|
|
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 11:50 | |
| - Duskpaw. schreef:
- Thymewillow schreef:
- Iciclespirit schreef:
- En zo stond mijn voorsteltopic in mijn sig (:
Moet iedereen zo'n ding maken? nee, het is niet verplicht ^^ EDIT: Zo'n plaatje heet een onderschrift. Die kun je zelf maken (met Gimp of Photoshop of een dergelijk programma) of aanvragen in een shopje ^^ O, oké! |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 11:55 | |
| - Thymewillow schreef:
- Duskpaw. schreef:
- Thymewillow schreef:
- Iciclespirit schreef:
Moet iedereen zo'n ding maken? nee, het is niet verplicht ^^ EDIT: Zo'n plaatje heet een onderschrift. Die kun je zelf maken (met Gimp of Photoshop of een dergelijk programma) of aanvragen in een shopje ^^ O, oké! *ontwijkt huiswerk* Anders wil ik wel iets voor je maken ^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 12:42 | |
| Duits gehad, nu nog eco. ;x; Oh trouwens, aangezien ik meerdere aanvraagjes krijg. Als je wil dat ik je even IP en dus al je accounts even naar je opstuur, moet je me even PB'en, dan zal ik dat zsm afhandelen. (: (Lang leve IP powerz x'D) |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 12:55 | |
| Ooh Tall, beetje aan iedereen vragen wie Patch en War zijn? xD Flow nam hem in vertrouwen hoor xD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 13:10 | |
| |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 14:18 | |
| Damn, Duits verpest, tussen de 3.8 en 5.8 hangt af van de norm |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 14:21 | |
| |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 14:24 | |
| *Choo wagga choo choo!* Omygod, daar ga ik gewoon een liedje van maken: Choo wagga choo choo, wagga wagga, choo choo >D |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 14:30 | |
| |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 14:45 | |
| - Wintersong schreef:
- Damn, Duits verpest, tussen de 3.8 en 5.8 hangt af van de norm
Awwhhh *Knuf* Komt goed! Je hebt altijd een herkansing nog, en je mag onvoldoendes hebben Bij mij was duits mijn 'extra' keuze vak, dus bij mij maakte het niks uit. Verder is mijn vader duits, dus dat was ook meegenomen x) |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 14:53 | |
| - BluePoint schreef:
- Wintersong schreef:
Awwhhh *Knuf* Komt goed! Je hebt altijd een herkansing nog, en je mag onvoldoendes hebben
Bij mij was duits mijn 'extra' keuze vak, dus bij mij maakte het niks uit. Verder is mijn vader duits, dus dat was ook meegenomen x) Ik weet dat ik een onvoldoende mag staan, maar dat doe ik liever niet, maar ik mag een 4.7 halen om een 5.5 te blijven staan, dus het is hopen dat ze de norm niet te streng maken en anders wordt het waarschijnlijk herkansing, maar de kans is klein dat ik hierdoor niet zal slagen En ja, ik ben gewoon slecht in Duits, het was Duits of Frans en dan lag Duits me toch wat beter. Frans zou een nog grotere ramp zijn gewordenxD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 14:59 | |
| - Here, have a bunny :
(\_/) (^^) (v v)
|
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 15:03 | |
| - Wintersong schreef:
- BluePoint schreef:
- Wintersong schreef:
Awwhhh *Knuf* Komt goed! Je hebt altijd een herkansing nog, en je mag onvoldoendes hebben
Bij mij was duits mijn 'extra' keuze vak, dus bij mij maakte het niks uit. Verder is mijn vader duits, dus dat was ook meegenomen x) Ik weet dat ik een onvoldoende mag staan, maar dat doe ik liever niet, maar ik mag een 4.7 halen om een 5.5 te blijven staan, dus het is hopen dat ze de norm niet te streng maken en anders wordt het waarschijnlijk herkansing, maar de kans is klein dat ik hierdoor niet zal slagen En ja, ik ben gewoon slecht in Duits, het was Duits of Frans en dan lag Duits me toch wat beter. Frans zou een nog grotere ramp zijn gewordenxD Hahahha, dat zou ook precies mijn redenering zijn geweest! Enigste zin die ik nog weet: je ne sais pas, je ne parle pas Francais. Dat is ook alles wat je moet weten na mijn mening |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 15:07 | |
| - BluePoint schreef:
- Wintersong schreef:
- BluePoint schreef:
- Wintersong schreef:
Bij mij was duits mijn 'extra' keuze vak, dus bij mij maakte het niks uit. Verder is mijn vader duits, dus dat was ook meegenomen x) Ik weet dat ik een onvoldoende mag staan, maar dat doe ik liever niet, maar ik mag een 4.7 halen om een 5.5 te blijven staan, dus het is hopen dat ze de norm niet te streng maken en anders wordt het waarschijnlijk herkansing, maar de kans is klein dat ik hierdoor niet zal slagen En ja, ik ben gewoon slecht in Duits, het was Duits of Frans en dan lag Duits me toch wat beter. Frans zou een nog grotere ramp zijn gewordenxD Hahahha, dat zou ook precies mijn redenering zijn geweest! Enigste zin die ik nog weet: je ne sais pas, je ne parle pas Francais. Dat is ook alles wat je moet weten na mijn mening Ik heb ook deze onthouden: Je ne comprends pas, Vous vouler répéter? Of zoietsxD. Ik kan ze alleen nog maar uitspreken, dus heb geen idee meer hoe ik het moet schrijvenxD |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 15:14 | |
| - Acepaw schreef:
- Thymewillow schreef:
- Duskpaw. schreef:
- Thymewillow schreef:
- Iciclespirit schreef:
Moet iedereen zo'n ding maken? nee, het is niet verplicht ^^ EDIT: Zo'n plaatje heet een onderschrift. Die kun je zelf maken (met Gimp of Photoshop of een dergelijk programma) of aanvragen in een shopje ^^ O, oké! *ontwijkt huiswerk* Anders wil ik wel iets voor je maken ^^ Graag! Als je klaar bent met je huiswerk, foei foei kindje!
Laatst aangepast door Thymewillow op vr 16 mei 2014 - 17:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 15:16 | |
| JONGENS IK GA NU M'N SHIZZLE INLEVEREN EN DAN HEB IK ZOMERVAKANTIE. ZOMERVAKANTIE. ZOMERVAKANTIE. |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 15:19 | |
| - Nimblepaw schreef:
- JONGENS IK GA NU M'N SHIZZLE INLEVEREN EN DAN HEB IK ZOMERVAKANTIE. ZOMERVAKANTIE. ZOMERVAKANTIE.
Nu al O.o |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 15:21 | |
| - Nimblepaw schreef:
- JONGENS IK GA NU M'N SHIZZLE INLEVEREN EN DAN HEB IK ZOMERVAKANTIE. ZOMERVAKANTIE. ZOMERVAKANTIE.
YOU GO EEF YOU TURN IN YOUR ESSAY YOU CAN DO IT |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 15:29 | |
| - Thymewillow schreef:
- Acepaw schreef:
- Thymewillow schreef:
- Duskpaw. schreef:
- Thymewillow schreef:
- Iciclespirit schreef:
Moet iedereen zo'n ding maken? nee, het is niet verplicht ^^ EDIT: Zo'n plaatje heet een onderschrift. Die kun je zelf maken (met Gimp of Photoshop of een dergelijk programma) of aanvragen in een shopje ^^ O, oké! *ontwijkt huiswerk* Anders wil ik wel iets voor je maken ^^ Graag! Als je klaar bent met je huiswerk, foei foei kindje! Stuur maar een plaatje via Pm ^^ //Eef Zo snel al xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 15:50 | |
| Haii, I'm back from being gone~ Is it okay if I make the stuff for Bright x Polar first, or do I have to post now? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|