We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Deze blijft zo goed omdat er leuke stijlen tussen zitten c: -- Zo. Dadelijk spul bij bestellen. Me moeder is te gek vandaag c: Twee mannenshirts (Waarom hebben ze leukere spullen voor mannen x'D) en twee tops :3 En een MCR ketting, Jojo, >D xD
Veel plezier Bo ^^ -ik kijk nu ook al ziek lang tv (A)-
Reclames zijn soms zo grappig xD
Het was geen TV, gewoon een random anime -met maar 12 ep- die ik had gevonden xD Wilde stoppen bij 6... Uiteindelijk heb ik hem uitgekeken xD Hij was zo goed, waarom waren er maar 12? ><
Pfffff... Ik kijk zoveel ik wil xD Ookal was ik eig eerst van plan Death Note te kijken... Ah... Kagerou Project was ook goed, wel wat raar op sommige momenten, maar goed xD Ik ga dan maar weer, byeeeeeeeeee *vliegt weg*
Oh my gosh xD Net als de uitslagen van Cloudpelt x Shockwave komen blijkt er een nieuwe regel te zijn x3 Ehhh nouja niks meer aan te veranderen... c: Wel toevallig! xD ------- Ik ben bezig met een AMV x'D Yay! Al op 40 seconden.