We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 19:25
wheeeey, ik ben net laatste geworden op het ATK (Apeldoornse turn kampioenschappen) Dan moet ik zeggen dat de concurrentie best goed was, maar er was nog zo'n ander meisje, en die vond ik (niet gemeen bedoeld) toch niet zo goed. En ik heb zelfs van háár verloren xD. Hopelijk gaat het volgende keer beter :/ (:
Vulture
Member
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 19:37
Fisheye schreef:
Vulture schreef:
Fisheye schreef:
Iemand die zin heeft om mee te kijken terwijl ik Sims speel?
Ik ga een Warrior Cats Clan maken (al weet ik nog niet of ik mensen of katten ga gebruiken xD)
Ja hoor! ^^ Ik vind dat altijd wel leuk om te zien Welke uitbreidingsparketten heb je allemaal?
Zowat allemaal (niet de accessoirepaketten), maar ik heb ze niet allemaal geïnstalleerd omdat anders mijn laptop traag wordt xD
Tenzij mensen het leuk vinden om naar het laadscherm van Sims 3 te kijken, zullen ze nog eventjes moeten wachten xD
Oei, het trage herken ik heel erg :p Laadt hij bij jou ook altijd zo langzaam alles op? (Van het laden van een stad tot het laden van kleding in het Sim Creëren?)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 19:40
Vulture schreef:
Fisheye schreef:
Vulture schreef:
Fisheye schreef:
Iemand die zin heeft om mee te kijken terwijl ik Sims speel?
Ik ga een Warrior Cats Clan maken (al weet ik nog niet of ik mensen of katten ga gebruiken xD)
Ja hoor! ^^ Ik vind dat altijd wel leuk om te zien Welke uitbreidingsparketten heb je allemaal?
Zowat allemaal (niet de accessoirepaketten), maar ik heb ze niet allemaal geïnstalleerd omdat anders mijn laptop traag wordt xD
Tenzij mensen het leuk vinden om naar het laadscherm van Sims 3 te kijken, zullen ze nog eventjes moeten wachten xD
Oei, het trage herken ik heel erg :p Laadt hij bij jou ook altijd zo langzaam alles op? (Van het laden van een stad tot het laden van kleding in het Sim Creëren?)
jup >
EDIT: Livestream en Sims gaan niet goed samen, dus ik start een Join.me xD