Algemene Onzin Topic - Pagina 10

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende
Angelsong
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 DPKsfdL
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:09

Harespirit schreef:
Zo, weer eens in de ikvorm geschreven. Het is heel anders en ik ga het zeker niet bij iemand anders doen als Hare :'D Naja, Hare is tenslotte voor het grootste deel op mij gebaseerd.

Wow, is dat toegestaan? 0.o Nooit geweten, moet ik ook eens doen dan x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Forcepaw
Member
3line
152
Actief

CAT'S PROFILE
Forcepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:11

@Kiki: jej, ik ga je toevoegen >D
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:11

Babs heeft zeker nog geen zin gekregen om de namen van de ceremonie te veranderen? x'D
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:13

Nee

Een jaar geleden moest je ook nog gewoon om een naamsverandering vragen na een ceremonie

Laatst aangepast door Nightbreeze op zo 11 mei 2014 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt
Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:13

Zo, time to post Smoke up to date. Zijn voorstel topic doe ik morgen wel, te veel werk xD
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:15

Ik ken mensen die Lily Luna, Mauro, Pixie fee en nog een naam maar die was te ingewikkeld. xD
Hebben een herberg genaamd "het elfenhuis" xD
Fogfeather
Member
Kiki
9
Actief

CAT'S PROFILE
Fogfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:15

forcekit schreef:
Fogfeather schreef:
Het werd toch Fogfeather :'D
Welke... clan.. oh shit. :c
Windclan >D
Jij bent kiki, toch?
zo ja: ik wil trainingstopic met force >D
zo nee: wie ben je dan wel? o;o

Trainingstopic ga ik maken voor je als ik Fog af heb!
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter

Nightbreeze schreef:
Nee

Een jaar geleden moest je ook nog gewoon om een naamsverandering vragen na een ceremonie
Dat is een jaar geleden, en het wordt tegenwoordig ook zonder vragen gedaan
'Autumnpaw
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
'Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:16

Angelkit' schreef:
Harespirit schreef:
Zo, weer eens in de ikvorm geschreven. Het is heel anders en ik ga het zeker niet bij iemand anders doen als Hare :'D Naja, Hare is tenslotte voor het grootste deel op mij gebaseerd.

'Course is dat toegestaan. Had ik eerst ook met Lostvoice gedaan en ga ik nu met Autumn doen <'3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:17

Mysticpaw schreef:
Strawberry schreef:
Bij ons op school zit er iemand die Zilver heet. Verder heeft m'n vader een klant waarvan de kinderen Bloem, Zus en Mensje heten :')
Whahahaha, Mensje. Hoe komen mensen erbij xD

Een oud docente van mij heet Mensje. xD
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:24

Snowykit schreef:
Babs heeft zeker nog geen zin gekregen om de namen van de ceremonie te veranderen? x'D
Babs begint met har examens, dus ik denk dat ze op het moment wel iets anders aan haar hoofd heeft (:Je kunt wel gewoon al posten als apprentice hoor, ik denk dat het veranderen van namen wel even kan duren aangezien de admins het erg druk hebben nu.

Oh voor de mensen die het nog niet weten, mijn computer is al het hele weekend weg omdat er een virus ofzo op zat, vandaar mijn inactiviteit. Ik hoop hem morgen weer terug te hebben, maar dan begint school weer.
Summerwolf
Member
Loortje
30
Actief

CAT'S PROFILE
Summerwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:24

Firestar schreef:
Mysticpaw schreef:
Strawberry schreef:
Bij ons op school zit er iemand die Zilver heet. Verder heeft m'n vader een klant waarvan de kinderen Bloem, Zus en Mensje heten :')
Whahahaha, Mensje. Hoe komen mensen erbij xD

Een oud docente van mij heet Mensje. xD

Ik kende iemand die Ietsje heette.... XD
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:27

Autumnrose schreef:
Angelkit' schreef:
Harespirit schreef:

'Course is dat toegestaan. Had ik eerst ook met Lostvoice gedaan en ga ik nu met Autumn doen <'3

Tja, ik kom er dus nu net achter x'D Maar het leek me altijd al wel leuk. Ik denk je je meer in hem of zij gaat inleven. Het is toch een soort van "ik". Maar 3de persoon is natuurlijk ook weer fijn om te bespelen. Ik vind dat het beide zo zijn voordelen heeft ;'3

Laatst aangepast door Angelkit' op zo 11 mei 2014 - 20:31; in totaal 1 keer bewerkt
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:30

EM LOOK WHO I FOUND :'D
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Tumblr_n5do7pLipx1tws7lvo4_250Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Tumblr_n5do7pLipx1tws7lvo2_250
xD
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:31

Wait wait, welke leeftijd moet ik nu invullen voor lightningpaw?
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:32

Dustkit schreef:
Snowykit schreef:
Babs begint met har examens, dus ik denk dat ze op het moment wel iets anders aan haar hoofd heeft (:Je kunt wel gewoon al posten als apprentice hoor, ik denk dat het veranderen van namen wel even kan duren aangezien de admins het erg druk hebben nu.

Oh voor de mensen die het nog niet weten, mijn computer is al het hele weekend weg omdat er een virus ofzo op zat, vandaar mijn inactiviteit. Ik hoop hem morgen weer terug te hebben, maar dan begint school weer.
Ohh ik dacht dat ik dan niet kon posten. Nee dan kan t wel wachten :3
Whitelion
Dark forest
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:35

Shrewstar schreef:
EM LOOK WHO I FOUND :'D
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Tumblr_n5do7pLipx1tws7lvo4_250Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Tumblr_n5do7pLipx1tws7lvo2_250
xD
Ik moest echt zo hard lachen toen ik 'm op tv zag c:
Vind het wel zo erg dat Axel niet door is :c 'T is toch niet dat zijn liedje slecht was ofzo? o;o
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:38

Dustkit schreef:

Als ik die discussie goed heb gevolgd, 8 moons ;3

Bunny: Idd :c Mother was redelijk goed, mijn ma denkt dat het is omdat hij niet echt mager is en dat men altijd kijkt naar het uiterlijk en dat eurovisie steeds meer een freakshow word xD
Honeydew
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:39

Oh gosh Cheesecake xD Die was echt geweldig gisteren :')

Nu de livestream van de Coiffure Awards kijken, hopelijk wint mijn nicht iets c:
Lightninghowl
Member
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:40

Nevermind schreef:
Dustkit schreef:

Als ik die discussie goed heb gevolgd, 8 moons ;3

Bunny: Idd :c Mother was redelijk goed, mijn ma denkt dat het is omdat hij niet echt mager is en dat men altijd kijkt naar het uiterlijk en dat eurovisie steeds meer een freakshow word xD
Mijn mening, maar Mother was niet bepaald mijn smaak Sad
En thanks!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: