|
|
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 9:48 | |
| - Acepaw schreef:
- Welcome~ ^-^
Thanks! Omg deze site is echt awesomeee |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 9:52 | |
| |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 9:57 | |
| |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 9:59 | |
| ^w^ ------ PFQ is irritant bezig D: - EDIT: Look at this :
|
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 10:04 | |
| Hoi hoi en welkom hiero! Hehe, ik ben bijna klaar met mijn voorsteltopic. Alleen de sheet nog (:
Hahahahahahhaha Marieke ik zit in de klas en ik liet dat plaatje aan mn vrienden zien, ze gingen helemaal stuk x) |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 10:20 | |
| Overal gepost~ Bij Ace gaat het ook zo makkelijk :'D |
|
| |
Lore 332 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Way too old to be wearing this nameGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 10:21 | |
| - Darkcloud schreef:
- ^w^
------ PFQ is irritant bezig D:
- EDIT: Look at this :
That's me after sport. XD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 10:43 | |
| |
|
| |
Lore 332 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 10:46 | |
| Meh, te veel namen inspiratie.... k'zou bijna een shopje moeten beginnen XD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 10:48 | |
| Ik wil posten maar heb geen inspi (En ik wil niet een of andere flutpost maken) D: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 10:54 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Meh, te veel namen inspiratie....
k'zou bijna een shopje moeten beginnen XD Gewoon doen >3 |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 11:03 | |
| M'N VOORSTELTOPIC IS AF AAHH Oké ik ben blij x) |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 11:10 | |
| Super trots op mijn kat ^^ Hij kan nu al beter pootje geven dan menig hond! Omdat hij het niet fijn vond als ik aan zijn pootjes zat(En dus helemaal omhoog ging zitten, als een stokstaartje, als resultaat) moest ik een andere manier vinden om het aan te leren. Door middel van free shaping is het nu gelukt, eerst een snoepje in mijn gesloten vuist gehouden, veel kwijl en beten later probeerde hij het met zijn pootje. Yes! Een snoepje, dat bevestigd. Nu doe ik het met een platte hand, met mijn duim op het snoepje. Doet heel braaf zijn pootje op mijn hand, maar ook bewust. Als ik mijn hand hoog hou, dan doet hij het ook hoog. Goed begin voor high-five zo ook Apporteren doet hij soms uit zichzelf, maar als afwisseling ben ik soms bezig met het conditioneren van het muisje wat hij dan zou moeten terugbrengen. Super trots op mijn klein maatje! |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 11:13 | |
| *gaat randomly een nieuwe lay-out voor een oud forum in elkaar flansen* |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 11:25 | |
| - BluePoint schreef:
- Super trots op mijn kat ^^ Hij kan nu al beter pootje geven dan menig hond! Omdat hij het niet fijn vond als ik aan zijn pootjes zat(En dus helemaal omhoog ging zitten, als een stokstaartje, als resultaat) moest ik een andere manier vinden om het aan te leren. Door middel van free shaping is het nu gelukt, eerst een snoepje in mijn gesloten vuist gehouden, veel kwijl en beten later probeerde hij het met zijn pootje. Yes! Een snoepje, dat bevestigd. Nu doe ik het met een platte hand, met mijn duim op het snoepje. Doet heel braaf zijn pootje op mijn hand, maar ook bewust. Als ik mijn hand hoog hou, dan doet hij het ook hoog. Goed begin voor high-five zo ook
Apporteren doet hij soms uit zichzelf, maar als afwisseling ben ik soms bezig met het conditioneren van het muisje wat hij dan zou moeten terugbrengen. Super trots op mijn klein maatje! Mijn kat is zo spastisch als ie apporteert x) |
|
| |
Lore 332 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 11:28 | |
| - Iciclespirit schreef:
- BluePoint schreef:
- Super trots op mijn kat ^^ Hij kan nu al beter pootje geven dan menig hond! Omdat hij het niet fijn vond als ik aan zijn pootjes zat(En dus helemaal omhoog ging zitten, als een stokstaartje, als resultaat) moest ik een andere manier vinden om het aan te leren. Door middel van free shaping is het nu gelukt, eerst een snoepje in mijn gesloten vuist gehouden, veel kwijl en beten later probeerde hij het met zijn pootje. Yes! Een snoepje, dat bevestigd. Nu doe ik het met een platte hand, met mijn duim op het snoepje. Doet heel braaf zijn pootje op mijn hand, maar ook bewust. Als ik mijn hand hoog hou, dan doet hij het ook hoog. Goed begin voor high-five zo ook
Apporteren doet hij soms uit zichzelf, maar als afwisseling ben ik soms bezig met het conditioneren van het muisje wat hij dan zou moeten terugbrengen. Super trots op mijn klein maatje! Mijn kat is zo spastisch als ie apporteert x) Als mijn hond apporteert, wil hij de bal niet loslaten XD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 11:37 | |
| En zo stond mijn voorsteltopic in mijn sig (: |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 11:37 | |
| Hahahah! Leuk is dat he! Vind het altijd zo'n uitdaging om dieren zo ver te krijgen dat ze volledig met je samenwerken! |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 11:42 | |
| - Iciclespirit schreef:
- En zo stond mijn voorsteltopic in mijn sig (:
Moet iedereen zo'n ding maken? Ennuh, mensheid? Hoe komen jullie aan zo'n plaatje onder je bericht? |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 11:44 | |
| - Thymewillow schreef:
- Iciclespirit schreef:
- En zo stond mijn voorsteltopic in mijn sig (:
Moet iedereen zo'n ding maken? nee, het is niet verplicht ^^ EDIT: Zo'n plaatje heet een onderschrift. Die kun je zelf maken (met Gimp of Photoshop of een dergelijk programma) of aanvragen in een shopje ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|