|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 23:14 | |
| Emma@ Omdat ik bang ben dat ik de hele handel niet actief kan houden. x'D |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 23:15 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 23:16 | |
| Babs.. Dat valt te begrijpen xD daarom moeten jullie ook nog ff wachten met kittens van Thrush x Snowy want anders dan moet ik kiezen!! :O |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 23:16 | |
| Allright Em Btw, weet iemand een leuk voorvoegsel voor een kat die een beetje hyper kan zijn? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 23:19 | |
| Emma@ *Steekt tong uit*
---
Snowypaw@ Misschien een dier wat heel erg energiek kan zijn? Zoals een eekhoorn of een musje? Verder zijn mangoesten voor mijn gevoel ook altijd best energiek, Mongoose. xD |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 23:21 | |
| Nog rap even komen piepen, ty mensen ^^ |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 23:21 | |
| Haha Babs, ga je nu alle vachten van LD gebruiken? xD ik zag je al Slate gebruiken, en nu Mongoose? :') |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 23:23 | |
| Haha idd Bo xD
Babs is mn naam vergeten stiekem wat is mus ook alweer inn t Engels? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 23:24 | |
| *Steekt tong terug uit*
Ik ga nu echt slapen >3; |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 23:25 | |
| Stiekem heb ik zin om ooit nog es een nestje-kitten te spelen xd maar ik had mezelf beloofd geen kits te spelen of accs over te nemen xd Heey guys Slender post geweldig <33 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 23:25 | |
| Nah, ik wissel gewoon af als ik er niet meteen op kan komen. Ik heb een goed geheugen, maar ben vréselijk met namen. xD (Vandaar dat ik op de meetings ook altijd een naamkaartje draag, om anderen die hel van onthouden een beetje te besparen) (A) Mus is een Sparrow. Bo@ Nee, dat klopt niet. Slatefeather was mijn állereerste Warrior Cats karakter ooit. :') Dus daarom Slate. xD Heb haar hier nooit aangemaakt, maar ik heb der vier jaar terug verzonnen. Mongoose dacht ik aan van die druk gravende mangoesten. ------- https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=17429 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|