|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:52 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- "Ja, het was zo erg. Zijn moeder had hem geslagen en zijn vader was gek geworden. Eigenlijk durfde de jonge kater niet eens terug, maar hij zou vermoord moeten worden wilde iemand ooit dat uit hen krijgen."
Nou Tall, dan ga je toch weg :c *emo Shrew crawls into corner* You don't want him to leave do you D: Shrew heeft m al zo vaak gewaarschuwd en nu gaat ie tegen de ergste vijand vriendelijk doen, he's going to get a real angry Shrew now! >C
Why cant he just be a good Apprentice and just be mean to other Clans?:C Dat mag niet (A) Er staat 'private' xD
Well.. Because he can't hurt others, he's a teddy bear <'3 Well als ie verliefd op dr wordt zal Shrew niet twijfelen om m volledig uit dr nest te zetten xD but ey, je weet dat dit wel gevolgen gaat hebben eh? (': Want nu ie ook al in RC kamp zit.. ai ai ^^ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| - Otterflight schreef:
- Lekker aan het posten :3
Nu nog bij Never posten dadelijk ? Jep ben der aan bezig, had even een pauze nodig daarnet ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- "Ja, het was zo erg. Zijn moeder had hem geslagen en zijn vader was gek geworden. Eigenlijk durfde de jonge kater niet eens terug, maar hij zou vermoord moeten worden wilde iemand ooit dat uit hen krijgen."
Nou Tall, dan ga je toch weg :c *emo Shrew crawls into corner* You don't want him to leave do you D: Shrew heeft m al zo vaak gewaarschuwd en nu gaat ie tegen de ergste vijand vriendelijk doen, he's going to get a real angry Shrew now! >C
Why cant he just be a good Apprentice and just be mean to other Clans?:C Dat mag niet (A) Er staat 'private' xD
Well.. Because he can't hurt others, he's a teddy bear <'3 Well als ie verliefd op dr wordt zal Shrew niet twijfelen om m volledig uit dr nest te zetten xD but ey, je weet dat dit wel gevolgen gaat hebben eh? (': Want nu ie ook al in RC kamp zit.. ai ai ^^ Hoe ooit zouden ze erachter komen? I mean.. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:53 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
Well.. Because he can't hurt others, he's a teddy bear <'3 Well als ie verliefd op dr wordt zal Shrew niet twijfelen om m volledig uit dr nest te zetten xD but ey, je weet dat dit wel gevolgen gaat hebben eh? (': Want nu ie ook al in RC kamp zit.. ai ai ^^ Hoe ooit zouden ze erachter komen? I mean.. dr is like iets zoals geur en als iedereen hem kwijt is ..? xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:54 | |
| Doe maar rustig hoor (: Ik denk dat ik dadelijk ook ff een pauze neem maar aan de andere kant wil ik verder met posten. Eindelijk lukt het weer ( of heb ik weer topics xD ) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:54 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
Well.. Because he can't hurt others, he's a teddy bear <'3 Well als ie verliefd op dr wordt zal Shrew niet twijfelen om m volledig uit dr nest te zetten xD but ey, je weet dat dit wel gevolgen gaat hebben eh? (': Want nu ie ook al in RC kamp zit.. ai ai ^^ Hoe ooit zouden ze erachter komen? I mean.. dr is like iets zoals geur en als iedereen hem kwijt is ..? xD Geur valt te maskeren en ze zijn hem altijd kwijt soooo.. xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:57 | |
| Zo, ff mijn hartje gelucht. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:58 | |
| *Hugz for Nath* Neem een glas cola en doe maar ff rustig aan |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
|
| |
De luiaard >=D 251 Actief
| |
| |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:59 | |
| Oké, ik heb een vraagje. Is het verstandiger om geduldig te wachten totdat men weer opzoek is naar kittens, of kan ik ook als kitten opzoek gaan naar een familie? Want ik weet niet precies wat de beste optie is op het moment ^^' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:59 | |
| Euhm.. Iets anders dan? Glaasje appelsap of water? |
|
| |
Isa (2.0) 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 16:01 | |
| - Bearkit, schreef:
- Talonmask schreef:
- Bearkit, schreef:
- Talonmask schreef:
- En toen had Talon een setje <'3
Toch ben ik er nog niet helemaal tevreden over.. Ik vind het een leuk setje hoor! Vooral het onderschrift, ze is zo schattig :3 Dankjewel ^-^ Ja, over de ava zat ik vooral te twijfelen, misschien moet ik daar gewoon hetzelfde plaatje nemen :3 Hmn, zou je kunnen proberen. Om eerlijk te zijn vind ik dat plaatje wel 'vrouwelijker'. Komt volgens mij door de bloemen x'D Ja, daar is de kat natuurlijk ook wat slanker etc. Ik ga eens kijken wat mooi is xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 16:01 | |
| - Bearkit, schreef:
- Oké, ik heb een vraagje.
Is het verstandiger om geduldig te wachten totdat men weer opzoek is naar kittens, of kan ik ook als kitten opzoek gaan naar een familie? Want ik weet niet precies wat de beste optie is op het moment ^^' Ik denk, als je gewoon lekker wilt rpg'en, gewoon familie gaan zoeken. Nestjes kunnen soms best lang duren. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 16:03 | |
| @Rebecca: Water is een goed idee (: Thx, btw *Hug back* |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 16:04 | |
| - Strawberry schreef:
- Bearkit, schreef:
- Oké, ik heb een vraagje.
Is het verstandiger om geduldig te wachten totdat men weer opzoek is naar kittens, of kan ik ook als kitten opzoek gaan naar een familie? Want ik weet niet precies wat de beste optie is op het moment ^^' Ik denk, als je gewoon lekker wilt rpg'en, gewoon familie gaan zoeken. Nestjes kunnen soms best lang duren. Ja dat dacht ik zelf ook wel, maar de hamvraag is eigenlijk of er wel animo voor is ö Bedankt voor het antwoorden btw <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 16:05 | |
| Ik moet zeggen dat ik de avatar van Bear echt cute vind. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 16:06 | |
| You're welcome Nath ^^ ( Je kan er ook limonade van maken? ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 16:07 | |
| Vind persoonlijk dat er een smerige nasmaak zit aan de limonade die wij hebben xD |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 16:08 | |
| - Innerghost schreef:
- Ik moet zeggen dat ik de avatar van Bear echt cute vind. c:
Dank je! Probeerde het knuffelige teddybeer effect op te zoeken met zijn avatar ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|