Algemene Onzin Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 23:11

Haha Eef, dat klinkt zo hard als je het zo zegt xD Wel gaaf, stil going strong? Tsja, als jullie samen frozen songs uit je hoofd gaan leren (A)

Even over dat kiezen ^^ dat zijn er dan nog steeds 5-10 om uit te kiezen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 23:17

Hahaha, ja klinkt vrij hard als ik het zo zeg. Maar ik zie die jongen nog steeds redelijk vaak, en iedereen is er ongelofelijk gemakkelijk over. Het is niet een verboden onderwerp dat wij eerst aan t daten waren. Dus het is eigenlijk een hele fijne situatie Smile 

En true, maar dan heb je toch nog een beetje een idee van hoe je wil dat je nestje is? Misschien neem ik daarin heel makkelijk beslissingen, maar ik denk dat ik gewoon gevoelsmatig heel overtuigd ga zijn van bepaalde inzendingen. Ik denk niet dat ik 2 uur nodig heb om te beslissen haha xD

Edit: en ja, alles gaat nog steeds heel goed tussen ons ^^ Hij is nu bij z'n vrienden, maar hij heeft de huissleutel voor als ie straks terugkomt. En binnenkort samen op vakantie enzo. Eigenlijk is t heel makkelijk tussen ons, want we maken nooit ruzie enzo Razz
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 23:34

Chill en leuk :'D Je moet hem meenemen naar de volgende meeting! Dan kan ik hem ook zien waarschijnlijk (A)

Ik heb nog maar 1 keer een nestje hoeven kiezen, toen was ik er heel makkelijk over aangezien er genog kinderen zijn die in niets op hun ouders lijken en stuff, soo ^^
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 23:39

Nimblepaw schreef:
Littlestream schreef:
Nimblepaw schreef:
Littlestream schreef:
Helemaal alleen the conjuring zien.
Wish me luckk

Help me fresh up my mind: waar gaat dat ook alweer over?

Een gezin met een duistere aanwezigheid fzo, een van de ergste horror/thriller films. Ik denk zelfs dat ik halverwege gwn stop van de angst, haha.

Hahahahaha nee. Eén keer in de zoveel tijd denk ik: jaaa laten we een horrorfilm kijken met vriendinnen. En dan ben ik weer voor een paar maanden genezen. Razz Dus ik zal zoiets nooooit in m'n eentje bekijken.

Oh, nog wat leuks. Ik zou op 'date' gaan met een jongen. Lees: bij hem thuis een film kijken. Hij vroeg wat voor een film ik wilde, ik zei: kies maar wat leuks. Weet je wat leuk is? JUIST. Een horrorfilm! Genaamd Mirrors. Dat is een van de engste films ooit. Het is zo'n film dat je na afloop alle spiegels uit je huis verwijderd.

Haha, ja dat ken ik. Ik heb onlangs nog samen met m'n broer en zijn vriendin een thriller gezien. "I spit on your grave".
Terrible, ronduit verschrikkelijk. Qua engheid viel hij mee, maar wat ze erin lieten zien, echt, vreselijk. xD
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 23:39

Hahaha ik weet niet of zo'n meeting wat voor hem is, maar wie weet Razz Hij staat open voor de meeste dingen, dus misschien gaat ie wel eens mee.

En jup, dat maakt het wel makkelijker Razz 

--

Soms zijn thrillers nog enger.. Horrors gaan vaak over geesten enzo, maar thrillers zijn vaak gewoon goor xD
---

Ooh, heeft iemand misschien zin om een profielplaatje voor me te bewerken? ^^ 

http://500px.com/photo/66176001/barney-amadeus-stinson-by-nikolas-g%C3%B6hl
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 23:41

Gewoon meesleuren >3 Wij willen hem ook zien Eef!

Ik kijk gewoon geen thriller en horror, ook geen problemen mee dan :')

Columbia komt terug!
Ben
Member
Anni-Chan :33
42
Actief

CAT'S PROFILE
Ben
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 23:43

En toen kwam er een Creepypasta account tot leven : D
Nu nog plaatjes vinden, Oh dear, ik haat dit stuk ;A; En dan nog een setje regelen omdat ik het niet kan xD
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 23:48

Jongennnnsss. Ik ben zo moe :'D
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 0:01

Ga dan slapen Kiekje!
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 0:02

Toen verloor Comlumbia, das balen..

Kiki, volg Eefs advies op! Wel gezellig dat je er bent trouwens ^^
Ben
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Ben
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 0:17

Weet iemand of deze al in gebruik is?
http://colorful-child.deviantart.com/art/Cat-142267707
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 0:24

Komt me bekend voor maar kan ook van meeneem setjes enzo zijn ^^ Naar mijn weten geen overactieve kat die hem gebruikt ^^

Ik ga pitten guys, de rest komt morgen ;')
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 0:31

never. making. a. follow. forever. again. ik ben wel een dik half uur bezig geweest met de tekst codes djees xD
.Echopaw
Member
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 0:38

Follows en droptopics zijn hell xD agreed Soof!

Echo is te cute om even niet te posten :')

Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 1:11

Zouden mensen het leuk vinden als ik een stukje schrijf met tips en trucs voor een aanmelding bij nestjes e.d.?
Ben
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Ben
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 1:13

Babs@ Ja, lijkt me vooral ook goed voor mensen die nog nooit zijn gekozen voor een nestje ^^

Craaaaaaaaaaaaaaaaapppppppp- Ik ben zo mooooeeee, maar ik blijf Disturbia de hele tijd opnieuw afspelen waardoor ik wakker blijf >.<
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 1:17

Oké, dan zal ik eens gaan nadenken over tips als ik morgen de post loop. Ik ga nu echt slapen though, ben uitgeput van de diploma uitreiking, haha.
Gingertail
Member
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 2:13

Ik ... Oops, ik ga maar es naar bed x'D het is me wat te laat om nu nog te gaan posten *yawn*
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 8:25

Goedemorgen Smile

Vandaag is mijn eindexamen van maatschappijleer 1 en ik ben best wel nerveus :/
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 8:29

Succes Marieke! Je kan het ;D

'morning iedereen! =3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: