|
|
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:09 | |
| - Harespirit schreef:
- Zo, weer eens in de ikvorm geschreven. Het is heel anders en ik ga het zeker niet bij iemand anders doen als Hare :'D Naja, Hare is tenslotte voor het grootste deel op mij gebaseerd.
Wow, is dat toegestaan? 0.o Nooit geweten, moet ik ook eens doen dan x'D |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:11 | |
| @Kiki: jej, ik ga je toevoegen >D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:11 | |
| Babs heeft zeker nog geen zin gekregen om de namen van de ceremonie te veranderen? x'D |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:13 | |
| Nee
Een jaar geleden moest je ook nog gewoon om een naamsverandering vragen na een ceremonie
Laatst aangepast door Nightbreeze op zo 11 mei 2014 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:13 | |
| Zo, time to post Smoke up to date. Zijn voorstel topic doe ik morgen wel, te veel werk xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:15 | |
| Ik ken mensen die Lily Luna, Mauro, Pixie fee en nog een naam maar die was te ingewikkeld. xD Hebben een herberg genaamd "het elfenhuis" xD |
|
| |
Kiki 9 Actief
| |
| - forcekit schreef:
- Fogfeather schreef:
- Het werd toch Fogfeather :'D
Welke... clan.. oh shit. :c Windclan >D Jij bent kiki, toch? zo ja: ik wil trainingstopic met force >D zo nee: wie ben je dan wel? o;o Trainingstopic ga ik maken voor je als ik Fog af heb! |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| - Nightbreeze schreef:
- Nee
Een jaar geleden moest je ook nog gewoon om een naamsverandering vragen na een ceremonie Dat is een jaar geleden, en het wordt tegenwoordig ook zonder vragen gedaan |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:16 | |
| - Angelkit' schreef:
- Harespirit schreef:
- Zo, weer eens in de ikvorm geschreven. Het is heel anders en ik ga het zeker niet bij iemand anders doen als Hare :'D Naja, Hare is tenslotte voor het grootste deel op mij gebaseerd.
Wow, is dat toegestaan? 0.o Nooit geweten, moet ik ook eens doen dan x'D 'Course is dat toegestaan. Had ik eerst ook met Lostvoice gedaan en ga ik nu met Autumn doen <'3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:17 | |
| - Mysticpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Bij ons op school zit er iemand die Zilver heet. Verder heeft m'n vader een klant waarvan de kinderen Bloem, Zus en Mensje heten :')
Whahahaha, Mensje. Hoe komen mensen erbij xD Een oud docente van mij heet Mensje. xD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:24 | |
| - Snowykit schreef:
- Babs heeft zeker nog geen zin gekregen om de namen van de ceremonie te veranderen? x'D
Babs begint met har examens, dus ik denk dat ze op het moment wel iets anders aan haar hoofd heeft (:Je kunt wel gewoon al posten als apprentice hoor, ik denk dat het veranderen van namen wel even kan duren aangezien de admins het erg druk hebben nu. Oh voor de mensen die het nog niet weten, mijn computer is al het hele weekend weg omdat er een virus ofzo op zat, vandaar mijn inactiviteit. Ik hoop hem morgen weer terug te hebben, maar dan begint school weer. |
|
| |
Loortje 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:24 | |
| - Firestar schreef:
- Mysticpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Bij ons op school zit er iemand die Zilver heet. Verder heeft m'n vader een klant waarvan de kinderen Bloem, Zus en Mensje heten :')
Whahahaha, Mensje. Hoe komen mensen erbij xD Een oud docente van mij heet Mensje. xD Ik kende iemand die Ietsje heette.... XD |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:27 | |
| - Autumnrose schreef:
- Angelkit' schreef:
- Harespirit schreef:
Wow, is dat toegestaan? 0.o Nooit geweten, moet ik ook eens doen dan x'D 'Course is dat toegestaan. Had ik eerst ook met Lostvoice gedaan en ga ik nu met Autumn doen <'3 Tja, ik kom er dus nu net achter x'D Maar het leek me altijd al wel leuk. Ik denk je je meer in hem of zij gaat inleven. Het is toch een soort van "ik". Maar 3de persoon is natuurlijk ook weer fijn om te bespelen. Ik vind dat het beide zo zijn voordelen heeft ;'3
Laatst aangepast door Angelkit' op zo 11 mei 2014 - 20:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:30 | |
| EM LOOK WHO I FOUND :'D xD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:31 | |
| Wait wait, welke leeftijd moet ik nu invullen voor lightningpaw?
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:32 | |
| - Dustkit schreef:
- Snowykit schreef:
- Babs heeft zeker nog geen zin gekregen om de namen van de ceremonie te veranderen? x'D
Babs begint met har examens, dus ik denk dat ze op het moment wel iets anders aan haar hoofd heeft (:Je kunt wel gewoon al posten als apprentice hoor, ik denk dat het veranderen van namen wel even kan duren aangezien de admins het erg druk hebben nu.
Oh voor de mensen die het nog niet weten, mijn computer is al het hele weekend weg omdat er een virus ofzo op zat, vandaar mijn inactiviteit. Ik hoop hem morgen weer terug te hebben, maar dan begint school weer. Ohh ik dacht dat ik dan niet kon posten. Nee dan kan t wel wachten :3 |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:35 | |
| - Shrewstar schreef:
- EM LOOK WHO I FOUND :'D
xD Ik moest echt zo hard lachen toen ik 'm op tv zag c: Vind het wel zo erg dat Axel niet door is :c 'T is toch niet dat zijn liedje slecht was ofzo? o;o |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:38 | |
| - Dustkit schreef:
- Wait wait, welke leeftijd moet ik nu invullen voor lightningpaw?
Als ik die discussie goed heb gevolgd, 8 moons ;3 Bunny: Idd :c Mother was redelijk goed, mijn ma denkt dat het is omdat hij niet echt mager is en dat men altijd kijkt naar het uiterlijk en dat eurovisie steeds meer een freakshow word xD |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:39 | |
| Oh gosh Cheesecake xD Die was echt geweldig gisteren :')
Nu de livestream van de Coiffure Awards kijken, hopelijk wint mijn nicht iets c: |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:40 | |
| - Nevermind schreef:
- Dustkit schreef:
- Wait wait, welke leeftijd moet ik nu invullen voor lightningpaw?
Als ik die discussie goed heb gevolgd, 8 moons ;3
Bunny: Idd :c Mother was redelijk goed, mijn ma denkt dat het is omdat hij niet echt mager is en dat men altijd kijkt naar het uiterlijk en dat eurovisie steeds meer een freakshow word xD Mijn mening, maar Mother was niet bepaald mijn smaak En thanks! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|