|
|
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 16:23 | |
| Wauw, Acorn, dat is lang geleden! <3 |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 16:25 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Hahaha ik keek net bij online gebruikers, en dan kan je zien waar de online mensen vandaan komen (op een wereldkaart); er is nu een gast vanuit zuid-oost China xD
En ik sta na een paar maanden op de goede plaats. Net was er een uit Wijchen. Waarschijnlijk mijn vader op zijn werk. |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 16:29 | |
| - Acornpaw* schreef:
- Wauw, Acorn, dat is lang geleden! <3
ACORN - Watership schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Hahaha ik keek net bij online gebruikers, en dan kan je zien waar de online mensen vandaan komen (op een wereldkaart); er is nu een gast vanuit zuid-oost China xD
En ik sta na een paar maanden op de goede plaats. Net was er een uit Wijchen. Waarschijnlijk mijn vader op zijn werk. Je ziet zo dat Maartje online is XD |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 16:33 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Acornpaw* schreef:
- Wauw, Acorn, dat is lang geleden! <3
ACORN
- Watership schreef:
- Nimblepaw schreef:
En ik sta na een paar maanden op de goede plaats. Net was er een uit Wijchen. Waarschijnlijk mijn vader op zijn werk. Je ziet zo dat Maartje online is XD Komen er echt zo veel mensen uit Dronten? |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 16:35 | |
| - Snowypaw schreef:
- Darkcloud schreef:
- Thanks (:
Hopelijk vindt niemand het erg dat ik sommige namen van dit forum gebruik voor personages in mijn game ^w^ Use kestrelwing xP
I have no problem with it :3 Use Stormysoul too xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 16:38 | |
| Tinder is depressed omdat ik zo inactief met der ben op 't moment. Sorry schat, na de examens weer :c |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 16:38 | |
| - Stormysoul schreef:
- Snowypaw schreef:
- Darkcloud schreef:
- Thanks (:
Hopelijk vindt niemand het erg dat ik sommige namen van dit forum gebruik voor personages in mijn game ^w^ Use kestrelwing xP
I have no problem with it :3 Use Stormysoul too xD Ik kijk wel welke namen ik gebruik |
|
| |
Doris 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 16:49 | |
| Yes, net een hele post geschreven, klik ik hem weg.Morgen ben ik jarig, en vandaag eerste geworden met sportdag (de prijs was een ijsje )! Didn't know life could be so nice. |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 16:51 | |
| - Blue-eye schreef:
Yes, net een hele post geschreven, klik ik hem weg.
Morgen ben ik jarig, en vandaag eerste geworden met sportdag (de prijs was een ijsje )! Didn't know life could be so nice. Alvast gefeliciteerd ^w^ Also, het leven kan vaak tegenzitten, maar er zijn altijd ook nog fijne momenten ;D |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 17:02 | |
| Vandaag naar Planckendael en technopolis geweest~~ Heb technische opstellingen gezien, en olifanten, giraffen, apen, wasberen, en Vlaams minister-president Kris Peeters. Allemaal in het echt >D |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 17:04 | |
| Ik ben in een post-bui :3
Mede door een huiswerk vrij middagje & een ik die alleen thuis is :3 |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 17:09 | |
| Where's tha Bo? ^^ En oeps, ik moet nog posten denk ik. Remind me please, where do I have to post? |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 17:18 | |
| Ik heb zo'n drang om een nieuw account aan te maken, maar kheb er al te veel..... Dilemma! Xd |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 17:19 | |
| - Jaggedpaw schreef:
- Ik heb zo'n drang om een nieuw account aan te maken, maar kheb er al te veel.....
Dilemma! Xd Dat heb ik ook vaak^^ vooral wanneer ik net een leuke naam weet voor een kat. |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 17:20 | |
| I know 100% sure that Ash x Fawn kitties are gonna be awesome <3 |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 17:24 | |
| - Fawnstep schreef:
- I know 100% sure that Ash x Fawn kitties are gonna be awesome <3
haha +1 ;D Ookal zijn alle kittens awesome |
|
| |
Esmee 232 Actief Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 17:27 | |
| Over kittens gesproken... ik heb al een aardig dramatisch gebeuren in mn hoofd, als verleden voor Snowy x'P Ach, zolang Tall er niet met de een of ander vandoor gaat, zal ze er geen last van hebben |
|
| |
Lore 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 17:28 | |
| - Hiddenflower schreef:
- Over kittens gesproken... ik heb al een aardig dramatisch gebeuren in mn hoofd, als verleden voor Snowy x'P
Ach, zolang Tall er niet met de een of ander vandoor gaat, zal ze er geen last van hebben Dan mag ze wel uitkijken! Zit Cherry niet ook al achter Tall aan? XD |
|
| |
Esmee 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 17:33 | |
| - Foxflare schreef:
- Hiddenflower schreef:
- Over kittens gesproken... ik heb al een aardig dramatisch gebeuren in mn hoofd, als verleden voor Snowy x'P
Ach, zolang Tall er niet met de een of ander vandoor gaat, zal ze er geen last van hebben Dan mag ze wel uitkijken! Zit Cherry niet ook al achter Tall aan? XD True xD En Arcane, en stiekem Running xp Bye IJsel <3 Love to see that she'll be active |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 17:33 | |
| Tall, je kan wel bij mij komen, *protective Inner xD* //She isn't even his mum x')
Guys, I've got a little surprise for you. //Ik ga 't lekker niet zeggen *Sticks out her tongue* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|