|
|
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 10:40 | |
| Zo, alles is weer lekker bijgepost (: Nu een leuk plaatje gaan zoeken voor een nieuw setje voor Twiliih =3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 10:42 | |
| |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 10:48 | |
| "Ieuhh, een zwemvijver!" Hup, om half 12 's nachts een zwemvijver in xD "Wat ligt er op de bodem?" "Dat wil je niet weten Ez." xD |
|
| |
Laura, the mythology freak >:3 147
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 11:42 | |
| Pppst is er een lang bestaand en ervaren koppel op WC die van plan is kittens te krijgen? o3o |
|
| |
Ine 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 11:44 | |
| hmmm net banaan - havermout smoothie gemaakt ;p |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 11:46 | |
| Laura, Niet bij mij x'D Je hebt de laatste tijd toch méééééér dan genoeg keuze uit nestjes? xD Zelfs abnormaal veel... o.O - And then, Twilightmoon became pregnant.. :
|
|
| |
Lore 109 Actief I thought I was an atheist until I realized I'm a God
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 11:48 | |
| Lis. Bark & Hidden moeten een topic. :DD
|
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 11:50 | |
| Als Jojo dit ziet; De lyrics. In Fernkit's os. Is perfect. P-e-r-f-e-c-t <'3 MCR for life <'3 |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 11:53 | |
| Fachii, True... Kan jij even maken? Ik ga denk ik nog een laatste loombandje maken vandaag (': ('k heb er al 7 brede en m'n bloed wordt nu al afgespannen, but I really like it! xD) |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 11:54 | |
| Zop Broken heeft ook eens een nieuw setje <3 |
|
| |
Lore 109 Actief I thought I was an atheist until I realized I'm a God
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 11:55 | |
| Is goed ~ Omg. Ik lees net posts terug. Ik ben er echt achtergekomen dat ik echt onzin post. Coolheid. Ik mijn posts van 200 woorden staan misschien 50 woorden waarbij het niet over vreemde dingen gaat. Cool. |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 11:57 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Als Jojo dit ziet; De lyrics. In Fernkit's os. Is perfect. P-e-r-f-e-c-t <'3 MCR for life <'3
You there. Amazing. YUSH :"D I JUST KNOW THEY'LL GET BACK TOGETHER IN 2019 I FEEL IT |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 11:58 | |
| Bo, Nu is het echt zo'n Gaypersoontje, met die bloemetjes (': Nu ga ik pink-bunny-Tall en pink-flower-Broken shippen! >3 Beste gaykoppeltje van WC! (zeker vanwege het incident tussen Tinder en Tall :3) |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 12:00 | |
| - Fernkit' schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Als Jojo dit ziet; De lyrics. In Fernkit's os. Is perfect. P-e-r-f-e-c-t <'3 MCR for life <'3
You there. Amazing. YUSH :"D
I JUST KNOW THEY'LL GET BACK TOGETHER IN 2019 I FEEL IT Ze moeten, het MOET gewoon, I can't live without my Gerard ;-; My sass queen x'D |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 12:01 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Fernkit' schreef:
- 'Dawnkit schreef:
I JUST KNOW THEY'LL GET BACK TOGETHER IN 2019 I FEEL IT Ze moeten, het MOET gewoon, I can't live without my Gerard ;-; My sass queen x'D YES. YES. :"D Omg ik ook niet xD Ik vertrouw op de theorie dat ze dezelfde weg als the smashing pumpkins gaan volgen Cx als ze niet terugkomen weet ik gewoon niet wat ik moet gaan doen met mijn leven .;-; |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 12:03 | |
| - Fernkit' schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Fernkit' schreef:
- 'Dawnkit schreef:
I JUST KNOW THEY'LL GET BACK TOGETHER IN 2019 I FEEL IT Ze moeten, het MOET gewoon, I can't live without my Gerard ;-; My sass queen x'D YES. YES. :"D Omg ik ook niet xD Ik vertrouw op de theorie dat ze dezelfde weg als the smashing pumpkins gaan volgen Cx
als ze niet terugkomen weet ik gewoon niet wat ik moet gaan doen met mijn leven .;-; Jaah, hun voorbeelden zijn allemaal terug samen gegaan, dus zij MOETEN ook :') En inderdaad. Dan ga ik naar de hell, I guess. "Mama ,we all go to hell!" :'s Het is gewoon omdat Gerard bang is van tieners, eenmaal MCR achter zijn tienerjaren zit, komen ze wel weer. Plus ik ship Frerard zo ontzettend, het moet xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 12:03 | |
| Nice<3 Wat is 't lettertype als ik vragen mag?:3 |
|
| |
Laura, the mythology freak >:3 147
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 12:05 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Laura, Niet bij mij x'D Je hebt de laatste tijd toch méééééér dan genoeg keuze uit nestjes? xD Zelfs abnormaal veel... o.O
- And then, Twilightmoon became pregnant.. :
Idk, ik wil gewoon zeker zijn van een actief nestje x3 |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 12:06 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Fernkit' schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Fernkit' schreef:
- 'Dawnkit schreef:
I JUST KNOW THEY'LL GET BACK TOGETHER IN 2019 I FEEL IT Ze moeten, het MOET gewoon, I can't live without my Gerard ;-; My sass queen x'D YES. YES. :"D Omg ik ook niet xD Ik vertrouw op de theorie dat ze dezelfde weg als the smashing pumpkins gaan volgen Cx
als ze niet terugkomen weet ik gewoon niet wat ik moet gaan doen met mijn leven .;-; Jaah, hun voorbeelden zijn allemaal terug samen gegaan, dus zij MOETEN ook :') En inderdaad. Dan ga ik naar de hell, I guess. "Mama ,we all go to hell!" :'s Het is gewoon omdat Gerard bang is van tieners, eenmaal MCR achter zijn tienerjaren zit, komen ze wel weer. Plus ik ship Frerard zo ontzettend, het moet xD YUSH :"D Als ze na 2019 niet terug zijn ben ik -echt niet okay- ;-; (i had to sorry x3) het MOET gebeuren ;u; het is voorbestemd! |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 12:06 | |
| - Fernkit' schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Fernkit' schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Fernkit' schreef:
- 'Dawnkit schreef:
als ze niet terugkomen weet ik gewoon niet wat ik moet gaan doen met mijn leven .;-; Jaah, hun voorbeelden zijn allemaal terug samen gegaan, dus zij MOETEN ook :') En inderdaad. Dan ga ik naar de hell, I guess. "Mama ,we all go to hell!" :'s Het is gewoon omdat Gerard bang is van tieners, eenmaal MCR achter zijn tienerjaren zit, komen ze wel weer. Plus ik ship Frerard zo ontzettend, het moet xD YUSH :"D Als ze na 2019 niet terug zijn ben ik -echt niet okay- ;-; (i had to sorry x3) het MOET gebeuren ;u; het is voorbestemd! Gerard wordt wel weer actief op twitter :'3 En hij staat zo cute met zijn blonde haar :'3 Killjoys aan de macht xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|