|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:11 | |
| Haha Eef, dat klinkt zo hard als je het zo zegt xD Wel gaaf, stil going strong? Tsja, als jullie samen frozen songs uit je hoofd gaan leren (A)
Even over dat kiezen ^^ dat zijn er dan nog steeds 5-10 om uit te kiezen xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:17 | |
| Hahaha, ja klinkt vrij hard als ik het zo zeg. Maar ik zie die jongen nog steeds redelijk vaak, en iedereen is er ongelofelijk gemakkelijk over. Het is niet een verboden onderwerp dat wij eerst aan t daten waren. Dus het is eigenlijk een hele fijne situatie En true, maar dan heb je toch nog een beetje een idee van hoe je wil dat je nestje is? Misschien neem ik daarin heel makkelijk beslissingen, maar ik denk dat ik gewoon gevoelsmatig heel overtuigd ga zijn van bepaalde inzendingen. Ik denk niet dat ik 2 uur nodig heb om te beslissen haha xD Edit: en ja, alles gaat nog steeds heel goed tussen ons ^^ Hij is nu bij z'n vrienden, maar hij heeft de huissleutel voor als ie straks terugkomt. En binnenkort samen op vakantie enzo. Eigenlijk is t heel makkelijk tussen ons, want we maken nooit ruzie enzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:34 | |
| Chill en leuk :'D Je moet hem meenemen naar de volgende meeting! Dan kan ik hem ook zien waarschijnlijk (A)
Ik heb nog maar 1 keer een nestje hoeven kiezen, toen was ik er heel makkelijk over aangezien er genog kinderen zijn die in niets op hun ouders lijken en stuff, soo ^^ |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:39 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Littlestream schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Littlestream schreef:
- Helemaal alleen the conjuring zien.
Wish me luckk Help me fresh up my mind: waar gaat dat ook alweer over? Een gezin met een duistere aanwezigheid fzo, een van de ergste horror/thriller films. Ik denk zelfs dat ik halverwege gwn stop van de angst, haha. Hahahahaha nee. Eén keer in de zoveel tijd denk ik: jaaa laten we een horrorfilm kijken met vriendinnen. En dan ben ik weer voor een paar maanden genezen. Dus ik zal zoiets nooooit in m'n eentje bekijken.
Oh, nog wat leuks. Ik zou op 'date' gaan met een jongen. Lees: bij hem thuis een film kijken. Hij vroeg wat voor een film ik wilde, ik zei: kies maar wat leuks. Weet je wat leuk is? JUIST. Een horrorfilm! Genaamd Mirrors. Dat is een van de engste films ooit. Het is zo'n film dat je na afloop alle spiegels uit je huis verwijderd. Haha, ja dat ken ik. Ik heb onlangs nog samen met m'n broer en zijn vriendin een thriller gezien. "I spit on your grave". Terrible, ronduit verschrikkelijk. Qua engheid viel hij mee, maar wat ze erin lieten zien, echt, vreselijk. xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:39 | |
| Hahaha ik weet niet of zo'n meeting wat voor hem is, maar wie weet Hij staat open voor de meeste dingen, dus misschien gaat ie wel eens mee. En jup, dat maakt het wel makkelijker -- Soms zijn thrillers nog enger.. Horrors gaan vaak over geesten enzo, maar thrillers zijn vaak gewoon goor xD --- Ooh, heeft iemand misschien zin om een profielplaatje voor me te bewerken? ^^ http://500px.com/photo/66176001/barney-amadeus-stinson-by-nikolas-g%C3%B6hl |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:41 | |
| Gewoon meesleuren >3 Wij willen hem ook zien Eef!
Ik kijk gewoon geen thriller en horror, ook geen problemen mee dan :')
Columbia komt terug! |
|
| |
Anni-Chan :33 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:43 | |
| En toen kwam er een Creepypasta account tot leven : D Nu nog plaatjes vinden, Oh dear, ik haat dit stuk ;A; En dan nog een setje regelen omdat ik het niet kan xD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 23:48 | |
| Jongennnnsss. Ik ben zo moe :'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 0:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 0:02 | |
| Toen verloor Comlumbia, das balen..
Kiki, volg Eefs advies op! Wel gezellig dat je er bent trouwens ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 0:17 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 0:24 | |
| Komt me bekend voor maar kan ook van meeneem setjes enzo zijn ^^ Naar mijn weten geen overactieve kat die hem gebruikt ^^
Ik ga pitten guys, de rest komt morgen ;') |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 0:31 | |
| never. making. a. follow. forever. again. ik ben wel een dik half uur bezig geweest met de tekst codes djees xD |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 0:38 | |
| Follows en droptopics zijn hell xD agreed Soof!
Echo is te cute om even niet te posten :')
|
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 1:11 | |
| Zouden mensen het leuk vinden als ik een stukje schrijf met tips en trucs voor een aanmelding bij nestjes e.d.? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 1:13 | |
| Babs@ Ja, lijkt me vooral ook goed voor mensen die nog nooit zijn gekozen voor een nestje ^^
Craaaaaaaaaaaaaaaaapppppppp- Ik ben zo mooooeeee, maar ik blijf Disturbia de hele tijd opnieuw afspelen waardoor ik wakker blijf >.< |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 1:17 | |
| Oké, dan zal ik eens gaan nadenken over tips als ik morgen de post loop. Ik ga nu echt slapen though, ben uitgeput van de diploma uitreiking, haha. |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 2:13 | |
| Ik ... Oops, ik ga maar es naar bed x'D het is me wat te laat om nu nog te gaan posten *yawn* |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 8:25 | |
| Goedemorgen Vandaag is mijn eindexamen van maatschappijleer 1 en ik ben best wel nerveus :/ |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 8:29 | |
| Succes Marieke! Je kan het ;D
'morning iedereen! =3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|