|
|
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:13 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Dropkit schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Awww it's so cute! Misschien kan je de ogen nog iets feller maken ofzo, al is dat niet nodig voor de schattigheid van de ava ^^
Hoe moet je dat feller maken dan? Ik ben denk ik echt de slechtste bewerker hier op WC, dus vraag dat niet aan mij xD Maar je kan altijd iemand anders vragen, zoals.. zo'n beetje.. de rest van de site Ik vind jouw bewerkingen altijd wel leuk hoor Eef~~ |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:14 | |
| - Firestar schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Kennen jullie de film Spirited Away? Als je een beetje van Japans-achtige films houdt: deze moet je gezien hebben. Kijk hem wel in het Engels, want in de Nederlandse/ Vlaamse vertaling ontbreekt er soms gewoon informatie :/ Ik heb de film voor het eerst gezien toen ik 8 (?) was, en heb hem 100 keer gezien voordat ik hem in het Engels ging bekijken. En pas toen snapte ik waar hij over ging.
De film heeft trouwens een Academy Award gewonnen.
Anyway, de 'soundtrack' heet One Summer's Day: https://www.youtube.com/watch?v=JpXnIXP6j78 Ik ga hem nu uitprinten en dan oefenen. Ik heb toch nog 2 weken voordat ik weer op vakantie ga, dus ik heb nog even om te oefenen ^^ Die moet je in t Japans kijken joh xD Klopt, maar dan met Engelse ondertiteling en niet met de Nederlandse/ Vlaamse. Dat is wat ik bedoel @Veronica: sssssssjt, ze mogen mijn geheime talent niet ontdekken |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:33 | |
| We zijn eruit... Tijd om in mijn bedje te kruipen... Dit was erg zwaar voor mij en morgen moet ik opnieuw kiezen... Yay... *dies* |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:36 | |
| ASSIE ALS JE DIT LEEST HIER: Neuer:And this children, is the story of how I was the best player in the German national team. Kids:But Dad, we thought you were only the goalkeeper? Neuer: Kids: Neuer: Kids: Neuer:I was everything and everyone.
IM DYING HAHAAHHA |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:39 | |
| Heb de ogen iets feller gemaakt voor je: Dat kan je zelf doen door deze twee dingen: Als het blauwe ogen zijn gebruik je licht blauw, daarmee kleur je de ogen in op een nieuwe laag. Dan zet je hem op soft light. Bij bruine ogen licht oranje, bij groene ogen licht groen. Combinaties zijn ook mogelijk. Op de oorspronkelijke laag kan je dan 'finetunen' door middel van de dodge en burn tool. Ik gebruik overigens Photoshop. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:44 | |
| Soof, help es ik snap hem niet echt ;3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:49 | |
| Heb je nie gezien dat manuel echt 70% van de wedstrijden uit zn goal is en bijna niets anders doet dan niet-keepen? xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:49 | |
| Ik ging net, uit verveling, eens kijken hoeveel RPG-posts ik heb. Het is een beetje natte vingerwerk, maar ik zit op 539 RPG-posts (als ik goed geteld heb). Ik vind dat best netjes voor 1367 posts in totaal, toch? |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:54 | |
| Derp, Flowpaw made me almost cry x'D |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:54 | |
| Helemaal alleen the conjuring zien. Wish me luckk |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:56 | |
| - Littlestream schreef:
- Helemaal alleen the conjuring zien.
Wish me luckk Help me even: waar gaat dat ook alweer over? |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:57 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Littlestream schreef:
Wish me luckk Help me fresh up my mind: waar gaat dat ook alweer over? Een gezin met een duistere aanwezigheid fzo, een van de ergste horror/thriller films. Ik denk zelfs dat ik halverwege gwn stop van de angst, haha. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 22:57 | |
| Dat is heel netjes Eef! Keep going I'd say!
Voetbal, Neymar <3 z'n haar is awful.. Maar hij kan spelen zeg o.o
Chi das eng D: |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:01 | |
| Soof, wss niet opgevallen ^^ Tjah stress doet wat met je ;p
Chi;; succes c:
Wrm is het zo moeilijk om een goeie av te vinden -.- |
|
| |
Dieuw 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:01 | |
| Walibi vandaag was echt top <3 Nu maar slapen, morgen wee vroeg op voor een feest van mijn vriendin :') |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:02 | |
| - Littlestream schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Littlestream schreef:
Wish me luckk Help me fresh up my mind: waar gaat dat ook alweer over? Een gezin met een duistere aanwezigheid fzo, een van de ergste horror/thriller films. Ik denk zelfs dat ik halverwege gwn stop van de angst, haha. Hahahahaha nee. Eén keer in de zoveel tijd denk ik: jaaa laten we een horrorfilm kijken met vriendinnen. En dan ben ik weer voor een paar maanden genezen. Dus ik zal zoiets nooooit in m'n eentje bekijken. Oh, nog wat leuks. Ik zou op 'date' gaan met een jongen. Lees: bij hem thuis een film kijken. Hij vroeg wat voor een film ik wilde, ik zei: kies maar wat leuks. Weet je wat leuk is? JUIST. Een horrorfilm! Genaamd Mirrors. Dat is een van de engste films ooit. Het is zo'n film dat je na afloop alle spiegels uit je huis verwijderd. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:06 | |
| Leuk dat het leuk was Dieuw!
Eef dat is echt tres horrible D: waarom deed ie je dat aan?! Jongens... |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:06 | |
| Jongens ik ga naar bed ofzo, ik ben echt dood op van het kiezen xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:08 | |
| @Em: we zagen elkaar daarna nog heel af en toe, maar nu ben ik al meer dan 2 jaar samen met een van zijn beste vrienden ;D @Isa: Ik blijf t grappig vinden dat dat zo intensief kan zijn xD Is het niet zo dat er al een paar aanmeldingen sowieso afvallen omdat het karakter je niet aanstaat, en je er nog zo'n 5-10 overhoudt waar je tussen moet kiezen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|