Algemene Onzin Topic - Pagina 50

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:06

Lis: Awh thank you xD Maar ik denk het niet :'D En veel plezier met schrijven >D
Emma: Thanks :'D

Ik kan er ook mijn eigen verhaal van maken, met echte mensen en alles maar dan ga ik eerst even een plot verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:07

Je kan ook gewoon random gaan schrijven, zonder een idee, en gewoon alles opschrijven wat er in je opkomt xD
Frostpaw.
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:08

Emma, Zo ben ik aan mijn vorige verhaal begonnen. Achteraf gezien? Geen goed idee xD 't Is gewoon super vaag geworden! XDD
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:08

Lol true that xD
Maar dan moet ik eerst verzinnen waar ze leven en wat precies xD
Ik was iets aan het denken dat de mensen in verschillende groepen leven en elk iets hebben waar ze in geloven ofzo :_: BUt I dont know what xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:13

Linn ^^ Doe anders dat verleden en heden geen tijden, maar werelden zijn, en dat er elk jaar mensen uit verschillende tijden/werelden dus, ergens in een andere wereld gedropt worden, en dat ze daar opdrachten moeten uitvoeren om te zorgen dat de poorten der tijd open gaan ofzo >3

*Verveling sloeg toe xD*
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:13

Oké, de inleiding is al klaar :3 't Verklapt wel niet veel over de rest van het verhaal, en om de een of andere reden ben ik daar best trots om xD

Mijn handen beefden. Ik kneep mijn ogen dicht, zo hard als ik maar kon. Dit durfde hij niet, dit kon hij niet, hij hield van me! Ik slikte, als aanmoediging om mijn ogen weer te openen. Mijn ogen stonden wijd open gesperd toen ik hem vlak voor me zag staan, met een geweer op mijn hoofd gericht. Wou hij mij nu serieus gaan vermoorden? “Mitchel, ik hou van je, en jij toch ook van mij? Wil je mij dit echt aandoen?”, schreeuwde ik uit wanhoop. "Je moet het anders bekijken. Ik verlos je! Ik verlos je van mij…", dwaalde zijn stem weg. Vlak na deze woorden zag ik zijn vinger naar achteren bewegen, waarna een luide knal alles stil maakte. De kogel doorboorde mijn hoofd. Ik zakte helemaal in elkaar, en alles werd zwart. Dood.
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:21

Emma: Klinkt leuk, maar ik was meer aan het denken aan een soort nieuwe wereld, ver weg van ons universum. Goden, gebaseerd op bepaalde diersoorten, hebben een nieuwe wereld ontwikkeld en hebben elk een eigen soort 'mens' ontwikkeld. Deze mensen leven voort in groepen. Ik dacht zelf iets over dat de goden gezien worden als katachtigen. Dan dacht ik aan de leeuw, de tijger, de cheetah en het luipaard. Ik moet er zelf nog over nadenken wat deze de mensen gegeven hebben dan. Bij leeuw denk ik automatisch kracht, bij cheetah snelheid, maar bij tijger en luipaard weet ik nog niets :-:

Dit wordt erg xD Ik kan ook iets doen met de totemdieren, dat die elk een soort mens hebben ontwikkeld ofzo?xD
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:23

Foxdung, lelijk, brak hoofd, ben natuurlijk vergeten ontbijt te kopen, maar ik moet mn tas inpakken. Deel I van de verhuizing is begonnen. Ik ga m'n huisgenootjes hier zo erg missen Sad
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:25

Linn, klinkt gaaf!! Tijger denk ik meteen aan artistieke dingen ofzo, engineering and stuff, luipaard misschien stealth ofzo? I dunno

Eef, waar ga je heen??? Wow.. Heb ik iets gemist?
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:26

Dustkit schreef:
Emma: Klinkt leuk, maar ik was meer aan het denken aan een soort nieuwe wereld, ver weg van ons universum. Goden, gebaseerd op bepaalde diersoorten, hebben een nieuwe wereld ontwikkeld en hebben elk een eigen soort 'mens' ontwikkeld. Deze mensen leven voort in groepen. Ik dacht zelf iets over dat de goden gezien worden als katachtigen. Dan dacht ik aan de leeuw, de tijger, de cheetah en het luipaard. Ik moet er zelf nog over nadenken wat deze de mensen gegeven hebben dan. Bij leeuw denk ik automatisch kracht, bij cheetah snelheid, maar bij tijger en luipaard weet ik nog niets :-:

Dit wordt erg xD Ik kan ook iets doen met de totemdieren, dat die elk een soort mens hebben ontwikkeld ofzo?xD

Wahahaha, ohmy, ik had het net aan tafel met mijn moeder en zusje over Totemdieren, en heb net een hele reeks informatie opgezogd en gelezen. Ik ben een Otter >D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:26

Innerghost schreef:
Dustkit schreef:

Wahahaha, ohmy, ik had het net aan tafel met mijn moeder en zusje over Totemdieren, en heb net een hele reeks informatie opgezogd en gelezen. Ik ben een Otter >D

Awesome, hoe zoek je dat op?? Wat je bent zeg maar xD Zal je zien dat ik een pissebed ben >3

-------

https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=17496
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 50 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: