Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:02

Jij ook veel geluk Assie!! -jij doet graag examens? Wil je die van mij doen?  xD

Esmee, sowieso, ik was echt supersaai hiero eerst! Ook echt heel erg 'geïntimideerd (bij gebrek aan beter woord op t moment) door alle supermooie setjes enzo xD ik was echt erg eigenlijk >3

Babs, really?? Dan bespeelde je 'm gewoon te goed xD

Cynthia, that's te Spirit!! You are going to rock This *kan even niks nieuws bedenken*
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:05

Aurynight is al volwassen *pinkt traan weg*
Ik ben toch blij met haar warrior naam, wist eerst niet of hij wel zo leuk was maar nu gaat het al bijna natuurlijk :3
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:06

Em;; niet langer dan 5 dagen lang ;p
Heb nooit langere gehad trouwens xd

Hmm ik denk dat ik es begin met posten.

And people;;
[2] Slenderdog
[3] Slenderstep
[2] Slenderleap

Laatst aangepast door Slenderpaw op zo 11 mei 2014 - 23:11; in totaal 1 keer bewerkt
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:06

Thanks^^, maar ik denk dat ik ook maar es ga proberen te slapen, dan kan ik morgenochtend ook nog wat doornemen voor het examen, dus welterusten iedereen^^
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:07

@Babs ahh I see xP Al zullen mensen die jou kennen dat tekstje niet nodig hebben x3
@Ev jaa ik weet echt niet welke regels we allemaal hebben, veel te lui. Maarja heb t al 4 jaar zo volgehouden dus tja
@Emma, ik dan O.o moet je eens op mn oude acc IJsel kijken. Die komt nog van de Icy x Lionheart en Rusty tijd xD
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:09

Oh boy, Ijsel en Sandstorm. :'D Ik had nog een account dat de dochter was van die twee.

---

Trusten Cynth!
Goldennight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:10

//Assie
Ik ben voor Slenderleap ^^

//Cynthia
Veel succes!

//Andere met examens
Ook jullie alvast veel succes en iedereen gaat gewoon slagen >3
'Autumnpaw
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
'Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:10

Dat signature .w. Dat heeft me een tijdje gekost voordat ik die goed had, djeez x'D
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:12

Yush welke was jij dan Babs? xD
Al die kittens, kon het op een gegeven moment ook niet meer uit elkaar houden. Volgens mij was dat ook de Squirrelflight x Kestrelwing tijd, oftewel mijn noobtijd xP
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:12

Assie, balen.. Wel veel plezier met je examens dan ;D

Isa, het is een mooie naam indeed!!

Welterusten Cynthia!! Veel geluk nog morgen ;D -al zal niemand van deze site dat nodig hebben!-

Esmee, Wow, dan zit je hier echt al vier Kee zonkant als ik xD ja ja mensen, ik vier bijna mijn 1-jarig jubileum hiero!

*kijkt nog eens naar de spoiler in 'r os* als er iemand toch awesome is.. <'3
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:13

Autumn's setje <33

Goodness waarom is afgeleid zijn zo irritant
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:17

@Emma yep :3 En over 6 dagen bestaat Kestrel ook 4 jaar
---
Iemand vragen voor een setje? *Gaap* Eh nee, daar heeft niemand zin in
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:19

Well, gefeliciteerd dan mar Esmee!! En sorry, ik zit op m'n mobiel >3

Assie, omdat je dan niet gefocust bent! *heey slecht antwoord xD*
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:21

Ty Em <3 En ik ook hoowr x3
@Assie omdat je dan niet kan doen wat je moet doen?
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:27

Esmee@ Moon (: En ik weet de kits van Kestrel en Squirrel nog. ;D Otterkit, Foxkit, Darkkit en Sorrelkit toch? Of was er nog een vijfde?
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:29

Q, is Q er nog?? Afijn, Q, als je dit Leers; het is onmogelijk om Voleleap's voorsteltopic niet leuk te vinden!! It's just LEGEN wait for it.. DARY!!! True story ;D

EDIT- yw Esmee ;D
'Autumnpaw
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
'Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:30

@Assie; Merci <'3
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:30

Smokebreath schreef:
Esmee@ Moon (: En ik weet de kits van Kestrel en Squirrel nog. ;D Otterkit, Foxkit, Darkkit en Sorrelkit toch? Of was er nog een vijfde?
Ohjaa Moon x3
En ehh, I dunno xD De enige die actief is geworden is ofcourse Dark. Hmm, so to be honest, two bosses played kits of my accs gheheh
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:37

Esmee x Em;; nou ja het is irri. Kort maar bondig besluit >3
Maar ik heb gepost Very Happy
En opeens post slender zoveel fijner. Maar nu weet ik nog steeds niet welke naam slender moet krijgen >3 ik stop pas met vragen als ik ga slapen ;p
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 23:41

Assie, Yo ^^ ik post morgen wel weer ergens op de dag ;') en gaslampen dan >3 want ik had al gestemd, slenderdog is gaaf, maar slenderstep klinkt beter ;D (daar heb je veel aan!)

Anyways, ik ga slapen guys ^^ superveel geluk met jullie examens!! YOU CAN DO IT!!

Trusten
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: