Algemene Onzin Topic - Pagina 16

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
Ravenmask
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
206
Actief

CAT'S PROFILE
Ravenmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:38

meh, ik kan niet slapen
waar haalde ik ook het idee vandaan om vlak voor het slapengaan naar een van de engste kortfilms van het jaar te kijken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:41

Als ik stress eet ik veel, helpt ook, behalve als je na de examens dan op de weegschaal staat, dan stress je opnieuw.
Oké, slechte grap. xD
Gewoon niet aan denken, of dit toch proberen. (:
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:41

Arme Babs xD Succes anywayz
---
Ik haat het om op mn telefoon te posten >.<
En omdat mn pc dood is kan ik ook geen nieuw setje voor Snow maken. Daaang.
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:43

Chi.. Is het slecht dat ik ect hard moest lachen om die grap?? Ik hoop het niet xD
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:43

Thanks all <3
Mysticpaw
Member
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD)
85
Actief

CAT'S PROFILE
Mysticpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:44

Mysticpaw schreef:
Smokebreath schreef:
Ja xD Ik ga dood van de stress, al is het maar Nederlands.
Succes anyway (:

OT:
[3] Mysticfall
[2] Mysticmoon
[1] Mysticfire
[0] Mysticice
[0] Mysticfeather
[3] Mysticnight
[2] Mysticpath
[1] Mysticstorm
[1] Mysticclear
(Echt de laatste keer, want ik voel me een spammer)
Oké, laat maar, ik ga kiezen...
En het is geworden... *tromgeroffel*
MYSTICFALL
Kun je even naar voren komen om je prijs op te halen...

Sorry voor de nutteloze info...

Laatst aangepast door Mysticpaw op zo 11 mei 2014 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:44

Ik ben eerlijk gezegd nogal kalm voor het Nederlands examen van morgen, maar ergens wil ik mezelf niet gelovenxD
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:46

Tallpaw schreef:
Chi.. Is het slecht dat ik ect hard moest lachen om die grap?? Ik hoop het niet xD

Haha, nee, not at all. xD
Zolang ik mensen maar kan opbeuren op de een of de andere manier ben k al blij. :3
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:47

Ik wil niet slapen Very Happy ben nog te actief xd

Thus people, vote for me xd
[2]Slenderdog
[3]Slenderstep
[1]Slenderleap
Mysticpaw
Member
85
Actief

CAT'S PROFILE
Mysticpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:48

Littlestream schreef:
Tallpaw schreef:

Haha, nee, not at all. xD
Zolang ik mensen maar kan opbeuren op de een of de andere manier ben k al blij. :3
Dan mag je dubbel zo blij zijn, want ook ik vond het zeker geen slechte grap xD
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:48

Wintersong schreef:
Ik ben eerlijk gezegd nogal kalm voor het Nederlands examen van morgen, maar ergens wil ik mezelf niet gelovenxD
Dan doe je het beter dan ik. x'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:50

Cynthia, gewoon lekker in dat goede gevoel blijen hangen, er zijn twee kanten; De gestreste, die daardoor misschien iets gefocusseerd zijn, maar ook soms net iets te vaak hun antwoorden checken, en de rustige mensen, die hun intuïtie volgen (die 9.9 van de 10 x goed is) maar die soms de toets dan ook niet checken at all xD so really, you guys are gonna rock This!!

Chi, well, that worked ;D
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:51

Ik zou ook moeten gaan slapen, omdat ze 8 tot 10 uur slaap aanraden, maar ik wil niet. Ik ben bang.. ;-;
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:51

Babs, dat tekstje in jouw sig x'D
Ik zie het al voor me, zo'n nieuwe speler op de site: *Sniff* Tha boss hates me ):
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:53

Ik kan wel proberen een slaap verwekkend verhaal te vertellen Waz? Persoonlijk vind ik dat ik daar erg goed in ben xD

Esmee, right! Ik had dus toen ik echt een van mijn eerste poss deed het idee dat afloop mij harte omdat Everstar zo nijdig deed xD
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:54

Veel sterkte, guys wie morgen examens hebben <33
I know the feels. Maar moet zelf helaas nog 22 dagen wachten erachter :c *jup ik doe WEL graag examens xd*
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:57

@Emma haha poor you c: Ik had ook zoiets, maar dat kwam omdat ik de regels niet had doorgelezen =P Nog steeds niet gedaan trouwens x
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:59

Well, ik heb wel eens gehad dat mensen boos deden omdat Smoke rottig deed en dan had ik zoiets van: Ja maar ik denk dat toch niet D: x'd Dus vanaf nu een disclaimer.
Mysticpaw
Member
85
Actief

CAT'S PROFILE
Mysticpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:00

Snowypaw schreef:
@Emma haha poor you c: Ik had ook zoiets,  maar dat kwam omdat ik de regels niet had doorgelezen =P Nog steeds niet gedaan trouwens x
Whaha, dat laatste xD
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:00

Dat ik zo kalm ben komt denk ik meer omdat ik echt een persoon ben die zichzelf gerust kan stellen als de resultaten dat ook zijn en voor Nederlands zijn die goed,vooral de laatste paar examens die ik heb gemaakt.
Maar dat wordt straks bij Duits dus wel anders, want daar zijn de resultaten niet echt goed, ook niet bij de oefenexamens, dus daar heb ik eerlijk gezegd de minste vertrouwen in, want ik weet dat mijn best doen daar waarschijnlijk niet genoeg zal zijn om een voldoende voor het examen te halen. Maar daar moet ik nu eigenlijk niet aan denken, want morgen is Nederlands en geen Duits.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: