Algemene Onzin Topic - Pagina 37

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Thymewillow
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 11:50

Duskpaw. schreef:
Thymewillow schreef:
Iciclespirit schreef:
En zo stond mijn voorsteltopic in mijn sig (:
Moet iedereen zo'n ding maken?
nee, het is niet verplicht ^^
EDIT: Zo'n plaatje heet een onderschrift. Die kun je zelf maken (met Gimp of Photoshop of een dergelijk programma) of aanvragen in een shopje ^^
O, oké!
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 11:55

Thymewillow schreef:
Duskpaw. schreef:
Thymewillow schreef:
Iciclespirit schreef:
EDIT: Zo'n plaatje heet een onderschrift. Die kun je zelf maken (met Gimp of Photoshop of een dergelijk programma) of aanvragen in een shopje ^^
O, oké!
*ontwijkt huiswerk* Anders wil ik wel iets voor je maken ^^
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 12:42

Duits gehad, nu nog eco. ;x; Oh trouwens, aangezien ik meerdere aanvraagjes krijg. Als je wil dat ik je even IP en dus al je accounts even naar je opstuur, moet je me even PB'en, dan zal ik dat zsm afhandelen. (: (Lang leve IP powerz x'D)
Leafbreeze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 12:55

Ooh Tall, beetje aan iedereen vragen wie Patch en War zijn? xD Flow nam hem in vertrouwen hoor xD
Darkcloud
Member
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 13:10

Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 14:18

Damn, Duits verpest, tussen de 3.8 en 5.8 hangt af van de norm
Gloriousnight
Member
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 14:21

Darkcloud schreef:
http://www.sims-4.nl/sims-woordenboek/

Geweldig xD
Een paar wist ik al, haha *howtobenerd*
Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 14:24

*Choo wagga choo choo!*
Omygod, daar ga ik gewoon een liedje van maken: Choo wagga choo choo, wagga wagga, choo choo >D
Darkcloud
Member
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 14:30

Gloriouspaw schreef:
Darkcloud schreef:
http://www.sims-4.nl/sims-woordenboek/

Geweldig xD
Een paar wist ik al, haha *howtobenerd*
ik wist er maar een of twee xD
BluePoint
Member
101
Actief

CAT'S PROFILE
BluePoint
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 14:45

Wintersong schreef:

Awwhhh *Knuf*
Komt goed! Je hebt altijd een herkansing nog, en je mag onvoldoendes hebben Wink

Bij mij was duits mijn 'extra' keuze vak, dus bij mij maakte het niks uit. Verder is mijn vader duits, dus dat was ook meegenomen x)
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 14:53

BluePoint schreef:
Wintersong schreef:

Awwhhh *Knuf*
Komt goed! Je hebt altijd een herkansing nog, en je mag onvoldoendes hebben Wink

Bij mij was duits mijn 'extra' keuze vak, dus bij mij maakte het niks uit. Verder is mijn vader duits, dus dat was ook meegenomen x)

Ik weet dat ik een onvoldoende mag staan, maar dat doe ik liever niet, maar ik mag een 4.7 halen om een 5.5 te blijven staan, dus het is hopen dat ze de norm niet te streng maken en anders wordt het waarschijnlijk herkansing, maar de kans is klein dat ik hierdoor niet zal slagen
En ja, ik ben gewoon slecht in Duits, het was Duits of Frans en dan lag Duits me toch wat beter. Frans zou een nog grotere ramp zijn gewordenxD
Darkcloud
Member
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 14:59

Here, have a bunny Razz:
BluePoint
Member
101
Actief

CAT'S PROFILE
BluePoint
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 15:03

Wintersong schreef:
BluePoint schreef:
Wintersong schreef:

Awwhhh *Knuf*

Ik weet dat ik een onvoldoende mag staan, maar dat doe ik liever niet, maar ik mag een 4.7 halen om een 5.5 te blijven staan, dus het is hopen dat ze de norm niet te streng maken en anders wordt het waarschijnlijk herkansing, maar de kans is klein dat ik hierdoor niet zal slagen
En ja, ik ben gewoon slecht in Duits, het was Duits of Frans en dan lag Duits me toch wat beter. Frans zou een nog grotere ramp zijn gewordenxD

Hahahha, dat zou ook precies mijn redenering zijn geweest! Enigste zin die ik nog weet: je ne sais pas, je ne parle pas Francais. Dat is ook alles wat je moet weten na mijn mening Razz
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 15:07

BluePoint schreef:
Wintersong schreef:
BluePoint schreef:
Wintersong schreef:

Awwhhh *Knuf*

Hahahha, dat zou ook precies mijn redenering zijn geweest! Enigste zin die ik nog weet: je ne sais pas, je ne parle pas Francais. Dat is ook alles wat je moet weten na mijn mening Razz

Ik heb ook deze onthouden: Je ne comprends pas, Vous vouler répéter?
Of zoietsxD. Ik kan ze alleen nog maar uitspreken, dus heb geen idee meer hoe ik het moet schrijvenxD
Thymewillow
StarClan
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 15:14

Acepaw schreef:
Thymewillow schreef:
Duskpaw. schreef:
Thymewillow schreef:
Iciclespirit schreef:
O, oké!
Graag! Als je klaar bent met je huiswerk, foei foei kindje!

Laatst aangepast door Thymewillow op vr 16 mei 2014 - 17:56; in totaal 1 keer bewerkt
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 15:16

JONGENS IK GA NU M'N SHIZZLE INLEVEREN EN DAN HEB IK ZOMERVAKANTIE. ZOMERVAKANTIE. ZOMERVAKANTIE.
Wolfgaze
Member
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 15:19

Nimblepaw schreef:
JONGENS IK GA NU M'N SHIZZLE INLEVEREN EN DAN HEB IK ZOMERVAKANTIE. ZOMERVAKANTIE. ZOMERVAKANTIE.

Nu al O.o
Honeydew
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 15:21

Nimblepaw schreef:

YOU GO EEF YOU TURN IN YOUR ESSAY YOU CAN DO IT
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 15:29

Thymewillow schreef:
Acepaw schreef:
Thymewillow schreef:
Duskpaw. schreef:
Thymewillow schreef:
Iciclespirit schreef:
O, oké!
Graag! Als je klaar bent met je huiswerk, foei foei kindje!
Stuur maar een plaatje via Pm ^^

//Eef
Zo snel al xD
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 15:50

Haii, I'm back from being gone~
Is it okay if I make the stuff for Bright x Polar first, or do I have to post now?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: