Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:38 Nimblepaw schreef: Lostdream schreef: @Esmee, Snowy's setje is klaar btw ;D Yoooo wij moeten nog eens doorgaan met een topic Jaah, inderdaad :3 Ik wil er wel een aanmaken, ik moet echt typen xD
433
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:38 Lange tijd gelden dat ik over een post heb gehuild van een karakter
Wauw, wat een gevoel.. )':
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:39 Lostdream schreef: @Esmee, Snowy's setje is klaar btw ;D Yay x3
@Emma nee daarom xD
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:47 Sims of WaC .. Uhh :c Rotkeuze .. Sims én WaC dan maar .. Maar dan moet ik helemaal me Mac op Windowns zetten. En Sims opstarten. Mehh --"
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:48 'K wil posten maar ik kan nergens reageren x)
Eef 1702 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:48 Lostdream schreef: Nimblepaw schreef: Lostdream schreef: @Esmee, Snowy's setje is klaar btw ;D Yoooo wij moeten nog eens doorgaan met een topic Jaah, inderdaad :3 Ik wil er wel een aanmaken, ik moet echt typen xD Hahaha is goed! Bedenk maar wat leuks ^^
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:49 Nimblepaw schreef: Lostdream schreef: Nimblepaw schreef: Lostdream schreef: @Esmee, Snowy's setje is klaar btw ;D Yoooo wij moeten nog eens doorgaan met een topic Jaah, inderdaad :3 Ik wil er wel een aanmaken, ik moet echt typen xD Hahaha is goed! Bedenk maar wat leuks ^^ Je ziet 't seffens wel ergens ;D
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:49 Rebecca! Das niet waar, Tall en Otter hebben nog een topicje bij Burnt Sycamore!
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:50 Met deze gaat post schrijven wel lukken <3: VIDEO Hij blijft zo awesome urghh :3 <3 En knap xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:52 Tallpaw schreef: Rebecca! Das niet waar, Tall en Otter hebben nog een topicje bij Burnt Sycamore! Had je daar dan al gereageerd?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:52 Otterflight schreef: Tallpaw schreef: Rebecca! Das niet waar, Tall en Otter hebben nog een topicje bij Burnt Sycamore! Had je daar dan al gereageerd? Ik weet het, ik ben geweldig xD
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument" CAT'S PROFILE Age :
I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:56 Tallpaw schreef: No niet die, die van 'I don't care, I love it!' Mooie quote heb je daar bedacht trouwens!! Nath, mag ik het jachtpatrouilletopic zelf openen, aangezien ik niets heb vernomen van Shadowstone?? :'0 En wil je nog een topic Inner x Tall?? I like those <'3 Wie gaat de patrouille dan leiden? x')
En ofcourse I would like that (:
Well, she's sick... maar dat is algemeen bekend.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 19:59 Tallpaw schreef: Otterflight schreef: Tallpaw schreef: Rebecca! Das niet waar, Tall en Otter hebben nog een topicje bij Burnt Sycamore! Had je daar dan al gereageerd? Ik weet het, ik ben geweldig xD SHHHUUUUSSSHHH
K ga al posten :3
Daan ♫ 565 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 20:00 Eyy Em, je moet posten bij Tall x Arcane ;o XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 20:03 Nath, Yo Tall natuurlijk!! ^^ Hij komt op ziekenbezoek -wat issie toch galant <'3 Daan… Dat was ik aan het uitstellen xD
Pete Goez 4113 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 20:04 @Emma;; Indeed, Timey & Lightning zijn er ook nog :'D
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 20:04
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 20:08 Tallpaw schreef: Nath, Yo Tall natuurlijk!! ^^ Hij komt op ziekenbezoek -wat issie toch galant <'3 Daan… Dat was ik aan het uitstellen xD Ik help je met uitstellen, heb weer gereageerd x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 20:09 Daan & Emma,
Gullie kan beide posten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 20:10 Soof, I know!! Die reageren niet op de topics though >3 Kidding, he will never let them go ;D Esmee, *huuug* Rebecca *huuug* Haha Daan, je moet nog ff wachten xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic