|
|
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 20:56 | |
| Ik ga denk ik zo maar is het voorsteltopic voor Ordinary maken :'D Mijn grote beer verdient dat wel :3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 20:56 | |
| Die Hope is te cute hahah |
|
| |
{{ Bond 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 20:57 | |
| Cross post lekker xD Had ik niet verwacht >3 |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 20:58 | |
| Leuke foto's Waz!
Ik was 26, wauw xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| - Snowypaw schreef:
- Die Hope is te cute hahah
+1 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Wazz||Oh heey Maaikee xD Looks nice, both of you c:
Appa|| Bish, yoh didn't answer my appa >| (xD) |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:05 | |
| //Momo Meh I'm sorry :c Ik moest dat logboek afhebben voor negen uur en ik had stress >.> |
|
| |
Daan 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:07 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:09 | |
| Nice Waz! Maaike x Gast met het blonde haar! Heet hij niet Cloud? Cute foto <'3 hebben Hope en Light een band in de spellen? |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:10 | |
| Appa|| Heb je het optijd af gekregen? I feel like a fool being ignored xD |
|
| |
Isa :3 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:14 | |
| //Momo Ja, tien voor negen ingeleverd >3 |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:18 | |
| Staat een open topic van Rava voor jullie ^^ En nu ga ik een vage detective kijken, cya |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:22 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nice Waz! Maaike x Gast met het blonde haar! Heet hij niet Cloud?
Cute foto <'3 hebben Hope en Light een band in de spellen? Nooo that's Snow. Hij is Serah's (die Maaike cosplayed) verloofde. Hope en Light hebben like de sterkste band ever omg sgfgkdg. Zij red hem als laatste ziel, hij had toen naar de nieuwe wereld gekund met zijn ouders (die hij kwijt was geraakt), maar nee hij gaat terug voor haar ondanks de gevolgen om haar ook daar te krijgen. Oh man ik sta op t punt een heel boekwerk te schrijven en laat ik dat maar niet doen haaha xD Maar ze zijn echt geweldig als alles. Friends, family, personally I ship them because dbjbghjfb |
|
| |
<Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:24 | |
| Wazz; nice picture <3333 ---- Ik werd 18 geschat. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:26 | |
| - Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
Cute foto <'3 hebben Hope en Light een band in de spellen? Nooo that's Snow. Hij is Serah's (die Maaike cosplayed) verloofde. Hope en Light hebben like de sterkste band ever omg sgfgkdg. Zij red hem als laatste ziel, hij had toen naar de nieuwe wereld gekund met zijn ouders (die hij kwijt was geraakt), maar nee hij gaat terug voor haar ondanks de gevolgen om haar ook daar te krijgen. Oh man ik sta op t punt een heel boekwerk te schrijven en laat ik dat maar niet doen haaha xD Maar ze zijn echt geweldig als alles. Friends, family, personally I ship them because dbjbghjfb Cloud en Snow.. I was close >3 Light vindt Snow niet aardig? Tenminste.. In de filmpjes die ik ervan zag (A) Hope is cute <'3 Light en hij moeten een setje worden.(punt uit zeg maar xD) |
|
| |
Assie 12 Actief
| |
| Ik 29 ;-; Where did i go wrong? |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| - Ordinary schreef:
- //Momo
Ja, tien voor negen ingeleverd >3 mooi op tijd >3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:27 | |
| - Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
Cute foto <'3 hebben Hope en Light een band in de spellen? Nooo that's Snow. Hij is Serah's (die Maaike cosplayed) verloofde. Hope en Light hebben like de sterkste band ever omg sgfgkdg. Zij red hem als laatste ziel, hij had toen naar de nieuwe wereld gekund met zijn ouders (die hij kwijt was geraakt), maar nee hij gaat terug voor haar ondanks de gevolgen om haar ook daar te krijgen. Oh man ik sta op t punt een heel boekwerk te schrijven en laat ik dat maar niet doen haaha xD Maar ze zijn echt geweldig als alles. Friends, family, personally I ship them because dbjbghjfb Cloud en Snow.. I was close >3 Light vindt Snow niet aardig? Tenminste.. In de filmpjes die ik ervan zag (A) Hope is cute <'3 Light en hij moeten een setje worden.(punt uit zeg maar xD) You got it! - LR spoiler feels:
|
|
| |
97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:30 | |
| Whoopwhoop, m'n Appleblossom PMV preview is bijna klaar met uploaden =w= |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:31 | |
| - Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
Cute foto <'3 hebben Hope en Light een band in de spellen? Nooo that's Snow. Hij is Serah's (die Maaike cosplayed) verloofde. Hope en Light hebben like de sterkste band ever omg sgfgkdg. Zij red hem als laatste ziel, hij had toen naar de nieuwe wereld gekund met zijn ouders (die hij kwijt was geraakt), maar nee hij gaat terug voor haar ondanks de gevolgen om haar ook daar te krijgen. Oh man ik sta op t punt een heel boekwerk te schrijven en laat ik dat maar niet doen haaha xD Maar ze zijn echt geweldig als alles. Friends, family, personally I ship them because dbjbghjfb Cloud en Snow.. I was close >3 Light vindt Snow niet aardig? Tenminste.. In de filmpjes die ik ervan zag (A) Hope is cute <'3 Light en hij moeten een setje worden.(punt uit zeg maar xD) You got it!
- LR spoiler feels:
Ze zijn geweldig <'3 Nog nooit het spel gespeeld, maar ze hebben er een fan bij >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|