|
|
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 19:50 | |
| - Riverpaw. schreef:
- #Evy: Zo leuk is die naam niet hoor, die Frederique-naam bedoel ik. Hoewel ik ook niet graag Henriëtte geheten zou hebben, dat geef ik eerlijk toe. De naam van Juul vind ik dan wel weer mooi, of Nina of zo..; xD
#Ezz: Dankjewel, zal dadelijk meteen reageren <3 Yeah, xD. Ik ben blij met mijn naam (: Maarja, mijn halfbroer had een vriend die Boudewijn heette, en zijn broers heetten Lodewijk en Roderick x') |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 19:59 | |
| #Ezz: Kan even duren though, aangezien ik me altijd laat afleiden.. #RPGlife
#Evy: Jup, jouw naam is wel leuk hoor! (: |
|
| |
118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:01 | |
| Ik vind m'n naam opzich wel prima, zolang mensen 't op z'n engels uitspreken xD //hetiseigenlijkFransew// |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:02 | |
| Ik word soms al chagrijnig als ik m'n naam hoor. Jammer dat je dat niet kon vertellen aan je ouders bij je geboorte, het zou een luxe geweest zijn xD |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:04 | |
| - Riverpaw. schreef:
- #Ezz: Kan even duren though, aangezien ik me altijd laat afleiden.. #RPGlife
#Evy: Jup, jouw naam is wel leuk hoor! (: Dankje <3 Nee grapje XD, ik had ook wel Evelynn willen heten XD
Laatst aangepast door Thymewillow op wo 9 jul 2014 - 20:06; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:05 | |
| Geen idee hoe ik Juul moet uitspreken, om uurlijk te zijn :$ Met de J van Julie? De Julie J en dan uul ? xD |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:07 | |
| Ik ben best blij met mijn naam xD Alleen kan vrijwel niemand het fatsoenlijk schrijven XD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:09 | |
| Serieus? Hoe zou je anders Jamie moeten schrijven? xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:09 | |
| Morgen nog ff rapport ophalen en dan is't gedaan Vakantie |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:10 | |
| Bij mij schrijven ze het altijd fout :c t is met een f en niet stom met ph ;-; |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:11 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Serieus? Hoe zou je anders Jamie moeten schrijven? xD
Jaimie Jaimey Jaimy Jamey Jamy Jiamy I've seen it all xD En dan zeggen ze zo 'Hoe moet je het dan schrijven' Ik heel droog; 'Gewoon Jam met -ie erachter. Kom aan 5 letters' >.< |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:12 | |
| Hmm, dan kan ik nog wel snappen Maar t is irritant. Alle niet-Nederlanders spreken mn naam uit als 'Eve', op z'n Engels. En daarom noemen nu een paar van mn Nederlandse vrienden me Ief xD Echt vet lelijk, maarja. Ik ben allang blij dat ik eindelijk een bijnaam heb, want Eef valt niet af te korten :c Ehh, Jaimey is wel een béétje.. Ik vind Jamie echt een super leuke naam trouwens! Oh en heb je zin om te reageren met Ace :3 |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:13 | |
| #Jamie: Hahaha xD Een leerkracht bij mij op school wordt gek als je Dieter ipv Diether schrijft.. XD #Rebecca: Yaaay :3 #Soof: Bij mijn beste vriendin doen ze het juist andersom: ze schrijven Sofie terwijl het Sophie is -- En toen ging heel het kletstopic opeens over namen (: |
|
| |
118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:15 | |
| - Jeff schreef:
- Geen idee hoe ik Juul moet uitspreken, om uurlijk te zijn :$
Met de J van Julie? De Julie J en dan uul ? xD Julie op z'n Frans is m'n echte naam, maar mensen zeggen altijd Julie op z'n engels of gewoon Juul op z'n nederlands xD |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:16 | |
| - .Hopekit schreef:
- Jeff schreef:
- Geen idee hoe ik Juul moet uitspreken, om uurlijk te zijn :$
Met de J van Julie? De Julie J en dan uul ? xD Julie op z'n Frans is m'n echte naam, maar mensen zeggen altijd Julie op z'n engels of gewoon Juul op z'n nederlands xD Oh. Well .. Als ik je ooit tegenkom om meet, verbeter je me maar xD |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:17 | |
| Ik wil jullie btw echt wel eens meeten! Zou zo cool zijn :3 |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:18 | |
| Freed, ja c:
Ik mag naar de volgende meet 99% zeker c; Ik reageer btw seffens, even voor Eef reageren met brompot xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:19 | |
| Het regent. Nog steeds.
-*- |
|
| |
120 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:20 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Hmm, dan kan ik nog wel snappen Maar t is irritant.
Alle niet-Nederlanders spreken mn naam uit als 'Eve', op z'n Engels. En daarom noemen nu een paar van mn Nederlandse vrienden me Ief xD Echt vet lelijk, maarja. Ik ben allang blij dat ik eindelijk een bijnaam heb, want Eef valt niet af te korten :c
Ehh, Jaimey is wel een béétje.. Ik vind Jamie echt een super leuke naam trouwens! Oh en heb je zin om te reageren met Ace :3 Thx ^^ And I don't know, ik wil eigenlijk met Sacred beginnen maar dat kan nog niet D: Ze is trouwens de oudste dochter van White, dus nog meer familie voor Nimble >3 |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:20 | |
| #Ezz: Van mijn ouders mag dat dus nooit D: En de meetings zijn ook altijd wel te ver om te bereiken voor mij D: But oh well, internet friendship works too :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|