|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 13:13 | |
| Is er ergens een warrior die het leuk vindt Nimble een traininkje te geven? :3
~ Ik ga zo macarons maken voor een high tea van morgen. Mjummzzz |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| - Otterflight schreef:
- Ik heb wel een hoop afbeeldingen maar of die geschikt zijn voor manips weet ik niet?
Zolang er een volledige kat op staat, kan ik er wel een background bij vinden xd |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Zooo, eindelijk gepost bij de ceremonie, nu over naar Softvoice~ :3 |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 13:14 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Is er ergens een warrior die het leuk vindt Nimble een traininkje te geven? :3
~ Ik ga zo macarons maken voor een high tea van morgen. Mjummzzz En Snow ^-^ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 13:15 | |
| - Secretvoice schreef:
- Nevermind schreef:
- Secretvoice schreef:
- Ja man, gewoon een voor een naar de aanvaller gooien xD
Jep xD Katten zijn gewoon het beste wapen ever >D Iedereen zou een zak angry kitties moeten aanschaffen xD Nieuwe veiligheidsregel xD Ik moet gaan, bye ^^ |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 13:15 | |
| Ik ben nog steeds niet zeker over Losteh's avatar xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 13:16 | |
| - Secretvoice schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Is er ergens een warrior die het leuk vindt Nimble een traininkje te geven? :3
~ Ik ga zo macarons maken voor een high tea van morgen. Mjummzzz En Snow ^-^ +1 We hebben serieus 3 posts in ons topic, maar ik vind Snow als vriendin goed bij Nimble passen. Geen idee waarom, is echt puur een gevoel xD |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 13:17 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Secretvoice schreef:
- Nimblepaw schreef:
~ Ik ga zo macarons maken voor een high tea van morgen. Mjummzzz En Snow ^-^ +1 We hebben serieus 3 posts in ons topic, maar ik vind Snow als vriendin goed bij Nimble passen. Geen idee waarom, is echt puur een gevoel xD Losteh wilt wel :') In jullie topic, of een ander topic? xD |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 13:18 | |
| - Lostpath schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Secretvoice schreef:
- Nimblepaw schreef:
~ Ik ga zo macarons maken voor een high tea van morgen. Mjummzzz En Snow ^-^ +1 We hebben serieus 3 posts in ons topic, maar ik vind Snow als vriendin goed bij Nimble passen. Geen idee waarom, is echt puur een gevoel xD Losteh wilt wel :') In jullie topic, of een ander topic? xD Maakt mij niet uit *kijkt naar Eef* Lost's ava is btw enorm cute vind ik |
|
| |
Chi 97 Actief
| CAT'S PROFILEAge: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 13:19 | |
| LOSTPATH <3 Herinneringen aan Lost en Cherry, haha :') |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 13:19 | |
| - Secretvoice schreef:
- Lostpath schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Secretvoice schreef:
- Nimblepaw schreef:
~ Ik ga zo macarons maken voor een high tea van morgen. Mjummzzz En Snow ^-^ +1 We hebben serieus 3 posts in ons topic, maar ik vind Snow als vriendin goed bij Nimble passen. Geen idee waarom, is echt puur een gevoel xD Losteh wilt wel :') In jullie topic, of een ander topic? xD Maakt mij niet uit *kijkt naar Eef*
Lost's ava is btw enorm cute vind ik Als t aan mij ligt kan je gewoon ons topic komen binnenstormen ^^ En ja, je ava is super leuk juist! Heel mooi fel, een beetje leeuw-achtig ------- https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=18631 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|