|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:11 | |
| Lilacleaf[1] Lilacsmell[0] Lilactail[0] Lilacbreath[0] Iets anders...[0]
Twee x l Hell yeah >3
Nath, *hug* Recharge and stay alive ;D |
|
| |
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD) 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:12 | |
| - Ratbite schreef:
- Goed, voor m'n volgende kittenaanmelding:
Lilacleaf[1] Lilacsmell[0] Lilactail[0] Lilacbreath[1] Iets anders...[1]
al vast bedankt. Lilacflight Lilaclight Lilacblaze Lilacpool Lilacsilver Lilacmoon Nouja... |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:12 | |
| Lilacleaf[2] Lilacsmell[0] Lilactail[0] Lilacbreath[1] Iets anders...[1] |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:14 | |
| Heeft iemand ergens in TC nog een open topic ofzo? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:15 | |
| |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:16 | |
| |
|
| |
Hanna (2) 315 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:17 | |
| Lilacleaf[2 + 1 = 3] Lilacsmell[0] Lilactail[0] Lilacbreath[1] Iets anders...[1 + 1 = 2]
Lilacdream Lilaclove Lilacvoice Lilac... Lilacflower Lilacbreeze Lilac... Lilac... Lilac...
I don't know XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:25 | |
| HELP Mijn ipad spacet echt heel erg, als iemand dit ziet reageer please? |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:26 | |
| - Tallpaw schreef:
- Stormkit. schreef:
- @Emma; Chillax~ Ik zit toch te gamen en ik weet niet wanneer mijn beste vriend online komt, want dan post ik sws bijna niet meer, alleen vannacht :')
Meee? Awe how nice! Kidding xD
Wat is Guild Wars -dat speel je toch?-? *zoekt een game om fan van te worden* Guild Wars 2 inderdaad x'D GW2 is een Online MMORPG, such as World of Warcraft, waarin de main goal is om Zhaitain [een van de Elder Dragons] dood te maken omdat hij het land van Tyria corrupted maakt met allemaal Risen [Zombie-ish wezens] :') Het voordeel van GW2 ten opzichten van WoW is dat je voor GW2 maar één keer hoeft te betalen, alleen bij de aankoop, en je voor WoW een maandelijks bedrag betaald x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:28 | |
| - Stormkit. schreef:
- Tallpaw schreef:
- Stormkit. schreef:
- @Emma; Chillax~ Ik zit toch te gamen en ik weet niet wanneer mijn beste vriend online komt, want dan post ik sws bijna niet meer, alleen vannacht :')
Wat is Guild Wars -dat speel je toch?-? *zoekt een game om fan van te worden* Guild Wars 2 inderdaad x'D
GW2 is een Online MMORPG, such as World of Warcraft, waarin de main goal is om Zhaitain [een van de Elder Dragons] dood te maken omdat hij het land van Tyria corrupted maakt met allemaal Risen [Zombie-ish wezens] :')
Het voordeel van GW2 ten opzichten van WoW is dat je voor GW2 maar één keer hoeft te betalen, alleen bij de aankoop, en je voor WoW een maandelijks bedrag betaald x'D Oooh ^^ MMORPG *kent dat alleen door NCIS* xD Klinkt gaaf.. Veel bloed enzo? Wat speel je eigenlijk.. Een elf? Oh help, ik voel me echt een noob nu >3 *gaat het opzoeken* |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:30 | |
| |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:30 | |
| Um, bedankt voor het stemmen, maar ik heb net iets anders bedacht wat meer bij haar karakter gaat horen. (Lilacseed), nog steeds erg bedankt. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:31 | |
| O niks hoor, ik was alleen bang dat ik niet kon posten... Ach ja, ik ga wel op mn laptop x) |
|
| |
Le AA(Amy) 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:32 | |
| |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:36 | |
| - Tallpaw schreef:
- Stormkit. schreef:
- Tallpaw schreef:
- Stormkit. schreef:
Wat is Guild Wars -dat speel je toch?-? *zoekt een game om fan van te worden* Guild Wars 2 inderdaad x'D
GW2 is een Online MMORPG, such as World of Warcraft, waarin de main goal is om Zhaitain [een van de Elder Dragons] dood te maken omdat hij het land van Tyria corrupted maakt met allemaal Risen [Zombie-ish wezens] :')
Het voordeel van GW2 ten opzichten van WoW is dat je voor GW2 maar één keer hoeft te betalen, alleen bij de aankoop, en je voor WoW een maandelijks bedrag betaald x'D Oooh ^^ MMORPG *kent dat alleen door NCIS* xD Klinkt gaaf.. Veel bloed enzo? Wat speel je eigenlijk.. Een elf? Oh help, ik voel me echt een noob nu >3 *gaat het opzoeken* Hahahah, nope, geen bloed :') Het is een redelijk gore free, child friendly game tbh xD Je kan vier verschillende rassen spelen. Charr: Huge cat-ish wezens die in oorlog zijn met geesten [overleden mensen] over het plek genaamd Ascalon. Norn: Een beetje de Viking achtige mensen, woonachting op Shiverpeak Mountain, waar ze naar toe gedreven zijn door de grote ijsdraak Jormag. Humans: De mensen die in oorlog zijn met de centaurs, en heel erg gelovig zijn in hun 6 goden. Asura: Kleine troll achtige wezentjes die normaliter ondergronds wonen, maar naar boven zijn gedreven door Zhaitain's army, ontzettend slim en razendsnel :') Als je een beetje Engels kan raad ik je aan om eens rond te kijken huer *klik* & hier *klik*:'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:38 | |
| - Stormkit. schreef:
- Tallpaw schreef:
- Stormkit. schreef:
- Tallpaw schreef:
- Stormkit. schreef:
Het voordeel van GW2 ten opzichten van WoW is dat je voor GW2 maar één keer hoeft te betalen, alleen bij de aankoop, en je voor WoW een maandelijks bedrag betaald x'D Oooh ^^ MMORPG *kent dat alleen door NCIS* xD Klinkt gaaf.. Veel bloed enzo? Wat speel je eigenlijk.. Een elf? Oh help, ik voel me echt een noob nu >3 *gaat het opzoeken* Hahahah, nope, geen bloed :') Het is een redelijk gore free, child friendly game tbh xD
Je kan vier verschillende rassen spelen. Charr: Huge cat-ish wezens die in oorlog zijn met geesten [overleden mensen] over het plek genaamd Ascalon. Norn: Een beetje de Viking achtige mensen, woonachting op Shiverpeak Mountain, waar ze naar toe gedreven zijn door de grote ijsdraak Jormag. Humans: De mensen die in oorlog zijn met de centaurs, en heel erg gelovig zijn in hun 6 goden. Asura: Kleine troll achtige wezentjes die normaliter ondergronds wonen, maar naar boven zijn gedreven door Zhaitain's army, ontzettend slim en razendsnel :')
Als je een beetje Engels kan raad ik je aan om eens rond te kijken huer *klik* & hier *klik*
:'D Wat ben jij? *heeft een filmpje gekeken op GuildWars.en* Een warrior, thieve, ranger etc.? En ben je een Charr, of een Asura of iets anders? Het ziet er echt ziek gaaf uit! Computer Game right? Werkt het op Mac? |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:44 | |
| @Emma: Ik dacht, laat big-bro Tall en Nimble maar even lastig vallen (: + Innerghost is wise x'D |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:47 | |
| Is het eigenlijk wel logisch dat veel bij een kittenaanmelding de leeftijd bijdoen.... |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:48 | |
| ik verveel me... iemand een topicje met Ravey? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 21:53 | |
| Nath, I noticed xD Tall zal zich er met zijn mooie praatjes uit proberen te kletsen I imagine >3
Innerghost has so many hidden qualities we never knew of xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|