantie naar België <3 Zitten vlak bij Luik/Liege ;D |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 22:03 | |
| @Chi: Ik heb er ook al een keer last van gehad toen ik door mijn hond tegen een lantaarnpaal aan ben getrokken, maar bij mij is het toen de tijd wel over gegaan naarmate de pijn minder werd, maar toen was het eerst ook lastig in het begin om mijn arm op te tillen, maar ik was te eigenwijs om naar een dokter te gaan, dus ik weet natuurlijk niet wat verstandiger isxD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 22:13 | |
| Ik heb twee dingen te zeggen: - 1:
2: Morgen is de laatste dag dat ik mijn crush op school zie (als ie naar school komt) ;A; |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 22:19 | |
| Vinden jullie dit ook een best saaie wedstrijd tot nu toe? |
|
| |
Ine 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 22:23 | |
| |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 22:25 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 22:25 | |
| - Breezetail schreef:
- @Marieke; die hond is zoooooo cute <3 en ik zou zeggen, grijp je kans en ga erheen c;
trouwens, wil je hier nog even reageren? of liever niet? want dan zeg je het maar c; https://www.warriorcatsnl.com/t17831-cold-morning-open Wat zou ik moeten doen/zeggen? Hij weet al dat ik op 'm ben, maar wil liever gewoon vrienden blijven :cIk denk het niet, sorry ^^" Heb niet zo hel veel inspi voor dat topic ^^" |
|
| |
120 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 22:32 | |
| Waar ben ik mee bezig geweest ;-; Het spijt me Sacred xD - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|